Bwianquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:50 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Het lange verblijf in de DGK doet hem geen goed,zo te zien![]()
Dit is de ikstondernaastAmanda. Ze overdrijft en mist een stap.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:47 schreef Sonique het volgende:
Is snap Amanda niet.
Ze wil niet dat er een spel gespeelt wordt, maar ze wil wel winnen?
Verwacht ze nu echt werkelijk dat mensen gaan zeggen: 'Ow Amanda, jij mag winnen hoor, aljeblieft..'
En nu gaat ze nog janken ook.
Sjeess...
Brian heeft wel in de gaten dat er geen beginnen aan is....quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:51 schreef yellowfirst het volgende:
Vreemd eigenlijk, meestal voert Brian de discussies en nu...![]()
Volgens mij zit hij zich enorm in te houdenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:51 schreef yellowfirst het volgende:
Vreemd eigenlijk, meestal voert Brian de discussies en nu...![]()
Jaap zou wel weer op zijn donder krijgen van zijn uitspraak van de Streamlockquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:51 schreef kybe het volgende:
Mensen van de regie,waar zijn Huub,Lieke en Jaap gebleven?
Krijgen we weer die twee waardeloze 1 en 3 % door onze strot heengeduwd.
Zou goed kunnen. Hij praat slomer en monotomer dan normaal.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian kijkt niet meer frris uit z'n ogen .... te veel pammetjes ?
[ afbeelding ]
Dan wacht ik even op de explosie, voor ik naar bed ga...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij zich enorm in te houden![]()
Zou toch mooi zijn dat Brian uiteindelijk het spel moet verlaten omdat Amanda en Nadia hem helemaal para makenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:53 schreef Dark het volgende:
Nou Brian, veel succes met Mannie en Nadia als finale spelers!
Brian is mooi klaar met 2 hartsvriendinnen als eindspelers, wie kiest voor wie?
Zal Mannie Nadia laten vallen in de eindstrijd?
Dàt moet de manier dan maar worden om die gozer weg te krijgen......quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:56 schreef Desii het volgende:
Amanda..... meissie
Huub zei "idd, dat is een leuk neveneffect"... nadat Japie toegaf dat Amanda ergens wel gelijk heeft.
Maar het hoofddoel is Nadia ri. Brian en Amanda te duwen... zodat Nix alleen komt te staan.
Amanda komt op stoom. Heerlijk is ze dan. Volstrekt onredelijk, helemaal niet voor rede vatbaar. En maar doordraven. Ik geniet op die momenten zo van haar ........quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:00 schreef Kaleddis het volgende:
OMG dat gaat nog wat worden de komende dagen met een agressieve Amanda omdat ze niet mag roken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |