Ik heb dit niet verzonnen, dat deden die belspelletjes.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:18 schreef Elseetje het volgende:
Je moet niet zulke moeilijke TT's maken hoor.
Ik verbaas me er eigenlijk niet over. Communicatietechnisch zitten die belspelletjes namelijk perfect in elkaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Ik heb me altijd al verbaast waarom mensen de moeite nemen te SMS\'sen als er gevraagd wordt naar een bekende TV-serie en er in de vraagbalk onderin "CS.: M..mi" staat. Zoiets kan toch alleen maar oplichterij zijn?
Je vergeet 1 kolom.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:27 schreef Fastmatti het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, het neemt irritante vormen aan. Vraag me af of dat door de nieuwe layout komt. Want drukker is het niet geworden.quote:
kleurstelling ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:47 schreef Autodidact het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=dRPnBs8KCAwquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:05 schreef Fastmatti het volgende:
We're gonna win
Don't wanna be a loser - gonna win
Cuz winnin' really is the only thing
Get out of the way we're comin' in
If ya wanna fight just step inside the ring
Does anybody wanna take a swing?
It's gotta be all or nothing
Oh we're gonna be the champions
Ya we're goin' all the way - we're gonna win win
We're gonna win
Forget about a draw - we're gonna score
And then we're gonna get a few more
Maybe another one just to be sure
We'll make ya look just like an amateur
Until the final whistle it's a war
And then we're gonna pick ya off the floor
We wanna hear the crowd really roar
Ya - we're comin' in we're gonna win win
We're gonna win - we wanna win
Cuz number one is everything
We're gonna win - we wanna win
We're gonna be the champions
We're gonna win
![]()
http://youtube.com/watch?v=N0D-boeOCG0quote:MacArthur's Park is melting in the dark
All the sweet, green icing flowing down
Someone left the cake out in the rain
I don't think that I can take it
'Cause it took so long to bake it
And I'll never have that recipe again
Oh, no!
Wat een mongolen. Zeker wel uitkering vangen he?quote:
Die zijn in de ban van fok. Hoezo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waar zijn pjo en aoristus?
Dat en Vomitorium Gallery.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn helden. Dat noem ik nou kunst.
Die kale met z'n hakbijl werkte in een gevangenis met jongeren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat een mongolen. Zeker wel uitkering vangen he?
Jij hebt pjo iets aangenaaid. Slappe mods op POL.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die zijn in de ban van fok. Hoezo.
Gesponserd door Henri?quote:
Mods kunnen niet bannen, dat zou je inmiddels moeten weten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij hebt pjo iets aangenaaid. Slappe mods op POL.
Te weinig gekregen dus.quote:
Nah, misschien. Ik heb er meer voor gekregen dan ik als doel had gesteld. Bovendien heb ik al een andere woning gekocht, dus dit komt wel goed uitquote:
Goed lezen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mods kunnen niet bannen, dat zou je inmiddels moeten weten.
Je moet voor jezelf eens afvragen wat het eerste liedje was wat je hoorde (of wat je kan herinneren). Voor zover ik weet is dit de mijne:quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=dRPnBs8KCAw
Niet slecht![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:52 schreef Reya het volgende:
Nobelprijs natuurkunde naar Fert en Grünberg
Ik dacht even...
Blz. 67 http://www.aivd.nl/conten(...)aivdradicaledawa.pdfquote:Een actie van strategische beleidsbeïnvloeding werd geregisseerd door de onder 2.2
genoemde Tilburgse salafitische moskee. Toonaangevende personen binnen deze moskee
bleken de drijvende kracht achter de radicalisering en publieke uiting hiervan van een
Utrechtse VMBO-docente. Deze docente was in het najaar van 2006 ontslagen nadat zij
haar schooldirectie te kennen had gegeven mannen niet langer meer de hand te willen
schudden. Hieruit is veel media-aandacht, een zaak bij de Commissie Gelijke Behandeling
(die de docente in het gelijk stelde) en een rechtszaak (waarbij de school in het gelijk werd
gesteld) voortgevloeid. Vanuit de Tilburgse moskee is deze docente tijdens het gehele
traject inhoudelijk aangestuurd en zag men hierin een verdere opmaat tot het invoeren van
ultraorthodoxe islamitische leef- en gedragsregels in Nederland.
Schokkendquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:29 schreef Klopkoek het volgende:
Vreemd dat de media dit nog niet is opgevallen want dit is tamelijk schandalig en schokkend. Dat zo makkelijk een stelletje extremisten de politieke agenda kunnen sturen!
Tsja, de slinkse bejaarden van de de oude media hebben nog immer totaal geen benul wat ze aanmoeten met het einde der multicul.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:29 schreef Klopkoek het volgende:
Die rel van vorig jaar over de docente in Tilburg die weigerde mannen de hand te schudden (waarop vervolgens Verdonk opperde de Comissie Gelijke Behandeling af te schaffen) blijkt nu ingestoken te zijn door de salafistische beweging!![]()
[..]
Blz. 67 http://www.aivd.nl/conten(...)aivdradicaledawa.pdf
Vreemd dat de media dit nog niet is opgevallen want dit is tamelijk schandalig en schokkend. Dat zo makkelijk een stelletje extremisten de politieke agenda kunnen sturen!
hehehehquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:52 schreef Autodidact het volgende:
Voor geïnteresseerden; dadelijk Cees Dekker (een natuurkundige die iets van biologie meent te weten) bij Knevel.
Cees Dekker die zichzelf belachelijk maakt
Vind ik wel een leuk nummer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je moet voor jezelf eens afvragen wat het eerste liedje was wat je hoorde (of wat je kan herinneren). Voor zover ik weet is dit de mijne:
http://youtube.com/watch?v=v2qtMAqelSg
![]()
Kijk naar Balkenende en dan naar Sabine Uitslag. Dan 3 personen verder naar links. De jongen met het donkerblonde haar en de dichtgeknoopte witte blouse ben ik. Mijn bril is net niet zichtbaar (dat is de pest met een montuurloos model, op een afstand zie je die niet meer). Je ziet nog net dat ik nogal geforceerd probeer te glimlachen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:27 schreef Jurgen21 het volgende:
Hé Wolffenstein, waar sta jij op die foto van de Zomerschool in het vandaag bezorgde CDA-magazine?![]()
Ik had Homer Simpson verwacht.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=N0D-boeOCG0
Jurgen21 is het met mij eens?? Ik was het vanmiddag eens met Autodidact?? Volgens mij heb ik koorts ofzo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:29 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Hier ben ik het 3000% mee eens. De scheiding van kerk en staat heeft namelijk nul komma nul te maken met de geloofsovertuiging van volksvertegenwoordigers of politieke partijen.
Pic?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Kijk naar Balkenende en dan naar Sabine Uitslag. Dan 3 personen verder naar links. De jongen met het donkerblonde haar en de dichtgeknoopte witte blouse ben ik. Mijn bril is net niet zichtbaar (dat is de pest met een montuurloos model, op een afstand zie je die niet meer). Je ziet nog net dat ik nogal geforceerd probeer te glimlachen.
http://thinkprogress.org/2007/10/09/savage-cheney/quote:Decades later, Bush’s legal team used their first meeting in January 2001 — nine months before 9/11 — to map out a plan to expand presidential authority. According to Savage, who appeared on C-SPAN’s Washington Journal this morning, Cheney was looking for a moment to “seize” power in the weeks before 9/11:
We are going to expand presidential power in any way we can. This was discussed in January 2001 at the first meeting of the White House legal team after the inauguration, long before 9/11. If an opportunity arises to expand presidential prerogatives, you will seize it.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://thinkprogress.org/2007/10/09/savage-cheney/
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:48 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Jurgen21 is het met mij eens?? Ik was het vanmiddag eens met Autodidact?? Volgens mij heb ik koorts ofzo.
quote:Voor eigen Erf
Onze kassiers op de wegen beroofd;
Aan ouden van dagen op klaarlichte dag
Hun tasje met spaargeld ontrukt;
Onze roomblanke dochters onteerd.
Waarheen, mijn Vaderland?
O Nederland, ontwaak!
Gooi al dat zwarte tuig er uit:
Ons land voor ons!
Op, naar de Blanke macht!
Bohler is Eerste Kamerlid, maar bepaalt haar nering het beleid van GL? Waar was Wilders, waar was Verdonk, die sterk sympathiseren met Hrsi Ali en waarvan de eerste ook bewaakt moet worden? Of was het bij Wilders weer het arbeideristische argument van de kosten?quote:
Akkoord, daar zit wat in.quote:2 De TK is TERECHT Ayaan H.A. kots en kots beu. En dat ben ik ook. Ze roept de problemen over haarzelf af. Ze heeft teveel op de overheid geleund, ze WIST dat het tijdelijk was. En was al twee keer over het hart gestreken . Het houdt echt een keer op.
[..]
Nee, kun je niet gelijk stellen, Bolkestein sprak in \'91 toen de samenleving nog niet was gepolariseerd op dit punt. Hij nam later afstand van Fortuyn (met hem zouden wij een pleefuguur slaan) en toen Hirsi Ali in de kamer zat was hij zo wat weer ambteloos burger. Als hij na 2001 had gezegd wat hij in \'91 had gezegd, had ook hij wrs problemen ondervonden. Vergeet ook niet dat veel bedreigingen wrs ook via internet worden geuit, in \'91 hadden we dit geweldige medium nog niet.quote:Elke dode is er een teveel. Maar als de overheid te scheutig wordt met het in bescherming nemen van degelijke projectielen, dan komen er steeds meer.
Ze denken dat ze van alles kunnen roepen en misbruiken het recht op vrije meningsuiting. Met de wetenschap dat de overheid ze dan in bescherming moeten nemen.
Dat vind ik de omgekeerde wereld.
Het probleem is dus politici en opiniemakers die hun vak niet verstaan.(Bolkestein had destijds als enige ook een forse opinie. Maar dat was een prof die zijn vak wel verstond en behoefde geen beveiliging).
Reve.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:07 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb je gespot Wolffenstein. Glimlachen op een foto gaat mij ook altijd slecht af![]()
Ik duik nu mijn nest in, want ik moet morgen vroeg naar de Uni. Als toegift nog een Reve voor jullie![]()
[..]
Ik geloof het meteen, dat hij een goede prof is...maar een integere bioloog heult niet met ID. Voor hem best klote dat publicaties ook op internet bewaard blijvenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:42 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
heheheh, schoenmaker blijf bij je leest inderdaad.
Overigens geldt hetzelfde natuurlijk voor die Herman Philipse. En weet ik uit ervaring dat Cees Dekker een geweldige prof is, die ook het biologische deel goed kan uitleggen. Heb zelf ook nog les van hem gehad (Biophysics) en een korte tijd in z'n groep rondgelopen.
Mijn 'wetenschappelijke onderbuik'quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:11 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik geloof het meteen, dat hij een goede prof is...maar een integere bioloog heult niet met ID.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:11 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik geloof het meteen, dat hij een goede prof is...maar een integere bioloog heult niet met ID. Voor hem best klote dat publicaties ook op internet bewaard blijven.
quote:ID heeft tevens een waardevolle rol als lastige luis
in de pels van het darwinisme, door het kritisch uitdagen van
evolutionaire claims en scenario’s, waardoor – geheel in stijl – de
zwakkere zullen worden weggewied en de sterkere in kracht zullen winnen.
Ik denk dat darwinistische evolutie op de lange termijn sterker
onderbouwd zou kunnen worden door de uitdagingen van ID, hoewel
waarschijnlijk met wat bescheidener claims en een nauwkeuriger scheiding van wetenschap en metafysica.
Niet onwetenschappelijk; pseudo-skeptisch, alhoewel ik kan begrijpen dat na paar keer discussiëren de koek op is. Overigens zegt Dekker dat de vragen en uitdagingen die creationisten betekenen voor de Darwinisten ervoor zou kunnen zorgen dat het Darwinisme beter gefundeerd zou kunnen worden. Mijn vraag: is het wel een creationist???quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:19 schreef TomTancr3do het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik dat mensen die ID op voorhand als theorie al afwijzen, zelf behoorlijk onwetenschappelijk bezig zijn. Magoed, da's slechts mijn bescheiden mening.
Klopt. Maar het is al lang niet meer op voorhand. Het is op sterven na dood.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:19 schreef TomTancr3do het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik dat mensen die ID op voorhand als theorie al afwijzen, zelf behoorlijk onwetenschappelijk bezig zijn. Magoed, da's slechts mijn bescheiden mening.
Ik denk het wel, stiekem. Maar ook een realist. Dan krijg je dit nogal schizofreen aandoende gedrag.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:23 schreef Ryan3 het volgende:
Mijn vraag: is het wel een creationist???
Ow oké. Dat wist ik niet. Zoals gezegd ben ik er niet zo in thuis.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:25 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is al lang niet meer op voorhand. Het is op sterven na dood.
Ja, grappige is dat de traditionele katholiek Kenneth Miller het wetenschappelijk heeft onderuitgehaald. Nou ja, ID heeft eigenlijk geen wetenschap geleverd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:28 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Ow oké. Dat wist ik niet. Zoals gezegd ben ik er niet zo in thuis.
Mja, het is maar wat je keihard noemt. De evolutietheorie bestaat eigenlijk enkel uit erfbaarheid, variatie en selectie. Dat zijn bewijsbare concepten die onherroepelijk tot evolutie leiden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:28 schreef TomTancr3do het volgende:
Maar is die evolutietheorie dan al eens keihard bewezen? Want dat laatste lijkt me toch vrij moeilijk voor deze specifieke theorie. Het is ook niet echt iets dat je even simpel in formules kunt vatten en kunt bewijzen met een relatief simpel experiment.
Zo zie ik het dus ook. Maar zie het maar eens hard te maken, da's blijkbaar toch nog een hele klus.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:48 schreef Autodidact het volgende:
Mja, het is maar wat je keihard noemt. De evolutietheorie bestaat eigenlijk enkel uit erfbaarheid, variatie en selectie. Dat zijn bewijsbare concepten die onherroepelijk tot evolutie leiden.
Hmmm, zit nog wat in ook. Het is natuurlijk zo (bij een perfecte dobbelsten tenminste, die overigens niet bestaat), maar bewijs het maar eens. Dan moet je toch met logische argumenten aan komen zetten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:59 schreef Monidique het volgende:
Dat is zoiets als bewijzen dat je één-zesde kans hebt een vijf te gooien op een dobbelsteen.
Ik had daar laatst nog een hele discussie over. Met een jongen die een master in Finance heeft. Hij denkt alles te weten over statistieken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:59 schreef Monidique het volgende:
Dat is zoiets als bewijzen dat je één-zesde kans hebt een vijf te gooien op een dobbelsteen.
Da's trouwens een iets ander verhaal. Wellicht heeft hij hier wel een punt, maar ik weet het ook niet zeker.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:28 schreef Gabry het volgende:
Dus bij gokken maakt het voor mij geen verschil waar ik op inzet want de kans is overal even groot, maar hij weigert in te zetten op wat al gevallen is omdat alles even vaak zal voorkomen.
Dat is een praktijkvoorbeeld waarin dit vraagstuk relevant wordt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:34 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Da's trouwens een iets ander verhaal. Wellicht heeft hij hier wel een punt, maar ik weet het ook niet zeker.
Nee, toch niet helemaal, volgens mij. Ik volgde ooit een vak waarbij, meen ik, iets vergelijkbaars aan bod kwam. Die prof beweerde geloof ik hetzelfde als die medestudent van je, en echt heel de collegezaal verklaarde hem voor gek. Uiteindelijk bleek hij nog gelijk te hebben ook.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:35 schreef Gabry het volgende:
Nou, zijn master toont aan dat hij heeft jarenlang statistiek heeft gehad, terwijl ik met mijn juridische opleiding amper nog een som kan oplossen. Dus hij zou meer kennis op dat gebied moeten hebben.
[..]
Dat is een praktijk voorbeeld waarin het vraagstuk relevant wordt.
IK BEN AAN HET WINNEN !!quote:
Lees die link van mij hierboven eens door, zeker weten dat je met je oren staat te klapperen.quote:
Ik denk niet dat het hetzelfde is, maar het is wel een prachtige casus.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:20 schreef TomTancr3do het volgende:
Hmmm, ik heb gevonden wat het was, had de presentatie nog ergens op de PC staan. Het had hiermee te maken:
http://en.wikipedia.org/wiki/Monty_Hall_problem
Of het echter toepasbaar is op jouw probleem moet ik nog even uitvinden.
Nee, ik ben er inmiddels redelijk van overtuigd dat het inderdaad wat anders is. En dat jij dus inderdaad gewoon gelijk hebt met je dobbelsteenprobleem. Al twijfel ik toch nog een beetje, dit soort zaken blijven altijd een klein beetje tricky vanwege combinatoriek e.d. En je gaat zo af als je het toch mis blijkt te hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:34 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het hetzelfde is, maar het is wel een prachtige casus.
Oh ja! Die was ooit bij de Wetenschapsquiz. Mijn broertje en mijn vader verklaarden me voor gek dat ik dat antwoord gaf. Ik heb er uiteindelijk een boom van getekend, geloofden ze het nog niet. We hebben het met muntjes gedaan (twee beatrixstuivers en een willemientje), en nog geloofden ze me niet. Ze geloofden het pas toen Wim T. Schippers het zei.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:20 schreef TomTancr3do het volgende:
Hmmm, ik heb gevonden wat het was, had de presentatie nog ergens op de PC staan. Het had hiermee te maken:
Of het echter toepasbaar is op jouw probleem moet ik nog even uitvinden.
Ik geloof daar geen bal van.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:20 schreef TomTancr3do het volgende:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 07:59 schreef Elseetje het volgende:
Ik wist niet dat TomTancr3do [ afbeelding ] was?
Ach, ieder z'n meug.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:16 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Mannen Sexy & Gewaagd #27.
Anale sex met olijfolie als glijmiddel?
De vraag is natuurlijk ook: wat doe jij in topics over olijfolie voor anale seks?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:16 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Mannen Sexy & Gewaagd #27.
Anale sex met olijfolie als glijmiddel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |