Toen die muts haar tanden had laten bleken is toch ook een tijdje gestopt met roken? Was ze toen ook zo hysterisch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:10 schreef Desii het volgende:
Amanda is nu superkwaad... ze kan niet gaan slapen
komt door het nicotine tekort.... volgens Nadia en Brian
dan mogen ze in het hokje wel een oogje op der houwe, voor je het weet vliegen de lades weer door de slaapkamer![]()
Dat is om de streamers te treiteren.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:16 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik begrijp daar ook helemaal niets van,de hele dag die Nadia en nu weer de keuze Nadia of Dennis![]()
Het wordt tijd dat amanda eens flink gebashed wordt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:24 schreef avonne het volgende:
Jaap is al naar bed (Amanda zei nog dat ze hem wilde bashen omdat hij weer beneden gaat slapen).
Misschien dat Huub en Lieke ook al naar bed zijn.
1% echt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:29 schreef Ziet het volgende:
wat een hysterische neplach zeg
Amanda en Nadia lachen als vrouwen, Brian lacht als een ...........................ik kan er geen woord voor verzinnen...........te walgelijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:29 schreef Ziet het volgende:
wat een hysterische neplach zeg
Nadia kan trots op haarzelf zijn nu.............enfin...Dennis weg...gevolgd door Nadia...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:33 schreef Prospera het volgende:
Ze halen nu alle 3 Dennis door de zeik![]()
[ afbeelding ]
Brian lacht als altijd als een sneakquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:32 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Amanda en Nadia lachen als vrouwen, Brian lacht als een ...........................ik kan er geen woord voor verzinnen...........te walgelijk![]()
Amanda ook, net als eerder met Luc in de sportzaal.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:39 schreef Nomrc2 het volgende:
brian is goed bezig
Inderdaad, niet te kort.. Dit doen ze nu al behoorlijk lang haha..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:48 schreef chufi het volgende:
Nix wordt helemaal afgekraakt door B&A en N.
Brian en Amanda verrichten hier toch goed werk, zeg maar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:49 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Inderdaad, niet te kort.. Dit doen ze nu al behoorlijk lang haha..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |