Dit is de mail/brief die Stanley naar Bianca heeft gestuurd, staat onder Topic DoB. Heb het ff onder elkaar gezet
heys bianca!!!
ik wil even reageren op dat je zegt en hier laat zien dat je mij n mailtje hebt gezonden,,,nou sorry maar die mail heb ik nooit ontvangen!!!
ik vind t nogal onprofessioneel om mails te verzenden via n forum!! wat is jou bedoeling hiermee??
ik merk gewoon aan jou, dat je mij als n bedreiging ziet, en zoals jij zegt dat t gaat gaat t helemaal niet!! jij dacht toen hizi hair zou stoppen dat je t alleen recht had op de bewoners!! toen hizi hair er was deden hun t knippen en kleuren en jij de extensions!!en nu is t ineens n probleem..raar toch?? en jij wist nix van n nieuwe kapper die zou komen, want je zou immers gaan stoppen bij dgk!!toen je wist dat ik t was, bleef je weer bij dgk!!
ik lees veel forums en merk dat jij ook niet helemaal eerlijk bent naar de bewoners toe!! weet je nog wat je hebt gezegd over amanda r haar??en schoof t lieke in haar schoenen!!?? veel mensen(fans) en ook elders, weten dat jij me tegenwerkt!! ik heb daar verder geen moeite mee,, en even dit... sinds dat jij nadia haar haren of althans die stagaire die je meeneemt, is nadia haar haar knal rood en erg afgebroken,, t lijkt wel n pruik! en t is korter dan toen ze in t huis kwam!! en ik vind als je heel eerlijk bent,, zeg je tegen amanda dat ze geen extensions meer krijgt, omdat haar haar er gewoon niet uit ziet!!! daarom ben ik blij dat ik die 2 meiden eigenlijk nooit doe,,is dan meer reclame voor jou!! lieke daar en tegen is erg blij met mij en als ik er heb geknipt valt haar haar ook top!!! elke keer als jij in de kooi komt roddel je er op los!!! dat zien alle mensen!! en dat je veel hier op nowlife zit moet je ook zelf weten, maar waar haal je de tijd vandaan?? ik als ondernemer zou wel willen, maar kan niet reageren omdat ik t veeeeel te druk heb met mijn onderneming!!
ik zal je nog wel is zien in de kooi en dan spreek ik je er ook op aan!!! want wil dit rare gedoe effe uit de wereld hebben!!! ik heb al 20 jaar ervaring in t vak en heb bijna 10 jaar me eigen zaak!! dus als jij zegt tegen de redactie dat ik de extensions kan verpesten.. dan ben je echt verkeerd bezig!!! ik vind als ik de haren goed doe, is dat voor jou reclame, doe jij de haren, is dat voor mij ook weer reclame, dus waarom die je zo moeilijk??
verder reageer ik niet meer via deze weg!! doe t liever op n proffesionelen manier!!
ik lees natuurlijk wel alle forums, want vind t leuk om te zien hoe dgk de mensen bezig houd!! maar als ik nog 1 keer mijn naam lees via jou bianca, dan neem ik echt mijn maatregelen!!
met vriendelijke groet stanley m.
Gepost op: 08-10-2007 11:03:32
De reactie van Bianca hierop:
dreamsofbeauty
Beste Stanley,
Dankjewel voor je berichtje...
Ik heb je weken geleden de mail gestuurd, en heb een ontvangstbevestiging ervan ontvangen, het is gewoon naar de mail gegaan, op jou website.
Jij bent op dit forum begonnen met over mij praten, niet ik lieverd, echt niet.
Daarnaast heb ik geen naar woord over jou gezegd, op dit forum, alleen doe jij dit nu wel, ik heb nooit op dit forum gezegd, dat je een slechte kapper bent, of veel roddelt of wat dan ook, nooit niet, als dit wel zo is, mag je me dit laten zien.
Dit doe jij echter nu wel allemaal, ik zit er gewoon erg in mijn maag mee, dat jij zo doet, terwijl dit helemaal niet zo hoeft te gaan.
Daarnaast kan je mij niet de schuld geven over dat nadias haar nu korter is, ik werd tenslotte gebeld en gesmeekt of ik haar haar wilde oplossen en opnieuw wilde verven omdat jij dit niet wilde doen, doordat het dus te donker volgens haar was geworden (al was het zeker niet lelijk) maar was ze zelf gewoon niet gelukkig mee, en dan is de wens van de klant belangrijker dan de kapper.
En dat haar haar nu korter is, komt omdat je het een paar keer hebt geknipt, dat terwijl ze het eigenlijk niet geknipt wilt worden.
En daarnaast heb wij 1 of 2x stagaires meegenomen, maar die mogen zeker niet knippen of verven, dus degene die aan de haren zitten zijn allemaal ervaren kappers.
Met hizi hair hebben wij een super goeie samenwerking gehad, wanneer zij soms een aantal weken niet kwamen, vingen wij het op, en andersom net zo, was gewoon super.
En we zouden nooit definitief weggaan in de gouden kooi, het is altijd tijdelijk geweest, en lieverd het maakt ons echt niet uit als jij blijft als kapper, dat stond ook duidelijk in die mail naar jou, je moet alleen stoppen met roddelen over mij, want dan krijg je het terug, en daarnaast roddel ik niet uit mijn zelf tegen de bewoners erover, maar omdat hun er na vragen, en toen zei ik ook duidelijk laten we er maar over ophouden.
Lieverd ik kom daar al heel lang, en krijg alles te horen als je over mij roddelt tegen ander personeel etc, zo ook op t feest, echt waarom doe je dat? jij was degene die mij meteen aanviel toen je mag zag, waarom, het kan toch leuk gaan samen als kapper, en dat je elkaar kan helpen of niet?
Erg jammer stanley....maar ja...
Ik gun je in ieder geval het beste met alles toe, en een super lopënde zaak...Ik heb mijn best gedaan.
liefs
bianca
08-10-2007 12:52:32