Inderdaad, slimme strategie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Luc gaat sterk verder. Even slijmen bij Brian en Amanda prijzen. Zorgen dat Amanda niet te veel gaat doorslaan naar Dennix en Nadia.
Ik vind dat juist sterk gespeeld.... Nadia maakt de fout om het niet direkt te vragen... en ondertussen blijft nix de sigaar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:36 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, ik weet dat ik het lullig heb opgeschreven.
Waar ik me aan ergerde is dat Saint Brian weer een kronkel redenering tevoorschijn tovert om te laten zien dat hij zo eerlijk is tegen Nadia. Terwijl hij dus wel de leugen ondersteunt tegen Dennis, en daarmee tegenover Nadia van een leugen wil overtuigen.
Luc zegt "ik heb wel tegen nadia gelogen, en blijf dat doen"
Dat is toch een stuk eenvoudiger.
waaruit? wat heeft Jaap gezegd dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:42 schreef STAP01 het volgende:
Begrijp ik nou goed dat het uit is met Cora?
beide vaag in het hoofd en goed in het schrijven van sinterklaas gedichtenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:38 schreef rooie3 het volgende:
Luc is er dus ook voor Brian ingezet.Bah moet die vent nu helemaal niet meer.
Het enige verschil tussen Dennis en de rest is het maximumbedrag van z'n creditcard...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:45 schreef riri het volgende:
nadia heeft gewoon nog nooit en jongen ontmoet die er echt voor haar was....wat ik gehoord heb in de gesprekken die ze voerde met amanda heeft ze relaties gehad waar ze alles voor die jongens deed
gisteren vertelde ze dat ze in de relatie waar ze zo ontzettend verliefd was op die jongen dat ze heel ver ging...alles deed ze...als hij thuiskwam ging ze zelfs zo ver dat ze zijn schoenen uittrok en alles voor hem klaarstond....dag in dag uit....
zoals ik het zie valt ze op jongens die zich graag laten verwennen en zelfs niks doen....dennix past in dat straatje dus heel goed thuis,hij doet niks voor haar
Ik geloof er niets van dat dennis en nadia een band met elkaar hebben. Dennis heeft nadia nodig om niet helemaal alleen in die kooi te staan en nadia vind het stiekem wel lekker dat ze die macht over dennis heeft. En machtspelletjes daar houdt loeder nadia wel van (zegt ze zelf).quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:31 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heeft het meer de band nu tussen Nadia en Dennis versterkt (Huub is de grote boeman en neemt Brian met zich mee) en misschien zelfs wel een verbeterde band tussen Amanda en Dennis.
vind het wel geslaagdquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind dat juist sterk gespeeld.... Nadia maakt de fout om het niet direkt te vragen... en ondertussen blijft nix de sigaar.
Als je liegt, ook als gastspeler, en dat blijft volhouden lijkt me dom iets wat je in iedergeval niet goed is voor je geloofwaardigheid op de langer duur.
Eigenlijk vind ik het jammer dat deze streamavond gebaseerd is op een leugen. Waarschijnlijk omdat ze niet echt veel succes hadden met hun gebash.
Die zal toch ploffen zodra Brian gaat zeggen dat nix niet heeft afgeluisterd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:47 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
vind het wel geslaagd
de band tussen luukje en nadje is nu wel heel erg goed
Nou sorry, maar als Luc of Brian mijn surprises schriftelijk zouden moeten begeleidenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:44 schreef Nomrc2 het volgende:
en goed in het schrijven van sinterklaas gedichten
Het lange verblijf in de DGK doet hem geen goed,zo te zienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |