O, dat doe deed ik nog korter - hee, we hebben die telefoontjes hier niet! - kan een stuk sneller:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik was net heel lekker aan het werk, krijg ik zo'n mensch van oxxio aan de foon die op zoek was naar degene die verantwoordelijk is voor energie
ik: 'spreekt u mee, maar geen interesse.'
zij: 'zo, u bent lekker directMaar ik wil u inlichten over een fantastische aanbieding blabla, dus mag ik vragen waarom u geen interesse hebt?'
ik: 'nee, dat mag u niet, prettige dag nog en succes met de verkoop, *klik* '
Telefonische spam
Da's lang zo leuk nietquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O, dat doe deed ik nog korter - hee, we hebben die telefoontjes hier niet! - kan een stuk sneller:
Goedenavond, blabla.
Geen interesse, dag!
Hoorn erop
Nee, maar wel een stuk sneller. En dat is dan wel weer handig omdat ze altijd rond etenstijd bellenquote:
Nietes, alleen etenstijd is vaak het enige moment waarop mensen thuis zijn en dus de telefoon op nemenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, maar wel een stuk sneller. En dat is dan wel weer handig omdat ze altijd rond etenstijd bellen
Oh ja, maar ze belde vlak voordat ik postte, zo vroeg eten wij nietquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, maar wel een stuk sneller. En dat is dan wel weer handig omdat ze altijd rond etenstijd bellen
Ik heb de smaken besteldquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:33 schreef teigan het volgende:
Voor de theeliefhebbers, op de website van pickwick kan je een proefverpakking bestellen van een paar van hun smaken...
Ik heb ze vorige week aangevraagd, ik ben heel benieuwd naar de appeltheequote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:33 schreef teigan het volgende:
Voor de theeliefhebbers, op de website van pickwick kan je een proefverpakking bestellen van een paar van hun smaken...
Thanks! Ook aangevraagdquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:33 schreef teigan het volgende:
Ik heb een tijdje telemarketing gedaan, als student... We werkten van 17.30 tot 21.30. Puur en alleen omdat mensen dan thuis zijn. Dus ze mikken inderdaad op etenstijd en vlak daar na.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nietes, alleen etenstijd is vaak het enige moment waarop mensen thuis zijn en dus de telefoon op nemen
zou ook niks voor mij zijn iddquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje telemarketing gedaan, als student... We werkten van 17.30 tot 21.30. Puur en alleen omdat mensen dan thuis zijn. Dus ze mikken inderdaad op etenstijd en vlak daar na.![]()
Ik was extreem slecht... ik had altijd het gevoel een soort inbreker te zijn en was het dus al snel spuug en spuug zat... rot werk.![]()
Bellen die echt om te bedelen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:03 schreef freecell het volgende:
Ik had ze ook al besteld, 2 weken geleden of iets dergelijks. Nog niet binnen trouwens... Ik wacht rustig af.
Ik kwam er achter dat ik vandaag met Evy 6,95 KM heb gerend, dus zondag moet goedkomen
Wij worden platgebeld door christelijke instanties, omdat mijn ouders bij ons huwelijk een advertentie (mét ons adres, voor kaartjes ed) in het Nederlands Dagblad hebben laten zetten. De krant voor gereformeerd vrijgemaakt Nederland. Alle vrijgemaakte instanties hebben ons dus als vrijgemaakt in hun systeem staan.
Ze zijn elke keer weer een beetje geshockeerd als ik roep dat ik niet vrijgemaakt ben en helemaal als ik dan daarna roep dat ik meer een soort van pinkster benNja, het voordeel van vrijgemaakte instanties is dat ze niet terugbellen als je één keer fatsoenlijk aan ze uitlegt waarom je geen geld aan ze geeft.
Nou, bedelen... Soort van, maar dat doen greenpeace en dergelijke instanties natuurlijk ookquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bellen die echt om te bedelen?
Ik heb daar vandaag nog even mee in mijn handen gestaanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Op www.chocomel.nl kun je (soms na heel veel proberen) een startersset winnen voor de chocomel pads; houder plus twee pads. Redelijk snel binnen
pff dan heb ik 20 mailadressen nodig wil ik wat winnenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Op www.chocomel.nl kun je (soms na heel veel proberen) een startersset winnen voor de chocomel pads; houder plus twee pads. Redelijk snel binnen
zie pmquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:36 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
pff dan heb ik 20 mailadressen nodig wil ik wat winnen
Ik ging ze altijd vragen stellen als: "voor welk callcenter werk je" "wat is je basisloon" "wat krijg je aan bonussen" etc. Dan haken ze ook al snel af.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:25 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben altijd heel vriendelijk tegen call-center jongentjes en meisjes.Vertel ze regelmatig dat ik weet dat ze alle oplezen, maar dat ze toch wel moeten proberen om niet zo te klinken. En het liefste beantwoord ik de eerste vraag die ze stellen op een dusdanige manier dat ze weten dat verder vragen geen nut heeft.
Gemiddelde gespreksduur: 1 minuut. Maximaal.
Die is ook wel goed!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ging ze altijd vragen stellen als: "voor welk callcenter werk je" "wat is je basisloon" "wat krijg je aan bonussen" etc. Dan haken ze ook al snel af.![]()
Jij drinkt ook geen vruchtensappen meer dusquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:30 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik heb daar vandaag nog even mee in mijn handen gestaan
en heb het pak maar weer snel weggelegd toen ik zag dat er 30% suiker in zit.
Volgens mij klopt er niets van, van dat cupje cupje. Ik ben er maar mee opgehouden terwijl ik best nieuwsgierig was naar chocolademelk uit de senseo. Maar chocolademelk is helemaal niet slank, dus ik denk dat dat spel het doorhad dat ik op dieet benquote:
de vruchtensap die ik drink bevat 3 gram suiker per 100 ml. Ik neem aan dat het gehalte vruchtensuikers wel hoger ligt maar daar heb ik niet zo veel last van gek genoeg. Hoewel ik soms wel dump op vruchtensap (icm brood vooral).quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij drinkt ook geen vruchtensappen meer dus
Dat zijn dan kennelijk te veel koolhydraten ineensquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:18 schreef octopussy het volgende:
de vruchtensap die ik drink bevat 3 gram suiker per 100 ml. Ik neem aan dat het gehalte vruchtensuikers wel hoger ligt maar daar heb ik niet zo veel last van gek genoeg. Hoewel ik soms wel dump op vruchtensap (icm brood vooral).
Ze liggen ook gewoon bij de Nettorama voor 2,29quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:17 schreef Heavenlyblue het volgende:
[..]
Volgens mij klopt er niets van, van dat cupje cupje. Ik ben er maar mee opgehouden terwijl ik best nieuwsgierig was naar chocolademelk uit de senseo. Maar chocolademelk is helemaal niet slank, dus ik denk dat dat spel het doorhad dat ik op dieet ben
Ik snap de toegevoegde waarde niet zo, ik kan ook een sachet Hot Chocolate in een mok leegkiepen en er even wat heet water op gooienquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:27 schreef motorbloempje het volgende:
lees net in CUL Slowchat dat het niet echt een denderend succes is
Choc-o-laitquote:Choc-o-lait, chocolade grand cru op een stokje
Genieten van échte chocolademelk kan voortaan in een handomdraai, met Choc-o-lait. Want met een kop hete melk en een Choc-o-lait stick maakt u in één minuut overheerlijke chocolademelk. Van échte chocolade!
Het concept Choc-o-lait is even eenvoudig als slim en hangt aan een houten stokje. Aan het uiteinde zit een blok echte Belgische chocolade, die snel smelt in een kop hete melk. Of in de mond. Want aan die verleiding zullen sommigen niet kunnen weerstaan.
In melk van 75° is de chocolade na één minuut gesmolten. Roeren met de stick versnelt het smelten. En dan... genieten!
Kan kloppen, maar als ik dan moet kiezen tussen die van Senseo en dezequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:38 schreef teigan het volgende:
Die heb ik ook wel eens zien staan Sjeen, maar ik vond hem nog redelijk prijzig..
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oeh, die hebben ze bij de bageltent hier naast de HEMA
Ja, ik weet nou niet of het bagels&juice is of beans&bagels, maar hij zit in ieder geval in dat straatje tussen de Heuvelgalerie en de HEMA, bij de fontein bij de chinese winkelquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Welke bageltent naast de HEMA?![]()
dat je minder honger er van krijgt bedoel je?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:53 schreef Sjeen het volgende:
Optimel Control
[ afbeelding ]
Heeft iemand het ooit wel eens geprobeerd? Ik heb het nu in de koelkast staan, gewoon om eens te proberen of ik verschil merk...
Nutriton... verrekquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:56 schreef Rewimo het volgende:
Het klinkt een beetje als het Johannesbroodpitmeel dat ik in Christans fles deed om zijn maagje wat voller te houden zodat ie niet al na 1,5 uur om zijn fles begon te huilen![]()
Ik weet het niet, het valt wat mij betreft een beetje in de categorie vezeltabletten... Dus ik ben benieuwd of je er iets van merkt
Ik heb dat wel ooit geprobeert. Ik merkte het verschil niet echt erg.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:53 schreef Sjeen het volgende:
Optimel Control
[ afbeelding ]
Heeft iemand het ooit wel eens geprobeerd? Ik heb het nu in de koelkast staan, gewoon om eens te proberen of ik verschil merk...
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:01 schreef Miss_S het volgende:
hoeveel kcal zit er in zo'n flesje?
102 mlquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zit er maar 100 ml in zo'n flesje?![]()
Uhu... alleen is dit veel dikker dan. En er zit geen probifidusdingesacencusdingesenzo inquote:
Dus het is niet zo dat het goed is voor je darmflora je er beter van gaat schijten?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Uhu... alleen is dit veel dikker dan. En er zit geen probifidusdingesacencusdingesenzo inWel miniscule bolletjes palmolie omhuld met iets van haver
En het smaakt niet verkeerd, dus ik ga het gewoon eens een tijdje proberen. Als de kosten hiervan minder zijn dan hetgeen wat ik meer zou eten als ik het niet neem, is het misschien nog interessant ook
Dat promoten ze niet in elk geval... Maar wie weetquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus het is niet zo dat het goed is voor je darmflora je er beter van gaat schijten?
Palmolie is toch he-le-maal niet gezond?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Uhu... alleen is dit veel dikker dan. En er zit geen probifidusdingesacencusdingesenzo inWel miniscule bolletjes palmolie omhuld met iets van haver
En het smaakt niet verkeerd, dus ik ga het gewoon eens een tijdje proberen. Als de kosten hiervan minder zijn dan hetgeen wat ik meer zou eten als ik het niet neem, is het misschien nog interessant ook
Neequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:22 schreef teigan het volgende:
zolang blijft je voedsel toch ook niet in je maag?
Het is iig niet gezond voor de orang-oetangquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Palmolie is toch he-le-maal niet gezond?
Nou ja, het lijkt me sowieso uitermate smerig. Ik heb het niet zo op van die functionele zuiveldrankjes
Hahaha, nou, lief groenlinksertje, ik bedoelde eigenlijk iets met verzadigde vetten enzo.Maar orang-oetans zijn ook belangrijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het is iig niet gezond voor de orang-oetang![]()
In Indonesië worden de oerwouden gekapt voor de palmolieproductie (3 keer woordwaarde) en dat gaat ten koste van de orang-oetang populatie.[/groenlinks bericht]
Dat Groenlinks was cynisch bedoeld.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hahaha, nou, lief groenlinksertje, ik bedoelde eigenlijk iets met verzadigde vetten enzo.Maar orang-oetans zijn ook belangrijk![]()
maar eet je nu teveel dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nou mijn maag cq magen kunnen een hele dag vol zitten van 2 kleine boterhammen en een bakje yoghurtquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
NeeNu heb ik natuurlijk een kleine maag maar na 2 à 3 uur plakt die ineens als het ware aan elkaar en moet ik echt iets eten
Dat gebeurt trouwens echt van het ene moment op het andere
Dat hoeft ook niet. Die zijn allemaal chocolaverslaafd dus die hebben per definitie die bacteriënquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:36 schreef Pandorah het volgende:
Ja, en vrouwen hebben ze niet onderzocht
Ik kreeg er honger doorquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:53 schreef Sjeen het volgende:
Optimel Control
[ afbeelding ]
Nu, als in echt nu op dit moment, drink ik eerder teveelquote:
maar waarom wil je die flesjes dan uitproberen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nu, als in echt nu op dit moment, drink ik eerder teveel
Och... soms heb ik best een onbedaarlijke honger. En vaak kan ik dat wel afwenden, maar niet altijd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar waarom wil je die flesjes dan uitproberen?
4 glazen van?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Och... soms heb ik best een onbedaarlijke honger. En vaak kan ik dat wel afwenden, maar niet altijd.
En daarbij komt, ik vind het sowieso wel interessant, al die beweringen die gedaan worden. Het boeit me en stiekem wil ik sommige dingen gewoon even zelf testen
[disclaimer]inmiddels 4 glazen[/disclaimer]
dat is ook maar 300 kcalquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
2 flesjes hoegaarden hier *burp*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |