Doe maar een decolleté tot op je navel danquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:50 schreef kleinzusje het volgende:
Dag liefies![]()
Nog ff met mn Sportmaten koffie zuipen en dan naar betondorp fietsen, wat geile opmerkingen over mn hangjetsers scoren![]()
Tsjouwwwwwwww![]()
lijkt me sterk, is moeilijk schatten hoor bij vrouwen voordat je er op duiktquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en aangezien de meeste mannen dan voor een kleinere nauwere vagina gaan, heb je altijd genoeg!![]()
![]()
ow, ik dacht in het kader van de zwaartekracht enzo, dat jonger ook strakker betekende.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
lijkt me sterk, is moeilijk schatten hoor bij vrouwen voordat je er op duikt![]()
neuh niet altijdquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, ik dacht in het kader van de zwaartekracht enzo, dat jonger ook strakker betekende.My bad
ach nou ja, hoe zou ik dat ook moeten weten...quote:
buuf deze http://www.youtube.com/watch?v=F5O6wmi_OMI&mode=related&search= al eens gezien ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach nou ja, hoe zou ik dat ook moeten weten...![]()
huhuquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:05 schreef Pavement het volgende:
[..]
buuf deze http://www.youtube.com/watch?v=F5O6wmi_OMI&mode=related&search= al eens gezien ?
Voor mij persoonlijk is het niet interessant, kleine of grote borsten, hangende of parmantig, grote of kleine openingen, het is mij om het even.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, ik dacht in het kader van de zwaartekracht enzo, dat jonger ook strakker betekende.My bad
quote:
http://www.youtube.com/watch?v=1P3Wc-37pC4quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk is het niet interessant, kleine of grote borsten, hangende of parmantig, grote of kleine openingen, het is mij om het even.
Misschien is karakter wel meer belangrijk?
absoluut! en volgens mij zijn de meeste mannen niet zo oppervlakkig als ze zich soms voordoen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk is het niet interessant, kleine of grote borsten, hangende of parmantig, grote of kleine openingen, het is mij om het even.
Misschien is karakter wel meer belangrijk?
Blijkbaar niet over JFK.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:43 schreef ppi het volgende:
[..]
Heb net zitten luisteren naar deze plaat, Say it ain't so, als je in een beetje depristemming bent is dit geen aanrader geloof ik.
Ging dit nu over de moord op JFK ?
http://uk.youtube.com/watch?v=eZTt9B70fc8
Nou ja, ik heb wel grenzen.........dat dan weer wel....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
absoluut! en volgens mij zijn de meeste mannen niet zo oppervlakkig als ze zich soms voordoen.![]()
in de zin van: het mot er precies zo uitzien... het is net al een designbank, leuk om naar te kijken, maar die grote oude engelse bank met losse kussens zit veel lekkerder![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=1P3Wc-37pC4
Oi, ik kan er niets aan doen dat die uberblije gele bal rode wangetjes heeft.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:58 schreef versabommie het volgende:
Ik heb trouwens een probleem...Ik heb aan mijn penis verchroomd kunststof zitten.
Nu wil ik deze delen het liefst overspuiten in de kleur van de penis.
Hoe moet ik mijn penis voorbehandelen??
Allereerst goed ontvetten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:58 schreef versabommie het volgende:
Ik heb trouwens een probleem...Ik heb aan mijn penis verchroomd kunststof zitten.
Nu wil ik deze delen het liefst overspuiten in de kleur van de penis.
Hoe moet ik mijn penis voorbehandelen??
Das wel een uitgebreide behandeling!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Allereerst goed ontvetten.
1. Hang het geheel in een bak met ammoniak (ca. 20 minuten)
2. Spoel het af door te wisselen met een bak terpentine (ca 10 minuten)
3. Neem vervolgens een tweecomponenten primer voor hechting en sop je 10 cm daar 50 keer in zodat alles randjes geod gevuld zijn (daarna één dag wachten)
4. Neem nu schuurpapier 40 en ruw het geheel op
5. Het kan nu voor de eerste maal in de kleur gespoten worden (herhaal dit 4 maal en tussen iedere laag licht schuren)
Als je iets doet, moet je het goed doen........quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Das wel een uitgebreide behandeling!![]()
Ik ga deze open deur niet intrappen, ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Eerst goed insmeren met k*tsappen *dit voor de jonge lezers onder ons* en daarna gewoon overspuiten in de kleur die je wilt.
Ik verheug me nu al op het schurenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Allereerst goed ontvetten.
1. Hang het geheel in een bak met ammoniak (ca. 20 minuten)
2. Spoel het af door te wisselen met een bak terpentine (ca 10 minuten)
3. Neem vervolgens een tweecomponenten primer voor hechting en sop je 10 cm daar 50 keer in zodat alles randjes geod gevuld zijn (daarna één dag wachten)
4. Neem nu schuurpapier 40 en ruw het geheel op
5. Het kan nu voor de eerste maal in de kleur gespoten worden (herhaal dit 4 maal en tussen iedere laag licht schuren)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |