Geen problemen mee hoor, ik vind het niet ongezelligquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
had ik al gezegd
'Hè, het is weer gezellig' ?
nou, bij deze![]()
De uitverkoop is al voorbij, en de DDD waag ik me niet aanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:29 schreef Miss_S het volgende:
waren die blikjes niet meer in de uitverkoop dan?
Ow okee, dan is het goedquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik zeg toch ook dat ik het gezellig vind
en deze mag open bijven, SQ was degene met de laatste post in het vorige topic![]()
sommige zien graag problemen waar ze niet zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen problemen mee hoor, ik vind het niet ongezellig
Lijkt soms wel alsof je hier nergens meer een discussie cq gesprek over mag voeren
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De uitverkoop is al voorbij, en de DDD waag ik me niet aan
Dat niet alleen, het topic was er gewoon eerderquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik zeg toch ook dat ik het gezellig vind
en deze mag open bijven, SQ was degene met de laatste post in het vorige topic![]()
Zo onsexy is dat niet hoor... mijn vriendin heeft 85G en daar zijn toch nog wel leuke dingen voor te krijgen, alleen ben je wel gauw door die 200 euro heen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Anyway!
ik heb voor mijn verjaardag van mijn vriend een waardebon voor 200 euro lingerie gekregen die ik rond kerst mag besteden, dus zou wel fijn zijn als ik dan 15 kilo minder weegBH's in 85E zijn zoooo onsexy
als je het eens niet zo bekeekquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Er is niets mis met een discussie, het gaat meer om de manier waarop sommige mensen zich altijd op een bepaalde manier in een gesprek moeten wurmen waardoor je weer de eeuwenoude discussie krijgt. En ja, dan ben ik heel snel verdwenen uit een discussie
Is ook zo, maar ik krijg soms een beetje het OUD-gevoel, dat je met een simpel "goedemorgen" al iemand op zijn (haar) ziel trapt soms, en aangezien ik vrij direct ben in mijn internetleven zorgt dat nog weleens voor wat rommelquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat niet alleen, het topic was er gewoon eerder
Er is niets mis met een discussie, het gaat meer om de manier waarop sommige mensen zich altijd op een bepaalde manier in een gesprek moeten wurmen waardoor je weer de eeuwenoude discussie krijgt. En ja, dan ben ik heel snel verdwenen uit een discussie
Laten we zeggen. Ik vind mezelf weinig sexy met mijn huidige vormenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:36 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Zo onsexy is dat niet hoor... mijn vriendin heeft 85G en daar zijn toch nog wel leuke dingen voor te krijgen, alleen ben je wel gauw door die 200 euro heen.
sorry, ben taalnaziquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
nou, en jij mag ook door voor de vandale-week-prijs
*zucht*
heb sinds vandaag een nieuwe buurvrouw.. lijkt wel alsof ze de muren eruit aan het hakken zijn![]()
Wel nu, voor sommige mensen is het helemaal geen goede morgen, dus daar mag je bestrekening mee houden! Altijd weer die lompheid op het internet, het is toch wat.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
Is ook zo, maar ik krijg soms een beetje het OUD-gevoel, dat je met een simpel "goedemorgen" al iemand op zijn (haar) ziel trapt soms, en aangezien ik vrij direct ben in mijn internetleven zorgt dat nog weleens voor wat rommel![]()
C'est le ton qui fait la musiquequote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ik krijg soms een beetje het OUD-gevoel, dat je met een simpel "goedemorgen" al iemand op zijn (haar) ziel trapt soms, en aangezien ik vrij direct ben in mijn internetleven zorgt dat nog weleens voor wat rommel![]()
Tsja, daar heb je ook een puntquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:41 schreef Heavenlyblue het volgende:
[..]
Wel nu, voor sommige mensen is het helemaal geen goede morgen, dus daar mag je bestrekening mee houden! Altijd weer die lompheid op het internet, het is toch wat.
ik moet nog bedenken wat ik ga koken en het wordt sowieso met koe. Nu nog de rest verzinnen.
Geweldig goed plan, dat wordt het! Nu nog een goed receptquote:
Stimmt, maar dat maakt de mensen die overgevoelig reageren net zo sfeerbepalend als de mensen die wat bot zijn. Maar genoeg hieroverquote:
Nou, daar heb ik toch al redelijk veel gepost in het verleden, probeer momenteel echter het aantal topics in mijn AT tot een minimum te beperkenquote:
Goed nieuwsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:42 schreef teigan het volgende:
Terug vind postje..
Ik ben net terug van overleg over mijn project, en het lijkt eigenlijk ook nog best wel goed te komen in de tijd die ervoor staat..
ik ook, maar dit is nu eenmaal de tekst die ik moet leren.quote:
En Van Dale zegt gewoon:quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
ik ook, maar dit is nu eenmaal de tekst die ik moet leren.en in de context van het stuk is het een goede verspreking
Dat snap ikquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ook, maar dit is nu eenmaal de tekst die ik moet leren.en in de context van het stuk is het een goede verspreking
Ja idd ik vind ook niet dat ze het nu in rekening moeten brengen bij mij. Is niet mijn schuld dan hadden ze dat duidelijk moeten zeggen.quote:
Dat zal toch wel niet? Logisch dat je denkt dat je daar moet zijn, toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:39 schreef Riann het volgende:
[..]
Ja idd ik vind ook niet dat ze het nu in rekening moeten brengen bij mij. Is niet mijn schuld dan hadden ze dat duidelijk moeten zeggen.
Studeer zequote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:18 schreef octopussy het volgende:
Bubsel, wat fijn dat er actie ondernomen wordtHimpens is echt een kei volgens mij,
* octopussy gaat weer braaf aan de studie
Maar je krijgt er wel een heeeeeeeeeerlijk bariumpapje bijquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
De slik foto moet nuchter gedaan wordenom 7 uur op en pas zo laat eten hopelijk trek ik dat een beetje
![]()
I know de laatste keer staat nog ver in mijn geheugen al was ik toch echt ziek dus deze keer valt het hopelijk meequote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar je krijgt er wel een heeeeeeeeeerlijk bariumpapje bij
Yuk wat was dat spul smerig. Zeker de dag na een operatie![]()
In ondertrouw... Alvast gefeliciteerd!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:05 schreef Fannetje het volgende:
Leuk, Troel.
Ik heb morgen een vrije dagDan gaan we in ondertrouw
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:05 schreef Fannetje het volgende:
Leuk, Troel.
Ik heb morgen een vrije dagDan gaan we in ondertrouw
Vertel, vertel!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zal toch wel niet? Logisch dat je denkt dat je daar moet zijn, toch?
Ik ga vanavond een receptje van ainsley harriott maken uit 'Snel en slank'. Met 15 ingredienten, dus ik neem aan dat hij de boodschappentijd niet heeft meegerekend.
In ondertrouw gaan stelt niet zo heel veel voor; het is vooral papierwerk. Ik had de dag dat wij in ondertrouw gingen m'n kleine hondje bij me en de mevrouw werd daar zo verliefd op, dat ze het hondje uit m'n handen pakte, uit het kamertje verdween en zo'n 20 minuten wegbleef omdat ze het aan haar collega's wilde laten zien.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:06 schreef Fannetje het volgende:
Dank u, dank u
Ik weet niet zo goed wat ik me erbij moet voorstellen, maar we maken er maar een leuk dagje van
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:55 schreef conleche het volgende:
[..]
In ondertrouw gaan stelt niet zo heel veel voor; het is vooral papierwerk. Ik had de dag dat wij in ondertrouw gingen m'n kleine hondje bij me en de mevrouw werd daar zo verliefd op, dat ze het hondje uit m'n handen pakte, uit het kamertje verdween en zo'n 20 minuten wegbleef omdat ze het aan haar collega's wilde laten zien.![]()
Mja, maar ik zit hier al sinds juni en roep elke week dat ik er van baalquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:20 schreef teigan het volgende:
Omearos, soms is het ook niet erg om een tijdje te blijven hangen, het is toch sowieso al weer een prestatie dat je min of meer op gewicht blijft...
Kan je wel goed naar de wc?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb af en toe buikpijn sinds gisternachtGisteravond weer, maar vannacht geen last. Had voor alle zekerheid maar vast de papieren van mijn operatie opgezocht, ik heb momenteel mijn hele dossier van de huisarts thuis liggen, dat scheelt. Ik vertrouw het niet helemaal, dus als ik last hou bel ik voor het weekend in elk geval de dokter.
* motorbloempje geeft Rewimo een beterschapsknuffelquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb af en toe buikpijn sinds gisternachtGisteravond weer, maar vannacht geen last. Had voor alle zekerheid maar vast de papieren van mijn operatie opgezocht, ik heb momenteel mijn hele dossier van de huisarts thuis liggen, dat scheelt. Ik vertrouw het niet helemaal, dus als ik last hou bel ik voor het weekend in elk geval de dokter.
Waar zit de pijn? Bij je maag, of lager?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:34 schreef Rewimo het volgende:
Het was super gezellig!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
Jow, ik ben moe, maar voldaan. Levi en ik zijn met glans geslaagd voor ons fietsdiploma
Appiehap snelle maaltijd ftw!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het was super gezellig!![]()
We hebben er ongeveer 1.5 uur over gedaan. Heb gisteren in totaal 145 minuten gefietst.
't Eten was ook lekker!
![]()
Beterschap! Hopelijk trekt 't vanzelf weer weg.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:34 schreef Rewimo het volgende:
Hmmm... onderbouw VMBO, laagste niveau... iets zegt mij dat dat eigenlijk niets voor jou is.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:48 schreef teigan het volgende:
Jeetje, ik had net een telefoontje als reactie op een open sollicitatie..
Jammergenoeg hadden ze redelijk snel iemand nodig, anders was ik waarschijnlijk wel even op gesprek gegaan, ook al was het dan voor de onderbouw vmbo(en dan de laagste niveau's)
Links onder mijn maag. Sorry dat ik zo laat reageer, ben ondertussend ontruimdquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
Waar zit de pijn? Bij je maag, of lager?
Altijd leuk verschillende doktersquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Links onder mijn maag. Sorry dat ik zo laat reageer, ben ondertussend ontruimd
Ik heb nu geen last maar ik hou het goed in de gaten en als het blijft duren bel ik de dokter. Moet alleen even kijken welke
en voor de hardlopersquote:Ziekenhuis zet endobarrier in tegen vetzucht
Uitgegeven: 10 oktober 2007 10:30
Laatst gewijzigd: 10 oktober 2007 11:16
ARNHEM - Ziekenhuis Rijnstate in Arnhem gebruikt sinds woensdag de zogenoemde Endobarrier om mensen met ernstig overgewicht te helpen.
novum
De endobarrier is een soort lange, smalle mouw die operatief in de twaalfvingerige darm wordt geplaatst.
Rijnstate en het Academisch Ziekenhuis in Maastricht zijn de enige klinieken in Europa die de endobarrier gaan gebruiken.
Er loopt een wereldwijde studie naar het gebruik en het effect van de 'mouw'. Obese patiënten kunnen na plaatsing in de twaalfvingerige darm tot 15 kilo in drie maanden afvallen, aldus een woordvoerster van Rijnstate.
Gewichtsverlies
Door het plaatsen van de 'mouw' komt voedsel niet meer in aanraking met spijsverteringssappen. Daardoor neemt de behoefte aan eten af met gewichtsverlies als gevolg.
Voordeel van de methode met de endobarrier is, dat uit onderzoek is gebleken dat vet rond de organen het eerste verdwijnt. Vet rond de organen kan levensgevaarlijk zijn.
Rijnstate verwacht in eerste instantie vooral patiënten te behandelen, die perse moeten afvallen voor een operatie. Voor deze groep is het een uitkomst alsdat in relatief korte tijd kan. Uiteindelijk zal de endobarrier voor een grote groep patiënten met vetzucht beschikbaar zijn, denkt het Arnhemse ziekenhuis.
bron: Nu.nl
en deze vind ik zelf erg mooi. Onderzoek gefinancierd door campinaquote:Dure sportschoen niet beter
Uitgegeven: 11 oktober 2007 13:28
Goedkope sportschoenen beschermen de voeten even goed dan de duurdere exemplaren. Dat blijkt uit Brits onderzoek.
Onderzoekers van de Dundee University lieten de deelnemers drie paar schoenen testen. De schoenen kostten gemiddeld 60, 85 en 105 euro en waren van verschillende merken. De deelnemers renden ermee op een loopband. Op diverse plekken in de zool waren elektronische sensoren geplaatst.
De sensoren vonden geen verschillen in de dempende werking. De goedkopere exemplaren vingen de schokken soms zelfs beter op. De onderzoekers concluderen dat ondersteuning en comfort niet afhangen van de prijs van de sportschoen. Professor Rami Aboud zegt: "Klanten denken vaak dat ze een beter product krijgen als ze meer betalen, maar dat is dus niet zo".
bron: nu.nl
quote:Melk is écht goed voor elk
Uitgegeven: 11 oktober 2007 12:15
AMSTERDAM - Melk is onmiskenbaar gezond voor de mens. De huidige voedingsvoorlichting legt te veel de nadruk op voedingstoffen in het witte vocht die slecht zijn voor de gezondheid, waardoor mensen essentiële stoffen dreigen mis te lopen.
ANP
Dat stelt professor Toon van Hooijdonk bij aanvaarding van zijn leerstoel Zuivelkunde aan de Wageningen Universiteit.
Het effect van de goede stoffen in melk weegt zwaarder dat de slechte stoffen zoals verzadigd vet, suiker en zout.
Van Hooijdonk, die de afdeling onderzoek van melkfabrikant Campina leidt, stelt dat er geen sprake van is dat de melkconsumptie door de verzadigde vetten zorgt voor een hoger risico op hart- en vaatziekten. Kennelijk compenseren andere voedingsstoffen in melk dat effect.
Aanpassingen
Overigens zijn niet alle verzadigde vetten cholesterolverhogend en dus slecht voor de gezondheid, stelt Van Hooijdonk. Bovendien wordt onder meer op de Wageningen Universiteit gewerkt aan aanpassingen van de genen van koeien om de slechte vetzuren uit te bannen.
Hij benadrukt dat deze aanpassing pas zin hebben als niet meer alle verzadigde vetzuren op één hoop worden gegooid.
Gezondheidskosten
In zijn inaugurele rede haalt Van Hooijdonk Amerikaans onderzoek aan dat voldoende zuivelconsumptie een aanzienlijke besparing in gezondheidskosten oplevert. De effecten zijn het grootst bij mensen met een hoge bloeddruk, obesitas en diabetes type 2.
In Nederland is dit nog niet aan de orde stelt de onderzoeker, omdat de zuivelconsumptie hier hoger ligt dan in de VS, maar hij waarschuwt dat een dalende consumptie een negatief effect heeft op de volksgezondheid.
Hij pleit voor een positievere benadering van melk en wil dat het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) de effecten van melk nader onderzoekt.
(c) Novum
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:21 schreef octopussy het volgende:
en deze vind ik zelf erg mooi. Onderzoek gefinancierd door campina![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |