Nee. 999 is tof.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:32 schreef Lobasca het volgende:
Aan het aftellen?
Ik kan het alleen maar beamen kunstenaar...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bovendien is het een weird naamtopic ding.
En die zijn altijd goed.
verander je het toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Kut, ik had er een Leandra ist Tof/Kek/Puik topic van moeten maken.
Fuck!
Sinds wanneer ben jij zo vroeg wakker eigenlijk?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kan het alleen maar beamen kunstenaar...
Al tijden....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo vroeg wakker eigenlijk?
quote:
Slaap jij ooit wel!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Matig topic.
Neuhh een IAN for MOD topic is leukerder!!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Kut, ik had er een Leandra ist Tof/Kek/Puik topic van moeten maken.
Fuck!
Ik zal straks eensch in de spiegel kijken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Hangen je wallen ergens op je knieen nu ???![]()
Dan nie doen!!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal straks eensch in de spiegel kijken.
Of niet.
Het boeit me érg weinig.
Wel moet dat dan officieel met je ogen open ???quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:09 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Gewoon tanden poetsen met ogen dicht.
Ik weet niet of daar regels voor zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Wel moet dat dan officieel met je ogen open ???![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:12 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik weet niet of daar regels voor zijn![]()
Misschien even in de Fok! policy/faq kijken.![]()
*zet alvast wat zwaar geschut klaar.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ga wel ff googlen op tanden poetsen met ogen open of open dicht. Misschien hebben we wel een tandenpoets-oloog in tha house!!!!
Mogge Peetquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Slaap jij ooit wel!!!!
Goeiemorgen all, ff bakkie koffie!!!!![]()
Enne ik ben heel blij dat ik nu weet wat Halon is![]()
quote:
define gekke bui?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:28 schreef debuurvrouw het volgende:
jeu! het is zowaar druk en gezellig op den vroege morgen![]()
ben een beetje in een gekke bui ofzo...![]()
Hiep hoi.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:28 schreef debuurvrouw het volgende:
jeu! het is zowaar druk en gezellig op den vroege morgen![]()
ben een beetje in een gekke bui ofzo...![]()
Hoi Hiep, Weet iemand hoe dat lied heet van de nonnen en dat jochie ???quote:
jij bent gewoon artisticly depressedquote:
Scheren die hap enne s6 bij de kapper!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:35 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga maar eens naar de kapper, heb een uitgroei van 2 cm...onder mijn oksels..![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:35 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga maar eens naar de kapper, heb een uitgroei van 2 cm...onder mijn oksels..![]()
![]()
nonnen en een jochie?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoi Hiep, Weet iemand hoe dat lied heet van de nonnen en dat jochie ???
quote:
Ohw pure poezie zie ikquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja hoorde hem gister op de radio!!! Een jochie dat van een Non seksles krijgt!
Ik weet het, het klinkt plat, maar was echt leuk nummer. Maar kan verdomme niet op de naam komen was op holland fm.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |