quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:52 schreef Kinga het volgende:
Donderdag komt er een stripper.
Dat word leuk!! Gaat er vanavond nog wat gebeuren?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:56 schreef milk-shake het volgende:
[..]
![]()
![]()
en die gaat Dennix versieren ???
![]()
Waarschijnlijk is ie bang om in zn eentje te oefenen onder in de kelderquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:04 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wat een gek. Die gaat gewoon aan tafel, waar mensen zitten te praten zitten bleren.
Ach arme Nix. Wil je nou zo graag gehoord worden???
Hij heeft gewoon echt niets toe te voegen.... zo sneu, ik snap niet dat de redactie dat toelaat.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:04 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wat een gek. Die gaat gewoon aan tafel, waar mensen zitten te praten zitten bleren.
Ach arme Nix. Wil je nou zo graag gehoord worden???
Oh ja, wat ik nog ben vergeten. Ze willen proberen om een stemming te krijgen zodat Kim blijft slapen vrijdag. Kim heeft dus een vriendje zegt ze net over de telefoon.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:01 schreef Kinga het volgende:
Flink weekend vol feestjes en snode plannen. Morgen komt er dus een stripper die bezig moet blijven met Dennis, zodat Nadia jaloers wordt. Vrijdag gaat Luc samen met Kim naar de zenith, komen terug de villa in en gaan weer Nadia jaloers maken. Zaterdag een of andere cocktail shaker party, waar ene Shanti komt, en Luc gaat optreden. Schijnbaar vindt Dennis haar wel leuk. En zondag als ik het goed begrepen heb, is de verjaardag van Lieke, ook feest, waar ze willen dat de climax is tussen Luc en Nadia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |