Och wees blij ...tegenwoordig nix geen mens hoor...ze verwijderen het nu "manueel"quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel helemaal mee eens en de bevallingen vond ik ook niet erg, maar bij mij wilde de placenta er alle 3 x niet uit, dus dan moet je na een *normale* bevalling toch nog onder het mes en aan de transfusie!!!
Pfffffffffffffffquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het mooiste vinnik dan wel als ze op de hurken ergens voor gaan en je ziet die bekken kantelen en die heupen uitbouwen...het lijkt wel een rerun van fucking tranformes....bzzzz brrrr krggg tzzz alles kantelt en klapt open yeeehaa!![]()
je zou het bijna zeggen jaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je het nu over een garagedeur
doe 'ns en zet eens op youtube?quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het mooiste vinnik dan wel als ze op de hurken ergens voor gaan en je ziet die bekken kantelen en die heupen uitbouwen...het lijkt wel een rerun van fucking tranformes....bzzzz brrrr krggg tzzz alles kantelt en klapt open yeeehaa!![]()
Damn, wéér een mysterie erbij.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedemorgen klein Zusje van...ja, van wie eigenlijk?
NOU! krijg de G niet meer uit mijn mond nu van eili heidquote:
Dat vertelde ik hen ook, het was iets van 8:20 uur.......quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:12 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Hier is het dus écht nog te vroeg voor.
Onmenselijke shit.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat vertelde ik hen ook, het was iets van 8:20 uur.......
Hoe stel je je dat voor in godesnaam? prop ik je in de hakselaar, neem ik de kettingzaag mee? Of laat ik je alle hoeken van de liefde zien ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja dan moet je dat maar een keer proeven
[..]
Er zijn er die de schuur wagenwijd openzetten voor de kijker tijdens de bevalling in de gelijknamige serie. Hoe erg kan iemand een intiem moment om zeep helpen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe 'ns en zet eens op youtube?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:06 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Natuurlijke theezakjes zijn duizendmaal beter dan neppe plastic tupperware meuk.
nix mis met een zwerend paardeoog toch ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zijn er die de schuur wagenwijd openzetten voor de kijker tijdens de bevalling in de gelijknamige serie. Hoe erg kan iemand een intiem moment om zeep helpen?
Ik heb hem nog nooit zo klein gehad. 'k Dacht, dan vinden ze vast de opening niet......quote:
Ik lees tegenwoordig selectief, maar vertel welke vraag stelde je ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoe stel je je dat voor in godesnaam? prop ik je in de hakselaar, neem ik de kettingzaag mee? Of laat ik je alle hoeken van de liefde zien ?
beetje vragen gaan lopen negeren, gek kuiken![]()
Een van de smerigste dingen vind ik nog dat vrouwen denken dat ze door die neptetten mooier worden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
Maar goed Neptieten geen probleem mee zolang ik er maar niet aan hoef te sabbelen, voor het zicht heb ik liever neppers dan van die wijven van boven de 40 die met hun hangtiet en verlepte kop nog aandacht proberen te trekken in hun tshirt met text op de boezem(en dan maar denken dat we naar de tiet gluren
![]()
Ach...we sabbelen ook met z'n allen aan Fok, ook een redelijk hoog nepgehalte....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
Maar goed Neptieten geen probleem mee zolang ik er maar niet aan hoef te sabbelen, voor het zicht heb ik liever neppers dan van die wijven van boven de 40 die met hun hangtiet en verlepte kop nog aandacht proberen te trekken in hun tshirt met text op de boezem(en dan maar denken dat we naar de tiet gluren
![]()
Yessssssssssssssssss, bof ik ff ik ben boven de 40 en alles is nog echt aan mij!!! Oke tand des tijds is wel langs geweest, maar goh kniesoor die daar oplet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:20 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Een van de smerigste dingen vind ik nog dat vrouwen denken dat ze door die neptetten mooier worden.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
![]()
wist niet dat jij zo verlegen was ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik lees tegenwoordig selectief, maar vertel welke vraag stelde je ?![]()
DIXIE ELKE MORGEN ELKE AVOND LALALALALAAAAAAAAAAAAAAquote:
eensch dat weer wel, heb eigenlijk nog nooit zo'n plastic jonge in mn handen gehadquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:20 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Een van de smerigste dingen vind ik nog dat vrouwen denken dat ze door die neptetten mooier worden.
Houden zo.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
eensch dat weer wel, heb eigenlijk nog nooit zo'n plastic jonge in mn handen gehad
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:19 schreef Pavement het volgende:
heb avatar crisis, KZ der avatar neigt me naar een andere avatar
ff omkleden
Ik gebruik anders voor de afwisseling graag zo af en toe een vibootje, wel zo relaxed tijdens een peukpauze....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
eensch dat weer wel, heb eigenlijk nog nooit zo'n plastic jonge in mn handen gehad
OMGquote:
die wil ik hebben !quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik gebruik anders voor de afwisseling graag zo af en toe een vibootje, wel zo relaxed tijdens een peukpauze....![]()
Niks tapijt laminaat lijkt mij de optiequote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:29 schreef versabommie het volgende:
Even alle grappen daargelaten een serieuze vraag ...
Een kennis van mij laat binnenkort haar vagina bekleden. Ze heeft een open
vagina (de lippen worden rondom bekleed).
Het is een standaard vagina met een flauwe bocht erin.
De man die deze vagina gaat bekleden meent 3 meter tapijt van 4 meter breed
nodig te hebben. Persoonlijk lijkt het mij een beetje ruim gemeten.
Wie weet of deze berekening klopt?
alleen serieuze reacties graag!
Wel graag met anti slip tegen het uitglijden.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
Niks tapijt laminaat lijkt mij de optie
Als ik haar was zou ik plavuizen laten leggen!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:29 schreef versabommie het volgende:
Even alle grappen daargelaten een serieuze vraag ...
Een kennis van mij laat binnenkort haar vagina bekleden. Ze heeft een open
vagina (de lippen worden rondom bekleed).
Het is een standaard vagina met een flauwe bocht erin.
De man die deze vagina gaat bekleden meent 3 meter tapijt van 4 meter breed
nodig te hebben. Persoonlijk lijkt het mij een beetje ruim gemeten.
Wie weet of deze berekening klopt?
alleen serieuze reacties graag!
idd je wil geen grotwandeling maken en gebleseerd rakenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wel graag met anti slip tegen het uitglijden.....
De prijs gaat wel in een erecte lijn de lucht in.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wel graag met anti slip tegen het uitglijden.....
auw, petraa toch. Beter laminaat plavuizen hebben van die scherpe randjesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik plavuizen laten leggen!!!
mwah ben er al uit geloof ik ...Het lijkt ruim bemeten maar een goede vagina bekleding verbruikt veelquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
Niks tapijt laminaat lijkt mij de optie
Voor je het weet is het ook uit z'n voegen...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
auw, petraa toch. Beter laminaat plavuizen hebben van die scherpe randjes
En mijn optie dan ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah ben er al uit geloof ik ...Het lijkt ruim bemeten maar een goede vagina bekleding verbruikt veel
tapijt omdat iedere lip rondom bekleed moet worden en het patroon en
vooral de vleug ook met de lippen mee moet lopen. Bij iedere lip moet
de weef richting (vleug of hoe het ook heet) dwars op de voorkant van de
lip komen. Bij een bocht in de vagina versnij je dus redelijk veel: de
lippen kunnnen niet als taartpunten uit een rond stuk komen want dan
klopt de vleug niet aan de voorkant van de lip en dat is erg lelijk. dus ja dan heb je veel tapijt nodig ..
Toch bedankt voor de optie Laminaait...hebben we het dan over kliTlaminaat?
Ja, maar wel verhuisbaaar nemen, dit voor het geval je "de doos" inwisseld voor een andere.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:34 schreef versabommie het volgende:
is een beetje een linke optie, met al die snijkanten, en ik zie het voegwerk ook niet zo gebeurenquote:
Een nieuwe start, een nieuwe bekleding zeg ik maar!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar wel verhuisbaaar nemen, dit voor het geval je "de doos" inwisseld voor een andere.....
ff offtopic, bij een vriend van me in zn kraak pandje hebben we wel een kast gemaakt in de vorm van een vagina, je kon er in zitten en was van binnen met tapijt bekleed. Heeft nog ergens in een blad gestaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah ben er al uit geloof ik ...Het lijkt ruim bemeten maar een goede vagina bekleding verbruikt veel
tapijt omdat iedere lip rondom bekleed moet worden en het patroon en
vooral de vleug ook met de lippen mee moet lopen. Bij iedere lip moet
de weef richting (vleug of hoe het ook heet) dwars op de voorkant van de
lip komen. Bij een bocht in de vagina versnij je dus redelijk veel: de
lippen kunnnen niet als taartpunten uit een rond stuk komen want dan
klopt de vleug niet aan de voorkant van de lip en dat is erg lelijk. dus ja dan heb je veel tapijt nodig ..
En voor ik het vergeet, de randen niet afwerken met siliconenk(l)it, sommigen hebben daar een aversie tegen...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
is een beetje een linke optie, met al die snijkanten, en ik zie het voegwerk ook niet zo gebeuren![]()
Of van die rubberen speeltuintegelsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:37 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zou zeggen glad beton![]()
Mocht je er lam opknallen, dan heb je nog wat plezier![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:37 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zou zeggen glad beton![]()
Mocht je er lam opknallen, dan heb je nog wat plezier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |