Haha, ongeduld!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Grijs wat leuk! Gefeliciteerd!
Vrouwtje-theelepel welkom hier
Is het al morgen? Ik ben zo benieuwdIk mag gelukkig al om 9.40 op komen dagen dus hoef niet zo lang te wachten. Ik heb er zin in
Een alienbuik!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:53 schreef Suerte het volgende:
Lag net lekker op de bank, ik voel de kleine, zie ik ineens mijn buik bewegen![]()
![]()
Wat een grappig gezicht zo'n buik die op en neer gaat![]()
Ik ben helemaal![]()
![]()
![]()
Bij gym gisteren vertelde ze sowieso heel bemoedigend dat die slijmprop echt niets zegt, dat het dan nog wel zomaar 2 weken kan duren. Dus hou je daar iig niet aan vast.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:10 schreef Chanell het volgende:
Ik hou inderdaad veel vocht vast, dus ik slaap ook met een kussen onder mijn voeten.
Buikgriepje? ik hoop et niet, maandag weer VK dus toch ff vragen, het zijn gewoon echte menstruatiekrampjes,
Slijm is overigens wel gestopt, ik dacht eerst; Hey! mn slijmprop, maar daarvoor was het té weinig,
wat ik hoor over de prop moeten het lange slierten zijn, en dat was het niet.
GRRR! afwachten is níet leuk!
Ben sowieso al zo ongeduldig..
[url= adres van je tickertje ] Mijn wondertje[/url]quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:43 schreef Chanell het volgende:
Ik heb dus nu mn tickertje, maar wil de link een naam geven zoals; Mn wondertje, of iets dergelijks,
alleen... hoe?
Ben echt een n00b hier op dit forum![]()
Wij gaan over een kwartiertje de deur uit. Wordt een drukke ochtend, want na de echo moeten wij ons weer huiswaarts spoeden omdat schoonmoeder vrijwel meteen op vakantie vertrekt en wij erzelf een paar uur later ook acheraan gaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:50 schreef Webkim het volgende:
Ik mag om 10 uur een echo bij Fontys. Haha, het wordt echt een OUD echomeet!
Oh, wat vreselijk vervelend.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:36 schreef miss_sly het volgende:
Bij ons was de echo niet goed. Het embryo was te klein voor een zwangerschap van 8 weken en er was geen hartactiviteit te zien. Gezien het feit dat de test positief was op 15 september, verwachten ze dat het dus niet goed is. Er is een kleine kans dat de zwangerschap gewoon korter is, en daarom is er een controle echo afgesproken voor 22 oktober. We moeten daar echter niet vanuit gaan.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
Tis er 1!En alles is goed
En het wordt weer een kindje met een kapsel
En ik heb me in kunnen houden en weet niet wat het is
Nog 20 weken voor ik de inhoud van m`n kindersurprise weet
We konden een DVD mee laten draaien voor 5 euro, dus dat heb ik meteen gedaan. Ik weet al wat ik komende tijd voor het slapengaan kan bekijken![]()
Die kleine heeft dan wel lekker de ruimte zeg!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
We konden een DVD mee laten draaien voor 5 euro, dus dat heb ik meteen gedaan. Ik weet al wat ik komende tijd voor het slapengaan kan bekijken![]()
Oh miss_sly...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:36 schreef miss_sly het volgende:
Bij ons was de echo niet goed. Het embryo was te klein voor een zwangerschap van 8 weken en er was geen hartactiviteit te zien. Gezien het feit dat de test positief was op 15 september, verwachten ze dat het dus niet goed is. Er is een kleine kans dat de zwangerschap gewoon korter is, en daarom is er een controle echo afgesproken voor 22 oktober. We moeten daar echter niet vanuit gaan.
Vandaar die grote buik!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
Tis m`n 4e zwangerschap, technisch gezienMaar dit wordt het 3e kind
Ik ga straks meteen naar de etos, babygel en kleine knipjes inslaan woehaha
Be ik bedoel een kind met veel haar, net als de jongste toen had
knipjes?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
Tis m`n 4e zwangerschap, technisch gezienMaar dit wordt het 3e kind
Ik ga straks meteen naar de etos, babygel en kleine knipjes inslaan woehaha
Be ik bedoel een kind met veel haar, net als de jongste toen had
Ja, en als het een jochie wordt geef ik die door aan m`n nichtjequote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:44 schreef miss_sly het volgende:
Maneki, fijn dat alles goed is en het er toch maar eentje is
klein_spookje, ik zou willen dat het bij ons zo zal gaan als bij jou. Echter, we moeten wel reeel zijn, zoals de arts ook al aangaf. De temperatuurcurve en het gebruik van clomid, samen met de positieve test nu 4 weken geleden, duiden gewoonweg op een zwangerschap die gestopt is. Een heel klein kansje dat er toch (nog) een late eisprong is geweest, maar die kans is echt erg klein. Ik wil daar ook niet al te zeer op hopen.
Deze week zal toch wel zo'n beetje de langste ooit worden, vrees ik.
En bedankt voor jullie lieve posts!
Je hebt er vrij weinig aan waarschijnlijk, maar ook hier wordt aan jullie gedacht...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:44 schreef miss_sly het volgende:
klein_spookje, ik zou willen dat het bij ons zo zal gaan als bij jou. Echter, we moeten wel reeel zijn, zoals de arts ook al aangaf. De temperatuurcurve en het gebruik van clomid, samen met de positieve test nu 4 weken geleden, duiden gewoonweg op een zwangerschap die gestopt is. Een heel klein kansje dat er toch (nog) een late eisprong is geweest, maar die kans is echt erg klein. Ik wil daar ook niet al te zeer op hopen.
*uit lurk standquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:36 schreef miss_sly het volgende:
Oooh miss_sly, wat vreslijk!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:44 schreef miss_sly het volgende:
Dankjewel LadyS.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:49 schreef LadyS het volgende:
[..]
[url= adres van je tickertje ] Mijn wondertje[/url]
Maar dan zonder de spaties
Wat fijn dat alles goed is gegaan Maneki! Ben je blij dat het er uiteindelijk toch maar 1 is of had je stiekem gehoopt op 2?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
Voor je het weet is het alweer zo ver!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:44 schreef flowerbox het volgende:
Gisteren een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo.
Op 12 december pas. Ooo, wat duurt dat nog lang. Ik wil zo graag.
Grijs, gefeliciteerd met je zwangerschap. In mei lijkt me een mooie maand om te bevallen. Als mijn frummel zich laat aandient beval ik misschien ook wel in mei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |