Is het leuk, zal ik me streams er voor aanslingerenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:48 schreef beequeen het volgende:
Dennix: Ik wil wel pianoles maar dan moet je jarenlang studeren, echt jarenlang studeren, het kan wel maar ja, jarenlang studeren, ik heb geen zin in jarenlang studeren.....blablabla.
Het stukje brood zit hem echt dwars, hij kan bijna niet zingen......![]()
Niet voor Dennix, wel voor Lieke, ze geniet met volle teugen van alle lieve kadootjes en bloemen voor haar verjaardag.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Is het leuk, zal ik me streams er voor aanslingeren
Castraatje?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:53 schreef avonne het volgende:
*mute
Waarom zet Dennis altijd zo hoog in?
Klinkt zo afgeknepen.
wanneer rot dat wijf nou eens op met dr nepmiljonairquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lieke zal daar sterker staan dan Natasia.Dat wijf zet zich zelf zo voor schut.
zit in z'n karakterquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:53 schreef avonne het volgende:
*mute
Waarom zet Dennis altijd zo hoog in?
Klinkt zo afgeknepen.
absoluutquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:05 schreef diedirk het volgende:
Waarom doet iedereen zo vriendelijk tegen Dennis?
Als ze hem eruit willen en het spel nog beetje vooruitgang boekt, zullen ze het hem toch moeilijk moeten gaan maken.
Nu doen ze alleen maar aardig tegen hem en af en toe speldenprikjes die hij dan gewoon ontloopt.
OM beetje interessante tv te maken zal er af en toe toch iemand uit moeten gaan.
Bij mij werkt het nogquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:09 schreef mspoez het volgende:
Kopt het dat fokker/fokker niet (meer) werkt op nowlive?
Hier ook, het is natuurlijk wel Fokker/Fokker. Even opletten met kapitalen en onderkast letters.quote:
Mijn God, dan noem je je Dreams of Beauty en draag je nóg horizontale strepen met zo'n lijf.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij mij werkt het nog![]()
Fokker/Fokker![]()
Om nachtmerries van te krijgen en dan te bedenken dat zij ervoor hebben gezorgd dat Stanley nooit meer komt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn God, dan noem je je Dreams of Beauty en draag je nóg horizontale strepen met zo'n lijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |