Geen problemen mee hoor, ik vind het niet ongezelligquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
had ik al gezegd
'Hè, het is weer gezellig' ?
nou, bij deze![]()
De uitverkoop is al voorbij, en de DDD waag ik me niet aanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:29 schreef Miss_S het volgende:
waren die blikjes niet meer in de uitverkoop dan?
Ow okee, dan is het goedquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik zeg toch ook dat ik het gezellig vind
en deze mag open bijven, SQ was degene met de laatste post in het vorige topic![]()
sommige zien graag problemen waar ze niet zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen problemen mee hoor, ik vind het niet ongezellig
Lijkt soms wel alsof je hier nergens meer een discussie cq gesprek over mag voeren
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De uitverkoop is al voorbij, en de DDD waag ik me niet aan
Dat niet alleen, het topic was er gewoon eerderquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik zeg toch ook dat ik het gezellig vind
en deze mag open bijven, SQ was degene met de laatste post in het vorige topic![]()
Zo onsexy is dat niet hoor... mijn vriendin heeft 85G en daar zijn toch nog wel leuke dingen voor te krijgen, alleen ben je wel gauw door die 200 euro heen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Anyway!
ik heb voor mijn verjaardag van mijn vriend een waardebon voor 200 euro lingerie gekregen die ik rond kerst mag besteden, dus zou wel fijn zijn als ik dan 15 kilo minder weegBH's in 85E zijn zoooo onsexy
als je het eens niet zo bekeekquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Er is niets mis met een discussie, het gaat meer om de manier waarop sommige mensen zich altijd op een bepaalde manier in een gesprek moeten wurmen waardoor je weer de eeuwenoude discussie krijgt. En ja, dan ben ik heel snel verdwenen uit een discussie
Is ook zo, maar ik krijg soms een beetje het OUD-gevoel, dat je met een simpel "goedemorgen" al iemand op zijn (haar) ziel trapt soms, en aangezien ik vrij direct ben in mijn internetleven zorgt dat nog weleens voor wat rommelquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat niet alleen, het topic was er gewoon eerder
Er is niets mis met een discussie, het gaat meer om de manier waarop sommige mensen zich altijd op een bepaalde manier in een gesprek moeten wurmen waardoor je weer de eeuwenoude discussie krijgt. En ja, dan ben ik heel snel verdwenen uit een discussie
Laten we zeggen. Ik vind mezelf weinig sexy met mijn huidige vormenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:36 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Zo onsexy is dat niet hoor... mijn vriendin heeft 85G en daar zijn toch nog wel leuke dingen voor te krijgen, alleen ben je wel gauw door die 200 euro heen.
sorry, ben taalnaziquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
nou, en jij mag ook door voor de vandale-week-prijs
*zucht*
heb sinds vandaag een nieuwe buurvrouw.. lijkt wel alsof ze de muren eruit aan het hakken zijn![]()
Wel nu, voor sommige mensen is het helemaal geen goede morgen, dus daar mag je bestrekening mee houden! Altijd weer die lompheid op het internet, het is toch wat.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
Is ook zo, maar ik krijg soms een beetje het OUD-gevoel, dat je met een simpel "goedemorgen" al iemand op zijn (haar) ziel trapt soms, en aangezien ik vrij direct ben in mijn internetleven zorgt dat nog weleens voor wat rommel![]()
C'est le ton qui fait la musiquequote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ik krijg soms een beetje het OUD-gevoel, dat je met een simpel "goedemorgen" al iemand op zijn (haar) ziel trapt soms, en aangezien ik vrij direct ben in mijn internetleven zorgt dat nog weleens voor wat rommel![]()
Tsja, daar heb je ook een puntquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:41 schreef Heavenlyblue het volgende:
[..]
Wel nu, voor sommige mensen is het helemaal geen goede morgen, dus daar mag je bestrekening mee houden! Altijd weer die lompheid op het internet, het is toch wat.
ik moet nog bedenken wat ik ga koken en het wordt sowieso met koe. Nu nog de rest verzinnen.
Geweldig goed plan, dat wordt het! Nu nog een goed receptquote:
Stimmt, maar dat maakt de mensen die overgevoelig reageren net zo sfeerbepalend als de mensen die wat bot zijn. Maar genoeg hieroverquote:
Nou, daar heb ik toch al redelijk veel gepost in het verleden, probeer momenteel echter het aantal topics in mijn AT tot een minimum te beperkenquote:
Goed nieuwsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:42 schreef teigan het volgende:
Terug vind postje..
Ik ben net terug van overleg over mijn project, en het lijkt eigenlijk ook nog best wel goed te komen in de tijd die ervoor staat..
ik ook, maar dit is nu eenmaal de tekst die ik moet leren.quote:
En Van Dale zegt gewoon:quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
ik ook, maar dit is nu eenmaal de tekst die ik moet leren.en in de context van het stuk is het een goede verspreking
Dat snap ikquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ook, maar dit is nu eenmaal de tekst die ik moet leren.en in de context van het stuk is het een goede verspreking
Ja idd ik vind ook niet dat ze het nu in rekening moeten brengen bij mij. Is niet mijn schuld dan hadden ze dat duidelijk moeten zeggen.quote:
Dat zal toch wel niet? Logisch dat je denkt dat je daar moet zijn, toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:39 schreef Riann het volgende:
[..]
Ja idd ik vind ook niet dat ze het nu in rekening moeten brengen bij mij. Is niet mijn schuld dan hadden ze dat duidelijk moeten zeggen.
Studeer zequote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:18 schreef octopussy het volgende:
Bubsel, wat fijn dat er actie ondernomen wordtHimpens is echt een kei volgens mij,
* octopussy gaat weer braaf aan de studie
Maar je krijgt er wel een heeeeeeeeeerlijk bariumpapje bijquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
De slik foto moet nuchter gedaan wordenom 7 uur op en pas zo laat eten hopelijk trek ik dat een beetje
![]()
I know de laatste keer staat nog ver in mijn geheugen al was ik toch echt ziek dus deze keer valt het hopelijk meequote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar je krijgt er wel een heeeeeeeeeerlijk bariumpapje bij
Yuk wat was dat spul smerig. Zeker de dag na een operatie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |