gatver...als die bianca dat zo voor elkaar heeft gekregen met dat valse geroddel van haar over Stanley...pas op voor dat soort vrouwen die zo doen zoals die Bianca,dat zogenaamda babyhuilen dat ze zo verdrietig zijn over wat een ander hun aandoet terwijl hetzelf heksen zijn in hun valse gedrag...quote:
Bronvermelding en datum please.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:59 schreef amsterdammertje113 het volgende:
NATASIA UIT NIEUWE BEDREIGINGEN: 'ER STAAN TIENTALLEN MENSEN KLAAR OM HUUB EN LIEKE WAT AAN TE DOEN!'
Idd ben ik ook benieuwd naarquote:
Kan ze samen met Natasia op de bank.Kan nog lachen worden dan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:56 schreef pasjesjen het volgende:
Ik denk eerder jaap mocht op zijn verjaardag naar jensen dus lieke zal ook wel gaan vermoed ik?
Ik kan daar niet mee inloggen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Grappig![]()
![]()
Nu even afwachten hoelang het duurt voordat ie geband wordt![]()
Ik snap een FOK van Nowlive, jij wel?quote:
Nou, leuke verjaardagquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan ze samen met Natasia op de bank.Kan nog lachen worden dan.
Stanley is veel leuker dan die lelijke vrouwen van DOB.Maar ja die zijn liever voor Nadia en Amanda.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:01 schreef riri het volgende:
[..]
gatver...als die bianca dat zo voor elkaar heeft gekregen met dat valse geroddel van haar over Stanley...pas op voor dat soort vrouwen die zo doen zoals die Bianca,dat zogenaamda babyhuilen dat ze zo verdrietig zijn over wat een ander hun aandoet terwijl hetzelf heksen zijn in hun valse gedrag...
stanley moet gewoon terug
nope, maar anderen wel, ik hoop dat zij willen knippen en plakken voor ons...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap een FOK van Nowlive, jij wel?![]()
Lol er is weer een fokker bijquote:
Nee, het zit niet erg intuitief in elkaarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
wat is dat wijf toch ongeloveloos domquote:De diva: "Zonder dat ik er wat mee te maken heb, staan er tientallen mensen in de rij om Huub en Lieke wat aan
vooral babbelen over bewonersquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:08 schreef Johnny_Berra het volgende:
[quote]Op woensdag 10 oktober 2007 15:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit in een Dennix-topic ofzo, echt grappig!!!! Ze hebben geen COS denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |