Ja dat is zo; vandaag is het al weer de 12e van deze maand. Dan nog de 12e van november en dan, dan...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Voor je het weet is het alweer zo ver!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:17 schreef flowerbox het volgende:
Ja dat is zo; vandaag is het al weer de 12e van deze maand. Dan nog de 12e van november en dan, dan...
beterschap Faja! Hoop dat je snel kan gaan genieten vand at verlof!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
Miss Sly, wat is dat schrikken zeg. Denk je mooi je kleine guppie te mogen aanschouwen krijg je dat te horen. Ik hoop zo dat je gewoon korter zwanger bent dan gedacht en dat je volgende keer wel hartactiviteit ziet.
Maneki, weer een kindje met haar. Heb je dan ook veel last van maagzuur? Er is namelijk een Surinaams gezegde dat wanneer een vrouw heel veel last hebt van maagzuur het kind veel haren heeft bij de geboorte. Mijne moet denk ik met een afro geboren worden zo veel last heb ik er van.
Andere dames met echo's super te horen dat alles er goed uit zag.
Ik zou over 2 weken met verlof gaan maar ik ben sinds vandaag al ziek gemeld en over 2 weken gaat mijn verlof in. Dus ik mag al met de benen omhoog. De arbo arts vond gisteren maar raar dat ik met al mijn klachten waaronder dus ook die luchtweginfectie nog op kantoor zat en zat min of meer te pushen om mijn rust te nemen. Ik heb er gisteren maar eens goed over na gedacht en vandaag na kantoor geweest om me ziek te melden, vond het zo stom staan over de telefoon terwijl ik er gisteren nog gewoon zat.
Jij bent toch niet surinaams??quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
beterschap Faja! Hoop dat je snel kan gaan genieten vand at verlof!
maagzuur heb ik bij al mn zwangerschappen al vrij vroeg gruwelijk last van gehad en al mn monsters waren nou niet direct behaard!
Ja, dat wordt dus ook de eerste keer dat mijn man mee gaat. Vorige keer kon hij, helaas helaas, niet mee. Gelukkig ging mijn zus mee. Die zei ook al; zoiets moet je niet alleen doen, stel je voor dat er iets niet goed blijkt. Dan zit je daar alleen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:24 schreef Suerte het volgende:
Haha flowerbox, zo was ik ook hoor.Ik denk de meeste wel hier.
Toen ik de afspraak maakte, moest ik 7 weken wachtenEerst de weken aftellen en dan de dagen.
Het leek een eeuwigheid te duren.
Maar voor je het weet, lig je daar en zie je jullie lieve kindje weer![]()
Voor mij was het heel speciaal, want het was de eerste keer dat mijn man meekon.
Ik zat heel erg te twijfelen, ik had zelf zo iets nog maar 2 weken werken en zij vond zelfs die 2 weken te veel en had het over straks ben je verder van huis omdat je niet uit ziekt en nog heel veel. Die vrouw heeft denk ik van het kwartier dat we aan de telefoon hingen (bel afspraak) zeker 90 % het woord gevoerd en alleen maar neem je rust, doe dit en doe dat. Ik voel me dan weer schuldig tegenover mijn werkgever want ja het zijn nog maar 2 weken tenslotte. Maar goed het lucht wel op dat ik nu de knoop heb door gehakt. Mijn eigen gezondheid moet ook goed zijn voor als de baby komt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:02 schreef Brighteyes het volgende:
Faja, fijn dat de arboarts je dan dat duwtje heeft gegeven. Je bent gewoon niet meer zo veerkrachtig nu hoor!
Hello Kittyquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:57 schreef hestria het volgende:
miss sly wat een vervelend nieuws, hoop voor je dat het gewoon een late eisprong is en het gewoon nog te vroeg is!
hier vanochtend om 10:30 de echo bij fontys gehad, was erg leuk allemaal weer, lekker weer naar ons knulletje gekeken, heb ook mooie foto's meegekregen van zijn handjes en voetjes en van zijn beentjes waarop ook weer duidelijk te zien was dat het een jongetje was. Herkende alleen webkim? volgens mij teminste ik meende dat jij een nijntje tatoo had?
Een flinke bos met kroeshaar heeft ze.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:27 schreef Suerte het volgende:
Da's een flinke bos met haar, Faja![]()
Ze zal vast wel hartsikke mooi haar hebben nu![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:38 schreef Faja-Lobi het volgende:
Vamp![]()
Over het algemeen worden donkere kindjes of in ieder geval gemengde kindjes met een flink bos haar geboren dus vandaar dat die Surinamers dat zeggen als je veel maagzuur hebt. Ik zal zo eens kijjken of ik nog een foto kan vinden van Morgaine toen ze net geboren was.
Gevonden
[ afbeelding ]
Hier is ze 2 dagen oud.
Ik ken eigenlijk heel weinig chinese kindjes in mijn omgeving. Voornamelijk nederlands, surinaams, moluks en indonesisch.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wat een heerlijk kind met een heerlijke bos haren!
Ghehehe doelde er op dat het gezegde surinaams zou kunnen zijn en de maagzuurklacht=dikke bos haar voor elke vrouw zou gelden!
Ik ben zelf kwart chinees, da's vast al teveel "verdund" voor zo'n mooie bos.... Hoewel.....T kan natuurlijk ook juist aan dat chinese liggen.... Ooit een chinees met zo'n bos (krul)haar gezien???
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:11 schreef miss_sly het volgende:
Iedereen verder bedankt voor jullie lieve woorden. Ik ga het topic even verlaten, tot we wat meer weten. Voelt niet helemaal juist om hier nu rond te hangen.
Veel succes en geniet van het zwanger zijn en de kindjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |