quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:55 schreef Ticootje het volgende:
De Liedje, ik heb gewone kruiken... Die kersepitdingen lijken me niets.
Vamp, zijn het niet je banden??
Oh, da's balen dan...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:53 schreef DeLiedje het volgende:
He verdorie... Ik breng die kersepit kruiken maar terug naar de prenatal... Lees enge verhalen op internet (kunnen in brand vliegen)... "gebruik bij baby's wordt afgeraden.."
![]()
Oefenweeen??quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Volgens mij niet... t is echt een "drukkend" gevoel... T voelt er ook wat "gevulder" zeg maar....
ik herken het iig niet van vorige zwangerschappen.... Zit sowieso niet super in mn vel vandaag... snotterig enzo... We kijken het maar weer eens even aan!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oefenweeen??
Daar heb ik iets over gelezen dat dat al best vroeg kan voorkomen, maar niet gevaarlijk is.
Gewone kruiken kunnen ook gevaarlijk zijn. Je hoort nog steeds dat kruiken niet goed dicht zitten en dat het kindje onder brandwonden komt, ook al lag er geen zeiltje onder het lakentje.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, da's balen dan...
Heel eerlijk gezegd zou ik ook eerder voor normale gaan (ik heb er 2 staan) omdat ik het idee heb dat die kersepit dingen sneller koud worden.
Maar goed, als ze gevaarlijk zijn, dan is het natuurlijk sowieso geen optie.
Klopt, alles kan, maar je moet je kindje toch warm zien te houden.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:49 schreef Pruk het volgende:
Allereerst: Nijna, gefeliciteerd!
[..]
Gewone kruiken kunnen ook gevaarlijk zijn. Je hoort nog steeds dat kruiken niet goed dicht zitten en dat het kindje onder brandwonden komt, ook al lag er geen zeiltje onder het lakentje.
Dat doe ik ook altijd met mijn andere kruik, maar toch vind ik het maar engquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:58 schreef Popples het volgende:
pruk hier werden de kruiken altijd even gerold om te kijken of hij niet lekte.
dat is denk ik ook iets wat bijna nooit gedaan word.
ook werden ze hier ingepakt in een hydrofiele luier om geen direct contact te hebben.
waar de hydrofiele luier werd vastgeknoopt ontstond iets diks wat naar het kindje toe werd geleg dzodat het niet direct contact had met de kruik.
nog duidelijk?
het blijft altijd eng maar beter een gewone kruik dan een kersepit kruik zoals be al zei.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:04 schreef Pruk het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd met mijn andere kruik, maar toch vind ik het maar eng
ticootje toch zal het wel moeten denk ik. de kleine komt uit jou buik in een koud bedje telkens en kan zichzelf nog niet op temperatuur houden. daar voor zijn de kruiken bestemd.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:23 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk niet dat ik een kruik in het wiegje leg als mijn kindje erin ligt.
De kruik gaat erin om het bedje te warmen, en eruit als het kindje erin ligt. Verder kamertje wel op minimaal 18 graden houden...
Mijn tante heeft nog steeds een lelijk litteken van een kruik, opgelopen als baby zijnde..
Whihiquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou al weer op de helft!! Jeetje wat gaat dat snel!! Weet nog dat je het me vertelde een aantal weken geleden...
Daar had ik nog nooit van gehoord, maar klinkt op zich ook wel als een goeie optie.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:46 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
ik heb al gevonden wat ik bedoelde, de Belly Babywarmer. Die laad je op in het stopcontact en blijft 4 uur warm, en er zit geen vloeistof in. IK ben hier eigenlijk alweer een tijdje, vind het alleen moeilijk om mee te posten.
Heb je misschien toch een buikgriepje??quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:00 schreef Chanell het volgende:
Grijs! gefeliciteerd![]()
Aargh waarom zet het hier nou niet door, vervelende krampen, en die arme wcpot heeft het ook maar moeilijk met mij.
Mn voeten lijken net 2 klompjes van de vocht, en jeuken dat ze doen.
In dat geval : Pannenkoeken!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:10 schreef Chanell het volgende:
Ik hou inderdaad veel vocht vast, dus ik slaap ook met een kussen onder mijn voeten.
Buikgriepje? ik hoop et niet, maandag weer VK dus toch ff vragen, het zijn gewoon echte menstruatiekrampjes,
Slijm is overigens wel gestopt, ik dacht eerst; Hey! mn slijmprop, maar daarvoor was het té weinig,
wat ik hoor over de prop moeten het lange slierten zijn, en dat was het niet.
GRRR! afwachten is níet leuk!
Ben sowieso al zo ongeduldig..
Bij Nijna werkte het ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:21 schreef Chanell het volgende:
Pannenkoeken? Oke, dat is nieuw voor me haha!
Ik zal dalijk ook eens proberen een ticker te plaatsen hier, zodat het een beetje bij te houden is hoe ver ik ben.
En toch.. toch nog op het laatste momentje 2 striemetjes erbij gekregen, en die jeuken zó verschrikkelijk erg..
Lijkt wel of een fam. muggen zich hebben uitgeleefd daar![]()
Juistquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:36 schreef lcicle het volgende:
Ja, babytjes komen toch uit een bloemkool!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |