maar dat zet niet de relatie tussen Amanda en Brian op het spel en dat is dus wat ze probeert uit te leggen dat Huub daar wel mee bezig is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar Amanda wil Dennis ook weg hebben en ja dat moet dan via Nadia.
Toen ik de cap voor het eerst zag dacht ik... "Leuk er komt weer een vliegtuigje voorbij".quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:02 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat een briljante cap die tweede![]()
Net of ze naar de sterren staren
![]()
Soms een wonder ja....quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:20 schreef Soho het volgende:
Ik vind Amanda nu echt weer onnavolgbaar.
Maar hoe moet je Dennis anders weg krijgen.Brian naait Dennis net zo hard en Brian en Amanda mogen zich ook wel eens opofferen.Moeten Jaap,Huub en Lieke het weer doen dan en hun mee profiteren.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:18 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
maar dat zet niet de relatie tussen Amanda en Brian op het spel en dat is dus wat ze probeert uit te leggen dat Huub daar wel mee bezig is.
Dus het moet 5 tegen 1 worden? Toen het 5 tegen 2 was stonden alle forums op hun kop!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar hoe moet je Dennis anders weg krijgen.Brian naait Dennis net zo hard en Brian en Amanda mogen zich ook wel eens opofferen.Moeten Jaap,Huub en Lieke het weer doen dan en hun mee profiteren.
Als ze het perfekt gespeeld had ze de vraag aan Brian moeten stellen. Of het moet háár intentie zijn dat Brian met Amanda ruzie krijgt. Als dat zou zou zijn heb ik respekt voor dat serpent.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:24 schreef schatje het volgende:
Nadia heeft dit perfect gespeeld. Amanda heeft klakkeloos van haar overgenomen dat Huub stookt. Wat Brian dus net ook zegt.
lees:quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:25 schreef Shayndel het volgende:
Huub wil dat brain en amanda nadia gaan opnemen in hun groepje.
amanda heeft een goed band met nadia dus zij kan veel meer bereiken.
Doordat nadia zich aansluit bij amanda en brain kan nix weggestemd worden door allen.
amanda, brain en Huub, jaap en Lieke hebben dus eigelijk wat samen ze willen. nix weg!!!
Er zit verder niets achter het is gewoon een tijdelijke samenwerking om er een weg te krijgen die toch door niemand gemist zou worden.
Dit is zo moelijk om te begrijpen voor amanda? En waarom is ze bang voor haar relatie? Is ze bang dat ze straks alleen is omdat nadia dan brain probeert te krijgen?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:17 schreef dgk_fan het volgende:
Ik heb vanmiddag zo'n ijsklontjesbakje gekocht en probeer nu ook op
ijs te kauwen, maar GODSKELERE wat krijg je DAAR een KOUWE mond van !!!
(Nog meer respect voor mijn Skattie !!)
Misschien moet je die ijsklontjes eerst ff in de magnetron opwarmen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:17 schreef dgk_fan het volgende:
Ik heb vanmiddag zo'n ijsklontjesbakje gekocht en probeer nu ook op
ijs te kauwen, maar GODSKELERE wat krijg je DAAR een KOUWE mond van !!!
(Nog meer respect voor mijn Skattie !!)
Daar heb je gelijk in maar zie je die persoon in de kooi?????quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:58 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan wil ze wel een slaaf met een stoere uitstraling en die iets DOET ipv laf zijn en niets doen.
Amanda vergeet alles wat ze niet horen wil.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:26 schreef riri het volgende:
is amanda het advies van de logopedist vergeten
Da's me niet duidelijk... dan is toch juist Luc een leugenaar?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:27 schreef avonne het volgende:
Brian zegt dat hij niet tegen Nadia liegt "waarom? Omdat ze het mij niet gevraagd heeft"
Luc "ik wel. Ik heb tegen Nadia gezegd dat Dennis heeft afgeluisterd"
Luc "Ik blijf zeggen dat Dennis heeft afgeluisterd. Ik ga niet draaien"
Kijk, Brian, dat is nou eerlijk er voor uit komen dat je liegt. Jij draait wel.
Het gaat mij erom dat Amanda en Brian andere weer het vuile werk laten opknappen terwijl hun er ook baat bij hebben als Dennis weggaat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:26 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Dus het moet 5 tegen 1 worden? Toen het 5 tegen 2 was stonden alle forums op hun kop!
Als Jaap, Huub en Lieke het met hun drieen niet voor elkaar krijgen om Dennis te breken of iig Nadia te doen breken, nou hou dan maar op....
Yes, dat zal het wezen...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:25 schreef Shayndel het volgende:
Dit is zo moelijk om te begrijpen voor amanda? En waarom is ze bang voor haar relatie? Is ze bang dat ze straks alleen is omdat nadia dan brain probeert te krijgen?
Ja, volgens mij heeft het meer de band nu tussen Nadia en Dennis versterkt (Huub is de grote boeman en neemt Brian met zich mee) en misschien zelfs wel een verbeterde band tussen Amanda en Dennis.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:30 schreef riri het volgende:
de hele opzet van al dat werk om dit te bereiken met elkaar om wantrouwen te creeeren bij nadia helpt amanda in één klap naar de verdoemenis
Dat gaat echt lukkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:29 schreef avonne het volgende:
Dennis tegen Amanda "je moet niet met Brian gaan praten"
fijn, zo'n advies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |