Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij bent gewoon artisticly depressed![]()
Schande!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik weet het, het klinkt plat, maar was echt leuk nummer. Maar kan verdomme niet op de naam komen was op holland fm.
ah, dan zit m daar de clue, want ik luister niet naar holland fmquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik weet het, het klinkt plat, maar was echt leuk nummer. Maar kan verdomme niet op de naam komen was op holland fm.
vol verwachting klopt mijn hartquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:42 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Maar bedankt, you reminded me.
Ik ging een fobo maken.
Stop er maar mee.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vol verwachting klopt mijn hart
Ik ook niet, maar me jongste kid is jan smit freak en zodra ze de auto instapt, gaat de radio op holland fm.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ah, dan zit m daar de clue, want ik luister niet naar holland fm![]()
ai...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar me jongste kid is jan smit freak en zodra ze de auto instapt, gaat de radio op holland fm.![]()
Ik neem aan dat ze de slechte smaak van hun vader hebben?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar me jongste kid is jan smit freak en zodra ze de auto instapt, gaat de radio op holland fm.![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:52 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Stop er maar mee.
No pun intended.
Ik bedoelde uiteraard dat mijn fobo zojuist is ontstaan.quote:
ik help graagquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:58 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik bedoelde uiteraard dat mijn fobo zojuist is ontstaan.
Nu nog meuk voor erin.
Waar ben jij mee bezig? vagina monologen?quote:
Maak flauwe grapjes wat je wil, mijn beste.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar ben jij mee bezig? vagina monologen?![]()
was het mijn immer fleurige bijdrage?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:16 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Maak flauwe grapjes wat je wil, mijn beste.
Mijn humeur is zojuist 180 graden de positieve kant op gemept.![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:56 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze de slechte smaak van hun vader hebben?
Goedzo! Gewoon lekker vrolijk blijven, vriend...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:16 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Maak flauwe grapjes wat je wil, mijn beste.
Mijn humeur is zojuist 180 graden de positieve kant op gemept.![]()
En hoe is het met jouw smaak? nou nou nou ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:26 schreef petraa het volgende:
[..]
kut heel verhaal getiept smilie erachter en weg.
Het komt er in kort op neer dat ze de slechte smaak van hun vader hebben!
Hoe fleurig is fleurig? wc-eend fleurig of soepjurk fleurig of nouja vul maar in!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
was het mijn immer fleurige bijdrage?![]()
![]()
Couldn't care less.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goedzo! Gewoon lekker vrolijk blijven, vriend...
Ohwja nog wat luchtige info tussendoor:
Dit jaar zullen meer dan 300.000 zeehonden op wrede wijze worden gedood. Van de zeehonden die in de afgelopen twee jaar werden gedood was 98% tussen twee weken en drie maanden oud.
Nou én!?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:38 schreef versabommie het volgende:
kutwijvuh ...allemaal![]()
Gemiddeld is de totale sterfte onder mannen ongeveer anderhalf keer zo hoog als onder vrouwen. Uiteraard zijn er verschillen per land.
In Polen is bijvoorbeeld het sterftecijfer onder mannen 12,2 per 1000 inwoners terwijl onder vrouwen het sterftecijfer 6,8 per 1000 is.
In Nederland is dat 8,8 en 5,6 per 1000 voor mannen en vrouwen respectievelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |