In ondertrouw... Alvast gefeliciteerd!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:05 schreef Fannetje het volgende:
Leuk, Troel.
Ik heb morgen een vrije dagDan gaan we in ondertrouw
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:05 schreef Fannetje het volgende:
Leuk, Troel.
Ik heb morgen een vrije dagDan gaan we in ondertrouw
Vertel, vertel!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zal toch wel niet? Logisch dat je denkt dat je daar moet zijn, toch?
Ik ga vanavond een receptje van ainsley harriott maken uit 'Snel en slank'. Met 15 ingredienten, dus ik neem aan dat hij de boodschappentijd niet heeft meegerekend.
In ondertrouw gaan stelt niet zo heel veel voor; het is vooral papierwerk. Ik had de dag dat wij in ondertrouw gingen m'n kleine hondje bij me en de mevrouw werd daar zo verliefd op, dat ze het hondje uit m'n handen pakte, uit het kamertje verdween en zo'n 20 minuten wegbleef omdat ze het aan haar collega's wilde laten zien.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:06 schreef Fannetje het volgende:
Dank u, dank u
Ik weet niet zo goed wat ik me erbij moet voorstellen, maar we maken er maar een leuk dagje van
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:55 schreef conleche het volgende:
[..]
In ondertrouw gaan stelt niet zo heel veel voor; het is vooral papierwerk. Ik had de dag dat wij in ondertrouw gingen m'n kleine hondje bij me en de mevrouw werd daar zo verliefd op, dat ze het hondje uit m'n handen pakte, uit het kamertje verdween en zo'n 20 minuten wegbleef omdat ze het aan haar collega's wilde laten zien.![]()
Mja, maar ik zit hier al sinds juni en roep elke week dat ik er van baalquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:20 schreef teigan het volgende:
Omearos, soms is het ook niet erg om een tijdje te blijven hangen, het is toch sowieso al weer een prestatie dat je min of meer op gewicht blijft...
Kan je wel goed naar de wc?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb af en toe buikpijn sinds gisternachtGisteravond weer, maar vannacht geen last. Had voor alle zekerheid maar vast de papieren van mijn operatie opgezocht, ik heb momenteel mijn hele dossier van de huisarts thuis liggen, dat scheelt. Ik vertrouw het niet helemaal, dus als ik last hou bel ik voor het weekend in elk geval de dokter.
* motorbloempje geeft Rewimo een beterschapsknuffelquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb af en toe buikpijn sinds gisternachtGisteravond weer, maar vannacht geen last. Had voor alle zekerheid maar vast de papieren van mijn operatie opgezocht, ik heb momenteel mijn hele dossier van de huisarts thuis liggen, dat scheelt. Ik vertrouw het niet helemaal, dus als ik last hou bel ik voor het weekend in elk geval de dokter.
Waar zit de pijn? Bij je maag, of lager?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:34 schreef Rewimo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |