Dat klopt, maar dan wil ze wel een slaaf met een stoere uitstraling en die iets DOET ipv laf zijn en niets doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:49 schreef trettie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet waar is Nasdia wil echt zo,n slaaf als Dennis daar geniet ze van.
Die trut heeft echt geen zin om zelf iets te doen maar ja twee mensen die niks doen dat kan ook niks worden he.
Maar neem van mij aan dat die griet zo lui is als de hel en een vriend wil die als een hondje voor haar loopt,en de wensen van haar ogen afleest.
Hij heeft niet Nadia en Luc afgeluisterd, wel ik meen Huub en Jaap maar dat beweren Huub en Jaap (en Brian) dus van wel (afgesproken werk).quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Hehe eindelijk
Amanda zit weer op haar praatstoel
Maar heeft Dennis buiten afgeluisterd of niet?
Mooie capquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:58 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian komt woest boven en valt bijna Dennis aan. Hij heeft waarschijnlijk wat gehoord van het gesprek. De andere 3 staan buiten en horen wat er gebeurt
[ afbeelding ]
niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Hehe eindelijk
Ok, thanks!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:59 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Hij heeft niet Nadia en Luc afgeluisterd, wel ik meen Huub en Jaap maar dat beweren Huub en Jaap (en Brian) dus van wel (afgesproken werk).
Het was een beetje anders. Amanda, Nadia en Dennix stonden boven te praten. Vervolgens besloten Huub en Japio naar Brian te roepen dat Amanda werd aangevallen (was niet waar). Zonder na te denken stoof Brian woest briesend naar boven .........quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:58 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian komt woest boven en valt bijna Dennis aan. Hij heeft waarschijnlijk wat gehoord van het gesprek. De andere 3 staan buiten en horen wat er gebeurt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scherp Donny.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:59 schreef Zora01 het volgende:
Amanda luisterd wel goed naar de logopedist
Volgens mij alleen binnen, beneden aan de trap.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Hehe eindelijk
Okay, dat had ik even niet meegekregenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het was een beetje anders. Amanda, Nadia en Dennix stonden boven te praten. Vervolgens besloten Huub en Japio naar Brian te roepen dat Amanda werd aangevallen (was niet waar). Zonder na te denken stoof Brian woest briesend naar boven .........
Wat een briljante cap die tweedequote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:58 schreef TiNo_Flo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verdorie Amanda hou je mond even, door je stomme geschreeuw en starre houding is niks meer mogelijk, stom mens!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij alleen binnen, beneden aan de trap.
Heb jij vrij morgen?
Waar Bwian meestal zit, in zijn schulp.quote:
Nu de rest nog..........quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:00 schreef tutjehola het volgende:
Brian wordt zo nog para van zijn eigen vriendin
Het stripper-plan was voor Luc niet uit te voeren (Nadia achterdochtig). Maar zijn improvisatie voor plan B is wellicht nog veel beter geworden. Zoals Huub zei : plan 7 uitvoering 9 !quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:02 schreef avonne het volgende:
Nadia vertelt nu aan Dennis wat Luc buiten allemaal gezegd heeft.
Ze gelooft hem dus volledig met het "met het stoken word ik ook voor lul gezet" verhaalLuc
well done
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:04 schreef noekje het volgende:
Brian vertrouwt Nadia toch al niet. Dat heeft z'n conjo bo mama gezegd.
Ja dat verstond ik ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:06 schreef yellowfirst het volgende:
Wat zegt Lieke nu?" Ik wil wel even streamen."![]()
Yupz, van buiten af naar Nix en Nadia kijken hoe die ruzie hebbenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:06 schreef yellowfirst het volgende:
Wat zegt Lieke nu?" Ik wil wel even streamen."![]()
D'r geheugen is zo lek als een zeef, ze mag van de logopedist niet schreeuwen en niet aan een groepsdiscussie meedoen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Verdorie Amanda hou je mond even, door je stomme geschreeuw en starre houding is niks meer mogelijk, stom mens!
Ja, alleen morgen daarna 6 dagen weer vroeg
Die is toch zo dom als het achtereind van een varken.De moeder van Brian heeft een al gezegd dat Nadia niet te vertrouwen is.Dan is ze nu boos op Brian omdat hij haar vriendschap met Nadia op het spel zetquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:07 schreef Soho het volgende:
Amanda kan ik echt niet volgen nu.
en Brian blijft het maar niet snappen en Amanda snapt niet dat Brian het niet snapt dus het 'plan' van Huub wat eigenlijk geen plan was werkt dubbelop -> strubbelingen tussen Dennis en Nadia, en ook tussen Amanda en Brian.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:13 schreef BsJanssen het volgende:
Laat ik het maar uitleggenwant blijkbaar begrijpen meer mensen het niet meer:
Amanda vraagt aan Brian dat hij niet inziet dat Huub hem voor het karretje spant en daardoor OOK tussen Amanda en Brian aan het stoken is.
Waarom stoken tussen Amanda en Brian? Omdat Amanda denkt dat door het stoken tussen Dennis en Nadia de relatie tussen Brian en Nadia ook in een slecht vaarwater komt zodat ook Amanda moet gaan kiezen tussen Brian en Nadia en dat wil Amanda niet!
Maar Amanda wil Dennis ook weg hebben en ja dat moet dan via Nadia.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:13 schreef BsJanssen het volgende:
Laat ik het maar uitleggenwant blijkbaar begrijpen meer mensen het niet meer:
Amanda vraagt aan Brian dat hij niet inziet dat Huub hem voor het karretje spant en daardoor OOK tussen Amanda en Brian aan het stoken is.
Waarom stoken tussen Amanda en Brian? Omdat Amanda denkt dat door het stoken tussen Dennis en Nadia de relatie tussen Brian en Nadia ook in een slecht vaarwater komt zodat ook Amanda moet gaan kiezen tussen Brian en Nadia en dat wil Amanda niet!
zo had hij haar niet opgevoed !!!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:15 schreef yellowfirst het volgende:
Ha,Amanda loopt weg, meestal is het andersom.......![]()
maar dat zet niet de relatie tussen Amanda en Brian op het spel en dat is dus wat ze probeert uit te leggen dat Huub daar wel mee bezig is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar Amanda wil Dennis ook weg hebben en ja dat moet dan via Nadia.
Toen ik de cap voor het eerst zag dacht ik... "Leuk er komt weer een vliegtuigje voorbij".quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:02 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat een briljante cap die tweede![]()
Net of ze naar de sterren staren
![]()
Soms een wonder ja....quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:20 schreef Soho het volgende:
Ik vind Amanda nu echt weer onnavolgbaar.
Maar hoe moet je Dennis anders weg krijgen.Brian naait Dennis net zo hard en Brian en Amanda mogen zich ook wel eens opofferen.Moeten Jaap,Huub en Lieke het weer doen dan en hun mee profiteren.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:18 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
maar dat zet niet de relatie tussen Amanda en Brian op het spel en dat is dus wat ze probeert uit te leggen dat Huub daar wel mee bezig is.
Dus het moet 5 tegen 1 worden? Toen het 5 tegen 2 was stonden alle forums op hun kop!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar hoe moet je Dennis anders weg krijgen.Brian naait Dennis net zo hard en Brian en Amanda mogen zich ook wel eens opofferen.Moeten Jaap,Huub en Lieke het weer doen dan en hun mee profiteren.
Als ze het perfekt gespeeld had ze de vraag aan Brian moeten stellen. Of het moet háár intentie zijn dat Brian met Amanda ruzie krijgt. Als dat zou zou zijn heb ik respekt voor dat serpent.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:24 schreef schatje het volgende:
Nadia heeft dit perfect gespeeld. Amanda heeft klakkeloos van haar overgenomen dat Huub stookt. Wat Brian dus net ook zegt.
lees:quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:25 schreef Shayndel het volgende:
Huub wil dat brain en amanda nadia gaan opnemen in hun groepje.
amanda heeft een goed band met nadia dus zij kan veel meer bereiken.
Doordat nadia zich aansluit bij amanda en brain kan nix weggestemd worden door allen.
amanda, brain en Huub, jaap en Lieke hebben dus eigelijk wat samen ze willen. nix weg!!!
Er zit verder niets achter het is gewoon een tijdelijke samenwerking om er een weg te krijgen die toch door niemand gemist zou worden.
Dit is zo moelijk om te begrijpen voor amanda? En waarom is ze bang voor haar relatie? Is ze bang dat ze straks alleen is omdat nadia dan brain probeert te krijgen?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:17 schreef dgk_fan het volgende:
Ik heb vanmiddag zo'n ijsklontjesbakje gekocht en probeer nu ook op
ijs te kauwen, maar GODSKELERE wat krijg je DAAR een KOUWE mond van !!!
(Nog meer respect voor mijn Skattie !!)
Misschien moet je die ijsklontjes eerst ff in de magnetron opwarmen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:17 schreef dgk_fan het volgende:
Ik heb vanmiddag zo'n ijsklontjesbakje gekocht en probeer nu ook op
ijs te kauwen, maar GODSKELERE wat krijg je DAAR een KOUWE mond van !!!
(Nog meer respect voor mijn Skattie !!)
Daar heb je gelijk in maar zie je die persoon in de kooi?????quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:58 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan wil ze wel een slaaf met een stoere uitstraling en die iets DOET ipv laf zijn en niets doen.
Amanda vergeet alles wat ze niet horen wil.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:26 schreef riri het volgende:
is amanda het advies van de logopedist vergeten
Da's me niet duidelijk... dan is toch juist Luc een leugenaar?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:27 schreef avonne het volgende:
Brian zegt dat hij niet tegen Nadia liegt "waarom? Omdat ze het mij niet gevraagd heeft"
Luc "ik wel. Ik heb tegen Nadia gezegd dat Dennis heeft afgeluisterd"
Luc "Ik blijf zeggen dat Dennis heeft afgeluisterd. Ik ga niet draaien"
Kijk, Brian, dat is nou eerlijk er voor uit komen dat je liegt. Jij draait wel.
Het gaat mij erom dat Amanda en Brian andere weer het vuile werk laten opknappen terwijl hun er ook baat bij hebben als Dennis weggaat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:26 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Dus het moet 5 tegen 1 worden? Toen het 5 tegen 2 was stonden alle forums op hun kop!
Als Jaap, Huub en Lieke het met hun drieen niet voor elkaar krijgen om Dennis te breken of iig Nadia te doen breken, nou hou dan maar op....
Yes, dat zal het wezen...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:25 schreef Shayndel het volgende:
Dit is zo moelijk om te begrijpen voor amanda? En waarom is ze bang voor haar relatie? Is ze bang dat ze straks alleen is omdat nadia dan brain probeert te krijgen?
Ja, volgens mij heeft het meer de band nu tussen Nadia en Dennis versterkt (Huub is de grote boeman en neemt Brian met zich mee) en misschien zelfs wel een verbeterde band tussen Amanda en Dennis.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:30 schreef riri het volgende:
de hele opzet van al dat werk om dit te bereiken met elkaar om wantrouwen te creeeren bij nadia helpt amanda in één klap naar de verdoemenis
Dat gaat echt lukkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:29 schreef avonne het volgende:
Dennis tegen Amanda "je moet niet met Brian gaan praten"
fijn, zo'n advies
Ja Luc is dan inderdaad de leugenaar en Brian heeft niet tegen Nadia gelogen (alleen wel tegen Dennis door het verhaal van Huub en Jaap te beamen)quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's me niet duidelijk... dan is toch juist Luc een leugenaar?
Brian gaat gewoon aan Nadia toegeven als ze hem vraagt dat nix niet heeft afgeluisterd. Of zie ik het verkeerd?
true, maar dat is nu dus helemaal teniet gedaan door Amanda's gedachten dat Huub nooit te vertrouwen is en daardoor is de gehele opzet van Huub en Jaap compleet gebackfired!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat Amanda en Brian andere weer het vuile werk laten opknappen terwijl hun er ook baat bij hebben als Dennis weggaat.
Moet hij goed doen alles doorvertellen wat Huub zegt.Is goed voor zijn carrierequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:33 schreef Clank het volgende:
Luc geeft door aan Brian dat Huub hem een passieve speler vindt.
ja, ik weet dat ik het lullig heb opgeschreven.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's me niet duidelijk... dan is toch juist Luc een leugenaar?
Brian gaat gewoon aan Nadia toegeven als ze hem vraagt dat nix niet heeft afgeluisterd. Of zie ik het verkeerd?
Inderdaad, slimme strategie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Luc gaat sterk verder. Even slijmen bij Brian en Amanda prijzen. Zorgen dat Amanda niet te veel gaat doorslaan naar Dennix en Nadia.
Ik vind dat juist sterk gespeeld.... Nadia maakt de fout om het niet direkt te vragen... en ondertussen blijft nix de sigaar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:36 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, ik weet dat ik het lullig heb opgeschreven.
Waar ik me aan ergerde is dat Saint Brian weer een kronkel redenering tevoorschijn tovert om te laten zien dat hij zo eerlijk is tegen Nadia. Terwijl hij dus wel de leugen ondersteunt tegen Dennis, en daarmee tegenover Nadia van een leugen wil overtuigen.
Luc zegt "ik heb wel tegen nadia gelogen, en blijf dat doen"
Dat is toch een stuk eenvoudiger.
waaruit? wat heeft Jaap gezegd dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:42 schreef STAP01 het volgende:
Begrijp ik nou goed dat het uit is met Cora?
beide vaag in het hoofd en goed in het schrijven van sinterklaas gedichtenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:38 schreef rooie3 het volgende:
Luc is er dus ook voor Brian ingezet.Bah moet die vent nu helemaal niet meer.
Het enige verschil tussen Dennis en de rest is het maximumbedrag van z'n creditcard...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:45 schreef riri het volgende:
nadia heeft gewoon nog nooit en jongen ontmoet die er echt voor haar was....wat ik gehoord heb in de gesprekken die ze voerde met amanda heeft ze relaties gehad waar ze alles voor die jongens deed
gisteren vertelde ze dat ze in de relatie waar ze zo ontzettend verliefd was op die jongen dat ze heel ver ging...alles deed ze...als hij thuiskwam ging ze zelfs zo ver dat ze zijn schoenen uittrok en alles voor hem klaarstond....dag in dag uit....
zoals ik het zie valt ze op jongens die zich graag laten verwennen en zelfs niks doen....dennix past in dat straatje dus heel goed thuis,hij doet niks voor haar
Ik geloof er niets van dat dennis en nadia een band met elkaar hebben. Dennis heeft nadia nodig om niet helemaal alleen in die kooi te staan en nadia vind het stiekem wel lekker dat ze die macht over dennis heeft. En machtspelletjes daar houdt loeder nadia wel van (zegt ze zelf).quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:31 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heeft het meer de band nu tussen Nadia en Dennis versterkt (Huub is de grote boeman en neemt Brian met zich mee) en misschien zelfs wel een verbeterde band tussen Amanda en Dennis.
vind het wel geslaagdquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind dat juist sterk gespeeld.... Nadia maakt de fout om het niet direkt te vragen... en ondertussen blijft nix de sigaar.
Als je liegt, ook als gastspeler, en dat blijft volhouden lijkt me dom iets wat je in iedergeval niet goed is voor je geloofwaardigheid op de langer duur.
Eigenlijk vind ik het jammer dat deze streamavond gebaseerd is op een leugen. Waarschijnlijk omdat ze niet echt veel succes hadden met hun gebash.
Die zal toch ploffen zodra Brian gaat zeggen dat nix niet heeft afgeluisterd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:47 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
vind het wel geslaagd
de band tussen luukje en nadje is nu wel heel erg goed
Nou sorry, maar als Luc of Brian mijn surprises schriftelijk zouden moeten begeleidenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:44 schreef Nomrc2 het volgende:
en goed in het schrijven van sinterklaas gedichten
Het lange verblijf in de DGK doet hem geen goed,zo te zienquote:
Bwianquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:50 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Het lange verblijf in de DGK doet hem geen goed,zo te zien![]()
Dit is de ikstondernaastAmanda. Ze overdrijft en mist een stap.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:47 schreef Sonique het volgende:
Is snap Amanda niet.
Ze wil niet dat er een spel gespeelt wordt, maar ze wil wel winnen?
Verwacht ze nu echt werkelijk dat mensen gaan zeggen: 'Ow Amanda, jij mag winnen hoor, aljeblieft..'
En nu gaat ze nog janken ook.
Sjeess...
Brian heeft wel in de gaten dat er geen beginnen aan is....quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:51 schreef yellowfirst het volgende:
Vreemd eigenlijk, meestal voert Brian de discussies en nu...![]()
Volgens mij zit hij zich enorm in te houdenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:51 schreef yellowfirst het volgende:
Vreemd eigenlijk, meestal voert Brian de discussies en nu...![]()
Jaap zou wel weer op zijn donder krijgen van zijn uitspraak van de Streamlockquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:51 schreef kybe het volgende:
Mensen van de regie,waar zijn Huub,Lieke en Jaap gebleven?
Krijgen we weer die twee waardeloze 1 en 3 % door onze strot heengeduwd.
Zou goed kunnen. Hij praat slomer en monotomer dan normaal.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian kijkt niet meer frris uit z'n ogen .... te veel pammetjes ?
[ afbeelding ]
Dan wacht ik even op de explosie, voor ik naar bed ga...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij zich enorm in te houden![]()
Zou toch mooi zijn dat Brian uiteindelijk het spel moet verlaten omdat Amanda en Nadia hem helemaal para makenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:53 schreef Dark het volgende:
Nou Brian, veel succes met Mannie en Nadia als finale spelers!
Brian is mooi klaar met 2 hartsvriendinnen als eindspelers, wie kiest voor wie?
Zal Mannie Nadia laten vallen in de eindstrijd?
Dàt moet de manier dan maar worden om die gozer weg te krijgen......quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:56 schreef Desii het volgende:
Amanda..... meissie
Huub zei "idd, dat is een leuk neveneffect"... nadat Japie toegaf dat Amanda ergens wel gelijk heeft.
Maar het hoofddoel is Nadia ri. Brian en Amanda te duwen... zodat Nix alleen komt te staan.
Amanda komt op stoom. Heerlijk is ze dan. Volstrekt onredelijk, helemaal niet voor rede vatbaar. En maar doordraven. Ik geniet op die momenten zo van haar ........quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:00 schreef Kaleddis het volgende:
OMG dat gaat nog wat worden de komende dagen met een agressieve Amanda omdat ze niet mag roken![]()
Het beste van haar komt dan naar boven...en dat is inderdaad genieten..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amanda komt op stoom. Heerlijk is ze dan. Volstrekt onredelijk, helemaal niet voor rede vatbaar. En maar doordraven. Ik geniet op die momenten zo van haar ........
Ik heb wat gemist merk ik.. Dennix en zn kogels???quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:02 schreef BarryK het volgende:
Die verhalen van Dennix en Luc... vooral van Dennix met z'n kogels... hwaha wat een loser
Jah dennis was een keer op voetbalkamp in Haarlem..en ze liepen in een niet zo lekkere wijk (haha in haarlem, lol)... er kwam een groep en ze zouden gegarandeerd worden overvallen.. ze spraken als vrienden af om ze een klap te geven en weg te rennen.. en toen kwamen er 3 kogels achter ze aan..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:04 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist merk ik.. Dennix en zn kogels???
Ik kan daar niet van genietenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amanda komt op stoom. Heerlijk is ze dan. Volstrekt onredelijk, helemaal niet voor rede vatbaar. En maar doordraven. Ik geniet op die momenten zo van haar ........
Gatverdamme nog meer sex in die kooi.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:56 schreef Sonique het volgende:
Eigenlijk zijn het allemaal egoisten...
Als ze nu gewoon een dikke orgie houden elke woensdag, is er niks aan de hand, en hoeven we dit gezeik ook niet aan te horen steeds![]()
Dank je voor het verhaal.. Hilarisch!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:06 schreef BarryK het volgende:
[..]
Jah dennis was een keer op voetbalkamp in Haarlem..en ze liepen in een niet zo lekkere wijk (haha in haarlem, lol)... er kwam een groep en ze zouden gegarandeerd worden overvallen.. ze spraken als vrienden af om ze een klap te geven en weg te rennen.. en toen kwamen er 3 kogels achter ze aan..
JEWEETTOCH
Zucht.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:06 schreef BarryK het volgende:
[..]
Jah dennis was een keer op voetbalkamp in Haarlem..en ze liepen in een niet zo lekkere wijk (haha in haarlem, lol)... er kwam een groep en ze zouden gegarandeerd worden overvallen.. ze spraken als vrienden af om ze een klap te geven en weg te rennen.. en toen kwamen er 3 kogels achter ze aan..
JEWEETTOCH
aha, Dennis in tha hood.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:06 schreef BarryK het volgende:
[..]
JEWEETTOCH
Het heeft ook totaal geen zin ze verziekt alleen maar het spel.quote:
Brian: "De Gouden Kooi is de slechtste plek op aarde om te stoppen met roken".quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:10 schreef Desii het volgende:
Amanda is nu superkwaad... ze kan niet gaan slapen
komt door het nicotine tekort.... volgens Nadia en Brian
dan mogen in het hokje wel een oogje op der houwe, voor je het weet vliegen de lades weer door de slaapkamer![]()
snap niet dat ze de streams niet ff overzetten naar HJLquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:13 schreef Sonique het volgende:
Luc kijkt ook nooit mensen aan als hij lult.
Alleen als ie tegen Nix lult toch ..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:13 schreef Sonique het volgende:
Luc kijkt ook nooit mensen aan als hij lult.
Ik begrijp daar ook helemaal niets van,de hele dag die Nadia en nu weer de keuze Nadia of Dennisquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:14 schreef Desii het volgende:
[..]
snap niet dat ze de streams niet ff overzetten naar HJL
Toen die muts haar tanden had laten bleken is toch ook een tijdje gestopt met roken? Was ze toen ook zo hysterisch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:10 schreef Desii het volgende:
Amanda is nu superkwaad... ze kan niet gaan slapen
komt door het nicotine tekort.... volgens Nadia en Brian
dan mogen ze in het hokje wel een oogje op der houwe, voor je het weet vliegen de lades weer door de slaapkamer![]()
Dat is om de streamers te treiteren.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:16 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik begrijp daar ook helemaal niets van,de hele dag die Nadia en nu weer de keuze Nadia of Dennis![]()
Het wordt tijd dat amanda eens flink gebashed wordt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:24 schreef avonne het volgende:
Jaap is al naar bed (Amanda zei nog dat ze hem wilde bashen omdat hij weer beneden gaat slapen).
Misschien dat Huub en Lieke ook al naar bed zijn.
1% echt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:29 schreef Ziet het volgende:
wat een hysterische neplach zeg
Amanda en Nadia lachen als vrouwen, Brian lacht als een ...........................ik kan er geen woord voor verzinnen...........te walgelijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:29 schreef Ziet het volgende:
wat een hysterische neplach zeg
Nadia kan trots op haarzelf zijn nu.............enfin...Dennis weg...gevolgd door Nadia...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:33 schreef Prospera het volgende:
Ze halen nu alle 3 Dennis door de zeik![]()
[ afbeelding ]
Brian lacht als altijd als een sneakquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:32 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Amanda en Nadia lachen als vrouwen, Brian lacht als een ...........................ik kan er geen woord voor verzinnen...........te walgelijk![]()
Amanda ook, net als eerder met Luc in de sportzaal.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:39 schreef Nomrc2 het volgende:
brian is goed bezig
Inderdaad, niet te kort.. Dit doen ze nu al behoorlijk lang haha..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:48 schreef chufi het volgende:
Nix wordt helemaal afgekraakt door B&A en N.
Brian en Amanda verrichten hier toch goed werk, zeg maar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:49 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Inderdaad, niet te kort.. Dit doen ze nu al behoorlijk lang haha..
Ach, aankomende week zal brian eraan moeten geloven.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:52 schreef Stupidisco het volgende:
ben benieuwd of dit enig effect heeft de komende dagen. Ben bang dat ze Dennix echt niet snel zal laten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |