Het beste van haar komt dan naar boven...en dat is inderdaad genieten..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amanda komt op stoom. Heerlijk is ze dan. Volstrekt onredelijk, helemaal niet voor rede vatbaar. En maar doordraven. Ik geniet op die momenten zo van haar ........
Ik heb wat gemist merk ik.. Dennix en zn kogels???quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:02 schreef BarryK het volgende:
Die verhalen van Dennix en Luc... vooral van Dennix met z'n kogels... hwaha wat een loser
Jah dennis was een keer op voetbalkamp in Haarlem..en ze liepen in een niet zo lekkere wijk (haha in haarlem, lol)... er kwam een groep en ze zouden gegarandeerd worden overvallen.. ze spraken als vrienden af om ze een klap te geven en weg te rennen.. en toen kwamen er 3 kogels achter ze aan..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:04 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist merk ik.. Dennix en zn kogels???
Ik kan daar niet van genietenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amanda komt op stoom. Heerlijk is ze dan. Volstrekt onredelijk, helemaal niet voor rede vatbaar. En maar doordraven. Ik geniet op die momenten zo van haar ........
Gatverdamme nog meer sex in die kooi.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:56 schreef Sonique het volgende:
Eigenlijk zijn het allemaal egoisten...
Als ze nu gewoon een dikke orgie houden elke woensdag, is er niks aan de hand, en hoeven we dit gezeik ook niet aan te horen steeds![]()
Dank je voor het verhaal.. Hilarisch!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:06 schreef BarryK het volgende:
[..]
Jah dennis was een keer op voetbalkamp in Haarlem..en ze liepen in een niet zo lekkere wijk (haha in haarlem, lol)... er kwam een groep en ze zouden gegarandeerd worden overvallen.. ze spraken als vrienden af om ze een klap te geven en weg te rennen.. en toen kwamen er 3 kogels achter ze aan..
JEWEETTOCH
Zucht.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:06 schreef BarryK het volgende:
[..]
Jah dennis was een keer op voetbalkamp in Haarlem..en ze liepen in een niet zo lekkere wijk (haha in haarlem, lol)... er kwam een groep en ze zouden gegarandeerd worden overvallen.. ze spraken als vrienden af om ze een klap te geven en weg te rennen.. en toen kwamen er 3 kogels achter ze aan..
JEWEETTOCH
aha, Dennis in tha hood.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:06 schreef BarryK het volgende:
[..]
JEWEETTOCH
Het heeft ook totaal geen zin ze verziekt alleen maar het spel.quote:
Brian: "De Gouden Kooi is de slechtste plek op aarde om te stoppen met roken".quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:10 schreef Desii het volgende:
Amanda is nu superkwaad... ze kan niet gaan slapen
komt door het nicotine tekort.... volgens Nadia en Brian
dan mogen in het hokje wel een oogje op der houwe, voor je het weet vliegen de lades weer door de slaapkamer![]()
snap niet dat ze de streams niet ff overzetten naar HJLquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:13 schreef Sonique het volgende:
Luc kijkt ook nooit mensen aan als hij lult.
Alleen als ie tegen Nix lult toch ..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:13 schreef Sonique het volgende:
Luc kijkt ook nooit mensen aan als hij lult.
Ik begrijp daar ook helemaal niets van,de hele dag die Nadia en nu weer de keuze Nadia of Dennisquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:14 schreef Desii het volgende:
[..]
snap niet dat ze de streams niet ff overzetten naar HJL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |