Ja Luc is dan inderdaad de leugenaar en Brian heeft niet tegen Nadia gelogen (alleen wel tegen Dennis door het verhaal van Huub en Jaap te beamen)quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's me niet duidelijk... dan is toch juist Luc een leugenaar?
Brian gaat gewoon aan Nadia toegeven als ze hem vraagt dat nix niet heeft afgeluisterd. Of zie ik het verkeerd?
true, maar dat is nu dus helemaal teniet gedaan door Amanda's gedachten dat Huub nooit te vertrouwen is en daardoor is de gehele opzet van Huub en Jaap compleet gebackfired!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat Amanda en Brian andere weer het vuile werk laten opknappen terwijl hun er ook baat bij hebben als Dennis weggaat.
Moet hij goed doen alles doorvertellen wat Huub zegt.Is goed voor zijn carrierequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:33 schreef Clank het volgende:
Luc geeft door aan Brian dat Huub hem een passieve speler vindt.
ja, ik weet dat ik het lullig heb opgeschreven.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's me niet duidelijk... dan is toch juist Luc een leugenaar?
Brian gaat gewoon aan Nadia toegeven als ze hem vraagt dat nix niet heeft afgeluisterd. Of zie ik het verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |