Tja, wij mannen weten wel wanneer het tijd is om te gaan.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:38 schreef versabommie het volgende:
kutwijvuh ...allemaal![]()
Gemiddeld is de totale sterfte onder mannen ongeveer anderhalf keer zo hoog als onder vrouwen. Uiteraard zijn er verschillen per land.
In Polen is bijvoorbeeld het sterftecijfer onder mannen 12,2 per 1000 inwoners terwijl onder vrouwen het sterftecijfer 6,8 per 1000 is.
In Nederland is dat 8,8 en 5,6 per 1000 voor mannen en vrouwen respectievelijk.
juist! Die gleuven moeten altijd blijven plakken !quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, wij mannen weten wel wanneer het tijd is om te gaan.....![]()
Ik moet iets gemist hebben, sinds wanneerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:40 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Nou én!?
Laat ze lekker.
Vrouwen zijn tof![]()
Een minuut of 40 geleden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik moet iets gemist hebben, sinds wanneer
Dat is tot daar aan toe, maar er blijven allemaal woorden uit komen.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
juist! Die gleuven moeten altijd blijven plakken !
Eensch! Echter is het natuurlijk wel krom verdeeld, vrouwen hebben alle leuke dingen, het sterftecijfer, meervoudige orgasmus, jopen, pmsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:40 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Nou én!?
Laat ze lekker.
Vrouwen zijn tof![]()
Er last van?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eensch! Echter is het natuurlijk wel krom verdeeld, vrouwen hebben alle leuke dingen, het sterftecijfer, meervoudige orgasmus, jopen, pms
en wat hebben wij?
Eén paar handen.....t'moet lukkenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eensch! Echter is het natuurlijk wel krom verdeeld, vrouwen hebben alle leuke dingen, het sterftecijfer, meervoudige orgasmus, jopen, pms
en wat hebben wij?
Ja ik bedoel ze hebben al een klitoris en tieten, welke imbeciel vond het niet genoeg en heeft ze ook nog van stembanden voorzien ????quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is tot daar aan toe, maar er blijven allemaal woorden uit komen.....![]()
Verse shizzle for da masses.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kijk, dat is nieuws......
Thát would be God.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja ik bedoel ze hebben al een klitoris en tieten, welke imbeciel vond het niet genoeg en heeft ze ook nog van stembanden voorzien ????
Neuh dat niet, maar vanuit zakelijke oggpunten wil ik toch de verdeelsleutel in deze aan de kaak stellen!quote:
Toch niet zo gek dat het aantal "gelovenden"sterk afneemt?quote:
Wij hebben...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh dat niet, maar vanuit zakelijke oggpunten wil ik toch de verdeelsleutel in deze aan de kaak stellen!
Wij hebben ook een uit de kluiten gewassen clit tochquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja ik bedoel ze hebben al een klitoris en tieten, welke imbeciel vond het niet genoeg en heeft ze ook nog van stembanden voorzien ????
Verdomd...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Toch niet zo gek dat het aantal "gelovenden"sterk afneemt?
Zo zou je het natuurlijk ook kunnen stellen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wij hebben ook een uit de kluiten gewassen clit toch![]()
Die stembanden; ik hou het erop dat het een foutje was.....oordoppen doen de rest![]()
Mijn smaak is prima!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:38 schreef versabommie het volgende:
kutwijvuh ...allemaal![]()
Gemiddeld is de totale sterfte onder mannen ongeveer anderhalf keer zo hoog als onder vrouwen. Uiteraard zijn er verschillen per land.
In Polen is bijvoorbeeld het sterftecijfer onder mannen 12,2 per 1000 inwoners terwijl onder vrouwen het sterftecijfer 6,8 per 1000 is.
In Nederland is dat 8,8 en 5,6 per 1000 voor mannen en vrouwen respectievelijk.
Yup.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Mijn smaak is prima!!!
Enne lang leve de wijve, wij zijn uiteindelijk toch het sterke geslacht!!!![]()
Daarme nemen wij het advies van dezelfde soort in overweging en/of zetten het om in dadenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:49 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Zo zou je het natuurlijk ook kunnen stellen.
Prima dat ze stembanden hebben maar wat moeten wij in jezusnaam met ons gehoorsysteem!?
Ja ik bedoel als je ze stembanden geeft doe dan de klus afmaken:quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wij hebben ook een uit de kluiten gewassen clit toch![]()
Die stembanden; ik hou het erop dat het een foutje was.....oordoppen doen de rest![]()
Oneensch, vrouwen hebben ook alle nare dingen, ongesteldheid, zwangerschap, bevalling!!!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
en wat hebben wij?
Vind het meer krakende wagens die, dat is waar, het langst lopen...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Mijn smaak is prima!!!
Enne lang leve de wijve, wij zijn uiteindelijk toch het sterke geslacht!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |