Stiekem foto's van Maarten posten hè? Ons een beetje in de maling nemenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:20 schreef freecell het volgende:
Ik drink ook wel bier en wijn, maar dan zorg ik dat ik minder eet, zodat ik in totaal niet hoger uitkom qua calorieën. En vanzelfsprekend drink ik dan niet meer dan hooguit 3 alcoholische consumpties op een dag en meestal maximaal 2
Zonet geshopt. Interessante resultaten....
Zo blijk ik opeens een 75C te hebben in plaats van mijn gebruikelijke 80E
Verder:
Deze broek had ik een tijd geleden gekocht:
[ afbeelding ]
maar hij was veel te groot geworden, was maat 38 (engelse maten)
Vandaag van hetzelfde merk deze broek gekocht (hij loopt nog wat uit, doet dat merk altijd)
[ afbeelding ]
In maat 33, das 5!!!! Maten kleiner
Verder dit shirtje in L:
[ afbeelding ]
Wel leuk, maar de combinatie is dusdanig verschrikkelijk dat ik het niet durf postenKrijg enorme heupen van het truitje. Bij belangstelling PM ik hem wel naar iemand
Met een ander truitje staat de broek wel goed
Nee, als het Maarten was geweest had je de muur nog door het lichaam heen gezienquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Stiekem foto's van Maarten posten hè? Ons een beetje in de maling nemen![]()
Liggen d'r een keer geen bladeren op de rails, krijg je dit!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:49 schreef gothic-blackie het volgende:
het vermoeden van alle collega's is trouwens dat er iets intern geknapt is. want ze zat op zondag klem tussen de deuren van de trein.
Ik ben ook weer thuisquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:40 schreef Levitation het volgende:
Net gelunched en geshopt met Miss_D en Troel. Was erg gezellig!![]()
vind het vooral erg, omdat ze maandag nog naar de dokter was geweest ermee. en als het ermee te maken heeft, zou ik zelf niet meer graag richting zo'n dokter toe gaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Liggen d'r een keer geen bladeren op de rails, krijg je dit!
Wel eng trouwens, die interne dingen! Bij ER is het dan vaak de milt die eruit moet![]()
geeft niet hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:52 schreef Stormqueen het volgende:
sorry van net Miss_S, ik word inderdaad vals van bier zoals heavenly net al aan gaf![]()
heyquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:03 schreef Rewimo het volgende:
*rustig verder struisvogelt over die buikpijn*
Eh ja, maandag of zoquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:32 schreef freecell het volgende:
heyDoe jij eens naar de dokter gaan! Hup!
En ik ben het heus zellufKijk maar naar de zij-vetjes!
*kuch*quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, als het Maarten was geweest had je de muur nog door het lichaam heen gezien
we zijn gewoon allemaal stikjaloers stiekemquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
*kuch*![]()
(Ik kom heul aan, in plaats van net onder de 50 kg te schommelen, schommel ik nu er aldoor iets boven. En ik kreeg laatst een broek met moeite dicht. Dat laatste is horror-scenario voor jullie, maar reden tot een feestje bij mij)
Ik heb broeken met elastiekquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
*kuch*![]()
(Ik kom heul aan, in plaats van net onder de 50 kg te schommelen, schommel ik nu er aldoor iets boven. En ik kreeg laatst een broek met moeite dicht. Dat laatste is horror-scenario voor jullie, maar reden tot een feestje bij mij)
Je mag nog wel 10 kg van mij hebbenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
*kuch*![]()
Neequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:31 schreef freecell het volgende:Vind je dat niet enorm vervelend zitten?
als ik het volgende keer langer dan 1 dag van tevoren weet neem ik een halve snipperdagquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:41 schreef Troel het volgende:
Ik vond het erg gezellig met miss_d en Levitation, alleen jammer dat SQ moest werken. We zaten nog te denken om te bellen, maar we wisten niet wat we dan moesten zeggen
Ik was om half 7 thuisFijn he, files
Ik snap dat wel, de kick die je voelt om een gewicht op de weegschaal te zien dat met een 6 begint is met geen pen te beschrijven. Ook niet met een toetsenbord trouwens.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 07:47 schreef Riann het volgende:
freecell je bent al zo slank moet er nu nog meer af
en dankjewel ik ben een half uur te vroeg wakker vandaar dat ik het nog lees![]()
ja dat hoop ik toch ook nog ooit te bereikenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, de kick die je voelt om een gewicht op de weegschaal te zien dat met een 6 begint is met geen pen te beschrijven. Ook niet met een toetsenbord trouwens.
Vast wel, weekje bikkelen en dan zie je 'm. Misschien blijft ie dan wel niet, maar het geeft in elk geval weer een motivatieboostquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja dat hoop ik toch ook nog ooit te bereiken
nog maar 1,5 kilo maar vraag me af of me dat dit jaar nog gaat lukken
dat heb ik al eens geprobeerd maar werkt nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vast wel, weekje bikkelen en dan zie je 'm. Misschien blijft ie dan wel niet, maar het geeft in elk geval weer een motivatieboost
Jamaar, jamaar, dat zeg je alleen maar omdat je weet dat ik toch niet meer naar die Hogeschool moetquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ik het volgende keer langer dan 1 dag van tevoren weet neem ik een halve snipperdag
Ik vond dat gisteren not done, omdat ik in de veronderstelling was dat mijn baas op kantoor zou zijn, maar die bleek er toch niet te zijn, dus had ik eigenlijk net zo goed wel kunnen komen![]()
(mijn baas is er vaker niet dan wel, dus ik probeer mijn vrije dagen altijd een beetje rond zijn afwezigheid in te plannen)
Ganzenmars ftwquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:46 schreef Stormqueen het volgende:
helleuh, waar zijn die Befteling-avonturen?
Nat is goedquote:Op zondag 14 oktober 2007 00:00 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ganzenmars ftw![]()
roeibootjes en boeuf Tokiyaki roeleren![]()
...en de piranha maakte me helemaal nat![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 07:47 schreef Riann het volgende:
freecell je bent al zo slank moet er nu nog meer af
en dankjewel ik ben een half uur te vroeg wakker vandaar dat ik het nog lees![]()
Nou freecell, ik vind echt & oprecht dat je er goed uitziet!! Met twee uitroeptekens!!quote:Op zondag 14 oktober 2007 08:47 schreef freecell het volgende:
[..]
JaIk ben misschien op gezond gewicht, maar ik heb nog een behoorlijke flubberbuik. Ik probeer natuurlijk altijd wel voordelig op de foto's te staan die ik hier post
Ik heb geen naaktfoto's gepost hier
Ik ben ook lichter!quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:14 schreef Riann het volgende:
84,5 vanmorgen ondanks het heerlijke uiteten de zaterdag![]()
Ik zei toch ik 5 kg en de roeiers 6 kgquote:Op maandag 15 oktober 2007 09:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben ook lichter!Wie gaat er weer mee een dagje Efteling/Eeterij? Is blijkbaar goed voor de lijn.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |