Och wees blij ...tegenwoordig nix geen mens hoor...ze verwijderen het nu "manueel"quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel helemaal mee eens en de bevallingen vond ik ook niet erg, maar bij mij wilde de placenta er alle 3 x niet uit, dus dan moet je na een *normale* bevalling toch nog onder het mes en aan de transfusie!!!
Pfffffffffffffffquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het mooiste vinnik dan wel als ze op de hurken ergens voor gaan en je ziet die bekken kantelen en die heupen uitbouwen...het lijkt wel een rerun van fucking tranformes....bzzzz brrrr krggg tzzz alles kantelt en klapt open yeeehaa!![]()
je zou het bijna zeggen jaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je het nu over een garagedeur
doe 'ns en zet eens op youtube?quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het mooiste vinnik dan wel als ze op de hurken ergens voor gaan en je ziet die bekken kantelen en die heupen uitbouwen...het lijkt wel een rerun van fucking tranformes....bzzzz brrrr krggg tzzz alles kantelt en klapt open yeeehaa!![]()
Damn, wéér een mysterie erbij.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedemorgen klein Zusje van...ja, van wie eigenlijk?
NOU! krijg de G niet meer uit mijn mond nu van eili heidquote:
Dat vertelde ik hen ook, het was iets van 8:20 uur.......quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:12 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Hier is het dus écht nog te vroeg voor.
Onmenselijke shit.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat vertelde ik hen ook, het was iets van 8:20 uur.......
Hoe stel je je dat voor in godesnaam? prop ik je in de hakselaar, neem ik de kettingzaag mee? Of laat ik je alle hoeken van de liefde zien ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja dan moet je dat maar een keer proeven
[..]
Er zijn er die de schuur wagenwijd openzetten voor de kijker tijdens de bevalling in de gelijknamige serie. Hoe erg kan iemand een intiem moment om zeep helpen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe 'ns en zet eens op youtube?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:06 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Natuurlijke theezakjes zijn duizendmaal beter dan neppe plastic tupperware meuk.
nix mis met een zwerend paardeoog toch ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zijn er die de schuur wagenwijd openzetten voor de kijker tijdens de bevalling in de gelijknamige serie. Hoe erg kan iemand een intiem moment om zeep helpen?
Ik heb hem nog nooit zo klein gehad. 'k Dacht, dan vinden ze vast de opening niet......quote:
Ik lees tegenwoordig selectief, maar vertel welke vraag stelde je ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoe stel je je dat voor in godesnaam? prop ik je in de hakselaar, neem ik de kettingzaag mee? Of laat ik je alle hoeken van de liefde zien ?
beetje vragen gaan lopen negeren, gek kuiken![]()
Een van de smerigste dingen vind ik nog dat vrouwen denken dat ze door die neptetten mooier worden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
Maar goed Neptieten geen probleem mee zolang ik er maar niet aan hoef te sabbelen, voor het zicht heb ik liever neppers dan van die wijven van boven de 40 die met hun hangtiet en verlepte kop nog aandacht proberen te trekken in hun tshirt met text op de boezem(en dan maar denken dat we naar de tiet gluren
![]()
Ach...we sabbelen ook met z'n allen aan Fok, ook een redelijk hoog nepgehalte....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
Maar goed Neptieten geen probleem mee zolang ik er maar niet aan hoef te sabbelen, voor het zicht heb ik liever neppers dan van die wijven van boven de 40 die met hun hangtiet en verlepte kop nog aandacht proberen te trekken in hun tshirt met text op de boezem(en dan maar denken dat we naar de tiet gluren
![]()
Yessssssssssssssssss, bof ik ff ik ben boven de 40 en alles is nog echt aan mij!!! Oke tand des tijds is wel langs geweest, maar goh kniesoor die daar oplet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:20 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Een van de smerigste dingen vind ik nog dat vrouwen denken dat ze door die neptetten mooier worden.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
![]()
wist niet dat jij zo verlegen was ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik lees tegenwoordig selectief, maar vertel welke vraag stelde je ?![]()
DIXIE ELKE MORGEN ELKE AVOND LALALALALAAAAAAAAAAAAAAquote:
eensch dat weer wel, heb eigenlijk nog nooit zo'n plastic jonge in mn handen gehadquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:20 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Een van de smerigste dingen vind ik nog dat vrouwen denken dat ze door die neptetten mooier worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |