Ik bedoelde uiteraard dat mijn fobo zojuist is ontstaan.quote:
ik help graagquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:58 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik bedoelde uiteraard dat mijn fobo zojuist is ontstaan.
Nu nog meuk voor erin.
Waar ben jij mee bezig? vagina monologen?quote:
Maak flauwe grapjes wat je wil, mijn beste.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar ben jij mee bezig? vagina monologen?![]()
was het mijn immer fleurige bijdrage?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:16 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Maak flauwe grapjes wat je wil, mijn beste.
Mijn humeur is zojuist 180 graden de positieve kant op gemept.![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:56 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze de slechte smaak van hun vader hebben?
Goedzo! Gewoon lekker vrolijk blijven, vriend...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:16 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Maak flauwe grapjes wat je wil, mijn beste.
Mijn humeur is zojuist 180 graden de positieve kant op gemept.![]()
En hoe is het met jouw smaak? nou nou nou ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:26 schreef petraa het volgende:
[..]
kut heel verhaal getiept smilie erachter en weg.
Het komt er in kort op neer dat ze de slechte smaak van hun vader hebben!
Hoe fleurig is fleurig? wc-eend fleurig of soepjurk fleurig of nouja vul maar in!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
was het mijn immer fleurige bijdrage?![]()
![]()
Couldn't care less.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goedzo! Gewoon lekker vrolijk blijven, vriend...
Ohwja nog wat luchtige info tussendoor:
Dit jaar zullen meer dan 300.000 zeehonden op wrede wijze worden gedood. Van de zeehonden die in de afgelopen twee jaar werden gedood was 98% tussen twee weken en drie maanden oud.
Nou én!?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:38 schreef versabommie het volgende:
kutwijvuh ...allemaal![]()
Gemiddeld is de totale sterfte onder mannen ongeveer anderhalf keer zo hoog als onder vrouwen. Uiteraard zijn er verschillen per land.
In Polen is bijvoorbeeld het sterftecijfer onder mannen 12,2 per 1000 inwoners terwijl onder vrouwen het sterftecijfer 6,8 per 1000 is.
In Nederland is dat 8,8 en 5,6 per 1000 voor mannen en vrouwen respectievelijk.
Tja, wij mannen weten wel wanneer het tijd is om te gaan.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:38 schreef versabommie het volgende:
Gemiddeld is de totale sterfte onder mannen ongeveer anderhalf keer zo hoog als onder vrouwen. Uiteraard zijn er verschillen per land.
In Polen is bijvoorbeeld het sterftecijfer onder mannen 12,2 per 1000 inwoners terwijl onder vrouwen het sterftecijfer 6,8 per 1000 is.
juist! Die gleuven moeten altijd blijven plakken !quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, wij mannen weten wel wanneer het tijd is om te gaan.....![]()
Ik moet iets gemist hebben, sinds wanneerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:40 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Nou én!?
Laat ze lekker.
Vrouwen zijn tof![]()
Een minuut of 40 geleden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik moet iets gemist hebben, sinds wanneer
Dat is tot daar aan toe, maar er blijven allemaal woorden uit komen.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
juist! Die gleuven moeten altijd blijven plakken !
Eensch! Echter is het natuurlijk wel krom verdeeld, vrouwen hebben alle leuke dingen, het sterftecijfer, meervoudige orgasmus, jopen, pmsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:40 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Nou én!?
Laat ze lekker.
Vrouwen zijn tof![]()
Er last van?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eensch! Echter is het natuurlijk wel krom verdeeld, vrouwen hebben alle leuke dingen, het sterftecijfer, meervoudige orgasmus, jopen, pms
en wat hebben wij?
Eén paar handen.....t'moet lukkenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eensch! Echter is het natuurlijk wel krom verdeeld, vrouwen hebben alle leuke dingen, het sterftecijfer, meervoudige orgasmus, jopen, pms
en wat hebben wij?
Ja ik bedoel ze hebben al een klitoris en tieten, welke imbeciel vond het niet genoeg en heeft ze ook nog van stembanden voorzien ????quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is tot daar aan toe, maar er blijven allemaal woorden uit komen.....![]()
Verse shizzle for da masses.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kijk, dat is nieuws......
Thát would be God.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja ik bedoel ze hebben al een klitoris en tieten, welke imbeciel vond het niet genoeg en heeft ze ook nog van stembanden voorzien ????
Neuh dat niet, maar vanuit zakelijke oggpunten wil ik toch de verdeelsleutel in deze aan de kaak stellen!quote:
Toch niet zo gek dat het aantal "gelovenden"sterk afneemt?quote:
Wij hebben...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh dat niet, maar vanuit zakelijke oggpunten wil ik toch de verdeelsleutel in deze aan de kaak stellen!
Wij hebben ook een uit de kluiten gewassen clit tochquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja ik bedoel ze hebben al een klitoris en tieten, welke imbeciel vond het niet genoeg en heeft ze ook nog van stembanden voorzien ????
Verdomd...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Toch niet zo gek dat het aantal "gelovenden"sterk afneemt?
Zo zou je het natuurlijk ook kunnen stellen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wij hebben ook een uit de kluiten gewassen clit toch![]()
Die stembanden; ik hou het erop dat het een foutje was.....oordoppen doen de rest![]()
Mijn smaak is prima!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:38 schreef versabommie het volgende:
Yup.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Mijn smaak is prima!!!
Enne lang leve de wijve, wij zijn uiteindelijk toch het sterke geslacht!!!![]()
Daarme nemen wij het advies van dezelfde soort in overweging en/of zetten het om in dadenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:49 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Zo zou je het natuurlijk ook kunnen stellen.
Prima dat ze stembanden hebben maar wat moeten wij in jezusnaam met ons gehoorsysteem!?
Ja ik bedoel als je ze stembanden geeft doe dan de klus afmaken:quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wij hebben ook een uit de kluiten gewassen clit toch![]()
Die stembanden; ik hou het erop dat het een foutje was.....oordoppen doen de rest![]()
Oneensch, vrouwen hebben ook alle nare dingen, ongesteldheid, zwangerschap, bevalling!!!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
en wat hebben wij?
Vind het meer krakende wagens die, dat is waar, het langst lopen...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Mijn smaak is prima!!!
Enne lang leve de wijve, wij zijn uiteindelijk toch het sterke geslacht!!!![]()
Hoe smaak jij dan?quote:
Mooi, gaan jullie voortaan maar in de bouwput rondhangen!quote:Enne lang leve de wijve, wij zijn uiteindelijk toch het sterke geslacht!!!![]()
Niet te vergeten, ze hebben een wisselende hormonenspiegel....tering, wat een ellende moet dat zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Oneensch, vrouwen hebben ook alle nare dingen, ongesteldheid, zwangerschap, bevalling!!!!!!
Hoe durf jij de bevaling in negatieve context te noemen!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Oneensch, vrouwen hebben ook alle nare dingen, ongesteldheid, zwangerschap, bevalling!!!!!!
En hun tieten hangen na 50 jaar tegen de knietjes.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet te vergeten, ze hebben een wisselende hormonenspiegel....tering, wat een ellende moet dat zijn![]()
Pak ze, Versa!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:53 schreef versabommie het volgende:
Mooi, gaan jullie voortaan maar in de bouwput rondhangen!
Ik vind dat Nadia het wel aardig goed doet met haar "Schatje" links en rechtsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja ik bedoel als je ze stembanden geeft doe dan de klus afmaken:Neem de man zijn trommelvliezen af of... Geef de vrouw hersenen om iig een keer iets nuttigs met die stembanden voort te brengen!
Nu hebben ze stembanden maar niet het vermogen om er een normale zin uit te persen die ook nog ergens op slaat!
Die god of moeder natuur of weet ik welke grappenmaker achter dit stukje sarcasme zit had beter moeten nadenken!![]()
Daar hebben we dr Laban van de Bergmankliniek voor!!! dus dit punt gaat niet op!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:54 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
En hun tieten hangen na 50 jaar tegen de knietjes.
Dood aan neptieten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Daar hebben we dr Laban van de Bergmankliniek voor!!! dus dit punt gaat niet op!!![]()
quote:
quote:Mooi, gaan jullie voortaan maar in de bouwput rondhangen!
Ze zijn dan nog steeds niet nep, maar alleen wat gelift!!!quote:
Je bedoelde "Onthaarde moeders"? Dat vind ik geen probleem. Wel een probleem is dat ze het tegenwoordig ook van de man eisen dat hij er als een kaal geplukte kip bij moet gaan lopen....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:54 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Hoe durf jij de bevaling in negatieve context te noemen!
ONTAARDE MOEDER!
stel je niet aan, jurk!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:52 schreef petraa het volgende:
[..]
HEAR HEAR!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:54 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
ONTAARDE MOEDER!
Britta is erg tof!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Persoonlijk vind ik Brigitta Böhler wel een kanjertje....
al weet ik niet waarom
Er is totaal niets positiefs aan een bevalling!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:54 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
ONTAARDE MOEDER!
Vrouwen zijn niet sterk, da's gewoon kul. Wel teringtaai en volhardend......zowel in positieve als negatieve zin.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja dan moet je dat maar een keer proeven
[..]
Enne nee, daar zijn we dan weer niet voor gebouwd!!!! Dat wil ik dan wel weer toegeven, maar dat zegt niet dat wij niet het sterke geslacht zijn!!! En trouwens hang jij in een bouwput rond ???? Nee jij zit op je stoeltje achter je pctjuh te werken!![]()
Vuilak!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Er is totaal niets positiefs aan een bevalling!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |