gaat dat lelijke wijf weer naar jensen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natasia zou toch deze week bij Jensen komen. Gokje : Ze zit daar nu voor de opname en gaat Lieke feliciteren met haar verjaardag ?
Tuurlijk lees ik even terugquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees even terug, er ging iets mis met de audio, het ging over Jensen.![]()
Dat zou een slechte grap zijn, helemaal in de stijl van Jensen overigens. Die humor van die manquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natasia zou toch deze week bij Jensen komen. Gokje : Ze zit daar nu voor de opname en gaat Lieke feliciteren met haar verjaardag ?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je moet inloggen en registreren bij Nowlive, je kunt er niet lurken.
Forget it baby, die komt nooit meer dat hok binnen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:34 schreef Johnny_Berra het volgende:
Juriaan Frenkel Frank ???? WTF
Ik maak wel even een lurk accountje waarmee we allemaal in kunnen loggenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je moet inloggen en registreren bij Nowlive, je kunt er niet lurken.
Ook extensions voor dennix?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
Naad wordt hysterisch, ze mag EXTENTIONSSSSSSSSS.
Er zijn wel meer zaken met Natasia voorgevallen waar bij een normaal mens zich allang vroeg hoe het allemaal toch mogelijk was.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Forget it baby, die komt nooit meer dat hok binnen.
Ik zag gisteravond in de avondaflevering op TV dat ze afgevoerd werd door de Security, dat zag er allesbehalve gezellig uit.
Ik ken hem niet maar die naam werd geroepen: Studio Jensen voor DGK, Jurriaan Frenkel Frank! (*met walkie-talkie-geluid*)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuke vent, tenminste in de tijd dat ik met hem samenwerkte.
door het leden aantal hebben ze behoorlijk wat invloedquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Eigenlijk dus gewoon een kutforum.Ik zeg FOK!, FOK!, FOK!
![]()
Is dat een zoon van Dimitri Frenkel Frank?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuke vent, tenminste in de tijd dat ik met hem samenwerkte.
Is een regisseur. En inderdaad familie (broer geloof ik) van.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:50 schreef Johnny_Berra het volgende:
Ik ken hem niet maar die naam werd geroepen: Studio Jensen voor DGK, Jurriaan Frenkel Frank! (*met walkie-talkie-geluid*)
volgens mij nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik maak wel even een lurk accountje waarmee we allemaal in kunnen loggen![]()
Of kan er maar 1 per ip ?
Login: Fokkerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:52 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
volgens mij niet
maar of je met meerdere peronen op 1 account kan inloggen weet ik niet
is het proberen waard
Misschien is Jenssen ter ore gekomen wat Huub vanmorgen allemaal over hem zei.. en wil ie het daar even over hebben met de redactiequote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:53 schreef Nomrc2 het volgende:
jensen in dat house ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |