Vetrollen moet je blijven voeden!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:11 schreef Nomrc2 het volgende:
bianca wil wat eten !
Neequote:
Thanx BN'er.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Maar wel in dat gebouw en op diezelfde etage.
BQ: http://witheet.com/entertainment/fa-waka-11
(Had ff een interview, vandaar verlaat)
Neem even contact op met het hokje, misschien helpt het.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:13 schreef diedirk het volgende:
Ik moet echt letterlijk bijna kotsen van dat schatje en schat de hele dag van Nadia.
Kan hier niks tegen gedaan worden?
dat is schoonveeg stukje van mat hoornquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Maar wel in dat gebouw en op diezelfde etage.
BQ: http://witheet.com/entertainment/fa-waka-11
(Had ff een interview, vandaar verlaat)
dat dat mens zelf nog niet na haar 1% in de POPo snapt dat er iets aan schort..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:13 schreef diedirk het volgende:
Ik moet echt letterlijk bijna kotsen van dat schatje en schat de hele dag van Nadia.
Kan hier niks tegen gedaan worden?
Te dom om dat te beseffenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dat dat mens zelf nog niet na haar 1% in de POPo snapt dat er iets aan schort..![]()
Slechts heel af en toe komt haar ware aard naar boven en dan roept ze opeens dat jaap moet stikken in zijn eigen vet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dat dat mens zelf nog niet na haar 1% in de POPo snapt dat er iets aan schort..![]()
altijd leuk om zoiets te horen uit de mond van iemand die woord backstabben zelf heeft uitgevondenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
Zo, Naad en Brian hebben het over Huub.
Brian: Het is een echte backstabber, hij heeft aan mij een goede gesprekspartner.
Naad: Ik wacht op de dag dat je hem aangaat.
Brian: Ik ga niet zomaar meer een gesprek met hem aan, hij voet het heus wel.
Die 2 weten meer over Jensen volgens mij.
Ging toch over jaap?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
Zo, Naad en Brian hebben het over Huub.
Brian: Het is een echte backstabber, hij heeft aan mij een goede gesprekspartner.
Naad: Ik wacht op de dag dat je hem aangaat.
Brian: Ik ga niet zomaar meer een gesprek met hem aan, hij voelt het heus wel.
Die 2 weten meer over Jensen volgens mij of word ik para?![]()
denk dat de reacries op nowlive genoeg zijn om bianca een spontane psychose te laten krijgenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:24 schreef avonne het volgende:
Kan er niet een ouderwets stukje terror komen op DOB omdat ze Stanley hebben laten vertrekken?
Janken, zal dat kreng.
Dus toch, thanx, ik pas mijn posts even aan om verwarring te voorkomen.quote:
Bek vol tanden, bek vol brood. Same difference.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:36 schreef pullup het volgende:
Wel gezellig voor een zangleraar hoor zo' n leerling die de hele tijd met zijn bek vol staat
Daar is dus zijn excuus, dat rotbroodje ookquote:
Vandaag is de smoes om niet te hoeven zingen, dat hij zich verslikte in water...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:36 schreef diedirk het volgende:
Heeft Dennis vandag ook weer last van zijn keel?
Voor de 5 de week op rij?
wees blijquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, Rob is al een half uur binnen en Dennix heeft nog geen noot gezongen.
Ik MUTE als hij zingt.quote:
Is het leuk, zal ik me streams er voor aanslingerenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:48 schreef beequeen het volgende:
Dennix: Ik wil wel pianoles maar dan moet je jarenlang studeren, echt jarenlang studeren, het kan wel maar ja, jarenlang studeren, ik heb geen zin in jarenlang studeren.....blablabla.
Het stukje brood zit hem echt dwars, hij kan bijna niet zingen......![]()
Niet voor Dennix, wel voor Lieke, ze geniet met volle teugen van alle lieve kadootjes en bloemen voor haar verjaardag.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Is het leuk, zal ik me streams er voor aanslingeren
Castraatje?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:53 schreef avonne het volgende:
*mute
Waarom zet Dennis altijd zo hoog in?
Klinkt zo afgeknepen.
wanneer rot dat wijf nou eens op met dr nepmiljonairquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lieke zal daar sterker staan dan Natasia.Dat wijf zet zich zelf zo voor schut.
zit in z'n karakterquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:53 schreef avonne het volgende:
*mute
Waarom zet Dennis altijd zo hoog in?
Klinkt zo afgeknepen.
absoluutquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:05 schreef diedirk het volgende:
Waarom doet iedereen zo vriendelijk tegen Dennis?
Als ze hem eruit willen en het spel nog beetje vooruitgang boekt, zullen ze het hem toch moeilijk moeten gaan maken.
Nu doen ze alleen maar aardig tegen hem en af en toe speldenprikjes die hij dan gewoon ontloopt.
OM beetje interessante tv te maken zal er af en toe toch iemand uit moeten gaan.
Bij mij werkt het nogquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:09 schreef mspoez het volgende:
Kopt het dat fokker/fokker niet (meer) werkt op nowlive?
Hier ook, het is natuurlijk wel Fokker/Fokker. Even opletten met kapitalen en onderkast letters.quote:
Mijn God, dan noem je je Dreams of Beauty en draag je nóg horizontale strepen met zo'n lijf.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij mij werkt het nog![]()
Fokker/Fokker![]()
Om nachtmerries van te krijgen en dan te bedenken dat zij ervoor hebben gezorgd dat Stanley nooit meer komt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn God, dan noem je je Dreams of Beauty en draag je nóg horizontale strepen met zo'n lijf.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:52 schreef Kinga het volgende:
Donderdag komt er een stripper.
Dat word leuk!! Gaat er vanavond nog wat gebeuren?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:56 schreef milk-shake het volgende:
[..]
![]()
![]()
en die gaat Dennix versieren ???
![]()
Waarschijnlijk is ie bang om in zn eentje te oefenen onder in de kelderquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:04 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wat een gek. Die gaat gewoon aan tafel, waar mensen zitten te praten zitten bleren.
Ach arme Nix. Wil je nou zo graag gehoord worden???
Hij heeft gewoon echt niets toe te voegen.... zo sneu, ik snap niet dat de redactie dat toelaat.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:04 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wat een gek. Die gaat gewoon aan tafel, waar mensen zitten te praten zitten bleren.
Ach arme Nix. Wil je nou zo graag gehoord worden???
Oh ja, wat ik nog ben vergeten. Ze willen proberen om een stemming te krijgen zodat Kim blijft slapen vrijdag. Kim heeft dus een vriendje zegt ze net over de telefoon.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:01 schreef Kinga het volgende:
Flink weekend vol feestjes en snode plannen. Morgen komt er dus een stripper die bezig moet blijven met Dennis, zodat Nadia jaloers wordt. Vrijdag gaat Luc samen met Kim naar de zenith, komen terug de villa in en gaan weer Nadia jaloers maken. Zaterdag een of andere cocktail shaker party, waar ene Shanti komt, en Luc gaat optreden. Schijnbaar vindt Dennis haar wel leuk. En zondag als ik het goed begrepen heb, is de verjaardag van Lieke, ook feest, waar ze willen dat de climax is tussen Luc en Nadia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |