Geen problemen mee hoor, ik vind het niet ongezelligquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
had ik al gezegd
'Hè, het is weer gezellig' ?
nou, bij deze![]()
De uitverkoop is al voorbij, en de DDD waag ik me niet aanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:29 schreef Miss_S het volgende:
waren die blikjes niet meer in de uitverkoop dan?
Ow okee, dan is het goedquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik zeg toch ook dat ik het gezellig vind
en deze mag open bijven, SQ was degene met de laatste post in het vorige topic![]()
sommige zien graag problemen waar ze niet zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen problemen mee hoor, ik vind het niet ongezellig
Lijkt soms wel alsof je hier nergens meer een discussie cq gesprek over mag voeren
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De uitverkoop is al voorbij, en de DDD waag ik me niet aan
Dat niet alleen, het topic was er gewoon eerderquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik zeg toch ook dat ik het gezellig vind
en deze mag open bijven, SQ was degene met de laatste post in het vorige topic![]()
Zo onsexy is dat niet hoor... mijn vriendin heeft 85G en daar zijn toch nog wel leuke dingen voor te krijgen, alleen ben je wel gauw door die 200 euro heen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Anyway!
ik heb voor mijn verjaardag van mijn vriend een waardebon voor 200 euro lingerie gekregen die ik rond kerst mag besteden, dus zou wel fijn zijn als ik dan 15 kilo minder weegBH's in 85E zijn zoooo onsexy
als je het eens niet zo bekeekquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Er is niets mis met een discussie, het gaat meer om de manier waarop sommige mensen zich altijd op een bepaalde manier in een gesprek moeten wurmen waardoor je weer de eeuwenoude discussie krijgt. En ja, dan ben ik heel snel verdwenen uit een discussie
Is ook zo, maar ik krijg soms een beetje het OUD-gevoel, dat je met een simpel "goedemorgen" al iemand op zijn (haar) ziel trapt soms, en aangezien ik vrij direct ben in mijn internetleven zorgt dat nog weleens voor wat rommelquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat niet alleen, het topic was er gewoon eerder
Er is niets mis met een discussie, het gaat meer om de manier waarop sommige mensen zich altijd op een bepaalde manier in een gesprek moeten wurmen waardoor je weer de eeuwenoude discussie krijgt. En ja, dan ben ik heel snel verdwenen uit een discussie
Laten we zeggen. Ik vind mezelf weinig sexy met mijn huidige vormenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:36 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Zo onsexy is dat niet hoor... mijn vriendin heeft 85G en daar zijn toch nog wel leuke dingen voor te krijgen, alleen ben je wel gauw door die 200 euro heen.
sorry, ben taalnaziquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
nou, en jij mag ook door voor de vandale-week-prijs
*zucht*
heb sinds vandaag een nieuwe buurvrouw.. lijkt wel alsof ze de muren eruit aan het hakken zijn![]()
Wel nu, voor sommige mensen is het helemaal geen goede morgen, dus daar mag je bestrekening mee houden! Altijd weer die lompheid op het internet, het is toch wat.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
Is ook zo, maar ik krijg soms een beetje het OUD-gevoel, dat je met een simpel "goedemorgen" al iemand op zijn (haar) ziel trapt soms, en aangezien ik vrij direct ben in mijn internetleven zorgt dat nog weleens voor wat rommel![]()
C'est le ton qui fait la musiquequote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ik krijg soms een beetje het OUD-gevoel, dat je met een simpel "goedemorgen" al iemand op zijn (haar) ziel trapt soms, en aangezien ik vrij direct ben in mijn internetleven zorgt dat nog weleens voor wat rommel![]()
Tsja, daar heb je ook een puntquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:41 schreef Heavenlyblue het volgende:
[..]
Wel nu, voor sommige mensen is het helemaal geen goede morgen, dus daar mag je bestrekening mee houden! Altijd weer die lompheid op het internet, het is toch wat.
ik moet nog bedenken wat ik ga koken en het wordt sowieso met koe. Nu nog de rest verzinnen.
Geweldig goed plan, dat wordt het! Nu nog een goed receptquote:
Stimmt, maar dat maakt de mensen die overgevoelig reageren net zo sfeerbepalend als de mensen die wat bot zijn. Maar genoeg hieroverquote:
Nou, daar heb ik toch al redelijk veel gepost in het verleden, probeer momenteel echter het aantal topics in mijn AT tot een minimum te beperkenquote:
Goed nieuwsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:42 schreef teigan het volgende:
Terug vind postje..
Ik ben net terug van overleg over mijn project, en het lijkt eigenlijk ook nog best wel goed te komen in de tijd die ervoor staat..
ik ook, maar dit is nu eenmaal de tekst die ik moet leren.quote:
En Van Dale zegt gewoon:quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
ik ook, maar dit is nu eenmaal de tekst die ik moet leren.en in de context van het stuk is het een goede verspreking
Dat snap ikquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ook, maar dit is nu eenmaal de tekst die ik moet leren.en in de context van het stuk is het een goede verspreking
Ja idd ik vind ook niet dat ze het nu in rekening moeten brengen bij mij. Is niet mijn schuld dan hadden ze dat duidelijk moeten zeggen.quote:
Dat zal toch wel niet? Logisch dat je denkt dat je daar moet zijn, toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:39 schreef Riann het volgende:
[..]
Ja idd ik vind ook niet dat ze het nu in rekening moeten brengen bij mij. Is niet mijn schuld dan hadden ze dat duidelijk moeten zeggen.
Studeer zequote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:18 schreef octopussy het volgende:
Bubsel, wat fijn dat er actie ondernomen wordtHimpens is echt een kei volgens mij,
* octopussy gaat weer braaf aan de studie
Maar je krijgt er wel een heeeeeeeeeerlijk bariumpapje bijquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
De slik foto moet nuchter gedaan wordenom 7 uur op en pas zo laat eten hopelijk trek ik dat een beetje
![]()
I know de laatste keer staat nog ver in mijn geheugen al was ik toch echt ziek dus deze keer valt het hopelijk meequote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar je krijgt er wel een heeeeeeeeeerlijk bariumpapje bij
Yuk wat was dat spul smerig. Zeker de dag na een operatie![]()
In ondertrouw... Alvast gefeliciteerd!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:05 schreef Fannetje het volgende:
Leuk, Troel.
Ik heb morgen een vrije dagDan gaan we in ondertrouw
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:05 schreef Fannetje het volgende:
Leuk, Troel.
Ik heb morgen een vrije dagDan gaan we in ondertrouw
Vertel, vertel!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zal toch wel niet? Logisch dat je denkt dat je daar moet zijn, toch?
Ik ga vanavond een receptje van ainsley harriott maken uit 'Snel en slank'. Met 15 ingredienten, dus ik neem aan dat hij de boodschappentijd niet heeft meegerekend.
In ondertrouw gaan stelt niet zo heel veel voor; het is vooral papierwerk. Ik had de dag dat wij in ondertrouw gingen m'n kleine hondje bij me en de mevrouw werd daar zo verliefd op, dat ze het hondje uit m'n handen pakte, uit het kamertje verdween en zo'n 20 minuten wegbleef omdat ze het aan haar collega's wilde laten zien.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:06 schreef Fannetje het volgende:
Dank u, dank u
Ik weet niet zo goed wat ik me erbij moet voorstellen, maar we maken er maar een leuk dagje van
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:55 schreef conleche het volgende:
[..]
In ondertrouw gaan stelt niet zo heel veel voor; het is vooral papierwerk. Ik had de dag dat wij in ondertrouw gingen m'n kleine hondje bij me en de mevrouw werd daar zo verliefd op, dat ze het hondje uit m'n handen pakte, uit het kamertje verdween en zo'n 20 minuten wegbleef omdat ze het aan haar collega's wilde laten zien.![]()
Mja, maar ik zit hier al sinds juni en roep elke week dat ik er van baalquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:20 schreef teigan het volgende:
Omearos, soms is het ook niet erg om een tijdje te blijven hangen, het is toch sowieso al weer een prestatie dat je min of meer op gewicht blijft...
Kan je wel goed naar de wc?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb af en toe buikpijn sinds gisternachtGisteravond weer, maar vannacht geen last. Had voor alle zekerheid maar vast de papieren van mijn operatie opgezocht, ik heb momenteel mijn hele dossier van de huisarts thuis liggen, dat scheelt. Ik vertrouw het niet helemaal, dus als ik last hou bel ik voor het weekend in elk geval de dokter.
* motorbloempje geeft Rewimo een beterschapsknuffelquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb af en toe buikpijn sinds gisternachtGisteravond weer, maar vannacht geen last. Had voor alle zekerheid maar vast de papieren van mijn operatie opgezocht, ik heb momenteel mijn hele dossier van de huisarts thuis liggen, dat scheelt. Ik vertrouw het niet helemaal, dus als ik last hou bel ik voor het weekend in elk geval de dokter.
Waar zit de pijn? Bij je maag, of lager?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:34 schreef Rewimo het volgende:
Het was super gezellig!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
Jow, ik ben moe, maar voldaan. Levi en ik zijn met glans geslaagd voor ons fietsdiploma
Appiehap snelle maaltijd ftw!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het was super gezellig!![]()
We hebben er ongeveer 1.5 uur over gedaan. Heb gisteren in totaal 145 minuten gefietst.
't Eten was ook lekker!
![]()
Beterschap! Hopelijk trekt 't vanzelf weer weg.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:34 schreef Rewimo het volgende:
Hmmm... onderbouw VMBO, laagste niveau... iets zegt mij dat dat eigenlijk niets voor jou is.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:48 schreef teigan het volgende:
Jeetje, ik had net een telefoontje als reactie op een open sollicitatie..
Jammergenoeg hadden ze redelijk snel iemand nodig, anders was ik waarschijnlijk wel even op gesprek gegaan, ook al was het dan voor de onderbouw vmbo(en dan de laagste niveau's)
Links onder mijn maag. Sorry dat ik zo laat reageer, ben ondertussend ontruimdquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
Waar zit de pijn? Bij je maag, of lager?
Altijd leuk verschillende doktersquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Links onder mijn maag. Sorry dat ik zo laat reageer, ben ondertussend ontruimd
Ik heb nu geen last maar ik hou het goed in de gaten en als het blijft duren bel ik de dokter. Moet alleen even kijken welke
en voor de hardlopersquote:Ziekenhuis zet endobarrier in tegen vetzucht
Uitgegeven: 10 oktober 2007 10:30
Laatst gewijzigd: 10 oktober 2007 11:16
ARNHEM - Ziekenhuis Rijnstate in Arnhem gebruikt sinds woensdag de zogenoemde Endobarrier om mensen met ernstig overgewicht te helpen.
novum
De endobarrier is een soort lange, smalle mouw die operatief in de twaalfvingerige darm wordt geplaatst.
Rijnstate en het Academisch Ziekenhuis in Maastricht zijn de enige klinieken in Europa die de endobarrier gaan gebruiken.
Er loopt een wereldwijde studie naar het gebruik en het effect van de 'mouw'. Obese patiënten kunnen na plaatsing in de twaalfvingerige darm tot 15 kilo in drie maanden afvallen, aldus een woordvoerster van Rijnstate.
Gewichtsverlies
Door het plaatsen van de 'mouw' komt voedsel niet meer in aanraking met spijsverteringssappen. Daardoor neemt de behoefte aan eten af met gewichtsverlies als gevolg.
Voordeel van de methode met de endobarrier is, dat uit onderzoek is gebleken dat vet rond de organen het eerste verdwijnt. Vet rond de organen kan levensgevaarlijk zijn.
Rijnstate verwacht in eerste instantie vooral patiënten te behandelen, die perse moeten afvallen voor een operatie. Voor deze groep is het een uitkomst alsdat in relatief korte tijd kan. Uiteindelijk zal de endobarrier voor een grote groep patiënten met vetzucht beschikbaar zijn, denkt het Arnhemse ziekenhuis.
bron: Nu.nl
en deze vind ik zelf erg mooi. Onderzoek gefinancierd door campinaquote:Dure sportschoen niet beter
Uitgegeven: 11 oktober 2007 13:28
Goedkope sportschoenen beschermen de voeten even goed dan de duurdere exemplaren. Dat blijkt uit Brits onderzoek.
Onderzoekers van de Dundee University lieten de deelnemers drie paar schoenen testen. De schoenen kostten gemiddeld 60, 85 en 105 euro en waren van verschillende merken. De deelnemers renden ermee op een loopband. Op diverse plekken in de zool waren elektronische sensoren geplaatst.
De sensoren vonden geen verschillen in de dempende werking. De goedkopere exemplaren vingen de schokken soms zelfs beter op. De onderzoekers concluderen dat ondersteuning en comfort niet afhangen van de prijs van de sportschoen. Professor Rami Aboud zegt: "Klanten denken vaak dat ze een beter product krijgen als ze meer betalen, maar dat is dus niet zo".
bron: nu.nl
quote:Melk is écht goed voor elk
Uitgegeven: 11 oktober 2007 12:15
AMSTERDAM - Melk is onmiskenbaar gezond voor de mens. De huidige voedingsvoorlichting legt te veel de nadruk op voedingstoffen in het witte vocht die slecht zijn voor de gezondheid, waardoor mensen essentiële stoffen dreigen mis te lopen.
ANP
Dat stelt professor Toon van Hooijdonk bij aanvaarding van zijn leerstoel Zuivelkunde aan de Wageningen Universiteit.
Het effect van de goede stoffen in melk weegt zwaarder dat de slechte stoffen zoals verzadigd vet, suiker en zout.
Van Hooijdonk, die de afdeling onderzoek van melkfabrikant Campina leidt, stelt dat er geen sprake van is dat de melkconsumptie door de verzadigde vetten zorgt voor een hoger risico op hart- en vaatziekten. Kennelijk compenseren andere voedingsstoffen in melk dat effect.
Aanpassingen
Overigens zijn niet alle verzadigde vetten cholesterolverhogend en dus slecht voor de gezondheid, stelt Van Hooijdonk. Bovendien wordt onder meer op de Wageningen Universiteit gewerkt aan aanpassingen van de genen van koeien om de slechte vetzuren uit te bannen.
Hij benadrukt dat deze aanpassing pas zin hebben als niet meer alle verzadigde vetzuren op één hoop worden gegooid.
Gezondheidskosten
In zijn inaugurele rede haalt Van Hooijdonk Amerikaans onderzoek aan dat voldoende zuivelconsumptie een aanzienlijke besparing in gezondheidskosten oplevert. De effecten zijn het grootst bij mensen met een hoge bloeddruk, obesitas en diabetes type 2.
In Nederland is dit nog niet aan de orde stelt de onderzoeker, omdat de zuivelconsumptie hier hoger ligt dan in de VS, maar hij waarschuwt dat een dalende consumptie een negatief effect heeft op de volksgezondheid.
Hij pleit voor een positievere benadering van melk en wil dat het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) de effecten van melk nader onderzoekt.
(c) Novum
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:21 schreef octopussy het volgende:
en deze vind ik zelf erg mooi. Onderzoek gefinancierd door campina![]()
[..]
O, dat doe deed ik nog korter - hee, we hebben die telefoontjes hier niet! - kan een stuk sneller:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik was net heel lekker aan het werk, krijg ik zo'n mensch van oxxio aan de foon die op zoek was naar degene die verantwoordelijk is voor energie
ik: 'spreekt u mee, maar geen interesse.'
zij: 'zo, u bent lekker directMaar ik wil u inlichten over een fantastische aanbieding blabla, dus mag ik vragen waarom u geen interesse hebt?'
ik: 'nee, dat mag u niet, prettige dag nog en succes met de verkoop, *klik* '
Telefonische spam
Da's lang zo leuk nietquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O, dat doe deed ik nog korter - hee, we hebben die telefoontjes hier niet! - kan een stuk sneller:
Goedenavond, blabla.
Geen interesse, dag!
Hoorn erop
Nee, maar wel een stuk sneller. En dat is dan wel weer handig omdat ze altijd rond etenstijd bellenquote:
Nietes, alleen etenstijd is vaak het enige moment waarop mensen thuis zijn en dus de telefoon op nemenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, maar wel een stuk sneller. En dat is dan wel weer handig omdat ze altijd rond etenstijd bellen
Oh ja, maar ze belde vlak voordat ik postte, zo vroeg eten wij nietquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, maar wel een stuk sneller. En dat is dan wel weer handig omdat ze altijd rond etenstijd bellen
Ik heb de smaken besteldquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:33 schreef teigan het volgende:
Voor de theeliefhebbers, op de website van pickwick kan je een proefverpakking bestellen van een paar van hun smaken...
Ik heb ze vorige week aangevraagd, ik ben heel benieuwd naar de appeltheequote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:33 schreef teigan het volgende:
Voor de theeliefhebbers, op de website van pickwick kan je een proefverpakking bestellen van een paar van hun smaken...
Thanks! Ook aangevraagdquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:33 schreef teigan het volgende:
Ik heb een tijdje telemarketing gedaan, als student... We werkten van 17.30 tot 21.30. Puur en alleen omdat mensen dan thuis zijn. Dus ze mikken inderdaad op etenstijd en vlak daar na.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nietes, alleen etenstijd is vaak het enige moment waarop mensen thuis zijn en dus de telefoon op nemen
zou ook niks voor mij zijn iddquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje telemarketing gedaan, als student... We werkten van 17.30 tot 21.30. Puur en alleen omdat mensen dan thuis zijn. Dus ze mikken inderdaad op etenstijd en vlak daar na.![]()
Ik was extreem slecht... ik had altijd het gevoel een soort inbreker te zijn en was het dus al snel spuug en spuug zat... rot werk.![]()
Bellen die echt om te bedelen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:03 schreef freecell het volgende:
Ik had ze ook al besteld, 2 weken geleden of iets dergelijks. Nog niet binnen trouwens... Ik wacht rustig af.
Ik kwam er achter dat ik vandaag met Evy 6,95 KM heb gerend, dus zondag moet goedkomen
Wij worden platgebeld door christelijke instanties, omdat mijn ouders bij ons huwelijk een advertentie (mét ons adres, voor kaartjes ed) in het Nederlands Dagblad hebben laten zetten. De krant voor gereformeerd vrijgemaakt Nederland. Alle vrijgemaakte instanties hebben ons dus als vrijgemaakt in hun systeem staan.
Ze zijn elke keer weer een beetje geshockeerd als ik roep dat ik niet vrijgemaakt ben en helemaal als ik dan daarna roep dat ik meer een soort van pinkster benNja, het voordeel van vrijgemaakte instanties is dat ze niet terugbellen als je één keer fatsoenlijk aan ze uitlegt waarom je geen geld aan ze geeft.
Nou, bedelen... Soort van, maar dat doen greenpeace en dergelijke instanties natuurlijk ookquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bellen die echt om te bedelen?
Ik heb daar vandaag nog even mee in mijn handen gestaanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Op www.chocomel.nl kun je (soms na heel veel proberen) een startersset winnen voor de chocomel pads; houder plus twee pads. Redelijk snel binnen
pff dan heb ik 20 mailadressen nodig wil ik wat winnenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Op www.chocomel.nl kun je (soms na heel veel proberen) een startersset winnen voor de chocomel pads; houder plus twee pads. Redelijk snel binnen
zie pmquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:36 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
pff dan heb ik 20 mailadressen nodig wil ik wat winnen
Ik ging ze altijd vragen stellen als: "voor welk callcenter werk je" "wat is je basisloon" "wat krijg je aan bonussen" etc. Dan haken ze ook al snel af.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:25 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben altijd heel vriendelijk tegen call-center jongentjes en meisjes.Vertel ze regelmatig dat ik weet dat ze alle oplezen, maar dat ze toch wel moeten proberen om niet zo te klinken. En het liefste beantwoord ik de eerste vraag die ze stellen op een dusdanige manier dat ze weten dat verder vragen geen nut heeft.
Gemiddelde gespreksduur: 1 minuut. Maximaal.
Die is ook wel goed!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ging ze altijd vragen stellen als: "voor welk callcenter werk je" "wat is je basisloon" "wat krijg je aan bonussen" etc. Dan haken ze ook al snel af.![]()
Jij drinkt ook geen vruchtensappen meer dusquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:30 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik heb daar vandaag nog even mee in mijn handen gestaan
en heb het pak maar weer snel weggelegd toen ik zag dat er 30% suiker in zit.
Volgens mij klopt er niets van, van dat cupje cupje. Ik ben er maar mee opgehouden terwijl ik best nieuwsgierig was naar chocolademelk uit de senseo. Maar chocolademelk is helemaal niet slank, dus ik denk dat dat spel het doorhad dat ik op dieet benquote:
de vruchtensap die ik drink bevat 3 gram suiker per 100 ml. Ik neem aan dat het gehalte vruchtensuikers wel hoger ligt maar daar heb ik niet zo veel last van gek genoeg. Hoewel ik soms wel dump op vruchtensap (icm brood vooral).quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij drinkt ook geen vruchtensappen meer dus
Dat zijn dan kennelijk te veel koolhydraten ineensquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:18 schreef octopussy het volgende:
de vruchtensap die ik drink bevat 3 gram suiker per 100 ml. Ik neem aan dat het gehalte vruchtensuikers wel hoger ligt maar daar heb ik niet zo veel last van gek genoeg. Hoewel ik soms wel dump op vruchtensap (icm brood vooral).
Ze liggen ook gewoon bij de Nettorama voor 2,29quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:17 schreef Heavenlyblue het volgende:
[..]
Volgens mij klopt er niets van, van dat cupje cupje. Ik ben er maar mee opgehouden terwijl ik best nieuwsgierig was naar chocolademelk uit de senseo. Maar chocolademelk is helemaal niet slank, dus ik denk dat dat spel het doorhad dat ik op dieet ben
Ik snap de toegevoegde waarde niet zo, ik kan ook een sachet Hot Chocolate in een mok leegkiepen en er even wat heet water op gooienquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:27 schreef motorbloempje het volgende:
lees net in CUL Slowchat dat het niet echt een denderend succes is
Choc-o-laitquote:Choc-o-lait, chocolade grand cru op een stokje
Genieten van échte chocolademelk kan voortaan in een handomdraai, met Choc-o-lait. Want met een kop hete melk en een Choc-o-lait stick maakt u in één minuut overheerlijke chocolademelk. Van échte chocolade!
Het concept Choc-o-lait is even eenvoudig als slim en hangt aan een houten stokje. Aan het uiteinde zit een blok echte Belgische chocolade, die snel smelt in een kop hete melk. Of in de mond. Want aan die verleiding zullen sommigen niet kunnen weerstaan.
In melk van 75° is de chocolade na één minuut gesmolten. Roeren met de stick versnelt het smelten. En dan... genieten!
Kan kloppen, maar als ik dan moet kiezen tussen die van Senseo en dezequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:38 schreef teigan het volgende:
Die heb ik ook wel eens zien staan Sjeen, maar ik vond hem nog redelijk prijzig..
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oeh, die hebben ze bij de bageltent hier naast de HEMA
Ja, ik weet nou niet of het bagels&juice is of beans&bagels, maar hij zit in ieder geval in dat straatje tussen de Heuvelgalerie en de HEMA, bij de fontein bij de chinese winkelquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Welke bageltent naast de HEMA?![]()
dat je minder honger er van krijgt bedoel je?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:53 schreef Sjeen het volgende:
Optimel Control
[ afbeelding ]
Heeft iemand het ooit wel eens geprobeerd? Ik heb het nu in de koelkast staan, gewoon om eens te proberen of ik verschil merk...
Nutriton... verrekquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:56 schreef Rewimo het volgende:
Het klinkt een beetje als het Johannesbroodpitmeel dat ik in Christans fles deed om zijn maagje wat voller te houden zodat ie niet al na 1,5 uur om zijn fles begon te huilen![]()
Ik weet het niet, het valt wat mij betreft een beetje in de categorie vezeltabletten... Dus ik ben benieuwd of je er iets van merkt
Ik heb dat wel ooit geprobeert. Ik merkte het verschil niet echt erg.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:53 schreef Sjeen het volgende:
Optimel Control
[ afbeelding ]
Heeft iemand het ooit wel eens geprobeerd? Ik heb het nu in de koelkast staan, gewoon om eens te proberen of ik verschil merk...
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:01 schreef Miss_S het volgende:
hoeveel kcal zit er in zo'n flesje?
102 mlquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zit er maar 100 ml in zo'n flesje?![]()
Uhu... alleen is dit veel dikker dan. En er zit geen probifidusdingesacencusdingesenzo inquote:
Dus het is niet zo dat het goed is voor je darmflora je er beter van gaat schijten?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Uhu... alleen is dit veel dikker dan. En er zit geen probifidusdingesacencusdingesenzo inWel miniscule bolletjes palmolie omhuld met iets van haver
En het smaakt niet verkeerd, dus ik ga het gewoon eens een tijdje proberen. Als de kosten hiervan minder zijn dan hetgeen wat ik meer zou eten als ik het niet neem, is het misschien nog interessant ook
Dat promoten ze niet in elk geval... Maar wie weetquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus het is niet zo dat het goed is voor je darmflora je er beter van gaat schijten?
Palmolie is toch he-le-maal niet gezond?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Uhu... alleen is dit veel dikker dan. En er zit geen probifidusdingesacencusdingesenzo inWel miniscule bolletjes palmolie omhuld met iets van haver
En het smaakt niet verkeerd, dus ik ga het gewoon eens een tijdje proberen. Als de kosten hiervan minder zijn dan hetgeen wat ik meer zou eten als ik het niet neem, is het misschien nog interessant ook
Neequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:22 schreef teigan het volgende:
zolang blijft je voedsel toch ook niet in je maag?
Het is iig niet gezond voor de orang-oetangquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Palmolie is toch he-le-maal niet gezond?
Nou ja, het lijkt me sowieso uitermate smerig. Ik heb het niet zo op van die functionele zuiveldrankjes
Hahaha, nou, lief groenlinksertje, ik bedoelde eigenlijk iets met verzadigde vetten enzo.Maar orang-oetans zijn ook belangrijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het is iig niet gezond voor de orang-oetang![]()
In Indonesië worden de oerwouden gekapt voor de palmolieproductie (3 keer woordwaarde) en dat gaat ten koste van de orang-oetang populatie.[/groenlinks bericht]
Dat Groenlinks was cynisch bedoeld.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hahaha, nou, lief groenlinksertje, ik bedoelde eigenlijk iets met verzadigde vetten enzo.Maar orang-oetans zijn ook belangrijk![]()
maar eet je nu teveel dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nou mijn maag cq magen kunnen een hele dag vol zitten van 2 kleine boterhammen en een bakje yoghurtquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
NeeNu heb ik natuurlijk een kleine maag maar na 2 à 3 uur plakt die ineens als het ware aan elkaar en moet ik echt iets eten
Dat gebeurt trouwens echt van het ene moment op het andere
Dat hoeft ook niet. Die zijn allemaal chocolaverslaafd dus die hebben per definitie die bacteriënquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:36 schreef Pandorah het volgende:
Ja, en vrouwen hebben ze niet onderzocht
Ik kreeg er honger doorquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:53 schreef Sjeen het volgende:
Optimel Control
[ afbeelding ]
Nu, als in echt nu op dit moment, drink ik eerder teveelquote:
maar waarom wil je die flesjes dan uitproberen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nu, als in echt nu op dit moment, drink ik eerder teveel
Och... soms heb ik best een onbedaarlijke honger. En vaak kan ik dat wel afwenden, maar niet altijd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar waarom wil je die flesjes dan uitproberen?
4 glazen van?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Och... soms heb ik best een onbedaarlijke honger. En vaak kan ik dat wel afwenden, maar niet altijd.
En daarbij komt, ik vind het sowieso wel interessant, al die beweringen die gedaan worden. Het boeit me en stiekem wil ik sommige dingen gewoon even zelf testen
[disclaimer]inmiddels 4 glazen[/disclaimer]
dat is ook maar 300 kcalquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
2 flesjes hoegaarden hier *burp*
Pinot Grisquote:
zou ik ook niet doen neequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja klopt, dan eet ik vanavond gewoon niet
ja je zit hier ook niet omdat je wil afvallenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, want anders word ik vet en gruw-lelijk en dan houdt niemand meer van mij
Ik hou van jequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, want anders word ik vet en gruw-lelijk en dan houdt niemand meer van mij
Dat klopt, daarom zijn we ook allemaal zo dikquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja je zit hier ook niet omdat je wil afvallen
maar dit is niet tegen jou bedoelt maar valt me wel op dat hier altijd veel bier word gedronken en dat is toch wel een goede dikmaker
wil je verkering?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik hou van jehelemaal na die Pinot Gris
Oh, en het is dacht ik wel tegen mij bedoelD, want ik ben een van de weinige notoire bierdrinkers hierquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja je zit hier ook niet omdat je wil afvallen
maar dit is niet tegen jou bedoelt maar valt me wel op dat hier altijd veel bier word gedronken en dat is toch wel een goede dikmaker
maar je bent niet de enigequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, en het is dacht ik wel tegen mij bedoelD, want ik ben een van de weinige notoire bierdrinkers hier![]()
Ja, maar dat vragen wij ons bij jou ook wel eens afquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar je bent niet de enige
en dan vraag ik me toch weer af waarommaar goed
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
MAar als je een antwoord wil Miss_S: omdat het lekker is, en omdat je er zo leuk aangeschoten van word. Ik hou van alcohol![]()
soms houdt alcohol helaas wat minder van mij
Ik ben anders dik geworden zonder drank!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar je bent niet de enige
en dan vraag ik me toch weer af waarommaar goed
dat kan ook goedquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben anders dik geworden zonder drank!Daar had ik echt geen bier voor nodig.
![]()
Ik ben liever een gelukkige blije molligerd dan een verzuurd gratenhuisquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar houd je meer van alcohol dan dat je wilt afvallen?
en wat begrijp je aan mij niet? volgens mij eet en drink ik heel normaal voor iemand die wil afvallen
ja zeker zo n broodje met saus weet je wel hoe veel kcal daar in zittenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben anders dik geworden zonder drank!Daar had ik echt geen bier voor nodig.
![]()
Net gelunched en geshopt met Miss_D en Troel. Was erg gezellig!![]()
Had je de vorige keer 'de' jurk niet al gevonden dan? Dat dacht ik gelezen te hebbenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:40 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben vanmiddag voor de tweede keer bij een bruidsmodezaak geweest, maar in tegenstelling tot de eerste keer was dit echt één groot fiasco.
Om het kort samen te vatten heb ik geen enkele jurk gepast en stond ik binnen 20 minuten weer buiten
dat je hier zit zegt iets andersquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben liever een gelukkige blije molligerd dan een verzuurd gratenhuis
Ja, eigenlijk wel, maar ik wilde gewoon nog even in een andere winkel kijken om er zeker van te zijn dat er niet nóg mooiere jurken te vinden zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:45 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Had je de vorige keer 'de' jurk niet al gevonden dan? Dat dacht ik gelezen te hebben
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja zeker zo n broodje met saus weet je wel hoe veel kcal daar in zitten
en maar zeuren dat je niet afvalt
ja dat begrijp ik best zo![]()
Lekker gewerkt vanmiddag?quote:
Ja, ik wil ook afvallen, maar niet door ALLES te laten zoals jijquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat je hier zit zegt iets anders
kennelijk wil je toch afvallen
Zie je. ik onthoud toch wel eens watquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:46 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, maar ik wilde gewoon nog even in een andere winkel kijken om er zeker van te zijn dat er niet nóg mooiere jurken te vinden zijn.
Aangezien ik dat nu weet, heb ik meteen weer een afspraak gemaakt bij die eerste zaak, volgende week vrijdag ga ik daar weer naartoe
ik laat er niet alles voorquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook afvallen, maar niet door ALLES te laten zoals jij![]()
En je hoeft niet te gaan blaten dat dat niet kan, want het kan wel.
Ik weet het nu: jij bent gewoon verliefd op mij! Daarom blijf je altijd naar mijn aandacht vragenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik laat er niet alles voor
maar ja bier drinken en pizza eten zal je wel moeten minderen lijkt me
Afvallen door te genieten met mate... het is me tot nu toe goed gelukt...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik laat er niet alles voor
maar ja bier drinken en pizza eten zal je wel moeten minderen lijkt me
Volgens mij drinkt miss s ook wel eens een wijntje en laat er zeker niet alles voor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook afvallen, maar niet door ALLES te laten zoals jij![]()
En je hoeft niet te gaan blaten dat dat niet kan, want het kan wel.
sjips doe ik dat ook al verkeerd ik lust geeneens bierquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:39 schreef octopussy het volgende:
Oh...ik snap nu waarom ik zo goed afval: ik drink geen bier![]()
dat is ook de beste manierquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Afvallen door te genieten met mate... het is me tot nu toe goed gelukt...
Dan pak je het prima aanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat is ook de beste manier
maar 3 tot 4 keer in de week bier lijkt me toch iets te grote mate
en ik drink inderdaad ook wel wijn maar met mate dus en ik zorg dat ik kcal over houd daarvoor
ja je krijgt er stomme maten doorquote:
Ik heb nog een lange trui, alleen dan zonder zo'n band onderaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja je krijgt er stomme maten door
ziet er goed uit freecell alleen zouden korte truien niet mooier zijn? dat gevoel heb ik tenminste altijd dat je heupen dan minder opvallen
tja ben bang dat je perfecte truien niet snel tegen komtquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb nog een lange trui, alleen dan zonder zo'n band onderaan.
Daarbij vallen mijn heupen helemaal niet op, maar in deze combinatie is het echt verschrikkelijk
Korte truitjes zijn me snel te kort (voel ik me niet zo lekker in) en zo'n middemaat is geen gezicht.
Maar je hebt wel gelijk. Helaas. Ik wilde dat lange truien gewoon perfect waren
De mijne staan ook niet meer recht overeind maar ja ze zijn nog niet oma achtig hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:25 schreef freecell het volgende:
[..]
"Wat" is ok, maar er zijn grenzen, ze gaan helemaal hangen
Stiekem foto's van Maarten posten hè? Ons een beetje in de maling nemenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:20 schreef freecell het volgende:
Ik drink ook wel bier en wijn, maar dan zorg ik dat ik minder eet, zodat ik in totaal niet hoger uitkom qua calorieën. En vanzelfsprekend drink ik dan niet meer dan hooguit 3 alcoholische consumpties op een dag en meestal maximaal 2
Zonet geshopt. Interessante resultaten....
Zo blijk ik opeens een 75C te hebben in plaats van mijn gebruikelijke 80E
Verder:
Deze broek had ik een tijd geleden gekocht:
[ afbeelding ]
maar hij was veel te groot geworden, was maat 38 (engelse maten)
Vandaag van hetzelfde merk deze broek gekocht (hij loopt nog wat uit, doet dat merk altijd)
[ afbeelding ]
In maat 33, das 5!!!! Maten kleiner
Verder dit shirtje in L:
[ afbeelding ]
Wel leuk, maar de combinatie is dusdanig verschrikkelijk dat ik het niet durf postenKrijg enorme heupen van het truitje. Bij belangstelling PM ik hem wel naar iemand
Met een ander truitje staat de broek wel goed
Nee, als het Maarten was geweest had je de muur nog door het lichaam heen gezienquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Stiekem foto's van Maarten posten hè? Ons een beetje in de maling nemen![]()
Liggen d'r een keer geen bladeren op de rails, krijg je dit!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:49 schreef gothic-blackie het volgende:
het vermoeden van alle collega's is trouwens dat er iets intern geknapt is. want ze zat op zondag klem tussen de deuren van de trein.
Ik ben ook weer thuisquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:40 schreef Levitation het volgende:
Net gelunched en geshopt met Miss_D en Troel. Was erg gezellig!![]()
vind het vooral erg, omdat ze maandag nog naar de dokter was geweest ermee. en als het ermee te maken heeft, zou ik zelf niet meer graag richting zo'n dokter toe gaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Liggen d'r een keer geen bladeren op de rails, krijg je dit!
Wel eng trouwens, die interne dingen! Bij ER is het dan vaak de milt die eruit moet![]()
geeft niet hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:52 schreef Stormqueen het volgende:
sorry van net Miss_S, ik word inderdaad vals van bier zoals heavenly net al aan gaf![]()
heyquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:03 schreef Rewimo het volgende:
*rustig verder struisvogelt over die buikpijn*
Eh ja, maandag of zoquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:32 schreef freecell het volgende:
heyDoe jij eens naar de dokter gaan! Hup!
En ik ben het heus zellufKijk maar naar de zij-vetjes!
*kuch*quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, als het Maarten was geweest had je de muur nog door het lichaam heen gezien
we zijn gewoon allemaal stikjaloers stiekemquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
*kuch*![]()
(Ik kom heul aan, in plaats van net onder de 50 kg te schommelen, schommel ik nu er aldoor iets boven. En ik kreeg laatst een broek met moeite dicht. Dat laatste is horror-scenario voor jullie, maar reden tot een feestje bij mij)
Ik heb broeken met elastiekquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
*kuch*![]()
(Ik kom heul aan, in plaats van net onder de 50 kg te schommelen, schommel ik nu er aldoor iets boven. En ik kreeg laatst een broek met moeite dicht. Dat laatste is horror-scenario voor jullie, maar reden tot een feestje bij mij)
Je mag nog wel 10 kg van mij hebbenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
*kuch*![]()
Neequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:31 schreef freecell het volgende:Vind je dat niet enorm vervelend zitten?
als ik het volgende keer langer dan 1 dag van tevoren weet neem ik een halve snipperdagquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:41 schreef Troel het volgende:
Ik vond het erg gezellig met miss_d en Levitation, alleen jammer dat SQ moest werken. We zaten nog te denken om te bellen, maar we wisten niet wat we dan moesten zeggen
Ik was om half 7 thuisFijn he, files
Ik snap dat wel, de kick die je voelt om een gewicht op de weegschaal te zien dat met een 6 begint is met geen pen te beschrijven. Ook niet met een toetsenbord trouwens.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 07:47 schreef Riann het volgende:
freecell je bent al zo slank moet er nu nog meer af
en dankjewel ik ben een half uur te vroeg wakker vandaar dat ik het nog lees![]()
ja dat hoop ik toch ook nog ooit te bereikenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, de kick die je voelt om een gewicht op de weegschaal te zien dat met een 6 begint is met geen pen te beschrijven. Ook niet met een toetsenbord trouwens.
Vast wel, weekje bikkelen en dan zie je 'm. Misschien blijft ie dan wel niet, maar het geeft in elk geval weer een motivatieboostquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja dat hoop ik toch ook nog ooit te bereiken
nog maar 1,5 kilo maar vraag me af of me dat dit jaar nog gaat lukken
dat heb ik al eens geprobeerd maar werkt nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vast wel, weekje bikkelen en dan zie je 'm. Misschien blijft ie dan wel niet, maar het geeft in elk geval weer een motivatieboost
Jamaar, jamaar, dat zeg je alleen maar omdat je weet dat ik toch niet meer naar die Hogeschool moetquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ik het volgende keer langer dan 1 dag van tevoren weet neem ik een halve snipperdag
Ik vond dat gisteren not done, omdat ik in de veronderstelling was dat mijn baas op kantoor zou zijn, maar die bleek er toch niet te zijn, dus had ik eigenlijk net zo goed wel kunnen komen![]()
(mijn baas is er vaker niet dan wel, dus ik probeer mijn vrije dagen altijd een beetje rond zijn afwezigheid in te plannen)
Ganzenmars ftwquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:46 schreef Stormqueen het volgende:
helleuh, waar zijn die Befteling-avonturen?
Nat is goedquote:Op zondag 14 oktober 2007 00:00 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ganzenmars ftw![]()
roeibootjes en boeuf Tokiyaki roeleren![]()
...en de piranha maakte me helemaal nat![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 07:47 schreef Riann het volgende:
freecell je bent al zo slank moet er nu nog meer af
en dankjewel ik ben een half uur te vroeg wakker vandaar dat ik het nog lees![]()
Nou freecell, ik vind echt & oprecht dat je er goed uitziet!! Met twee uitroeptekens!!quote:Op zondag 14 oktober 2007 08:47 schreef freecell het volgende:
[..]
JaIk ben misschien op gezond gewicht, maar ik heb nog een behoorlijke flubberbuik. Ik probeer natuurlijk altijd wel voordelig op de foto's te staan die ik hier post
Ik heb geen naaktfoto's gepost hier
Ik ben ook lichter!quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:14 schreef Riann het volgende:
84,5 vanmorgen ondanks het heerlijke uiteten de zaterdag![]()
Ik zei toch ik 5 kg en de roeiers 6 kgquote:Op maandag 15 oktober 2007 09:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben ook lichter!Wie gaat er weer mee een dagje Efteling/Eeterij? Is blijkbaar goed voor de lijn.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |