Nee. 999 is tof.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:32 schreef Lobasca het volgende:
Aan het aftellen?
Ik kan het alleen maar beamen kunstenaar...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bovendien is het een weird naamtopic ding.
En die zijn altijd goed.
verander je het toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Kut, ik had er een Leandra ist Tof/Kek/Puik topic van moeten maken.
Fuck!
Sinds wanneer ben jij zo vroeg wakker eigenlijk?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kan het alleen maar beamen kunstenaar...
Al tijden....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo vroeg wakker eigenlijk?
quote:
Slaap jij ooit wel!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Matig topic.
Neuhh een IAN for MOD topic is leukerder!!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Kut, ik had er een Leandra ist Tof/Kek/Puik topic van moeten maken.
Fuck!
Ik zal straks eensch in de spiegel kijken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Hangen je wallen ergens op je knieen nu ???![]()
Dan nie doen!!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal straks eensch in de spiegel kijken.
Of niet.
Het boeit me érg weinig.
Wel moet dat dan officieel met je ogen open ???quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:09 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Gewoon tanden poetsen met ogen dicht.
Ik weet niet of daar regels voor zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Wel moet dat dan officieel met je ogen open ???![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:12 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik weet niet of daar regels voor zijn![]()
Misschien even in de Fok! policy/faq kijken.![]()
*zet alvast wat zwaar geschut klaar.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ga wel ff googlen op tanden poetsen met ogen open of open dicht. Misschien hebben we wel een tandenpoets-oloog in tha house!!!!
Mogge Peetquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Slaap jij ooit wel!!!!
Goeiemorgen all, ff bakkie koffie!!!!![]()
Enne ik ben heel blij dat ik nu weet wat Halon is![]()
quote:
define gekke bui?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:28 schreef debuurvrouw het volgende:
jeu! het is zowaar druk en gezellig op den vroege morgen![]()
ben een beetje in een gekke bui ofzo...![]()
Hiep hoi.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:28 schreef debuurvrouw het volgende:
jeu! het is zowaar druk en gezellig op den vroege morgen![]()
ben een beetje in een gekke bui ofzo...![]()
Hoi Hiep, Weet iemand hoe dat lied heet van de nonnen en dat jochie ???quote:
jij bent gewoon artisticly depressedquote:
Scheren die hap enne s6 bij de kapper!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:35 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga maar eens naar de kapper, heb een uitgroei van 2 cm...onder mijn oksels..![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:35 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga maar eens naar de kapper, heb een uitgroei van 2 cm...onder mijn oksels..![]()
![]()
nonnen en een jochie?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoi Hiep, Weet iemand hoe dat lied heet van de nonnen en dat jochie ???
quote:
Ohw pure poezie zie ikquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja hoorde hem gister op de radio!!! Een jochie dat van een Non seksles krijgt!
Ik weet het, het klinkt plat, maar was echt leuk nummer. Maar kan verdomme niet op de naam komen was op holland fm.quote:
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij bent gewoon artisticly depressed![]()
Schande!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik weet het, het klinkt plat, maar was echt leuk nummer. Maar kan verdomme niet op de naam komen was op holland fm.
ah, dan zit m daar de clue, want ik luister niet naar holland fmquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik weet het, het klinkt plat, maar was echt leuk nummer. Maar kan verdomme niet op de naam komen was op holland fm.
vol verwachting klopt mijn hartquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:42 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Maar bedankt, you reminded me.
Ik ging een fobo maken.
Stop er maar mee.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vol verwachting klopt mijn hart
Ik ook niet, maar me jongste kid is jan smit freak en zodra ze de auto instapt, gaat de radio op holland fm.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ah, dan zit m daar de clue, want ik luister niet naar holland fm![]()
ai...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar me jongste kid is jan smit freak en zodra ze de auto instapt, gaat de radio op holland fm.![]()
Ik neem aan dat ze de slechte smaak van hun vader hebben?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar me jongste kid is jan smit freak en zodra ze de auto instapt, gaat de radio op holland fm.![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:52 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Stop er maar mee.
No pun intended.
Ik bedoelde uiteraard dat mijn fobo zojuist is ontstaan.quote:
ik help graagquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:58 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik bedoelde uiteraard dat mijn fobo zojuist is ontstaan.
Nu nog meuk voor erin.
Waar ben jij mee bezig? vagina monologen?quote:
Maak flauwe grapjes wat je wil, mijn beste.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar ben jij mee bezig? vagina monologen?![]()
was het mijn immer fleurige bijdrage?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:16 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Maak flauwe grapjes wat je wil, mijn beste.
Mijn humeur is zojuist 180 graden de positieve kant op gemept.![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:56 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze de slechte smaak van hun vader hebben?
Goedzo! Gewoon lekker vrolijk blijven, vriend...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:16 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Maak flauwe grapjes wat je wil, mijn beste.
Mijn humeur is zojuist 180 graden de positieve kant op gemept.![]()
En hoe is het met jouw smaak? nou nou nou ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:26 schreef petraa het volgende:
[..]
kut heel verhaal getiept smilie erachter en weg.
Het komt er in kort op neer dat ze de slechte smaak van hun vader hebben!
Hoe fleurig is fleurig? wc-eend fleurig of soepjurk fleurig of nouja vul maar in!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
was het mijn immer fleurige bijdrage?![]()
![]()
Couldn't care less.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goedzo! Gewoon lekker vrolijk blijven, vriend...
Ohwja nog wat luchtige info tussendoor:
Dit jaar zullen meer dan 300.000 zeehonden op wrede wijze worden gedood. Van de zeehonden die in de afgelopen twee jaar werden gedood was 98% tussen twee weken en drie maanden oud.
Nou én!?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:38 schreef versabommie het volgende:
kutwijvuh ...allemaal![]()
Gemiddeld is de totale sterfte onder mannen ongeveer anderhalf keer zo hoog als onder vrouwen. Uiteraard zijn er verschillen per land.
In Polen is bijvoorbeeld het sterftecijfer onder mannen 12,2 per 1000 inwoners terwijl onder vrouwen het sterftecijfer 6,8 per 1000 is.
In Nederland is dat 8,8 en 5,6 per 1000 voor mannen en vrouwen respectievelijk.
Tja, wij mannen weten wel wanneer het tijd is om te gaan.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:38 schreef versabommie het volgende:
Gemiddeld is de totale sterfte onder mannen ongeveer anderhalf keer zo hoog als onder vrouwen. Uiteraard zijn er verschillen per land.
In Polen is bijvoorbeeld het sterftecijfer onder mannen 12,2 per 1000 inwoners terwijl onder vrouwen het sterftecijfer 6,8 per 1000 is.
juist! Die gleuven moeten altijd blijven plakken !quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, wij mannen weten wel wanneer het tijd is om te gaan.....![]()
Ik moet iets gemist hebben, sinds wanneerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:40 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Nou én!?
Laat ze lekker.
Vrouwen zijn tof![]()
Een minuut of 40 geleden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik moet iets gemist hebben, sinds wanneer
Dat is tot daar aan toe, maar er blijven allemaal woorden uit komen.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
juist! Die gleuven moeten altijd blijven plakken !
Eensch! Echter is het natuurlijk wel krom verdeeld, vrouwen hebben alle leuke dingen, het sterftecijfer, meervoudige orgasmus, jopen, pmsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:40 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Nou én!?
Laat ze lekker.
Vrouwen zijn tof![]()
Er last van?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eensch! Echter is het natuurlijk wel krom verdeeld, vrouwen hebben alle leuke dingen, het sterftecijfer, meervoudige orgasmus, jopen, pms
en wat hebben wij?
Eén paar handen.....t'moet lukkenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eensch! Echter is het natuurlijk wel krom verdeeld, vrouwen hebben alle leuke dingen, het sterftecijfer, meervoudige orgasmus, jopen, pms
en wat hebben wij?
Ja ik bedoel ze hebben al een klitoris en tieten, welke imbeciel vond het niet genoeg en heeft ze ook nog van stembanden voorzien ????quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is tot daar aan toe, maar er blijven allemaal woorden uit komen.....![]()
Verse shizzle for da masses.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kijk, dat is nieuws......
Thát would be God.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja ik bedoel ze hebben al een klitoris en tieten, welke imbeciel vond het niet genoeg en heeft ze ook nog van stembanden voorzien ????
Neuh dat niet, maar vanuit zakelijke oggpunten wil ik toch de verdeelsleutel in deze aan de kaak stellen!quote:
Toch niet zo gek dat het aantal "gelovenden"sterk afneemt?quote:
Wij hebben...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh dat niet, maar vanuit zakelijke oggpunten wil ik toch de verdeelsleutel in deze aan de kaak stellen!
Wij hebben ook een uit de kluiten gewassen clit tochquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja ik bedoel ze hebben al een klitoris en tieten, welke imbeciel vond het niet genoeg en heeft ze ook nog van stembanden voorzien ????
Verdomd...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Toch niet zo gek dat het aantal "gelovenden"sterk afneemt?
Zo zou je het natuurlijk ook kunnen stellen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wij hebben ook een uit de kluiten gewassen clit toch![]()
Die stembanden; ik hou het erop dat het een foutje was.....oordoppen doen de rest![]()
Mijn smaak is prima!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:38 schreef versabommie het volgende:
Yup.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Mijn smaak is prima!!!
Enne lang leve de wijve, wij zijn uiteindelijk toch het sterke geslacht!!!![]()
Daarme nemen wij het advies van dezelfde soort in overweging en/of zetten het om in dadenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:49 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Zo zou je het natuurlijk ook kunnen stellen.
Prima dat ze stembanden hebben maar wat moeten wij in jezusnaam met ons gehoorsysteem!?
Ja ik bedoel als je ze stembanden geeft doe dan de klus afmaken:quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wij hebben ook een uit de kluiten gewassen clit toch![]()
Die stembanden; ik hou het erop dat het een foutje was.....oordoppen doen de rest![]()
Oneensch, vrouwen hebben ook alle nare dingen, ongesteldheid, zwangerschap, bevalling!!!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
en wat hebben wij?
Vind het meer krakende wagens die, dat is waar, het langst lopen...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Mijn smaak is prima!!!
Enne lang leve de wijve, wij zijn uiteindelijk toch het sterke geslacht!!!![]()
Hoe smaak jij dan?quote:
Mooi, gaan jullie voortaan maar in de bouwput rondhangen!quote:Enne lang leve de wijve, wij zijn uiteindelijk toch het sterke geslacht!!!![]()
Niet te vergeten, ze hebben een wisselende hormonenspiegel....tering, wat een ellende moet dat zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Oneensch, vrouwen hebben ook alle nare dingen, ongesteldheid, zwangerschap, bevalling!!!!!!
Hoe durf jij de bevaling in negatieve context te noemen!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Oneensch, vrouwen hebben ook alle nare dingen, ongesteldheid, zwangerschap, bevalling!!!!!!
En hun tieten hangen na 50 jaar tegen de knietjes.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet te vergeten, ze hebben een wisselende hormonenspiegel....tering, wat een ellende moet dat zijn![]()
Pak ze, Versa!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:53 schreef versabommie het volgende:
Mooi, gaan jullie voortaan maar in de bouwput rondhangen!
Ik vind dat Nadia het wel aardig goed doet met haar "Schatje" links en rechtsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja ik bedoel als je ze stembanden geeft doe dan de klus afmaken:Neem de man zijn trommelvliezen af of... Geef de vrouw hersenen om iig een keer iets nuttigs met die stembanden voort te brengen!
Nu hebben ze stembanden maar niet het vermogen om er een normale zin uit te persen die ook nog ergens op slaat!
Die god of moeder natuur of weet ik welke grappenmaker achter dit stukje sarcasme zit had beter moeten nadenken!![]()
Daar hebben we dr Laban van de Bergmankliniek voor!!! dus dit punt gaat niet op!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:54 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
En hun tieten hangen na 50 jaar tegen de knietjes.
Dood aan neptieten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Daar hebben we dr Laban van de Bergmankliniek voor!!! dus dit punt gaat niet op!!![]()
quote:
quote:Mooi, gaan jullie voortaan maar in de bouwput rondhangen!
Ze zijn dan nog steeds niet nep, maar alleen wat gelift!!!quote:
Je bedoelde "Onthaarde moeders"? Dat vind ik geen probleem. Wel een probleem is dat ze het tegenwoordig ook van de man eisen dat hij er als een kaal geplukte kip bij moet gaan lopen....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:54 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Hoe durf jij de bevaling in negatieve context te noemen!
ONTAARDE MOEDER!
stel je niet aan, jurk!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:52 schreef petraa het volgende:
[..]
HEAR HEAR!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:54 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
ONTAARDE MOEDER!
Britta is erg tof!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Persoonlijk vind ik Brigitta Böhler wel een kanjertje....
al weet ik niet waarom
Er is totaal niets positiefs aan een bevalling!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:54 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
ONTAARDE MOEDER!
Vrouwen zijn niet sterk, da's gewoon kul. Wel teringtaai en volhardend......zowel in positieve als negatieve zin.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja dan moet je dat maar een keer proeven
[..]
Enne nee, daar zijn we dan weer niet voor gebouwd!!!! Dat wil ik dan wel weer toegeven, maar dat zegt niet dat wij niet het sterke geslacht zijn!!! En trouwens hang jij in een bouwput rond ???? Nee jij zit op je stoeltje achter je pctjuh te werken!![]()
Vuilak!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Er is totaal niets positiefs aan een bevalling!!!
Kom maar eensch langs dan zal ik laten zien dat ik sterk ben!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet sterk, da's gewoon kul. Wel teringtaai en volhardend......zowel in positieve als negatieve zin.
ach sommige oudjes hebben een lift nodig, wees blij anders mot je tegen nog meer hangtetten aan kijkenquote:
Zelfs niet "the outcome"?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Natuurlijke theezakjes zijn duizendmaal beter dan neppe plastic tupperware meuk.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:05 schreef Pavement het volgende:
[..]
ach sommige oudjes hebben een lift nodig, wees blij anders mot je tegen nog meer hangtetten aan kijken
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:05 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Vuilak!
Je hebt de mooiste en meest magische gebeurtenis in deze realiteit afgekraakt!
Hoe stel je je dat voor in godesnaam? prop ik je in de hakselaar, neem ik de kettingzaag mee? Of laat ik je alle hoeken van de liefde zien ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb mijn jaartjes in de bouw idd al achter me liggen, maar heb mijn dienstronde daar gedaanquote:[..]
Enne nee, daar zijn we dan weer niet voor gebouwd!!!! Dat wil ik dan wel weer toegeven, maar dat zegt niet dat wij niet het sterke geslacht zijn!!! En trouwens hang jij in een bouwput rond ???? Nee jij zit op je stoeltje achter je pctjuh te werken!![]()
Of "The making of"?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zelfs niet "the outcome"?
Spuit elf geeft ook weer waterquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:05 schreef Pavement het volgende:
[..]
ach sommige oudjes hebben een lift nodig, wees blij anders mot je tegen nog meer hangtetten aan kijken
neem van mij aan; de zwaartekracht krijgt vat op alles. dus...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:54 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
En hun tieten hangen na 50 jaar tegen de knietjes.
mm denk eensch na man, een golfbal door je pikbuis, dat is ongeveer wat ze voelen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zelfs niet "the outcome"?
De mijne "beviel niet".......quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:05 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Vuilak!
Je hebt de mooiste en meest magische gebeurtenis in deze realiteit afgekraakt!
De bevalling, het creëren van nieuw leven, maakt jou een soort semi-god.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:06 schreef petraa het volgende:
[..]
meest pijnlijke en bloederige bedoel je
Vrouwelijke bewegingen zijn sierlijk als een dans.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:08 schreef versabommie het volgende:
Ik vind vrouwen fantastisch...!![]()
Alles is mooi aan ze , rondingen, emoties, onzekerheid, het feit dat ze geiler worden naarmate ze ouder worden...men....Hulde ..neen driewerf HULDE voor den vrouw!
nou, ik vond het eindresultaat anders wonderbaarlijk geluktquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:03 schreef petraa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neem van mij aan; de zwaartekracht krijgt vat op alles. dus...
en ik kan het weten, want ik heb bejaarde mannen gewassen in het bejaardenhuis, Zuster de kleine jongen moet ook nog![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:10 schreef versabommie het volgende:
wel godverdegodver:
Laatste Voyeur Anonieme_Fokker
Weer die sneak
Wacht, ik help je er even vanaf.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:10 schreef versabommie het volgende:
wel godverdegodver:
Laatste Voyeur Anonieme_Fokker
Weer die sneak
Mogguh Peev....for your information, ooit is er bij mij een camera door m'n pisbuis geprakt....dat viel allemaal best mee, alleen waren de beelden minder mooi.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
mm denk eensch na man, een golfbal door je pikbuis, dat is ongeveer wat ze voelen.
Daar ben ik het wel helemaal mee eens en de bevallingen vond ik ook niet erg, maar bij mij wilde de placenta er alle 3 x niet uit, dus dan moet je na een *normale* bevalling toch nog onder het mes en aan de transfusie!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, ik vond het eindresultaat anders wonderbaarlijk gelukt![]()
en het zal aan mijn anatomie liggenmaar de bevalling vond ik niet het rotste...
Het mooiste vinnik dan wel als ze op de hurken ergens voor gaan en je ziet die bekken kantelen en die heupen uitbouwen...het lijkt wel een rerun van fucking tranformes....bzzzz brrrr krggg tzzz alles kantelt en klapt open yeeehaa!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:09 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Vrouwelijke bewegingen zijn sierlijk als een dans.![]()
Mannen zijn lomp.
Hier is het dus écht nog te vroeg voor.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
for your information, ooit is er bij mij een camera door m'n pisbuis geprakt....
Daar wordt ik dan persoonlijk weer niet zo vrolijk van......quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:08 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
De bevalling, het creëren van nieuw leven, maakt jou een soort semi-god.
Door nu te bevallen kan je de wereld tot ver na jouw aardse bestaan beïnvloeden.
Morguh KZ!quote:
Vrouwenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het mooiste vinnik dan wel als ze op de hurken ergens voor gaan en je ziet die bekken kantelen en die heupen uitbouwen...het lijkt wel een rerun van fucking tranformes....bzzzz brrrr krggg tzzz alles kantelt en klapt open yeeehaa!![]()
Heb je het nu over een garagedeurquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het mooiste vinnik dan wel als ze op de hurken ergens voor gaan en je ziet die bekken kantelen en die heupen uitbouwen...het lijkt wel een rerun van fucking tranformes....bzzzz brrrr krggg tzzz alles kantelt en klapt open yeeehaa!![]()
Och wees blij ...tegenwoordig nix geen mens hoor...ze verwijderen het nu "manueel"quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel helemaal mee eens en de bevallingen vond ik ook niet erg, maar bij mij wilde de placenta er alle 3 x niet uit, dus dan moet je na een *normale* bevalling toch nog onder het mes en aan de transfusie!!!
Pfffffffffffffffquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
je zou het bijna zeggen jaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je het nu over een garagedeur
doe 'ns en zet eens op youtube?quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Damn, wéér een mysterie erbij.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedemorgen klein Zusje van...ja, van wie eigenlijk?
NOU! krijg de G niet meer uit mijn mond nu van eili heidquote:
Dat vertelde ik hen ook, het was iets van 8:20 uur.......quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:12 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Hier is het dus écht nog te vroeg voor.
Onmenselijke shit.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat vertelde ik hen ook, het was iets van 8:20 uur.......
Hoe stel je je dat voor in godesnaam? prop ik je in de hakselaar, neem ik de kettingzaag mee? Of laat ik je alle hoeken van de liefde zien ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:00 schreef petraa het volgende:
[..]
[..]
Er zijn er die de schuur wagenwijd openzetten voor de kijker tijdens de bevalling in de gelijknamige serie. Hoe erg kan iemand een intiem moment om zeep helpen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe 'ns en zet eens op youtube?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:06 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Natuurlijke theezakjes zijn duizendmaal beter dan neppe plastic tupperware meuk.
nix mis met een zwerend paardeoog toch ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zijn er die de schuur wagenwijd openzetten voor de kijker tijdens de bevalling in de gelijknamige serie. Hoe erg kan iemand een intiem moment om zeep helpen?
Ik heb hem nog nooit zo klein gehad. 'k Dacht, dan vinden ze vast de opening niet......quote:
Ik lees tegenwoordig selectief, maar vertel welke vraag stelde je ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoe stel je je dat voor in godesnaam? prop ik je in de hakselaar, neem ik de kettingzaag mee? Of laat ik je alle hoeken van de liefde zien ?
beetje vragen gaan lopen negeren, gek kuiken![]()
Een van de smerigste dingen vind ik nog dat vrouwen denken dat ze door die neptetten mooier worden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
Maar goed Neptieten geen probleem mee zolang ik er maar niet aan hoef te sabbelen, voor het zicht heb ik liever neppers dan van die wijven van boven de 40 die met hun hangtiet en verlepte kop nog aandacht proberen te trekken in hun tshirt met text op de boezem(en dan maar denken dat we naar de tiet gluren
![]()
Ach...we sabbelen ook met z'n allen aan Fok, ook een redelijk hoog nepgehalte....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
Maar goed Neptieten geen probleem mee zolang ik er maar niet aan hoef te sabbelen, voor het zicht heb ik liever neppers dan van die wijven van boven de 40 die met hun hangtiet en verlepte kop nog aandacht proberen te trekken in hun tshirt met text op de boezem(en dan maar denken dat we naar de tiet gluren
![]()
Yessssssssssssssssss, bof ik ff ik ben boven de 40 en alles is nog echt aan mij!!! Oke tand des tijds is wel langs geweest, maar goh kniesoor die daar oplet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:20 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Een van de smerigste dingen vind ik nog dat vrouwen denken dat ze door die neptetten mooier worden.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
![]()
wist niet dat jij zo verlegen was ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik lees tegenwoordig selectief, maar vertel welke vraag stelde je ?![]()
DIXIE ELKE MORGEN ELKE AVOND LALALALALAAAAAAAAAAAAAAquote:
eensch dat weer wel, heb eigenlijk nog nooit zo'n plastic jonge in mn handen gehadquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:20 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Een van de smerigste dingen vind ik nog dat vrouwen denken dat ze door die neptetten mooier worden.
Houden zo.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
eensch dat weer wel, heb eigenlijk nog nooit zo'n plastic jonge in mn handen gehad
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:19 schreef Pavement het volgende:
heb avatar crisis, KZ der avatar neigt me naar een andere avatar
ff omkleden
Ik gebruik anders voor de afwisseling graag zo af en toe een vibootje, wel zo relaxed tijdens een peukpauze....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
eensch dat weer wel, heb eigenlijk nog nooit zo'n plastic jonge in mn handen gehad
OMGquote:
die wil ik hebben !quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik gebruik anders voor de afwisseling graag zo af en toe een vibootje, wel zo relaxed tijdens een peukpauze....![]()
Niks tapijt laminaat lijkt mij de optiequote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:29 schreef versabommie het volgende:
Even alle grappen daargelaten een serieuze vraag ...
Een kennis van mij laat binnenkort haar vagina bekleden. Ze heeft een open
vagina (de lippen worden rondom bekleed).
Het is een standaard vagina met een flauwe bocht erin.
De man die deze vagina gaat bekleden meent 3 meter tapijt van 4 meter breed
nodig te hebben. Persoonlijk lijkt het mij een beetje ruim gemeten.
Wie weet of deze berekening klopt?
alleen serieuze reacties graag!
Wel graag met anti slip tegen het uitglijden.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
Niks tapijt laminaat lijkt mij de optie
Als ik haar was zou ik plavuizen laten leggen!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:29 schreef versabommie het volgende:
Even alle grappen daargelaten een serieuze vraag ...
Een kennis van mij laat binnenkort haar vagina bekleden. Ze heeft een open
vagina (de lippen worden rondom bekleed).
Het is een standaard vagina met een flauwe bocht erin.
De man die deze vagina gaat bekleden meent 3 meter tapijt van 4 meter breed
nodig te hebben. Persoonlijk lijkt het mij een beetje ruim gemeten.
Wie weet of deze berekening klopt?
alleen serieuze reacties graag!
idd je wil geen grotwandeling maken en gebleseerd rakenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wel graag met anti slip tegen het uitglijden.....
De prijs gaat wel in een erecte lijn de lucht in.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wel graag met anti slip tegen het uitglijden.....
auw, petraa toch. Beter laminaat plavuizen hebben van die scherpe randjesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik plavuizen laten leggen!!!
mwah ben er al uit geloof ik ...Het lijkt ruim bemeten maar een goede vagina bekleding verbruikt veelquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
Niks tapijt laminaat lijkt mij de optie
Voor je het weet is het ook uit z'n voegen...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
auw, petraa toch. Beter laminaat plavuizen hebben van die scherpe randjes
En mijn optie dan ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah ben er al uit geloof ik ...Het lijkt ruim bemeten maar een goede vagina bekleding verbruikt veel
tapijt omdat iedere lip rondom bekleed moet worden en het patroon en
vooral de vleug ook met de lippen mee moet lopen. Bij iedere lip moet
de weef richting (vleug of hoe het ook heet) dwars op de voorkant van de
lip komen. Bij een bocht in de vagina versnij je dus redelijk veel: de
lippen kunnnen niet als taartpunten uit een rond stuk komen want dan
klopt de vleug niet aan de voorkant van de lip en dat is erg lelijk. dus ja dan heb je veel tapijt nodig ..
Toch bedankt voor de optie Laminaait...hebben we het dan over kliTlaminaat?
Ja, maar wel verhuisbaaar nemen, dit voor het geval je "de doos" inwisseld voor een andere.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:34 schreef versabommie het volgende:
is een beetje een linke optie, met al die snijkanten, en ik zie het voegwerk ook niet zo gebeurenquote:
Een nieuwe start, een nieuwe bekleding zeg ik maar!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar wel verhuisbaaar nemen, dit voor het geval je "de doos" inwisseld voor een andere.....
ff offtopic, bij een vriend van me in zn kraak pandje hebben we wel een kast gemaakt in de vorm van een vagina, je kon er in zitten en was van binnen met tapijt bekleed. Heeft nog ergens in een blad gestaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah ben er al uit geloof ik ...Het lijkt ruim bemeten maar een goede vagina bekleding verbruikt veel
tapijt omdat iedere lip rondom bekleed moet worden en het patroon en
vooral de vleug ook met de lippen mee moet lopen. Bij iedere lip moet
de weef richting (vleug of hoe het ook heet) dwars op de voorkant van de
lip komen. Bij een bocht in de vagina versnij je dus redelijk veel: de
lippen kunnnen niet als taartpunten uit een rond stuk komen want dan
klopt de vleug niet aan de voorkant van de lip en dat is erg lelijk. dus ja dan heb je veel tapijt nodig ..
En voor ik het vergeet, de randen niet afwerken met siliconenk(l)it, sommigen hebben daar een aversie tegen...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
is een beetje een linke optie, met al die snijkanten, en ik zie het voegwerk ook niet zo gebeuren![]()
Of van die rubberen speeltuintegelsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:37 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zou zeggen glad beton![]()
Mocht je er lam opknallen, dan heb je nog wat plezier![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:37 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zou zeggen glad beton![]()
Mocht je er lam opknallen, dan heb je nog wat plezier![]()
ok, eensch maar vantevoren toch wel hier en daar waterwerende band om die randen ...anders gaat het lekken he!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En voor ik het vergeet, de randen niet afwerken met siliconenk(l)it, sommigen hebben daar een aversie tegen...![]()
Waarom geen graszaad gebruiken, hoef je niet moeilijk te doen in de hoeken, groeit vanzelf afentoe watergeven en lekker zacht.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
ok, eensch maar vantevoren toch wel hier en daar waterwerende band om die randen ...anders gaat het lekken he!
en dan oook daar elke keer met de grasmaaier langs pffffffffquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Waarom geen graszaad gebruiken, hoef je niet moeilijk te doen in de hoeken, groeit vanzelf afentoe watergeven en lekker zacht.
Soms is dat ook wel zo..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:20 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Hapt zo heerlijk weg!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
en dan oook daar elke keer met de grasmaaier langs pffffffff
"Lekken" doen ze sowieso....remember het genetisch foutje "vermogen tot verbaal geweld"quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
ok, eensch maar vantevoren toch wel hier en daar waterwerende band om die randen ...anders gaat het lekken he!
Waarom moet je in een kast kunnen zittenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:39 schreef Pavement het volgende:
[..]
ff offtopic, bij een vriend van me in zn kraak pandje hebben we wel een kast gemaakt in de vorm van een vagina, je kon er in zitten en was van binnen met tapijt bekleed. Heeft nog ergens in een blad gestaan.
Ik zat te denken aan "sukkel" of "onnozele". Ik schrijf overigens muts veelal met een een soort van goedaardige intentie.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:43 schreef ppi het volgende:
[..]
Soms is dat ook wel zo..
Heb nog na zitten denken over een goed mannelijk synoniem voor "Muts".
Niet echt wat gevonden.
http://uk.youtube.com/watch?v=eZTt9B70fc8
Ik drufde het niet te vragen...waarom zou je in een kast die op een kut lijkt willen zitten ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Waarom moet je in een kast kunnen zitten![]()
Heej PPI enne ik dacht eerst ook dat je een vrouw was!!!quote:
Om uit de kast te komen ???quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik drufde het niet te vragen...waarom zou je in een kast die op een kut lijkt willen zitten ?![]()
quote:
Afhankelijk van me bui ben ik kaal of met een streepie!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat jij er zo 1 bent die met een volledige negerafro achter de gulp rondhuppelt he?
tsja was een soort op welling, een grote kast gemaakt hellemaal rond en in het midden (dus met een trapje kwam je er in) hadden we dan het gat gemaakt waar helemaal in kon 2 banken en een tafel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Waarom moet je in een kast kunnen zitten![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Afhankelijk van me bui ben ik kaal of met een streepie!
Teveel prive info!!!
Tsjouwwwwwwquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:50 schreef kleinzusje het volgende:
Dag liefies![]()
Nog ff met mn Sportmaten koffie zuipen en dan naar betondorp fietsen, wat geile opmerkingen over mn hangjetsers scoren![]()
Tsjouwwwwwwww![]()
Maar die missen ook dat speciale dat "Muts" heeft.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan "sukkel" of "onnozele". Ik schrijf overigens muts veelal met een een soort van goedaardige intentie.....
mazzel! met je hangtietenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:50 schreef kleinzusje het volgende:
Dag liefies![]()
Nog ff met mn Sportmaten koffie zuipen en dan naar betondorp fietsen, wat geile opmerkingen over mn hangjetsers scoren![]()
Tsjouwwwwwwww![]()
Toedels......quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:50 schreef kleinzusje het volgende:
Dag liefies![]()
Tsjouwwwwwwww![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Heej PPI enne ik dacht eerst ook dat je een vrouw was!!!![]()
en aangezien de meeste mannen dan voor een kleinere nauwere vagina gaan, heb je altijd genoeg!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar wel verhuisbaaar nemen, dit voor het geval je "de doos" inwisseld voor een andere.....
Omdat sommige dingen leuk zijn om te doen en als je het kan en je hebt de gelegeneid dan doen wij dat gewoon, ben niet echt een burger lul die zn witte kastje bij de ikea haalt en op zondag eens lekker naar de woonboulevard gaat. Ik hou van appart en kwaliteit, en aangezien kwaliteit in de winkel te duur is maken wij (de vrienden onderling) alles zelfquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik drufde het niet te vragen...waarom zou je in een kast die op een kut lijkt willen zitten ?![]()
Doe maar een decolleté tot op je navel danquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:50 schreef kleinzusje het volgende:
Dag liefies![]()
Tsjouwwwwwwww![]()
lijkt me sterk, is moeilijk schatten hoor bij vrouwen voordat je er op duiktquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en aangezien de meeste mannen dan voor een kleinere nauwere vagina gaan, heb je altijd genoeg!![]()
![]()
ow, ik dacht in het kader van de zwaartekracht enzo, dat jonger ook strakker betekende.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
lijkt me sterk, is moeilijk schatten hoor bij vrouwen voordat je er op duikt![]()
neuh niet altijdquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, ik dacht in het kader van de zwaartekracht enzo, dat jonger ook strakker betekende.My bad
ach nou ja, hoe zou ik dat ook moeten weten...quote:
buuf deze http://www.youtube.com/watch?v=F5O6wmi_OMI&mode=related&search= al eens gezien ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach nou ja, hoe zou ik dat ook moeten weten...![]()
huhuquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:05 schreef Pavement het volgende:
[..]
buuf deze http://www.youtube.com/watch?v=F5O6wmi_OMI&mode=related&search= al eens gezien ?
Voor mij persoonlijk is het niet interessant, kleine of grote borsten, hangende of parmantig, grote of kleine openingen, het is mij om het even.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, ik dacht in het kader van de zwaartekracht enzo, dat jonger ook strakker betekende.My bad
quote:
http://www.youtube.com/watch?v=1P3Wc-37pC4quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk is het niet interessant, kleine of grote borsten, hangende of parmantig, grote of kleine openingen, het is mij om het even.
Misschien is karakter wel meer belangrijk?
absoluut! en volgens mij zijn de meeste mannen niet zo oppervlakkig als ze zich soms voordoen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk is het niet interessant, kleine of grote borsten, hangende of parmantig, grote of kleine openingen, het is mij om het even.
Misschien is karakter wel meer belangrijk?
Blijkbaar niet over JFK.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:43 schreef ppi het volgende:
[..]
Heb net zitten luisteren naar deze plaat, Say it ain't so, als je in een beetje depristemming bent is dit geen aanrader geloof ik.
Ging dit nu over de moord op JFK ?
http://uk.youtube.com/watch?v=eZTt9B70fc8
Nou ja, ik heb wel grenzen.........dat dan weer wel....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
absoluut! en volgens mij zijn de meeste mannen niet zo oppervlakkig als ze zich soms voordoen.![]()
in de zin van: het mot er precies zo uitzien... het is net al een designbank, leuk om naar te kijken, maar die grote oude engelse bank met losse kussens zit veel lekkerder![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=1P3Wc-37pC4
Oi, ik kan er niets aan doen dat die uberblije gele bal rode wangetjes heeft.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:58 schreef versabommie het volgende:
Ik heb trouwens een probleem...Ik heb aan mijn penis verchroomd kunststof zitten.
Nu wil ik deze delen het liefst overspuiten in de kleur van de penis.
Hoe moet ik mijn penis voorbehandelen??
Allereerst goed ontvetten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:58 schreef versabommie het volgende:
Ik heb trouwens een probleem...Ik heb aan mijn penis verchroomd kunststof zitten.
Nu wil ik deze delen het liefst overspuiten in de kleur van de penis.
Hoe moet ik mijn penis voorbehandelen??
Das wel een uitgebreide behandeling!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Allereerst goed ontvetten.
1. Hang het geheel in een bak met ammoniak (ca. 20 minuten)
2. Spoel het af door te wisselen met een bak terpentine (ca 10 minuten)
3. Neem vervolgens een tweecomponenten primer voor hechting en sop je 10 cm daar 50 keer in zodat alles randjes geod gevuld zijn (daarna één dag wachten)
4. Neem nu schuurpapier 40 en ruw het geheel op
5. Het kan nu voor de eerste maal in de kleur gespoten worden (herhaal dit 4 maal en tussen iedere laag licht schuren)
Als je iets doet, moet je het goed doen........quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Das wel een uitgebreide behandeling!![]()
Ik ga deze open deur niet intrappen, ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Eerst goed insmeren met k*tsappen *dit voor de jonge lezers onder ons* en daarna gewoon overspuiten in de kleur die je wilt.
Ik verheug me nu al op het schurenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Allereerst goed ontvetten.
1. Hang het geheel in een bak met ammoniak (ca. 20 minuten)
2. Spoel het af door te wisselen met een bak terpentine (ca 10 minuten)
3. Neem vervolgens een tweecomponenten primer voor hechting en sop je 10 cm daar 50 keer in zodat alles randjes geod gevuld zijn (daarna één dag wachten)
4. Neem nu schuurpapier 40 en ruw het geheel op
5. Het kan nu voor de eerste maal in de kleur gespoten worden (herhaal dit 4 maal en tussen iedere laag licht schuren)
en een stuk pijnlijker dan die van jouquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Das wel een uitgebreide behandeling!![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga deze open deur niet intrappen, ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet!![]()
![]()
Waar haal ik het materiaal vandaan ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Je kan het!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ja lijkt me ook wel, mijn behandeling is ook uiterst effectief, duurt korter hoewel kan ook langer duren en minder pijnlijk!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
en een stuk pijnlijker dan die van jou
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook wel, mijn behandeling is ook uiterst effectief, duurt korter hoewel kan ook langer duren en minder pijnlijk!!!
Je weet het ik lees zeer selectief!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar haal ik het materiaal vandaan ?
Waar haal ik het materiaal vandaan ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Je weet het ik lees zeer selectief!!!![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar haal ik het materiaal vandaan ?
Ik ook......laat ons het resultaat weten.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op het schuren![]()
schijterdquote:
Jups....maar de rest moeten jullie zelf doen. Ik ben even mijzelf een uurtje in het zweet werken.......quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:28 schreef versabommie het volgende:
Onderhand een topic vol in een ochtend![]()
Er was een tijd dat dat vrij vanzelfsprekend was.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:28 schreef versabommie het volgende:
Onderhand een topic vol in een ochtend![]()
kweet het, 4 topics per dag was een schijntje!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:35 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Er was een tijd dat dat vrij vanzelfsprekend was.
Dat doen ze nu in de COS.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
kweet het, 4 topics per dag was een schijntje!
kan toch niet ? Waar zijn al die huismokkels die de hele dag toch al geen ruk doen ? die kunnen toch ff meeposten hier?quote:
Lui, zeg ik je.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
kan toch niet ? Waar zijn al die huismokkels die de hele dag toch al geen ruk doen ? die kunnen toch ff meeposten hier?
hoiquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
kan toch niet ? Waar zijn al die huismokkels die de hele dag toch al geen ruk doen ? die kunnen toch ff meeposten hier?
Aaaaaaaaah leuk een huismokkel cq slachtoffer ( mooi woord he slacht!) cq koffiemejufvrouw cq kutnewbie enzovoorts!quote:
Vrouwen....het luie geslacht!quote:
Hoi Newbie!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:18 schreef Lobasca het volgende:
puhpuh
moet mijn tijd hier ff vol maken en verveel me en ja gaat lekker, zit op drie fora te postenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:20 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Wehehe...![]()
Tering, Versa...
Ga je lekker?![]()
ben je niet blijquote:
kalf!quote:
Laat me raden...fok voor dummies?quote:
niks beters te doen zeker, lamzak.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
moet mijn tijd hier ff vol maken en verveel me en ja gaat lekker, zit op drie fora te posten![]()
Uiteraard niet, en als ik jouw bevallige verschijnig dan ook nog dit forum zie aandoen dan zit er niets anders op dan posten dat het een lieve lust is!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
niks beters te doen zeker, lamzak.
zoals de waard is....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Laat me raden...fok voor dummies?
![]()
ow gelukkig!quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zoals de waard is....![]()
nee internet voor dummies, het is kinderboekenweek...![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow gelukkig!![]()
uitgroei weer betuigeld![]()
Wie? Bommie?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:58 schreef Lobasca het volgende:
wie is die lompe boer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |