gaat dat lelijke wijf weer naar jensen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natasia zou toch deze week bij Jensen komen. Gokje : Ze zit daar nu voor de opname en gaat Lieke feliciteren met haar verjaardag ?
Tuurlijk lees ik even terugquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees even terug, er ging iets mis met de audio, het ging over Jensen.![]()
Dat zou een slechte grap zijn, helemaal in de stijl van Jensen overigens. Die humor van die manquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natasia zou toch deze week bij Jensen komen. Gokje : Ze zit daar nu voor de opname en gaat Lieke feliciteren met haar verjaardag ?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je moet inloggen en registreren bij Nowlive, je kunt er niet lurken.
Forget it baby, die komt nooit meer dat hok binnen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:34 schreef Johnny_Berra het volgende:
Juriaan Frenkel Frank ???? WTF
Ik maak wel even een lurk accountje waarmee we allemaal in kunnen loggenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je moet inloggen en registreren bij Nowlive, je kunt er niet lurken.
Ook extensions voor dennix?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
Naad wordt hysterisch, ze mag EXTENTIONSSSSSSSSS.
Er zijn wel meer zaken met Natasia voorgevallen waar bij een normaal mens zich allang vroeg hoe het allemaal toch mogelijk was.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Forget it baby, die komt nooit meer dat hok binnen.
Ik zag gisteravond in de avondaflevering op TV dat ze afgevoerd werd door de Security, dat zag er allesbehalve gezellig uit.
Ik ken hem niet maar die naam werd geroepen: Studio Jensen voor DGK, Jurriaan Frenkel Frank! (*met walkie-talkie-geluid*)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuke vent, tenminste in de tijd dat ik met hem samenwerkte.
door het leden aantal hebben ze behoorlijk wat invloedquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Eigenlijk dus gewoon een kutforum.Ik zeg FOK!, FOK!, FOK!
![]()
Is dat een zoon van Dimitri Frenkel Frank?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is een regisseur. En inderdaad familie (broer geloof ik) van.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:50 schreef Johnny_Berra het volgende:
Ik ken hem niet maar die naam werd geroepen: Studio Jensen voor DGK, Jurriaan Frenkel Frank! (*met walkie-talkie-geluid*)
volgens mij nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik maak wel even een lurk accountje waarmee we allemaal in kunnen loggen![]()
Of kan er maar 1 per ip ?
Login: Fokkerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:52 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
volgens mij niet
maar of je met meerdere peronen op 1 account kan inloggen weet ik niet
is het proberen waard
Misschien is Jenssen ter ore gekomen wat Huub vanmorgen allemaal over hem zei.. en wil ie het daar even over hebben met de redactiequote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:53 schreef Nomrc2 het volgende:
jensen in dat house ?
Dus toch, ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:55 schreef Dreamboy het volgende:
Huub. je mag de huiskamer weer in.
Jaap het was wel raar ze waren testen aan het opnemen met iemand waar van jij vindt dat hij een bol hoofd heeft.
Jensen
Bij de Vijf Uur Show?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Grappigquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:56 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Het lukt hahaha. Wat zullen er veel posts van Fokker komen.....
gatver...als die bianca dat zo voor elkaar heeft gekregen met dat valse geroddel van haar over Stanley...pas op voor dat soort vrouwen die zo doen zoals die Bianca,dat zogenaamda babyhuilen dat ze zo verdrietig zijn over wat een ander hun aandoet terwijl hetzelf heksen zijn in hun valse gedrag...quote:
Bronvermelding en datum please.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:59 schreef amsterdammertje113 het volgende:
NATASIA UIT NIEUWE BEDREIGINGEN: 'ER STAAN TIENTALLEN MENSEN KLAAR OM HUUB EN LIEKE WAT AAN TE DOEN!'
Idd ben ik ook benieuwd naarquote:
Kan ze samen met Natasia op de bank.Kan nog lachen worden dan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:56 schreef pasjesjen het volgende:
Ik denk eerder jaap mocht op zijn verjaardag naar jensen dus lieke zal ook wel gaan vermoed ik?
Ik kan daar niet mee inloggen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Grappig![]()
![]()
Nu even afwachten hoelang het duurt voordat ie geband wordt![]()
Ik snap een FOK van Nowlive, jij wel?quote:
Nou, leuke verjaardagquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan ze samen met Natasia op de bank.Kan nog lachen worden dan.
Stanley is veel leuker dan die lelijke vrouwen van DOB.Maar ja die zijn liever voor Nadia en Amanda.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:01 schreef riri het volgende:
[..]
gatver...als die bianca dat zo voor elkaar heeft gekregen met dat valse geroddel van haar over Stanley...pas op voor dat soort vrouwen die zo doen zoals die Bianca,dat zogenaamda babyhuilen dat ze zo verdrietig zijn over wat een ander hun aandoet terwijl hetzelf heksen zijn in hun valse gedrag...
stanley moet gewoon terug
nope, maar anderen wel, ik hoop dat zij willen knippen en plakken voor ons...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap een FOK van Nowlive, jij wel?![]()
Lol er is weer een fokker bijquote:
Nee, het zit niet erg intuitief in elkaarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
wat is dat wijf toch ongeloveloos domquote:De diva: "Zonder dat ik er wat mee te maken heb, staan er tientallen mensen in de rij om Huub en Lieke wat aan
vooral babbelen over bewonersquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:08 schreef Johnny_Berra het volgende:
[quote]Op woensdag 10 oktober 2007 15:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit in een Dennix-topic ofzo, echt grappig!!!! Ze hebben geen COS denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |