quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:05 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Vuilak!
Je hebt de mooiste en meest magische gebeurtenis in deze realiteit afgekraakt!

Hoe stel je je dat voor in godesnaam? prop ik je in de hakselaar, neem ik de kettingzaag mee? Of laat ik je alle hoeken van de liefde zien ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja dan moet je dat maar een keer proeven
Ik heb mijn jaartjes in de bouw idd al achter me liggen, maar heb mijn dienstronde daar gedaanquote:[..]
Enne nee, daar zijn we dan weer niet voor gebouwd!!!! Dat wil ik dan wel weer toegeven, maar dat zegt niet dat wij niet het sterke geslacht zijn!!! En trouwens hang jij in een bouwput rond ???? Nee jij zit op je stoeltje achter je pctjuh te werken!![]()

Of "The making of"?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zelfs niet "the outcome"?

Spuit elf geeft ook weer waterquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:05 schreef Pavement het volgende:
[..]
ach sommige oudjes hebben een lift nodig, wees blij anders mot je tegen nog meer hangtetten aan kijken

neem van mij aan; de zwaartekracht krijgt vat op alles. dus...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:54 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
En hun tieten hangen na 50 jaar tegen de knietjes.

mm denk eensch na man, een golfbal door je pikbuis, dat is ongeveer wat ze voelen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zelfs niet "the outcome"?

De mijne "beviel niet".......quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:05 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Vuilak!
Je hebt de mooiste en meest magische gebeurtenis in deze realiteit afgekraakt!

De bevalling, het creëren van nieuw leven, maakt jou een soort semi-god.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:06 schreef petraa het volgende:
[..]
meest pijnlijke en bloederige bedoel je

Vrouwelijke bewegingen zijn sierlijk als een dans.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:08 schreef versabommie het volgende:
Ik vind vrouwen fantastisch...!![]()
Alles is mooi aan ze , rondingen, emoties, onzekerheid, het feit dat ze geiler worden naarmate ze ouder worden...men....Hulde ..neen driewerf HULDE voor den vrouw!

nou, ik vond het eindresultaat anders wonderbaarlijk geluktquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Er is totaal niets positiefs aan een bevalling!!!

quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neem van mij aan; de zwaartekracht krijgt vat op alles. dus...
en ik kan het weten, want ik heb bejaarde mannen gewassen in het bejaardenhuis, Zuster de kleine jongen moet ook nog![]()
![]()

quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:10 schreef versabommie het volgende:
wel godverdegodver:
Laatste Voyeur Anonieme_Fokker
Weer die sneak

Wacht, ik help je er even vanaf.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:10 schreef versabommie het volgende:
wel godverdegodver:
Laatste Voyeur Anonieme_Fokker
Weer die sneak

Mogguh Peev....for your information, ooit is er bij mij een camera door m'n pisbuis geprakt....dat viel allemaal best mee, alleen waren de beelden minder mooi.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
mm denk eensch na man, een golfbal door je pikbuis, dat is ongeveer wat ze voelen.

Daar ben ik het wel helemaal mee eens en de bevallingen vond ik ook niet erg, maar bij mij wilde de placenta er alle 3 x niet uit, dus dan moet je na een *normale* bevalling toch nog onder het mes en aan de transfusie!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, ik vond het eindresultaat anders wonderbaarlijk gelukt![]()
en het zal aan mijn anatomie liggenmaar de bevalling vond ik niet het rotste...

Het mooiste vinnik dan wel als ze op de hurken ergens voor gaan en je ziet die bekken kantelen en die heupen uitbouwen...het lijkt wel een rerun van fucking tranformes....bzzzz brrrr krggg tzzz alles kantelt en klapt open yeeehaa!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:09 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Vrouwelijke bewegingen zijn sierlijk als een dans.![]()
Mannen zijn lomp.

Hier is het dus écht nog te vroeg voor.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
for your information, ooit is er bij mij een camera door m'n pisbuis geprakt....

Daar wordt ik dan persoonlijk weer niet zo vrolijk van......quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:08 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
De bevalling, het creëren van nieuw leven, maakt jou een soort semi-god.
Door nu te bevallen kan je de wereld tot ver na jouw aardse bestaan beïnvloeden.

Morguh KZ!quote:

Vrouwenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het mooiste vinnik dan wel als ze op de hurken ergens voor gaan en je ziet die bekken kantelen en die heupen uitbouwen...het lijkt wel een rerun van fucking tranformes....bzzzz brrrr krggg tzzz alles kantelt en klapt open yeeehaa!![]()

Heb je het nu over een garagedeurquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het mooiste vinnik dan wel als ze op de hurken ergens voor gaan en je ziet die bekken kantelen en die heupen uitbouwen...het lijkt wel een rerun van fucking tranformes....bzzzz brrrr krggg tzzz alles kantelt en klapt open yeeehaa!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |