abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53870726
Tuc jij ook van harte met je tweede streepje...

Nijna wat jammer dat jullie nog niet lekker thuis zijn maar aan de andere kant jullie zijn in goede handen en laat je maar lekker vertroetelen.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_53870740
Grijs jij ook nog van harte met je cadeautje...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_53870898
Grijs, gefeliciteerd!

en Tuc ook!

en sjak met 't goede nieuws, hoera!
  donderdag 11 oktober 2007 @ 20:46:09 #129
193702 Chanell
Meer Chanel dan Coco.
pi_53870980
Hopelijk gaat toch alles goed met Nijna ondanks dat ze nog een nachtje moet blijven.

Hier nog steeds niks, , wel is de beeb erg rustig, hopelijk bereid ie zich een beetje voor op de grote reis haha.
Volgens mij ga ik straks juist klagen dat ik dat getrappel in mn buik mis.

En die 2 striemetjes jeuken nog steeds zo erg, grrrr..
22.10.2007.
Jij bent de bekroning op onze liefde!
  donderdag 11 oktober 2007 @ 20:55:01 #130
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_53871164
Grijs en Tuc gefeliciteerd
Sjak wat een goed nieuws
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  donderdag 11 oktober 2007 @ 21:10:34 #131
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_53871514
een meisjes frummel voor onze nijna. Frummel gefeliciteerd met je ouders meisje en welkom op de wereld!

Grijs gefeliciteerd!!

Over de kruiken. Die zijn bij goed gebruik gewoon het meest veilig. Dus idd eerst kruik er in om op te warmen dan kruik er uit kind er in kruik met de dop naar de voeten en NIET op het zeiltje leggen. Hier werd hij nog in een handdoek gewikkeld of op de dekens gelegt. Ze zijn erg prettig in gebruik. En als ze lekken lekken ze door het matras op naar beneden en niet naar je kind, dekens, zak of handdoek absoberen ook erg veel.

Een hitte pit voor in de magnetron zou ik niet gebruiken die kunnen idd spontaan in de fik vliegen ook nog als ze al uit de magnetron zijn.

Verder schrijven jullie wel erg veel vandaag zeg.

Hier gister heerlijk op tijd naar bed rond half 9 in coma wel tig keer plassen maar Mara was ook pas na 8 uur wakker dus bijna klokje rond getukt.
Vandaag veel gelopen en nu behoorlijk pijn in de rug en schaambeen. Maar ons meisje beweegt goed en mijn buik stuirerd heerlijk op en neer wat een prachtig gevoel iedere keer weer.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 21:17:17 #132
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53871647
Grijs, gefeliciteerd! Leuke verrassing.

En Tuc ook van harte!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_53872477
gefeliciteerd grijs
nijna zou toch n nachtje overblijven? dus daar horen we dan morgen (hopelijk) meer van?! spannend wel!!
en maneki... wat is er morgen pcies? (k gok n echo enzo... maar heb vast weer iets gemist ergens :$)
pi_53873065
Gefeliciteerd Nijna, met je dochter. Hoop dat je vlug weer thuis bent.

Nieuwe zwangeren gefeliciteerd.

Morgen echo op de fontys, stiekem hoop ik het geslacht te zien. Toch weer even een bevestiging van wat er in mijn buik zit. Daarstraks nog even buikfoto's gemaakt, maar deze staan nog op de camera. Merlijn vindt het wel prachtig om zijn handjes op mijn buik te leggen of mijn buik te ontbloten omdat hij baby wil voelen, ook even vastgelegt. En ojaa, wie zie ik morgen allemaal, wordt wel een grote echo meet. Klopt het dat de stand is 2 om 10.00 en 3 om 10.30 of gaan er nog meer? Ik mocht om 10.30.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 22:29:46 #135
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53873718
Grijs wat leuk! Gefeliciteerd!

Nijna, gefeliciteerd met je dochter!
pi_53873986
10:30 hier!
pi_53874919
Tuc gefeliciteerd! Hoop nieuwe zwangeren ineens

Ik mag om 9.40 Dat is al bijna

[ Bericht 4% gewijzigd door Maneki.Neko op 12-10-2007 00:22:55 (zou ik daar bijna een uur te laat zijn :o) ]
Saartje
pi_53875526
Nijna gefeliciteerd met je dochter!

En de nieuwe zwangeren gefeliciteerd!
pi_53875573
Wow hey weer een paar nieuwe zwangeren erbij. Het gaat echt heel snel op het moment.

Tuc gefeliciteerd

Grijs gefeliciteerd meid, wat leuk

Nijna nog een nachtje in het ziekenhuis. Ach wat sneu. Hopelijk mag ze dan morgen wel lekker naar huis.

Over kruiken, ik gebruik ze niet. En als ik er eentje gebruik is dat om het bedje op te warmen. Voor de rest kun je ze prima warm genoeg aankleden. Nou hebben wij ook een huis waar de warmte aardig blijft hangen, dus ik kan niet oordelen over een oud huis waar het wat kouder is. Maar ik heb dus een rubberen kruik en ik heb geen idee waar dat ding is eigenlijk Misschien wel slim om die nog even te traceren voor de geboorte

En die petjes idem dito, gebruik ik ook bijna niet. Alleen buiten, maar binnen is het gewoon echt niet nodig.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 00:15:57 #140
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_53876817
Grijs en Tuc, van harte!
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 01:06:56 #141
193702 Chanell
Meer Chanel dan Coco.
pi_53877653
Randa veel plezier morgen bij de echo!!
22.10.2007.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 01:43:48 #142
193702 Chanell
Meer Chanel dan Coco.
pi_53878076
Ik heb dus nu mn tickertje, maar wil de link een naam geven zoals; Mn wondertje, of iets dergelijks,
alleen... hoe?
Ben echt een n00b hier op dit forum
22.10.2007.
pi_53878728
Wij hadden tussen Kim en de kruik een opgerolde hydrofieldoek. Tip van de kraamverzorgster. En geen zeiltje, want dat is gevaarlijk. En Kim kon zichzelf niet goed warm houden en heeft nog een tijd een mutsje op gehad.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 06:52:12 #144
82727 klein_spookje
pi_53878775
Lewis, hier bij Mara een oud koud huis met in haar kamer klapduren van enkel glas. Ze kon zich moeilijk warm houden en had dus muts en kruik. Dit huis is ook wel koud maar niet zo tochtig als het vorige.

En goeduh morgen allemaal.
Wat een bagger nacht zeg ben blij dat het ochtend is.
Vanmorgen vroeg voor het eerst voorweeen geahd en schrok wel even. Ookal voelde het niet als een echte wee toch kneep ik hem een tijdje. Het hield een uurtje aan en zakt nu langzaam weg gelukkig. Moet er niet aandenken om nu al weeen te hebben en te gaan bevallen.

Alles is hier nu weer rustig maar het gepieker slaat dan toe zo in een donkere kamer met een slapende man en slapend kind. Normaal kan ik daar van genieten maar nu niet.

Een fijne dag allemaal en tot later
  Moderator vrijdag 12 oktober 2007 @ 07:21:04 #145
5428 crew  miss_sly
pi_53878858
Wij ook dadelijk de echo, om half 9 al! Vond het idee tot nu toe alleen maar leuk, maar nu vind ik het ineens ook heel erg spannend en een beetje eng. Als alles voor zover ze in dit stadium kunnen zien maar goed is!

Klein_spookje, in je eentje in het donker piekeren is niet fijn! Ze zullen nu ook zo wakker zijn, toch?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_53878994
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 01:43 schreef Chanell het volgende:
Ik heb dus nu mn tickertje, maar wil de link een naam geven zoals; Mn wondertje, of iets dergelijks,
alleen... hoe?
Ben echt een n00b hier op dit forum
[url= adres van je tickertje ] Mijn wondertje[/url]

Maar dan zonder de spaties
pi_53878996
Wat een boel echo's vandaag!!!! Leuk hoor!
Maneki, ben benieuwd wat ze bij jou aantreffen

En miss_sly, spannend zo een eerste echo Ik had verwacht dat er niks te zien zou zijn en dat de vk me zou vragen wat ik in vredesnaam kwam doen daar. Gelukkig bleek ik echt zwanger
pi_53879082
Hier een korte nacht gehad. Lig veel te piekeren en kon dus niet slapen. Ik hoop maar dat beide kinderen vanmiddag een tukkie doen. En oh ja voorweeen. Daar heb ik er veel van en ze zijn sterk ook. Niet prettig. Maar ze lijken in geen geval op de echte weeen. Dus ik ben er wel gerust op.

Meiden die vandaag voor de echo moeten, ik hoop dat alles goed is bij jullie en veel plezier. Altijd leuk om even te gluren Ik verwacht natuurlijk wel heel veel echo foto's vandaag he
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 08:27:12 #149
82727 klein_spookje
pi_53879223
Miss_sly spannend he zo een eerste echo. Geniet er van meid! heel speciaal de eerste keer.

Alle ander ook veel plezeier natuurijk met alle echo's vandaag.

Lewis ook al zo een rotnacht. Mara slaapt heerlijk nog 2 uur tussen de middag dus mama gaat ook straks plat hopelijk gaan ze bij jou ook tegelijk straks.
pi_53879421
Ik mag om 10 uur een echo bij Fontys. Haha, het wordt echt een OUD echomeet!
Hardloper.
IG @webkim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')