Vetrollen moet je blijven voeden!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:11 schreef Nomrc2 het volgende:
bianca wil wat eten !
Neequote:
Thanx BN'er.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Maar wel in dat gebouw en op diezelfde etage.
BQ: http://witheet.com/entertainment/fa-waka-11
(Had ff een interview, vandaar verlaat)
Neem even contact op met het hokje, misschien helpt het.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:13 schreef diedirk het volgende:
Ik moet echt letterlijk bijna kotsen van dat schatje en schat de hele dag van Nadia.
Kan hier niks tegen gedaan worden?
dat is schoonveeg stukje van mat hoornquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Maar wel in dat gebouw en op diezelfde etage.
BQ: http://witheet.com/entertainment/fa-waka-11
(Had ff een interview, vandaar verlaat)
dat dat mens zelf nog niet na haar 1% in de POPo snapt dat er iets aan schort..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:13 schreef diedirk het volgende:
Ik moet echt letterlijk bijna kotsen van dat schatje en schat de hele dag van Nadia.
Kan hier niks tegen gedaan worden?
Te dom om dat te beseffenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dat dat mens zelf nog niet na haar 1% in de POPo snapt dat er iets aan schort..![]()
Slechts heel af en toe komt haar ware aard naar boven en dan roept ze opeens dat jaap moet stikken in zijn eigen vet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dat dat mens zelf nog niet na haar 1% in de POPo snapt dat er iets aan schort..![]()
altijd leuk om zoiets te horen uit de mond van iemand die woord backstabben zelf heeft uitgevondenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
Zo, Naad en Brian hebben het over Huub.
Brian: Het is een echte backstabber, hij heeft aan mij een goede gesprekspartner.
Naad: Ik wacht op de dag dat je hem aangaat.
Brian: Ik ga niet zomaar meer een gesprek met hem aan, hij voet het heus wel.
Die 2 weten meer over Jensen volgens mij.
Ging toch over jaap?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
Zo, Naad en Brian hebben het over Huub.
Brian: Het is een echte backstabber, hij heeft aan mij een goede gesprekspartner.
Naad: Ik wacht op de dag dat je hem aangaat.
Brian: Ik ga niet zomaar meer een gesprek met hem aan, hij voelt het heus wel.
Die 2 weten meer over Jensen volgens mij of word ik para?![]()
denk dat de reacries op nowlive genoeg zijn om bianca een spontane psychose te laten krijgenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:24 schreef avonne het volgende:
Kan er niet een ouderwets stukje terror komen op DOB omdat ze Stanley hebben laten vertrekken?
Janken, zal dat kreng.
Dus toch, thanx, ik pas mijn posts even aan om verwarring te voorkomen.quote:
Bek vol tanden, bek vol brood. Same difference.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:36 schreef pullup het volgende:
Wel gezellig voor een zangleraar hoor zo' n leerling die de hele tijd met zijn bek vol staat
Daar is dus zijn excuus, dat rotbroodje ookquote:
Vandaag is de smoes om niet te hoeven zingen, dat hij zich verslikte in water...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:36 schreef diedirk het volgende:
Heeft Dennis vandag ook weer last van zijn keel?
Voor de 5 de week op rij?
wees blijquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, Rob is al een half uur binnen en Dennix heeft nog geen noot gezongen.
Ik MUTE als hij zingt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |