abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53884497
miss_sly wat erg heel veel sterkte en hopelijk toch volgende week wat beter nieuws.

maneki wat een ruimte heeft jou kleine nodig zeg. wel goed dat je het niet gevraagd hebt.

Tuc en Grijs ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
mama van 3 kids!
pi_53884648
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 13:02 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Voor je het weet is het alweer zo ver!
Ja dat is zo; vandaag is het al weer de 12e van deze maand. Dan nog de 12e van november en dan, dan...
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:24:00 #203
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_53884775
Haha flowerbox, zo was ik ook hoor.Ik denk de meeste wel hier.
Toen ik de afspraak maakte, moest ik 7 weken wachten Eerst de weken aftellen en dan de dagen.
Het leek een eeuwigheid te duren.
Maar voor je het weet, lig je daar en zie je jullie lieve kindje weer
Voor mij was het heel speciaal, want het was de eerste keer dat mijn man meekon.
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_53884807
Miss-Sly, wat vind ik dat ontzéttend klote voor jullie.
Variety is the spice of life
pi_53884894
flowerbox het duurt lang he als je weet wanneer je mag.
ik mag pas 12 november was het eerste gaatje dat ze had. dat vond ik al te lang duren.
ach voor je het weet lig je daar te genieten
mama van 3 kids!
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:50:25 #206
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_53885263
Nijna!!! Jaaaa! Van harte moedertje! Ik ben heul nieuwsgierig!

Tuc en grijs, jullie ook gefeliciteerd!

miss Sly, wat een ontzettend naar klotebericht. Heel, heel erg veel sterkte. Je hebt er niets aan maar ik leef met jullie mee. al dat wachten....
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:59:00 #207
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_53885423
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 13:17 schreef flowerbox het volgende:

Ja dat is zo; vandaag is het al weer de 12e van deze maand. Dan nog de 12e van november en dan, dan...
...dan ben ik al bevallen waarschijnlijk... hopelijk... ongeveer dan....

[ Bericht 19% gewijzigd door DeLiedje op 12-10-2007 14:12:25 ]
pi_53885826
Shit zeg.. Wat naar..
Ik kwam heel vrolijk op Fok omdat ik vanmorgen (bijna) alle OUD dames die ook een afspraak bij Fontys hadden heb gezien enzo (Heb alleen Hestria niet kunnen herkennen, ik sprak een andere vrouw aan )

Maar van jouw nieuws moet ik even slikken Miss_sly, wat ontzettend rot. Je was/bent zo in de wolken met je zwangerschap, dat dít nu moet gebeuren Ik wens jullie alle sterkte de komende week, tot je meer zekerheid hebt!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_53886005
Miss Sly, wat is dat schrikken zeg. Denk je mooi je kleine guppie te mogen aanschouwen krijg je dat te horen. Ik hoop zo dat je gewoon korter zwanger bent dan gedacht en dat je volgende keer wel hartactiviteit ziet.

Maneki, weer een kindje met haar. Heb je dan ook veel last van maagzuur? Er is namelijk een Surinaams gezegde dat wanneer een vrouw heel veel last hebt van maagzuur het kind veel haren heeft bij de geboorte. Mijne moet denk ik met een afro geboren worden zo veel last heb ik er van.

Andere dames met echo's super te horen dat alles er goed uit zag.

Ik zou over 2 weken met verlof gaan maar ik ben sinds vandaag al ziek gemeld en over 2 weken gaat mijn verlof in. Dus ik mag al met de benen omhoog. De arbo arts vond gisteren maar raar dat ik met al mijn klachten waaronder dus ook die luchtweginfectie nog op kantoor zat en zat min of meer te pushen om mijn rust te nemen. Ik heb er gisteren maar eens goed over na gedacht en vandaag na kantoor geweest om me ziek te melden, vond het zo stom staan over de telefoon terwijl ik er gisteren nog gewoon zat.
pi_53886112
Vervelend Faja dat je je nog zo ziek voelt.

Maar wel lekker dat je nu gewoon rustig aan kan doen, misschien scheelt dat al een hoop.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_53886304
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 14:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
Miss Sly, wat is dat schrikken zeg. Denk je mooi je kleine guppie te mogen aanschouwen krijg je dat te horen. Ik hoop zo dat je gewoon korter zwanger bent dan gedacht en dat je volgende keer wel hartactiviteit ziet.

Maneki, weer een kindje met haar. Heb je dan ook veel last van maagzuur? Er is namelijk een Surinaams gezegde dat wanneer een vrouw heel veel last hebt van maagzuur het kind veel haren heeft bij de geboorte. Mijne moet denk ik met een afro geboren worden zo veel last heb ik er van.

Andere dames met echo's super te horen dat alles er goed uit zag.

Ik zou over 2 weken met verlof gaan maar ik ben sinds vandaag al ziek gemeld en over 2 weken gaat mijn verlof in. Dus ik mag al met de benen omhoog. De arbo arts vond gisteren maar raar dat ik met al mijn klachten waaronder dus ook die luchtweginfectie nog op kantoor zat en zat min of meer te pushen om mijn rust te nemen. Ik heb er gisteren maar eens goed over na gedacht en vandaag na kantoor geweest om me ziek te melden, vond het zo stom staan over de telefoon terwijl ik er gisteren nog gewoon zat.
beterschap Faja! Hoop dat je snel kan gaan genieten vand at verlof!

maagzuur heb ik bij al mn zwangerschappen al vrij vroeg gruwelijk last van gehad en al mn monsters waren nou niet direct behaard!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_53886615
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 14:43 schreef vamperotica het volgende:

[..]

beterschap Faja! Hoop dat je snel kan gaan genieten vand at verlof!

maagzuur heb ik bij al mn zwangerschappen al vrij vroeg gruwelijk last van gehad en al mn monsters waren nou niet direct behaard!
Jij bent toch niet surinaams??
pi_53886663
ook van hieruit heel veel sterkte miss-sly!!
beterschap faja!
hier gaat alles nog rustig zn gangetje, nog 9 weken te gaan volgens de oorsponkelijke telling... en volgens de 3d mevrouw dus 8weken paar dagen
en dan moet er nog n badkamer en n keuken geplaatst gaan worden!!! de keuken gloof k wel.. die komt wel af.. maar de badkamer heb k harder nodig!
we zullen t allemaal wel zien.
pi_53887172
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 15:01 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Jij bent toch niet surinaams??
Nee... Maar wel vrouw!!
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:57:14 #215
156412 hestria
erg gastvrij
pi_53887684
miss sly wat een vervelend nieuws, hoop voor je dat het gewoon een late eisprong is en het gewoon nog te vroeg is!

hier vanochtend om 10:30 de echo bij fontys gehad, was erg leuk allemaal weer, lekker weer naar ons knulletje gekeken, heb ook mooie foto's meegekregen van zijn handjes en voetjes en van zijn beentjes waarop ook weer duidelijk te zien was dat het een jongetje was. Herkende alleen webkim? volgens mij teminste ik meende dat jij een nijntje tatoo had?
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:02:49 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53887806
Faja, fijn dat de arboarts je dan dat duwtje heeft gegeven. Je bent gewoon niet meer zo veerkrachtig nu hoor!
pi_53887907
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 13:24 schreef Suerte het volgende:
Haha flowerbox, zo was ik ook hoor.Ik denk de meeste wel hier.
Toen ik de afspraak maakte, moest ik 7 weken wachten Eerst de weken aftellen en dan de dagen.
Het leek een eeuwigheid te duren.
Maar voor je het weet, lig je daar en zie je jullie lieve kindje weer
Voor mij was het heel speciaal, want het was de eerste keer dat mijn man meekon.
Ja, dat wordt dus ook de eerste keer dat mijn man mee gaat. Vorige keer kon hij, helaas helaas, niet mee. Gelukkig ging mijn zus mee. Die zei ook al; zoiets moet je niet alleen doen, stel je voor dat er iets niet goed blijkt. Dan zit je daar alleen.

Deze keer dus gewoon lekker 's avonds de echo gepland zodat manlief gewoon mee kan.
pi_53887932
Faja, beterschap!
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:09:42 #219
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_53887963
Wat een dubbel bericht wordt dit zeg.

Dames met een goede echo: van harte gefeliciteerd.

miss_sly, wat een verdrietig bericht. Je kijkt er zo lang naar uit om naar je kindje te gluren en dan krijg je zulk slecht nieuws te horen. Vreselijk! Heel veel sterkte. En ook ik duim voor een wonder.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_53888504
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 16:02 schreef Brighteyes het volgende:
Faja, fijn dat de arboarts je dan dat duwtje heeft gegeven. Je bent gewoon niet meer zo veerkrachtig nu hoor!
Ik zat heel erg te twijfelen, ik had zelf zo iets nog maar 2 weken werken en zij vond zelfs die 2 weken te veel en had het over straks ben je verder van huis omdat je niet uit ziekt en nog heel veel. Die vrouw heeft denk ik van het kwartier dat we aan de telefoon hingen (bel afspraak) zeker 90 % het woord gevoerd en alleen maar neem je rust, doe dit en doe dat. Ik voel me dan weer schuldig tegenover mijn werkgever want ja het zijn nog maar 2 weken tenslotte. Maar goed het lucht wel op dat ik nu de knoop heb door gehakt. Mijn eigen gezondheid moet ook goed zijn voor als de baby komt.
pi_53888576
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 15:57 schreef hestria het volgende:
miss sly wat een vervelend nieuws, hoop voor je dat het gewoon een late eisprong is en het gewoon nog te vroeg is!

hier vanochtend om 10:30 de echo bij fontys gehad, was erg leuk allemaal weer, lekker weer naar ons knulletje gekeken, heb ook mooie foto's meegekregen van zijn handjes en voetjes en van zijn beentjes waarop ook weer duidelijk te zien was dat het een jongetje was. Herkende alleen webkim? volgens mij teminste ik meende dat jij een nijntje tatoo had?
Hello Kitty
Ik was veel te druk naar het scherm aan het kijken om OUDers te herkennen...
Hardloper.
IG @webkim
pi_53888586
Vamp
Over het algemeen worden donkere kindjes of in ieder geval gemengde kindjes met een flink bos haar geboren dus vandaar dat die Surinamers dat zeggen als je veel maagzuur hebt. Ik zal zo eens kijjken of ik nog een foto kan vinden van Morgaine toen ze net geboren was.

Gevonden

Hier is ze 2 dagen oud.

[ Bericht 15% gewijzigd door Faja-Lobi op 12-10-2007 16:43:57 ]
pi_53888949
Ik had met 6 weken al last van veel maagzuur dus wat dat betreft zou het best kunnen kloppen
Ik was ook vernaasd dat ze het kon zien, vraag me ook af of het wel klopt maar zou er iig niet van staan te kijken. Wat betreft het tweelingverhaal..het had me best leuk geleken en vooral bijzonder, een tweeling maar ik ben niet opgelucht of verdrietig dat het er 1 is. Ben er neutraal onder
Saartje
pi_53889450
Miss_sly, wat schrok ik van jouw berichtje. Heb niet meteen gereageerd, omdat ik niet wist wat te zeggen. En dat weet ik eigenlijk nog steed niet.

Ik hoop zó dat jullie bij de volgende echo beter nieuws krijgen: het kan nog!!!
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:27:39 #225
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_53889568
Da's een flinke bos met haar, Faja
Ze zal vast wel hartsikke mooi haar hebben nu
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_53889828
Jeetje, wat een gekke dag. Een paar mensen totaal in de wolken van een leuke echo Heerlijk die enthousiaste verhalen

En dan Miss_sly met het bericht wat niemand wil horen bij de eerste echo Heel veel sterkte de komende tijd en ik duim voor een wondertje over 10 dagen
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:43:18 #227
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_53889949
Miss_sly, wat een naar bericht! Ik hoop dat het meevalt, in elk geval veel sterkte.

Nogmaals bedankt voor alle felicitaties, ik word er een beetje verlegen van. Zoveel reageer ik niet meer op fok en ik lees nog maar een paar topics en dan zoveel reacties!

Tuc, ook gefeliciteerd!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_53890200
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 17:27 schreef Suerte het volgende:
Da's een flinke bos met haar, Faja
Ze zal vast wel hartsikke mooi haar hebben nu
Een flinke bos met kroeshaar heeft ze.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:53:30 #229
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_53890219
Wat een gemengde dag zeg.. MissSly en Hubs!

Alle nieuwe zwangeren.. welkom hier!

Goede berichten dames..

En Nijna, kom je nou maar eens melden hoor.. we zijn benieuwd hoe het met jullie gaat en natuurlijk hoe je kleine meid heet!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_53890332
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 16:38 schreef Faja-Lobi het volgende:
Vamp
Over het algemeen worden donkere kindjes of in ieder geval gemengde kindjes met een flink bos haar geboren dus vandaar dat die Surinamers dat zeggen als je veel maagzuur hebt. Ik zal zo eens kijjken of ik nog een foto kan vinden van Morgaine toen ze net geboren was.

Gevonden
[ afbeelding ]
Hier is ze 2 dagen oud.
Wat een heerlijk kind met een heerlijke bos haren!
Ghehehe doelde er op dat het gezegde surinaams zou kunnen zijn en de maagzuurklacht=dikke bos haar voor elke vrouw zou gelden!

Ik ben zelf kwart chinees, da's vast al teveel "verdund" voor zo'n mooie bos.... Hoewel.....T kan natuurlijk ook juist aan dat chinese liggen.... Ooit een chinees met zo'n bos (krul)haar gezien???
pi_53890899
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 17:58 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Wat een heerlijk kind met een heerlijke bos haren!
Ghehehe doelde er op dat het gezegde surinaams zou kunnen zijn en de maagzuurklacht=dikke bos haar voor elke vrouw zou gelden!

Ik ben zelf kwart chinees, da's vast al teveel "verdund" voor zo'n mooie bos.... Hoewel.....T kan natuurlijk ook juist aan dat chinese liggen.... Ooit een chinees met zo'n bos (krul)haar gezien???
Ik ken eigenlijk heel weinig chinese kindjes in mijn omgeving. Voornamelijk nederlands, surinaams, moluks en indonesisch.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:21:27 #232
189138 Tuc
Baby on board!
pi_53890913
Miss Sly, wat een rottig nieuws
Ik hoop voor je dat het bij de volgende echo toch gewoon goed blijkt te zijn!
Ik duim voor jullie
And when the night is cloudy
There is still a light that shines on me
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:00:37 #233
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53891787
Och lieve Miss_Sly.... Wat een naar bericht.
Je wéét dat dit soort dingen kunnen voorkomen bij een echo, je zult het wrs in je achterhoofd hebben gehad (had ik wel tenminste), maar als het dan echt zo is, er is geen kloppend hartje te zien...
Wat ontzettend verdrietig zeg... Ik wil je zo graag als mama zien...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:05:06 #234
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53891877
Nijna, mijn enthousiasme is even getemperd, sorry.
Maar uiteraard van harte gefeliciteerd met je grietje!
Rust maar lekker uit en neem de tijd om te wennen aan alle veranderingen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_53892183
Miss_Sly
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_53893170
Niet bijgelezen, ga ik ook niet aan beginnen, want daarvoor zit ik nog niet lekker genoeg.

Fotootje houden jullie nog even tegoed, ga ik me van het weekend wel een keer mee bezig houden. Maar hier dan alvast wel een berichtje.
De 10e geboren dus, Mirte (ruim 3 kilo en net geen 50cm). In verband met dat overslagje van het hartje heeft ze 1 nachtje op de couveuse afdeling aan de monitor gelegen. Zag er allemaal goed uit en het lijkt er echt op dat het allemaal gewoon wel goed is. Gister eind van de middag mocht ze met mij mee naar de zaal en hebben we nog een nachtje daar geslapen.
Omdat ze haar een beetje geel vonden (je moet er nogal goed voor kijken...) wildem ze vanmorgen eerst bloed prikken om te kijken hoe hoog haar billirubine was. Dat viel heel erg mee en dus mochten we eindelijk met papa mee naar huis.
Bevalling: wat een natuurgeweld, ga ik nog wel een keer verslag van doen in het daarvoor bestemde topic.
Het is weer bijna voederlijd voor onze kleine meid, dus ik laat het voor nu hierbij. Fotootje komt gauw!
Fake it till you make it...
  Jubileum moderator vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:57:43 #237
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53893193
Gefeliciteerd met Mirte!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:00:39 #238
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53893242
Miss Sly wat naar! Ik vind het zo verdrietig...
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_53893316
Gefeliciteerd met Mirte Nijna!

Miss Sly...wat een naar bericht. En dan dat afwachten...heel veel sterkte!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:06:39 #240
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_53893354
Nijna Wat fijn dat jullie lekker thuis zijn! En wat een mooie, lieve naam!
  Moderator vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:08:46 #241
5428 crew  miss_sly
pi_53893408
Nijna, wat fijn om eindelijk wat te horen! En Mirte is een mooie, lieve naam
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:11:31 #242
5428 crew  miss_sly
pi_53893462
Iedereen verder bedankt voor jullie lieve woorden. Ik ga het topic even verlaten, tot we wat meer weten. Voelt niet helemaal juist om hier nu rond te hangen.

Veel succes en geniet van het zwanger zijn en de kindjes
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:19:48 #243
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53893627
Miss_sly sterkte, hopelijk is het toch allemaal goed

Nijna van harte gefeliciteerd met je dochter Mirte Geniet van haar!

[ Bericht 17% gewijzigd door Saffier op 12-10-2007 20:31:54 ]
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_53893645
Mirte, welkom op deze wereld.

Nijna, fijn dat jullie weer thuis zijn.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:21:06 #245
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_53893646
Daar isse dan..
Het wachten meer dan waard.. van harte met Mirte!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:24:00 #246
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53893703
Nijna gefeliciteerd met Mirte

miss_sly wat een naar nieuws... heel veel sterkte!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_53893735
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 20:11 schreef miss_sly het volgende:
Iedereen verder bedankt voor jullie lieve woorden. Ik ga het topic even verlaten, tot we wat meer weten. Voelt niet helemaal juist om hier nu rond te hangen.

Veel succes en geniet van het zwanger zijn en de kindjes

Ik hoop heeeeeel erg dat je na de 22e "gewoon" tot ongeveer 21 mei hier mee kunt komen schrijven.......
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:26:07 #248
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53893753
Nijna, je bent er! Geniet van Mirte en rust lekker uit!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_53893837
Miss-Sly wat een rotnieuws! Sterkte ermee Hopelijk is de volgende echo toch goed!

Nijna, wat een prachtige naam Mirte Ben benieuwd naar een fotootje Genietze!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_53894094
Welkom Mirte!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')