Haha, ongeduld!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Grijs wat leuk! Gefeliciteerd!
Vrouwtje-theelepel welkom hier
Is het al morgen? Ik ben zo benieuwdIk mag gelukkig al om 9.40 op komen dagen dus hoef niet zo lang te wachten. Ik heb er zin in
Een alienbuik!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:53 schreef Suerte het volgende:
Lag net lekker op de bank, ik voel de kleine, zie ik ineens mijn buik bewegen![]()
![]()
Wat een grappig gezicht zo'n buik die op en neer gaat![]()
Ik ben helemaal![]()
![]()
![]()
Bij gym gisteren vertelde ze sowieso heel bemoedigend dat die slijmprop echt niets zegt, dat het dan nog wel zomaar 2 weken kan duren. Dus hou je daar iig niet aan vast.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:10 schreef Chanell het volgende:
Ik hou inderdaad veel vocht vast, dus ik slaap ook met een kussen onder mijn voeten.
Buikgriepje? ik hoop et niet, maandag weer VK dus toch ff vragen, het zijn gewoon echte menstruatiekrampjes,
Slijm is overigens wel gestopt, ik dacht eerst; Hey! mn slijmprop, maar daarvoor was het té weinig,
wat ik hoor over de prop moeten het lange slierten zijn, en dat was het niet.
GRRR! afwachten is níet leuk!
Ben sowieso al zo ongeduldig..
[url= adres van je tickertje ] Mijn wondertje[/url]quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:43 schreef Chanell het volgende:
Ik heb dus nu mn tickertje, maar wil de link een naam geven zoals; Mn wondertje, of iets dergelijks,
alleen... hoe?
Ben echt een n00b hier op dit forum![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |