And the Oscar goes to LUCquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:32 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik vind het accent van Luc erg dubieus, een brabander die veel met allochtonen rappers omgaat, weetttttt je. Erg lachwekkend. Maar hij speelt fantastisch!
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:34 schreef BuffyJan het volgende:
Amanda heeft t over de shoot van vandaag.Ik citeer: Tis niet dat Dennis dan naar je toe kwam, of uit zn bed. Mijn vriend zou dat wel doen
Dan irriteer ik me dood, hij ligt de hele tijd in zn nest te rotten. Niet van Nadia kan ik iets voor je doen? Broodje drinken? Nee hij zit de hele tijd van euhee chicky. Iik wilde m echt n smack geven
Hierop baseer ik mijn subjectieve mening dat Dennis Jaap verbaal niet de baas was en het vice versa ook geen hoogstandje wasquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:33 schreef noekje het volgende:
mwoah, het sloeg gewoon nergens op. Dennis kwam alleen maar met,' jij voelt je niet goed!'
Jaap: ik voel me hartstikke goed!
Dennis; nu lieg je een beetje, je voelt je niet lekker. Hoe voel je je?
Jaap: ik voel me top! Ik voel me top achter Oprah.
Dat was het zo ongeveer.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:34 schreef Scandalous het volgende:
Dennis zal straks wel boos zijn, dat Nadia er niet is als 'bliksemafleider' .
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:36 schreef Taurus het volgende:
Ik vind Lieke d'r haar zo véél leuker dan krullen. Krullen horen echt niet bij haar hoofd, het moet óf krullend opgestoken, of stijl los.
Ik ook niet! Ik switch heen en weer, tis allebei leukquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:36 schreef petraa het volgende:
Ik weet echt niet welke streams ik moet kiezen nu.
idd, ze doet er niet een schepje bovenop maar een kruiwagen vol.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Luc hoeft het niet eens alleen te doen. Amanda doet (zonder het zelf te beseffen) heerlijk mee
Daar streamen we voor, kiezen tussen streams te kijken, niet kiezen tussen streams te muten.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:36 schreef petraa het volgende:
Ik weet echt niet welke streams ik moet kiezen nu.
Mislukt? Ik vind het hartstikke gelukt nu. Nadia geeft bijna toe dat Dennis gewoon een lullo is en een schoothondje. In de keuken wordt Dennis gebasht. Dit alles gebeurt nav die stripper.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:37 schreef BsJanssen het volgende:
Wat een boring gedoe zeg, elke keer hetzelfde gebash richting Dennis.
Striptease act mislukt... jammer dan, verzin iets anders!
Ze heef het briefje van de logopedist niet bij zich, dus dat kan ze nu niet meer wetenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:38 schreef yellowfirst het volgende:
Wat had die logopedist ook alweer gezegd tegen Amanda?
1 op 1 gesprekken met zachte stem, prima, maar discussies: nee!![]()
Maar voorlopig zit Dennis daar nog relaxt en gaan Kikker Huub zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:34 schreef beequeen het volgende:
hij pakt Dennix keer op keer op zijn eigen uitspraken.![]()
boem boem boemquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:38 schreef Stupidisco het volgende:
heerlijk avondje dit zeg. Beneder wordt Dennix aangevallen en boven praten ze in op Nadia. SUPER !!
En wat dacht je van de lipjes van Dennisquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:40 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Maar voorlopig zit Dennis daar nog relaxt en gaan Kikker Huub zijn
handjes al weer trillen !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zuigmondje.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:44 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
En wat dacht je van de lipjes van Dennis![]()
[ afbeelding ]
Dan is het hokje dus ook knettergek, wat een miscast.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:47 schreef avonne het volgende:
Ik zet het nog maar eens neer.
Dennis is gecast omdat hij knettergek is
"de patiënt ziet en hoort tijdens een waan precies hetzelfde als iedereen, maar verbindt hier conclusies aan die volstrekt uit de pas lopen met de werkelijkheid of algemeen geaccepteerde opvattingen. Een patiënt met logisch redeneren op andere gedachten brengen helpt niet."
omg, als een klein kind die de grote wereld in gaat.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:48 schreef Scandalous het volgende:
Nadia : Op zich is het goed dat hij nu alleen is, dan kan hij daar harder van worden.
Ik denk dat dat niet waar is Nasdia wil echt zo,n slaaf als Dennis daar geniet ze van.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:45 schreef riri het volgende:
nadia heeft gewoon nog nooit en jongen ontmoet die er echt voor haar was....wat ik gehoord heb in de gesprekken die ze voerde met amanda heeft ze relaties gehad waar ze alles voor die jongens deed
gisteren vertelde ze dat ze in de relatie waar ze zo ontzettend verliefd was op die jongen dat ze heel ver ging...alles deed ze...als hij thuiskwam ging ze zelfs zo ver dat ze zijn schoenen uittrok en alles voor hem klaarstond....dag in dag uit....
zoals ik het zie valt ze op jongens die zich graag laten verwennen en zelfs niks doen....dennix past in dat straatje dus heel goed thuis,hij doet niks voor haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |