en een stuk pijnlijker dan die van jouquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Das wel een uitgebreide behandeling!![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga deze open deur niet intrappen, ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet!![]()
![]()
Waar haal ik het materiaal vandaan ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Je kan het!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ja lijkt me ook wel, mijn behandeling is ook uiterst effectief, duurt korter hoewel kan ook langer duren en minder pijnlijk!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
en een stuk pijnlijker dan die van jou
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook wel, mijn behandeling is ook uiterst effectief, duurt korter hoewel kan ook langer duren en minder pijnlijk!!!
Je weet het ik lees zeer selectief!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar haal ik het materiaal vandaan ?
Waar haal ik het materiaal vandaan ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Je weet het ik lees zeer selectief!!!![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar haal ik het materiaal vandaan ?
Ik ook......laat ons het resultaat weten.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op het schuren![]()
schijterdquote:
Jups....maar de rest moeten jullie zelf doen. Ik ben even mijzelf een uurtje in het zweet werken.......quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:28 schreef versabommie het volgende:
Onderhand een topic vol in een ochtend![]()
Er was een tijd dat dat vrij vanzelfsprekend was.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:28 schreef versabommie het volgende:
Onderhand een topic vol in een ochtend![]()
kweet het, 4 topics per dag was een schijntje!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:35 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Er was een tijd dat dat vrij vanzelfsprekend was.
Dat doen ze nu in de COS.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
kweet het, 4 topics per dag was een schijntje!
kan toch niet ? Waar zijn al die huismokkels die de hele dag toch al geen ruk doen ? die kunnen toch ff meeposten hier?quote:
Lui, zeg ik je.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
kan toch niet ? Waar zijn al die huismokkels die de hele dag toch al geen ruk doen ? die kunnen toch ff meeposten hier?
hoiquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
kan toch niet ? Waar zijn al die huismokkels die de hele dag toch al geen ruk doen ? die kunnen toch ff meeposten hier?
Aaaaaaaaah leuk een huismokkel cq slachtoffer ( mooi woord he slacht!) cq koffiemejufvrouw cq kutnewbie enzovoorts!quote:
Vrouwen....het luie geslacht!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |