quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:17 schreef mootie het volgende:
Die kop van Amanda!! Priceless![]()
Lijkt wel of ze er verplicht bij moet zitten.
Bijna dezelfde cap.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:19 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Ontevredener kan niet.
Maar is zij ook niet al jarig geweest in de kooi?
Zou hij ook niet doodmoe worden van de bijzonder domme geneuzel?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:20 schreef Meganog het volgende:
Luc heeft geen flauwe notie, hij laat zich door Brian instrueren.
Dat gaat hem niet worden.
Die is vast de taart naar binnen aan het werkenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:22 schreef Scandalous het volgende:
Woont Jaap daar ook nog?
Hij komt net uit het kantoor lopen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:22 schreef Scandalous het volgende:
Woont Jaap daar ook nog?
Veeg me op...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:24 schreef StephanL het volgende:
Lieke: Er stonden twee duitse fans: Brian Hoeveel? : Huub: Geen twee duizend, twee duitsers
Bianca?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:26 schreef Dreamboy het volgende:
DOB komt er aan...ze ruiken zeker de taart
Luc vlamt bij vlagen, ongeveer 10 minuten per dag dus hij lijkt idd op Dennix.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:26 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Is die Luc eigenlijk nog wat, of is het net zo'n dooie vissiesvreter als Dennix?
En enorme witte dikke bierbuikenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Veeg me op...![]()
heb een strandtrauma ja...met Duitse vlaggetjes..![]()
Dat idee had ik al...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Luc vlamt bij vlagen, ongeveer 10 minuten per dag dus hij lijkt idd op Dennix.
Is dat niet Palma?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:29 schreef Kinga het volgende:
wtf is die poedel?
Dat lukt hem goed, hij heeft gewoon mazzel dat er nogal wat mensen met het iq van een geroosterde boterham in de kooi zittenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:22 schreef Stupidisco het volgende:
toch knap voor hoe Brian het weer speelt. Hij schijnt toch vrij gemakkelijk de macht te nemen over bepaalde personen. Hij spant iedereen voor z'n karretje...knap werk.
Als zo iemand je gaat adviseren over je uiterlijk dan moet je toch op zijn minst behoorlijk wantrouwig worden...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:29 schreef Kinga het volgende:
wtf is die poedel?
Imke, een nieuwe visagiste van DOB.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:29 schreef Kinga het volgende:
wtf is die poedel?
Fans van Brian zijn het.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:29 schreef Meganog het volgende:
De dames van DOB zijn inmiddels toch wel grote vriendinnen van de miljonairs geworden.
Hoewel het er meer op lijkt dat de miljonairs zich wanhopig vastklampen aan personeel dat nog wel blijft komen.
Ach ja...zou het echt toeval zijn dat ook deze nieuwe bewoner binnen een dag na binnenkomst aangeeft de grootste klik met Brian te hebben...?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat lukt hem goed, hij heeft gewoon mazzel dat er nogal wat mensen met het iq van een geroosterde boterham in de kooi zitten![]()
Gadverdamme, ze is nog erger dan Amandaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:33 schreef mootie het volgende:
Nadia heeft nu een week heur haar niet gewassen![]()
Wat een bullshit zegquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:35 schreef beequeen het volgende:
Naad zegt tegen Imke dat ze haar haar al een week niet heeft gewassen
Imke: Ohhhh, wat goed.
Die spoort toch echt niet, ze zegt dat je hoofdhuid gaat jeuken tijdens het verven als je haar schoon is.
Naad: Dat wil ik echt niet hoor.
![]()
Kapster heeft een beetje een punt maar dat betekent dat je het haar geen uur van te voren gaat wassen. 1 of 2 dagen van te voren is prima! Prutsers zijn het, vieze prutsers!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:35 schreef beequeen het volgende:
Naad zegt tegen Imke dat ze haar haar al een week niet heeft gewassen
Imke: Ohhhh, wat goed.
Die spoort toch echt niet, ze zegt dat je hoofdhuid gaat jeuken tijdens het verven als je haar schoon is.
Naad: Dat wil ik echt niet hoor.
![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:37 schreef yellowfirst het volgende:
Slim van Bianca, een trui dragen met strepen over de breedte, kleedt zo slank af...![]()
Naast die vette pruik van Nadia ziet ze er inderdaad fatsoenlijk uitquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:37 schreef Kinga het volgende:
Amanda ziet er eens redelijk fatsoenlijk uit. Haren vast en tieten bedekt.
Dan kijk je niet goed, er zit een groot stuk tule of gaas waar haar tieten zitten, let maar eens goed op.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:37 schreef Kinga het volgende:
Amanda ziet er eens redelijk fatsoenlijk uit. Haren vast en tieten bedekt.
Is alleen maar als je het op dezelfde dag wast en verft, dat doet een beetje pijn.[ mss niet bij iedereen]quote:
Ik heb er geen ervaring mee, maar gaat je hoofdhuid na een week je haren niet wassen ook niet jeuken?quote:
Misschien slaat haar haar nu wel groen uit! met al die troep die er elke dag ingaat...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Kapster heeft een beetje een punt maar dat betekent dat je het haar geen uur van te voren gaat wassen. 1 of 2 dagen van te voren is prima! Prutsers zijn het, vieze prutsers!
Nadia zei gisteren idd dat haar haar zo jeuktquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:40 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee, maar gaat je hoofdhuid na een week je haren niet wassen ook niet jeuken?
Ik heb dat nog niet geprobeerd, maar ik kan me er iets bij voorstellen, jakkesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:40 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee, maar gaat je hoofdhuid na een week je haren niet wassen ook niet jeuken?
Dan steekt het soms een beetje, heb ik ook wel eens, maar dat is een minuutje en ik kan niet zeggen dat dat nou echt zo'n pijn doet dat ik er een week met een vette bos voor ga lopenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:39 schreef 2live het volgende:
[..]
Is alleen maar als je het op dezelfde dag wast en verft, dat doet een beetje pijn.[ mss niet bij iedereen]
Maar een dag van tevoren wassen kan best.
Dat had ik ook nog niet gezien, ik kijk namelijk de mini-streams...lekker rustigquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan kijk je niet goed, er zit een groot stuk tule of gaas waar haar tieten zitten, let maar eens goed op.
Het is een kadootje van Mamanda.
Je moet er toch ook niet aan denken dat zo één gaat winnen. Net als Jeroen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:44 schreef Scandalous het volgende:
Dennis komt aanlopen en weet niet waar hij moet zitten, omdat die DOB vrouw al naast Nadia zit.
Nee idd, ik denk niemand eigenlijk, behalve Nadia en Amanda. Maar die hebben ook DOB.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan steekt het soms een beetje, heb ik ook wel eens, maar dat is een minuutje en ik kan niet zeggen dat dat nou echt zo'n pijn doet dat ik er een week met een vette bos voor ga lopen![]()
Luc maakt TV, hij slaapt volgens mij, vandaar die zonnebrilquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:44 schreef mootie het volgende:
Luc is echt Dennis #2.......... saaie drol.
Nou idd, zet er wat lekkere gespierde gasten inquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:44 schreef mootie het volgende:
Die zal wel leuk staan bij d'r sportschoentjes waar DIOR op de zolen staat.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:38 schreef beequeen het volgende:
Naad hollen, ze vliegt naar de auto van Imke, daar ligt een Versace zonnebril in die ze mag lenen.
Ze heeft zo vaak gesmeekt om een Chanel zonnebril, maar ze krijgt hem maar niet, jank jank.
Ach de jongen is lief..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:44 schreef mootie het volgende:
Kan ze het shirtje aan van Luc met Dolce & Gabbana op de achterkant. Hij gaat misschien wel een beetje strak zitten want haar rug is breder dan die van Luc.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die zal wel leuk staan bij d'r sportschoentjes waar DIOR op de zolen staat.![]()
Als die Duiters er nog zijn kan hij misschien bij hun gaan zitten....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:44 schreef Scandalous het volgende:
Dennis komt aanlopen en weet niet waar hij moet zitten, omdat die DOB vrouw al naast Nadia zit.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Kan ze het shirtje aan van Luc met Dolce & Gabbana op de achterkant. Hij gaat misschien wel een beetje strak zitten want haar rug is breder dan die van Luc.
Jaap was op zoek naar iets, geen idee wat, maar dat heeft hij nu wrs gevonden en wij mogen dat niet zien.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub: Japie kom eens, lees dit effe![]()
Stond er wat op de plasma? Meteen een streamwissel.
tssss ...gaan hem nog ff in de watten leggen ...sissiequote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:52 schreef beequeen het volgende:
Imke wil Dennix wel een hoofdhuidmassage geven, hij heeft zoveel stress.![]()
Hij begint met glazen bijna tot de rand vol met ijsklontjes.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:58 schreef Scandalous het volgende:
Dennis gaat weer voor wat male bonding met Luc.
Het blijft dus rustig hier, een kippen hok en een schaakpartij met Luc en Dennix.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:00 schreef Copycat het volgende:
Weer een paar uur kappersplezier?
Ik geloof het onmiddelijk en ik ben het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:04 schreef Verida het volgende:
Op vol staat een stukje met als bron nowlive, dat Stanley niet meer welkom is in dgk omdat dob heeft gezegd, stanley eruit of wij eruit.
Wat een compete waanzin weer, stanley is veel leuker en veel beter dan dat hele dobgedoe
discriminatie !!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:04 schreef Verida het volgende:
Op vol staat een stukje met als bron nowlive, dat Stanley niet meer welkom is in dgk omdat dob heeft gezegd, stanley eruit of wij eruit.
Wat een compete waanzin weer, stanley is veel leuker en veel beter dan dat hele dobgedoe
Oh Jeroenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Je moet er toch ook niet aan denken dat zo één gaat winnen. Net als Jeroen.
Stanley als gastspelerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:09 schreef Sheel het volgende:
Dreams of Beauty is ook in de villa en al snel vertellen ze tussen neus en lippen door dat ze tegenwoordig ook elke maandag zullen komen om een ieders haar te verzorgen. Maandag was de vaste kappers-dag van Stanley en dit nieuws zou impliceren dat Stanley niet meer zou komen. Uiteraard is Nowlive op onderzoek uitgegaan en heeft daarom contact gezocht met Stanley om één en ander te verifiëren. Volgens Stanley is hij niet meer welkom in de villa en mag hij ook zelfs niet meer als butler de villa betreden. De grote ommezwaai is volgens hem veroorzaakt door Dreams of Beauty die gezegd zouden hebben dat of Stanley eruit moest of dat zij eruit zouden gaan. Klaarblijkelijk heeft Dreams of Beauty bij De Gouden Kooi veel krediet opgebouwd en zullen wij Stanley helaas niet meer in De Gouden Kooi gaan zien. Stanley is uiteraard niet te spreken over de gehele situatie en zal misschien binnenkort nog wel iets van zich laten horen.
Van Nowlive: http://www.nowlive.eu/algemeen/nieuws.php?id=2794
Als ze dan toch een beloning voor die 1% krijgt hadden zij beter een literfles shampoo kunnen geven.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
Naad wordt hysterisch, ze mag EXTENTIONSSSSSSSSS.
Dat dit een mail van Bianca is zie ik aan de schrijfstijl, zo herkenbaarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:13 schreef Sheel het volgende:
dreamsofbeauty
Ah nee he. Wanneer krijgt ze die dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
Inderdaad. Nogal niveauloos van beide kanten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:19 schreef pullup het volgende:
Domme kappersnijd verhaallijnIk hoef er niets meer van te horen
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
Stanley werkt bij Ikea?quote:Ik gun je in ieder geval het beste met alles toe, en een super lopënde zaak...Ik heb mijn best gedaan.
Stanley schrijft net zo slecht als Bianca maar daar gaat het niet om, het gaat om de inhoud. Hij heeft groot gelijk, het haar van Amanda ziet er idd niet uit, absoluut geen reclame voor DOB maar daar zit Bianca waarschijnlijk niet mee. Onbegrijpelijk dat ze Amanda daar niet op aanspreekt, dat loze dreigement van haar kop kaalscheren sloeg nergens op.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:16 schreef Sheel het volgende:
Dit is de mail/brief die Stanley naar Bianca heeft gestuurd, staat onder Topic DoB.
ik lees natuurlijk wel alle forums, want vind t leuk om te zien hoe dgk de mensen bezig houd!! maar als ik nog 1 keer mijn naam lees via jou bianca, dan neem ik echt mijn maatregelen!!
met vriendelijke groet stanley m.
Gepost op: 08-10-2007 11:03:32
der blijven weinig verhaallijnen overquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:19 schreef pullup het volgende:
Domme kappersnijd verhaallijnIk hoef er niets meer van te horen
Dat was Liesbeth, ze werkt bij produktie. Is erg geliefd bij de bewoners en ze zal wel bezig zijn een verrassing voor te bereiden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:33 schreef Kinga het volgende:
Wat doet dat wijf daar?
Dat heeft ze tijdelijk gedaan, nadat de vaste styliste was vertrokken. Nu is iemand anders verantwoordelijk voor de styling.quote:
prachtig he die reacties op nowlivequote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:36 schreef Sheel het volgende:
Tuurlijk heeft Stanley gelijk, wel zeggen en niet nakomen, alleen om de kijkcijfers? Kweet ut niet.
Maar Bianca is al een poosje op Nowlive en Stanley net, of reageert pas net. Bleef altijd netjes.
Bianca wordt afgebrand momenteel op Nowlive, iedereen is fan van Stanley. Nou krijgen de dames A en N ook nog hun wensen, permanente make up en extensions voor Nadia.
Nou hoe Bianca reageerde op Nowlive over Amanda geen goed woord voor der over, pruik, in beslag name van de slijltangen.......... wat komt er nu van ........... NIKS![]()
doe es ff een linkje brother..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:40 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
prachtig he die reacties op nowlive
ben benieuwd wat bianca denkt als ze die terug leest
Lees even terug, er ging iets mis met de audio, het ging over Jensen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:38 schreef HiDiHo het volgende:
Wat mogen we nu weer niet horen ?
Natasia zou toch deze week bij Jensen komen. Gokje : Ze zit daar nu voor de opname en gaat Lieke feliciteren met haar verjaardag ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:41 schreef Johnny_Berra het volgende:
Zou Huub daarom een paar uur geleden zo hebben gepraat over Jensen dat ie dik was en stonk enzo?? Wel heel toevallig
Je moet inloggen en registreren bij Nowlive, je kunt er niet lurken.quote:
gaat dat lelijke wijf weer naar jensen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natasia zou toch deze week bij Jensen komen. Gokje : Ze zit daar nu voor de opname en gaat Lieke feliciteren met haar verjaardag ?
Tuurlijk lees ik even terugquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees even terug, er ging iets mis met de audio, het ging over Jensen.![]()
Dat zou een slechte grap zijn, helemaal in de stijl van Jensen overigens. Die humor van die manquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natasia zou toch deze week bij Jensen komen. Gokje : Ze zit daar nu voor de opname en gaat Lieke feliciteren met haar verjaardag ?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je moet inloggen en registreren bij Nowlive, je kunt er niet lurken.
Forget it baby, die komt nooit meer dat hok binnen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:34 schreef Johnny_Berra het volgende:
Juriaan Frenkel Frank ???? WTF
Ik maak wel even een lurk accountje waarmee we allemaal in kunnen loggenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je moet inloggen en registreren bij Nowlive, je kunt er niet lurken.
Ook extensions voor dennix?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
Er zijn wel meer zaken met Natasia voorgevallen waar bij een normaal mens zich allang vroeg hoe het allemaal toch mogelijk was.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Forget it baby, die komt nooit meer dat hok binnen.
Ik zag gisteravond in de avondaflevering op TV dat ze afgevoerd werd door de Security, dat zag er allesbehalve gezellig uit.
Ik ken hem niet maar die naam werd geroepen: Studio Jensen voor DGK, Jurriaan Frenkel Frank! (*met walkie-talkie-geluid*)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuke vent, tenminste in de tijd dat ik met hem samenwerkte.
door het leden aantal hebben ze behoorlijk wat invloedquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Eigenlijk dus gewoon een kutforum.Ik zeg FOK!, FOK!, FOK!
![]()
Is dat een zoon van Dimitri Frenkel Frank?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is een regisseur. En inderdaad familie (broer geloof ik) van.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:50 schreef Johnny_Berra het volgende:
Ik ken hem niet maar die naam werd geroepen: Studio Jensen voor DGK, Jurriaan Frenkel Frank! (*met walkie-talkie-geluid*)
volgens mij nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik maak wel even een lurk accountje waarmee we allemaal in kunnen loggen![]()
Of kan er maar 1 per ip ?
Login: Fokkerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:52 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
volgens mij niet
maar of je met meerdere peronen op 1 account kan inloggen weet ik niet
is het proberen waard
Misschien is Jenssen ter ore gekomen wat Huub vanmorgen allemaal over hem zei.. en wil ie het daar even over hebben met de redactiequote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:53 schreef Nomrc2 het volgende:
jensen in dat house ?
Het lukt hahaha. Wat zullen er veel posts van Fokker komen.....quote:
Dus toch, ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:55 schreef Dreamboy het volgende:
Huub. je mag de huiskamer weer in.
Jaap het was wel raar ze waren testen aan het opnemen met iemand waar van jij vindt dat hij een bol hoofd heeft.
Jensen
Bij de Vijf Uur Show?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Grappigquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:56 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Het lukt hahaha. Wat zullen er veel posts van Fokker komen.....
gatver...als die bianca dat zo voor elkaar heeft gekregen met dat valse geroddel van haar over Stanley...pas op voor dat soort vrouwen die zo doen zoals die Bianca,dat zogenaamda babyhuilen dat ze zo verdrietig zijn over wat een ander hun aandoet terwijl hetzelf heksen zijn in hun valse gedrag...quote:
Bronvermelding en datum please.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:59 schreef amsterdammertje113 het volgende:
NATASIA UIT NIEUWE BEDREIGINGEN: 'ER STAAN TIENTALLEN MENSEN KLAAR OM HUUB EN LIEKE WAT AAN TE DOEN!'
Idd ben ik ook benieuwd naarquote:
Kan ze samen met Natasia op de bank.Kan nog lachen worden dan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:56 schreef pasjesjen het volgende:
Ik denk eerder jaap mocht op zijn verjaardag naar jensen dus lieke zal ook wel gaan vermoed ik?
Ik kan daar niet mee inloggen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Grappig![]()
![]()
Nu even afwachten hoelang het duurt voordat ie geband wordt![]()
Ik snap een FOK van Nowlive, jij wel?quote:
Nou, leuke verjaardagquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan ze samen met Natasia op de bank.Kan nog lachen worden dan.
Stanley is veel leuker dan die lelijke vrouwen van DOB.Maar ja die zijn liever voor Nadia en Amanda.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:01 schreef riri het volgende:
[..]
gatver...als die bianca dat zo voor elkaar heeft gekregen met dat valse geroddel van haar over Stanley...pas op voor dat soort vrouwen die zo doen zoals die Bianca,dat zogenaamda babyhuilen dat ze zo verdrietig zijn over wat een ander hun aandoet terwijl hetzelf heksen zijn in hun valse gedrag...
stanley moet gewoon terug
nope, maar anderen wel, ik hoop dat zij willen knippen en plakken voor ons...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap een FOK van Nowlive, jij wel?![]()
Lol er is weer een fokker bijquote:
Nee, het zit niet erg intuitief in elkaarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
wat is dat wijf toch ongeloveloos domquote:De diva: "Zonder dat ik er wat mee te maken heb, staan er tientallen mensen in de rij om Huub en Lieke wat aan
vooral babbelen over bewonersquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:08 schreef Johnny_Berra het volgende:
[quote]Op woensdag 10 oktober 2007 15:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit in een Dennix-topic ofzo, echt grappig!!!! Ze hebben geen COS denk ik
Vetrollen moet je blijven voeden!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:11 schreef Nomrc2 het volgende:
bianca wil wat eten !
Neequote:
Thanx BN'er.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Maar wel in dat gebouw en op diezelfde etage.
BQ: http://witheet.com/entertainment/fa-waka-11
(Had ff een interview, vandaar verlaat)
Neem even contact op met het hokje, misschien helpt het.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:13 schreef diedirk het volgende:
Ik moet echt letterlijk bijna kotsen van dat schatje en schat de hele dag van Nadia.
Kan hier niks tegen gedaan worden?
dat is schoonveeg stukje van mat hoornquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Maar wel in dat gebouw en op diezelfde etage.
BQ: http://witheet.com/entertainment/fa-waka-11
(Had ff een interview, vandaar verlaat)
dat dat mens zelf nog niet na haar 1% in de POPo snapt dat er iets aan schort..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:13 schreef diedirk het volgende:
Ik moet echt letterlijk bijna kotsen van dat schatje en schat de hele dag van Nadia.
Kan hier niks tegen gedaan worden?
Te dom om dat te beseffenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dat dat mens zelf nog niet na haar 1% in de POPo snapt dat er iets aan schort..![]()
Slechts heel af en toe komt haar ware aard naar boven en dan roept ze opeens dat jaap moet stikken in zijn eigen vet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dat dat mens zelf nog niet na haar 1% in de POPo snapt dat er iets aan schort..![]()
altijd leuk om zoiets te horen uit de mond van iemand die woord backstabben zelf heeft uitgevondenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
Zo, Naad en Brian hebben het over Huub.
Brian: Het is een echte backstabber, hij heeft aan mij een goede gesprekspartner.
Naad: Ik wacht op de dag dat je hem aangaat.
Brian: Ik ga niet zomaar meer een gesprek met hem aan, hij voet het heus wel.
Die 2 weten meer over Jensen volgens mij.
Ging toch over jaap?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
Zo, Naad en Brian hebben het over Huub.
Brian: Het is een echte backstabber, hij heeft aan mij een goede gesprekspartner.
Naad: Ik wacht op de dag dat je hem aangaat.
Brian: Ik ga niet zomaar meer een gesprek met hem aan, hij voelt het heus wel.
Die 2 weten meer over Jensen volgens mij of word ik para?![]()
denk dat de reacries op nowlive genoeg zijn om bianca een spontane psychose te laten krijgenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:24 schreef avonne het volgende:
Kan er niet een ouderwets stukje terror komen op DOB omdat ze Stanley hebben laten vertrekken?
Janken, zal dat kreng.
Dus toch, thanx, ik pas mijn posts even aan om verwarring te voorkomen.quote:
Bek vol tanden, bek vol brood. Same difference.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:36 schreef pullup het volgende:
Wel gezellig voor een zangleraar hoor zo' n leerling die de hele tijd met zijn bek vol staat
Daar is dus zijn excuus, dat rotbroodje ookquote:
Vandaag is de smoes om niet te hoeven zingen, dat hij zich verslikte in water...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:36 schreef diedirk het volgende:
Heeft Dennis vandag ook weer last van zijn keel?
Voor de 5 de week op rij?
wees blijquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, Rob is al een half uur binnen en Dennix heeft nog geen noot gezongen.
Ik MUTE als hij zingt.quote:
Is het leuk, zal ik me streams er voor aanslingerenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:48 schreef beequeen het volgende:
Dennix: Ik wil wel pianoles maar dan moet je jarenlang studeren, echt jarenlang studeren, het kan wel maar ja, jarenlang studeren, ik heb geen zin in jarenlang studeren.....blablabla.
Het stukje brood zit hem echt dwars, hij kan bijna niet zingen......![]()
Niet voor Dennix, wel voor Lieke, ze geniet met volle teugen van alle lieve kadootjes en bloemen voor haar verjaardag.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Is het leuk, zal ik me streams er voor aanslingeren
Castraatje?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:53 schreef avonne het volgende:
*mute
Waarom zet Dennis altijd zo hoog in?
Klinkt zo afgeknepen.
wanneer rot dat wijf nou eens op met dr nepmiljonairquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lieke zal daar sterker staan dan Natasia.Dat wijf zet zich zelf zo voor schut.
zit in z'n karakterquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:53 schreef avonne het volgende:
*mute
Waarom zet Dennis altijd zo hoog in?
Klinkt zo afgeknepen.
absoluutquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:05 schreef diedirk het volgende:
Waarom doet iedereen zo vriendelijk tegen Dennis?
Als ze hem eruit willen en het spel nog beetje vooruitgang boekt, zullen ze het hem toch moeilijk moeten gaan maken.
Nu doen ze alleen maar aardig tegen hem en af en toe speldenprikjes die hij dan gewoon ontloopt.
OM beetje interessante tv te maken zal er af en toe toch iemand uit moeten gaan.
Bij mij werkt het nogquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:09 schreef mspoez het volgende:
Kopt het dat fokker/fokker niet (meer) werkt op nowlive?
Hier ook, het is natuurlijk wel Fokker/Fokker. Even opletten met kapitalen en onderkast letters.quote:
Mijn God, dan noem je je Dreams of Beauty en draag je nóg horizontale strepen met zo'n lijf.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij mij werkt het nog![]()
Fokker/Fokker![]()
Om nachtmerries van te krijgen en dan te bedenken dat zij ervoor hebben gezorgd dat Stanley nooit meer komt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn God, dan noem je je Dreams of Beauty en draag je nóg horizontale strepen met zo'n lijf.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:52 schreef Kinga het volgende:
Donderdag komt er een stripper.
Dat word leuk!! Gaat er vanavond nog wat gebeuren?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:56 schreef milk-shake het volgende:
[..]
![]()
![]()
en die gaat Dennix versieren ???
![]()
Waarschijnlijk is ie bang om in zn eentje te oefenen onder in de kelderquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:04 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wat een gek. Die gaat gewoon aan tafel, waar mensen zitten te praten zitten bleren.
Ach arme Nix. Wil je nou zo graag gehoord worden???
Hij heeft gewoon echt niets toe te voegen.... zo sneu, ik snap niet dat de redactie dat toelaat.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:04 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wat een gek. Die gaat gewoon aan tafel, waar mensen zitten te praten zitten bleren.
Ach arme Nix. Wil je nou zo graag gehoord worden???
Oh ja, wat ik nog ben vergeten. Ze willen proberen om een stemming te krijgen zodat Kim blijft slapen vrijdag. Kim heeft dus een vriendje zegt ze net over de telefoon.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:01 schreef Kinga het volgende:
Flink weekend vol feestjes en snode plannen. Morgen komt er dus een stripper die bezig moet blijven met Dennis, zodat Nadia jaloers wordt. Vrijdag gaat Luc samen met Kim naar de zenith, komen terug de villa in en gaan weer Nadia jaloers maken. Zaterdag een of andere cocktail shaker party, waar ene Shanti komt, en Luc gaat optreden. Schijnbaar vindt Dennis haar wel leuk. En zondag als ik het goed begrepen heb, is de verjaardag van Lieke, ook feest, waar ze willen dat de climax is tussen Luc en Nadia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |