enquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:34 schreef Ticootje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Om 19.23 is Nijna bevallen van een dochter!!
Ze moet nog een nachtje in het ziekenhuis blijven en ze komt ze snel mogelijk alles zeld vertellen!!
Aan iedereen de groeten!
En Nijna, Gefeliciteerd met jullie dochter!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:05 schreef Chanell het volgende:
Ik heb al de hele dag last van die vreselijke menstruatiekrampen, en diarree (sorry voor de details),
en ben net een hoop slijm verloren, jakkie.
En wat een hoop frummelkindjes die nog moeten komen deze laatste 2,5 maand van 2007!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:59 schreef renzell het volgende:
En wat veel nieuwe zwangeren in eens!Gefeliciteerd allemaal!
![]()
En hebben ze kunnen zien wat er in je buik zit??quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:07 schreef Webkim het volgende:
Inderdaad, wat een boel nieuwe zwangeren!![]()
Net terug van de 20 weken echo (kon pas nu, met 21w5d) en alles was goed. Mooi zeg, hoe verschrikkelijk gedetailleerd we alles konden bekijken!![]()
![]()
![]()
Ik ben fliefd...
Ze mogen toch tot 36 weken liggen hoe ze willen??quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:11 schreef Brighteyes het volgende:
Nijna gefeliciteerd! Een dochter!
Ben heel benieuwd naar de naam en uiteraard een foto'tje...
Ik ben vanmorgen weer op controle geweest, alles was in principe goed, bloeddruk prima, deze keer weer wat aangekomen (vorige keer niets).
Alleen ligt ons eigenwijsje nog steeds dwars, net als de vorige keer, en daardoor kon ze niet veel zeggen over de groei. Ik krijg nu volgende week een echo om even te kijken hoe hij het doet.
Op zich is er geen reden om te denken dat hij niet goed zou groeien ofzo, maar voor de zekerheid is het beter om toch even te gaan kijken.
Vind het stiekem toch wel leuk om nog even te mogen spieken.
Volgens mij blijft dat leuk; spieken naar je baby! Ik ga zo even een afspraak mkn met het echo-bureau voor de 20 wkn echo. Ik heb er nu al zin in.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:11 schreef Brighteyes het volgende:
Nijna gefeliciteerd! Een dochter!
Ben heel benieuwd naar de naam en uiteraard een foto'tje...
Ik ben vanmorgen weer op controle geweest, alles was in principe goed, bloeddruk prima, deze keer weer wat aangekomen (vorige keer niets).
Alleen ligt ons eigenwijsje nog steeds dwars, net als de vorige keer, en daardoor kon ze niet veel zeggen over de groei. Ik krijg nu volgende week een echo om even te kijken hoe hij het doet.
Op zich is er geen reden om te denken dat hij niet goed zou groeien ofzo, maar voor de zekerheid is het beter om toch even te gaan kijken.
Vind het stiekem toch wel leuk om nog even te mogen spieken.
Ja, het liggen is ook geen probleem, maar het gaat erom dat ze natuurlijk wel met het voelen in de gaten houden of je kindje goed groeit. Maar doordat hij dus in de breedte wat opgefrommeld ligt is dat niet goed te voelen. En dat was de vorige keer ook zo dus nu wilde ze het gewoon even laten nakijken.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ze mogen toch tot 36 weken liggen hoe ze willen??
Wel leuk dat je even mag spieken! Spieken is altijd weer leuk!
Ik zat eens naar je datum te kijken, maar jij hebt wel een grote kans op een kerstkindje![]()
whaha van zijn vader denk ikquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, het liggen is ook geen probleem, maar het gaat erom dat ze natuurlijk wel met het voelen in de gaten houden of je kindje goed groeit. Maar doordat hij dus in de breedte wat opgefrommeld ligt is dat niet goed te voelen. En dat was de vorige keer ook zo dus nu wilde ze het gewoon even laten nakijken.
En ja... dat kerstkindje idd. Dat wordt nog wel even spannend!
VIcky, van wie zou hij dat hebben?
Gefeliciteerd met de goede uitslag!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:07 schreef Webkim het volgende:
Inderdaad, wat een boel nieuwe zwangeren!![]()
Net terug van de 20 weken echo (kon pas nu, met 21w5d) en alles was goed. Mooi zeg, hoe verschrikkelijk gedetailleerd we alles konden bekijken!![]()
![]()
![]()
Ik ben fliefd...
Zenuwachtig probeer ik niet te zijn, want ik wil niet bedenken dat het misschien wel eens niet goed zou kunnen zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:41 schreef flowerbox het volgende:
Mis-sly spannend he? Zo'n eerste echo.
Ik was er best wel zenuwachtig voor, maar het viel allemaal reuze mee.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:25 schreef lcicle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de goede uitslag!!
Ik verbaasde me er de eerste keer ook over hoe goed alles in beeld was.. Dat ruggetje.. Prachtig! Maandag mag ik ook voor de 20 weken echo, ben dan 20wk 4dg. (En dat betekent dat ik vandaag op de helft ben!)
Heb je mijn PM nog ontvangen Webkim?
Was dat niet maneki??quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zenuwachtig probeer ik niet te zijn, want ik wil niet bedenken dat het misschien wel eens niet goed zou kunnen zijn
Maar spannend, echt wel
Was het er nou maar 1 bij jou? Had ik net eens ergens gelezen dat je buik al zo gegroeid was dat je dacht dat het misschien een tweeling was?
Ze heeft hier anders lang genoeg gezetenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:56 schreef DeLiedje het volgende:
Nijna gefeliciteerd!!!een meisje, ik had t goed gegokt toen
!
Ben ook heel benieuwd naar de naam!
Ik zal je missen in dit topic hier... je bent zo gezellig!
11 weken, dan ben je maar 3 weken verder dan ik! Gaan we hier nog heeeeeel lang zitten samenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:04 schreef flowerbox het volgende:
Ticootje, echobureau heeft het zo druk dat ze mij straks terugbellen. Ben benieuwd of er nog een gaatje in hun agenda is.
Mis-sly, nee bij mij zit er echt maar 1 in. Maar ik heb wel een aardige buik voor iemand die nog maar 11 wkn is. Ik denk inderdaad dat je Maneki bedoelt want haar laatste foto in het buiken-topic was aardig groot. Oh ja, een kleine tip: drink niet teveel. Ik wst het niet maar dat kan ook en voelt niet echt fijn....
Webkim, fijn dat de echo zo goed was!
Ik kan het me nog niet voorstellen, inderdaad. Dat is nog te ver weg en te onwerkelijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:13 schreef flowerbox het volgende:
11 weken en 4 dgn om precies te zijn.![]()
Maar ja, als alles goed gaat gaan we hier nog heel lang samen zitten. Op een gegeven moment staan wij gewoon ergens bovenaan in het lijstje. Kun je het je voorstellen? Ikke nog niet. Maar ja misschien moeten we in die rol groeien![]()
Verschilt dat niet per ziekenhuis?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:31 schreef Mibos het volgende:
Meestal mag je als alles goed gaat tussen negen en tien uur naar huis...
Bij reinier de graaf heb ik begrepen dat je gaat of om 10 uur, of om 15 uur. Maar het fijne weet ik er nog niet van, ik ga over 2 weken een kijkje nemen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:53 schreef Mibos het volgende:
Bar dat zou ook nog kunnen hoor!!! Sorry voor mijn post dan hier is het standaard mits alles goed gaat en is met mams en beeb dat ze je tussen 9 en 10 ontslaan maar dan moet je wel eerst naar het toilet geweest zijn en gedoucht hebben.
Leuk! Ik heb ook een rondleiding door het Reinier gedaanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij reinier de graaf heb ik begrepen dat je gaat of om 10 uur, of om 15 uur. Maar het fijne weet ik er nog niet van, ik ga over 2 weken een kijkje nemen.
Daar heb ik trouwens van gedroomd vannacht. Dat we gingen kijken en ik moest opeens bevallen. Mijn man had al een kluisje(?), want dat deed hij elke zaterdag (?? We gaan op vrijdag kijken). Maar ik ben nu dus 23 weken, maar het was ook gewoon een volgroeide baby, en Nijna was er ook...
ik ook!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:18 schreef marit1978 het volgende:
ik zit hier ook in spanning te wachten op de naam !
15 maart?? Jeetje, en je bent nu al zo ver met de kinderkamer!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:57 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Een meisje, gefeliciteerd Nijna en man!
(zou ik ook in de op mogen, 15 Maart)
Ik ben ook benieuwd naar de naam...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:18 schreef marit1978 het volgende:
ik zit hier ook in spanning te wachten op de naam !
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:55 schreef Ticootje het volgende:
De Liedje, ik heb gewone kruiken... Die kersepitdingen lijken me niets.
Vamp, zijn het niet je banden??
Oh, da's balen dan...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:53 schreef DeLiedje het volgende:
He verdorie... Ik breng die kersepit kruiken maar terug naar de prenatal... Lees enge verhalen op internet (kunnen in brand vliegen)... "gebruik bij baby's wordt afgeraden.."
![]()
Oefenweeen??quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Volgens mij niet... t is echt een "drukkend" gevoel... T voelt er ook wat "gevulder" zeg maar....
ik herken het iig niet van vorige zwangerschappen.... Zit sowieso niet super in mn vel vandaag... snotterig enzo... We kijken het maar weer eens even aan!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oefenweeen??
Daar heb ik iets over gelezen dat dat al best vroeg kan voorkomen, maar niet gevaarlijk is.
Gewone kruiken kunnen ook gevaarlijk zijn. Je hoort nog steeds dat kruiken niet goed dicht zitten en dat het kindje onder brandwonden komt, ook al lag er geen zeiltje onder het lakentje.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, da's balen dan...
Heel eerlijk gezegd zou ik ook eerder voor normale gaan (ik heb er 2 staan) omdat ik het idee heb dat die kersepit dingen sneller koud worden.
Maar goed, als ze gevaarlijk zijn, dan is het natuurlijk sowieso geen optie.
Klopt, alles kan, maar je moet je kindje toch warm zien te houden.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:49 schreef Pruk het volgende:
Allereerst: Nijna, gefeliciteerd!
[..]
Gewone kruiken kunnen ook gevaarlijk zijn. Je hoort nog steeds dat kruiken niet goed dicht zitten en dat het kindje onder brandwonden komt, ook al lag er geen zeiltje onder het lakentje.
Dat doe ik ook altijd met mijn andere kruik, maar toch vind ik het maar engquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:58 schreef Popples het volgende:
pruk hier werden de kruiken altijd even gerold om te kijken of hij niet lekte.
dat is denk ik ook iets wat bijna nooit gedaan word.
ook werden ze hier ingepakt in een hydrofiele luier om geen direct contact te hebben.
waar de hydrofiele luier werd vastgeknoopt ontstond iets diks wat naar het kindje toe werd geleg dzodat het niet direct contact had met de kruik.
nog duidelijk?
het blijft altijd eng maar beter een gewone kruik dan een kersepit kruik zoals be al zei.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:04 schreef Pruk het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd met mijn andere kruik, maar toch vind ik het maar eng
ticootje toch zal het wel moeten denk ik. de kleine komt uit jou buik in een koud bedje telkens en kan zichzelf nog niet op temperatuur houden. daar voor zijn de kruiken bestemd.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:23 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk niet dat ik een kruik in het wiegje leg als mijn kindje erin ligt.
De kruik gaat erin om het bedje te warmen, en eruit als het kindje erin ligt. Verder kamertje wel op minimaal 18 graden houden...
Mijn tante heeft nog steeds een lelijk litteken van een kruik, opgelopen als baby zijnde..
Whihiquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou al weer op de helft!! Jeetje wat gaat dat snel!! Weet nog dat je het me vertelde een aantal weken geleden...
Daar had ik nog nooit van gehoord, maar klinkt op zich ook wel als een goeie optie.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:46 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
ik heb al gevonden wat ik bedoelde, de Belly Babywarmer. Die laad je op in het stopcontact en blijft 4 uur warm, en er zit geen vloeistof in. IK ben hier eigenlijk alweer een tijdje, vind het alleen moeilijk om mee te posten.
Heb je misschien toch een buikgriepje??quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:00 schreef Chanell het volgende:
Grijs! gefeliciteerd![]()
Aargh waarom zet het hier nou niet door, vervelende krampen, en die arme wcpot heeft het ook maar moeilijk met mij.
Mn voeten lijken net 2 klompjes van de vocht, en jeuken dat ze doen.
In dat geval : Pannenkoeken!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:10 schreef Chanell het volgende:
Ik hou inderdaad veel vocht vast, dus ik slaap ook met een kussen onder mijn voeten.
Buikgriepje? ik hoop et niet, maandag weer VK dus toch ff vragen, het zijn gewoon echte menstruatiekrampjes,
Slijm is overigens wel gestopt, ik dacht eerst; Hey! mn slijmprop, maar daarvoor was het té weinig,
wat ik hoor over de prop moeten het lange slierten zijn, en dat was het niet.
GRRR! afwachten is níet leuk!
Ben sowieso al zo ongeduldig..
Bij Nijna werkte het ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:21 schreef Chanell het volgende:
Pannenkoeken? Oke, dat is nieuw voor me haha!
Ik zal dalijk ook eens proberen een ticker te plaatsen hier, zodat het een beetje bij te houden is hoe ver ik ben.
En toch.. toch nog op het laatste momentje 2 striemetjes erbij gekregen, en die jeuken zó verschrikkelijk erg..
Lijkt wel of een fam. muggen zich hebben uitgeleefd daar![]()
Juistquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:36 schreef lcicle het volgende:
Ja, babytjes komen toch uit een bloemkool!
Haha, ongeduld!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Grijs wat leuk! Gefeliciteerd!
Vrouwtje-theelepel welkom hier
Is het al morgen? Ik ben zo benieuwdIk mag gelukkig al om 9.40 op komen dagen dus hoef niet zo lang te wachten. Ik heb er zin in
Een alienbuik!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:53 schreef Suerte het volgende:
Lag net lekker op de bank, ik voel de kleine, zie ik ineens mijn buik bewegen![]()
![]()
Wat een grappig gezicht zo'n buik die op en neer gaat![]()
Ik ben helemaal![]()
![]()
![]()
Bij gym gisteren vertelde ze sowieso heel bemoedigend dat die slijmprop echt niets zegt, dat het dan nog wel zomaar 2 weken kan duren. Dus hou je daar iig niet aan vast.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:10 schreef Chanell het volgende:
Ik hou inderdaad veel vocht vast, dus ik slaap ook met een kussen onder mijn voeten.
Buikgriepje? ik hoop et niet, maandag weer VK dus toch ff vragen, het zijn gewoon echte menstruatiekrampjes,
Slijm is overigens wel gestopt, ik dacht eerst; Hey! mn slijmprop, maar daarvoor was het té weinig,
wat ik hoor over de prop moeten het lange slierten zijn, en dat was het niet.
GRRR! afwachten is níet leuk!
Ben sowieso al zo ongeduldig..
[url= adres van je tickertje ] Mijn wondertje[/url]quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:43 schreef Chanell het volgende:
Ik heb dus nu mn tickertje, maar wil de link een naam geven zoals; Mn wondertje, of iets dergelijks,
alleen... hoe?
Ben echt een n00b hier op dit forum![]()
Wij gaan over een kwartiertje de deur uit. Wordt een drukke ochtend, want na de echo moeten wij ons weer huiswaarts spoeden omdat schoonmoeder vrijwel meteen op vakantie vertrekt en wij erzelf een paar uur later ook acheraan gaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:50 schreef Webkim het volgende:
Ik mag om 10 uur een echo bij Fontys. Haha, het wordt echt een OUD echomeet!
Oh, wat vreselijk vervelend.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:36 schreef miss_sly het volgende:
Bij ons was de echo niet goed. Het embryo was te klein voor een zwangerschap van 8 weken en er was geen hartactiviteit te zien. Gezien het feit dat de test positief was op 15 september, verwachten ze dat het dus niet goed is. Er is een kleine kans dat de zwangerschap gewoon korter is, en daarom is er een controle echo afgesproken voor 22 oktober. We moeten daar echter niet vanuit gaan.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
Tis er 1!En alles is goed
En het wordt weer een kindje met een kapsel
En ik heb me in kunnen houden en weet niet wat het is
Nog 20 weken voor ik de inhoud van m`n kindersurprise weet
We konden een DVD mee laten draaien voor 5 euro, dus dat heb ik meteen gedaan. Ik weet al wat ik komende tijd voor het slapengaan kan bekijken![]()
Die kleine heeft dan wel lekker de ruimte zeg!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
We konden een DVD mee laten draaien voor 5 euro, dus dat heb ik meteen gedaan. Ik weet al wat ik komende tijd voor het slapengaan kan bekijken![]()
Oh miss_sly...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:36 schreef miss_sly het volgende:
Bij ons was de echo niet goed. Het embryo was te klein voor een zwangerschap van 8 weken en er was geen hartactiviteit te zien. Gezien het feit dat de test positief was op 15 september, verwachten ze dat het dus niet goed is. Er is een kleine kans dat de zwangerschap gewoon korter is, en daarom is er een controle echo afgesproken voor 22 oktober. We moeten daar echter niet vanuit gaan.
Vandaar die grote buik!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
Tis m`n 4e zwangerschap, technisch gezienMaar dit wordt het 3e kind
Ik ga straks meteen naar de etos, babygel en kleine knipjes inslaan woehaha
Be ik bedoel een kind met veel haar, net als de jongste toen had
knipjes?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
Tis m`n 4e zwangerschap, technisch gezienMaar dit wordt het 3e kind
Ik ga straks meteen naar de etos, babygel en kleine knipjes inslaan woehaha
Be ik bedoel een kind met veel haar, net als de jongste toen had
Ja, en als het een jochie wordt geef ik die door aan m`n nichtjequote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:44 schreef miss_sly het volgende:
Maneki, fijn dat alles goed is en het er toch maar eentje is
klein_spookje, ik zou willen dat het bij ons zo zal gaan als bij jou. Echter, we moeten wel reeel zijn, zoals de arts ook al aangaf. De temperatuurcurve en het gebruik van clomid, samen met de positieve test nu 4 weken geleden, duiden gewoonweg op een zwangerschap die gestopt is. Een heel klein kansje dat er toch (nog) een late eisprong is geweest, maar die kans is echt erg klein. Ik wil daar ook niet al te zeer op hopen.
Deze week zal toch wel zo'n beetje de langste ooit worden, vrees ik.
En bedankt voor jullie lieve posts!
Je hebt er vrij weinig aan waarschijnlijk, maar ook hier wordt aan jullie gedacht...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:44 schreef miss_sly het volgende:
klein_spookje, ik zou willen dat het bij ons zo zal gaan als bij jou. Echter, we moeten wel reeel zijn, zoals de arts ook al aangaf. De temperatuurcurve en het gebruik van clomid, samen met de positieve test nu 4 weken geleden, duiden gewoonweg op een zwangerschap die gestopt is. Een heel klein kansje dat er toch (nog) een late eisprong is geweest, maar die kans is echt erg klein. Ik wil daar ook niet al te zeer op hopen.
*uit lurk standquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:36 schreef miss_sly het volgende:
Oooh miss_sly, wat vreslijk!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:44 schreef miss_sly het volgende:
Dankjewel LadyS.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:49 schreef LadyS het volgende:
[..]
[url= adres van je tickertje ] Mijn wondertje[/url]
Maar dan zonder de spaties
Wat fijn dat alles goed is gegaan Maneki! Ben je blij dat het er uiteindelijk toch maar 1 is of had je stiekem gehoopt op 2?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
Voor je het weet is het alweer zo ver!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:44 schreef flowerbox het volgende:
Gisteren een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo.
Op 12 december pas. Ooo, wat duurt dat nog lang. Ik wil zo graag.
Grijs, gefeliciteerd met je zwangerschap. In mei lijkt me een mooie maand om te bevallen. Als mijn frummel zich laat aandient beval ik misschien ook wel in mei.
Ja dat is zo; vandaag is het al weer de 12e van deze maand. Dan nog de 12e van november en dan, dan...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Voor je het weet is het alweer zo ver!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:17 schreef flowerbox het volgende:
Ja dat is zo; vandaag is het al weer de 12e van deze maand. Dan nog de 12e van november en dan, dan...
beterschap Faja! Hoop dat je snel kan gaan genieten vand at verlof!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
Miss Sly, wat is dat schrikken zeg. Denk je mooi je kleine guppie te mogen aanschouwen krijg je dat te horen. Ik hoop zo dat je gewoon korter zwanger bent dan gedacht en dat je volgende keer wel hartactiviteit ziet.
Maneki, weer een kindje met haar. Heb je dan ook veel last van maagzuur? Er is namelijk een Surinaams gezegde dat wanneer een vrouw heel veel last hebt van maagzuur het kind veel haren heeft bij de geboorte. Mijne moet denk ik met een afro geboren worden zo veel last heb ik er van.
Andere dames met echo's super te horen dat alles er goed uit zag.
Ik zou over 2 weken met verlof gaan maar ik ben sinds vandaag al ziek gemeld en over 2 weken gaat mijn verlof in. Dus ik mag al met de benen omhoog. De arbo arts vond gisteren maar raar dat ik met al mijn klachten waaronder dus ook die luchtweginfectie nog op kantoor zat en zat min of meer te pushen om mijn rust te nemen. Ik heb er gisteren maar eens goed over na gedacht en vandaag na kantoor geweest om me ziek te melden, vond het zo stom staan over de telefoon terwijl ik er gisteren nog gewoon zat.
Jij bent toch niet surinaams??quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
beterschap Faja! Hoop dat je snel kan gaan genieten vand at verlof!
maagzuur heb ik bij al mn zwangerschappen al vrij vroeg gruwelijk last van gehad en al mn monsters waren nou niet direct behaard!
Ja, dat wordt dus ook de eerste keer dat mijn man mee gaat. Vorige keer kon hij, helaas helaas, niet mee. Gelukkig ging mijn zus mee. Die zei ook al; zoiets moet je niet alleen doen, stel je voor dat er iets niet goed blijkt. Dan zit je daar alleen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:24 schreef Suerte het volgende:
Haha flowerbox, zo was ik ook hoor.Ik denk de meeste wel hier.
Toen ik de afspraak maakte, moest ik 7 weken wachtenEerst de weken aftellen en dan de dagen.
Het leek een eeuwigheid te duren.
Maar voor je het weet, lig je daar en zie je jullie lieve kindje weer![]()
Voor mij was het heel speciaal, want het was de eerste keer dat mijn man meekon.
Ik zat heel erg te twijfelen, ik had zelf zo iets nog maar 2 weken werken en zij vond zelfs die 2 weken te veel en had het over straks ben je verder van huis omdat je niet uit ziekt en nog heel veel. Die vrouw heeft denk ik van het kwartier dat we aan de telefoon hingen (bel afspraak) zeker 90 % het woord gevoerd en alleen maar neem je rust, doe dit en doe dat. Ik voel me dan weer schuldig tegenover mijn werkgever want ja het zijn nog maar 2 weken tenslotte. Maar goed het lucht wel op dat ik nu de knoop heb door gehakt. Mijn eigen gezondheid moet ook goed zijn voor als de baby komt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:02 schreef Brighteyes het volgende:
Faja, fijn dat de arboarts je dan dat duwtje heeft gegeven. Je bent gewoon niet meer zo veerkrachtig nu hoor!
Hello Kittyquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:57 schreef hestria het volgende:
miss sly wat een vervelend nieuws, hoop voor je dat het gewoon een late eisprong is en het gewoon nog te vroeg is!
hier vanochtend om 10:30 de echo bij fontys gehad, was erg leuk allemaal weer, lekker weer naar ons knulletje gekeken, heb ook mooie foto's meegekregen van zijn handjes en voetjes en van zijn beentjes waarop ook weer duidelijk te zien was dat het een jongetje was. Herkende alleen webkim? volgens mij teminste ik meende dat jij een nijntje tatoo had?
Een flinke bos met kroeshaar heeft ze.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:27 schreef Suerte het volgende:
Da's een flinke bos met haar, Faja![]()
Ze zal vast wel hartsikke mooi haar hebben nu![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:38 schreef Faja-Lobi het volgende:
Vamp![]()
Over het algemeen worden donkere kindjes of in ieder geval gemengde kindjes met een flink bos haar geboren dus vandaar dat die Surinamers dat zeggen als je veel maagzuur hebt. Ik zal zo eens kijjken of ik nog een foto kan vinden van Morgaine toen ze net geboren was.
Gevonden
[ afbeelding ]
Hier is ze 2 dagen oud.
Ik ken eigenlijk heel weinig chinese kindjes in mijn omgeving. Voornamelijk nederlands, surinaams, moluks en indonesisch.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wat een heerlijk kind met een heerlijke bos haren!
Ghehehe doelde er op dat het gezegde surinaams zou kunnen zijn en de maagzuurklacht=dikke bos haar voor elke vrouw zou gelden!
Ik ben zelf kwart chinees, da's vast al teveel "verdund" voor zo'n mooie bos.... Hoewel.....T kan natuurlijk ook juist aan dat chinese liggen.... Ooit een chinees met zo'n bos (krul)haar gezien???
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:11 schreef miss_sly het volgende:
Iedereen verder bedankt voor jullie lieve woorden. Ik ga het topic even verlaten, tot we wat meer weten. Voelt niet helemaal juist om hier nu rond te hangen.
Veel succes en geniet van het zwanger zijn en de kindjes
Ik heb een zwangerschapsdagboek gehad van Anne Gedis, opzich wel leuk maar zoek eigenlijk ook een andere voor de 2de.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:24 schreef Tuc het volgende:
Nijna, gefeliciteerd met Mirte!
Leuke naam!
Ik ben op zoek naar een zwangerschapsdagboek, waar je ook nog het een en ander in kunt schrijven .Heb van de week een aantal in de boekenwinkel bekeken, maar die waren het eigenlijk net niet..
Heeft iemand nog een goede tip/ervaring?
Ook heb ik best wat last van m'n buik, steekjes, krampjes en pijntjes..
Is dat normaal in het begin van je zwangerschap?
Ik heb mijn bh gekocht bij de livera heel duur 50 maar met maat 85 G is dat wel een aanrader. En och men wat een verademing dat iets zo lekker kan zitten!. Normaal altijd bh's goedkoper maar dit is echt super!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:04 schreef Tuc het volgende:
Leuk! Wel vroeg zeg!
Ik heb zelf een zooi tuniekjes die ik met regelmaat draag, hoop dat ik die nog een tijd kan dragen (wel zomerdingen, maar goed).
Vandaag op zoek gegaan naar een nieuwe (meegroei) bh, wat een ramp was dat zeg
Nu herinner ik me dat iemand hier een keer een linkje had geplaatst van een site waar je grotere maten bh's kon vinden...maar eens gaan zoeken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |