Vanavond als verjaardagskadootje!quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:14 schreef Anitra het volgende:
nee hoor frummel komt vandaag
I[/sub]is mijn gevoel, maar die zit er vaak naast[/sub]
Weer een jongetje!!quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:39 schreef _lotje_ het volgende:
mag ik ook op t lijstje? ah? toe?
14 dec zou mijn kleine mannetje komen... eens zien offie zich eraan houdt
Komt je zusje hier ook meepraten?quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:18 schreef _lotje_ het volgende:
thnx
volgens de 3D echo-mevrouw zou ie de 11de komen... k heb m liever wat eerder dan met kerst iig
mn zusjes meisje (!) zou volgens dezelfde mevrouw de 24ste komenen zij is nu 29 weken (pcies 1 weekje achter zeg maar) dus dat scheelt wel weer!
Dat heb ik dus ook.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik voel vooral ergveel gefriemel en gedraai, nog geen echte shoppen en porren. Tis wel heel duidelijk te voelen voor mij, maar nog niet voor de buitenwacht
zeg dat niet te hardquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:52 schreef Nijna het volgende:
Het kan natuurlijk niet dat dit topic niet in mn active topics staat dus maar even een postje met een verslagje van de VK ertegenaan gooien...
Ben weer door de keuring, als frummel volgende week nog zit strippen en als dat geen effect zou hebben dan mag ik naar de gyn.
VK hoopte dat het "dreigement" zou helpen... en ik hoop van harte mee dat frummel gewoon besluit om voor die tijd te komen. Vandaag wordt het denk ik niet meer, is het veel te rustig voor in mn buik. Maar ik vind dit topic wel een mooi streven...
Vanavond gaan we dan toch maar pannenkoeken eten, gister kwam het er niet van dus ik ga ze zo maar bakken, al heb ik het vermoeden dat mijn moeder stiekum al aan t bakken is geslagen...
Ik had gewoon gekopierd.. Wat raar. Sorry sjak!quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:21 schreef Lois het volgende:
Welkom Lotje.
Sjak ik heb je er weer ingeplakt, je was er tussen uit gevallen? Heel vreemd.
Laat? Neetoch? Het is haske vroegquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:47 schreef Ticootje het volgende:
Nee nog steeds niets hier. Ze is wel heel laat vandaag!
Misschien krijg ik straks wel een sms...
Dat klinkt niet goed. Wat zegt de begeleider ervan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:21 schreef Pruk het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat ik met mijn zwangerschapsyoga aanmoet.
Gisteren weer gegaan en na 10 minuten bezig zijn kreeg ik weer zo'n flauwte-aanval, net zoals de vorige keer. Dit keer gaan zitten, maar mijn hartslag bleef idioot hoog (110 a 120 slagen per minuut) en ik voelde me eigenlijk gewoon ronduit kut. Ook een glaasje water hielp niet echt. Ik heb al metafgesproken dat ik volgende week gewoon weer ga, maar als het dan weer gebeurd, dan moet ik toch echt naar wat anders gaan kijken, want dit is gewoon niet goed.
Die had de vorige keer dus aangegeven dat ik het beste kon gaan zitten en die heeft de hele les zowat met een half oog over mij gewaakt om te kijken of het echt wel goed ging. Maar helaas weet zij ook niet waar het door komt. Zou het door de wierrook kunnen komen ofzo (het lesuur voor ons wordt er wierrook gebrand in het zaaltje, maar er is ook een goede afzuiginstallatie die vol staat te draaien voordat wij in het zaaltje komen)?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed. Wat zegt de begeleider ervan?
Ach, klein_spookje toch! Gelukkig heb je een hele lieve man en ik ben ervan overtuigd dat hij gelijk heeft als hij zegt dat je lief en mooi bentquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:17 schreef klein_spookje het volgende:
Heb gisteravond ook flink geklaagt tegen man lief. Hij zegt steeds dat ie me mooi en lief vind maar gister voelde ik me echt zo ((&^*(U(^)&%&^$ en alles meer behalve lief en mooi.
Dus ik verdrietig hoe kan je me nou nog mooi vinden zo behaard, bebuikd en beaambeid daar is toch geen drol aan snik.
Maar hij is lief gelukkig ff lekker samen gedoucht en daarna heeft hij me heerlijk in bed gestopt waar ik heb gelezen en daarna ben gaan slapen heerlijk. Mara was vanmorgen pas over achten wakker wat een luxe.
Stond dan vanmorgen ook redelijk uitgerust op! En kan er weer tegen aan geloof ik.
Fijne dag allemaal.
Dat dacht ik ookquote:
Pruk, ik brand thuis best wel eens wierrook. Ik vind het heerlijk ruiken. Ik krijg daar eigenlijk nooit last van..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:26 schreef Pruk het volgende:
[..]
Die had de vorige keer dus aangegeven dat ik het beste kon gaan zitten en die heeft de hele les zowat met een half oog over mij gewaakt om te kijken of het echt wel goed ging. Maar helaas weet zij ook niet waar het door komt. Zou het door de wierrook kunnen komen ofzo (het lesuur voor ons wordt er wierrook gebrand in het zaaltje, maar er is ook een goede afzuiginstallatie die vol staat te draaien voordat wij in het zaaltje komen)?
Ik brandde het vroeger ook heel veel, maarja, vroegerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Pruk, ik brand thuis best wel eens wierrook. Ik vind het heerlijk ruiken. Ik krijg daar eigenlijk nooit last van..
Ga je het ons ook vertellen??quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:17 schreef Webkim het volgende:
Ik kwam kijken of er al Nijna-nieuws was..!
Eigen updatje:
donderdag eindelijk kijken of babyKim m of v is bij de 20 weken echo.
En vrijdag nog ene echo. Om 10 uur, bij Fontys.
Ik heet hier Webkim. Ik heet op mijn blog Webkim. Vrienden en familie weten me feilloos op te sporen op internet. Ehmmm, laat me even denken...quote:
Ja ghehehe... Ik zag toevallig een tijd geleden een berichtje van je op de hyves van een oude kennis van me staan!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:23 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik heet hier Webkim. Ik heet op mijn blog Webkim. Vrienden en familie weten me feilloos op te sporen op internet. Ehmmm, laat me even denken...
Nee.![]()
Ook niet via PM?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:23 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik heet hier Webkim. Ik heet op mijn blog Webkim. Vrienden en familie weten me feilloos op te sporen op internet. Ehmmm, laat me even denken...
Nee.![]()
Bedankt ticootje, roosvice ferro heb ik ja... het is te drinken (omdat het moet) maar lekker is andersquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:52 schreef Ticootje het volgende:
DeLiedje, er is ook roosvisee (hoe schrijf je dat?) wat kan helpen bij laag ijzer. Dat is misschien beter als vieze staalpillen.
Verder natuurlijk succes straks.
Ik mag pas over 2 weken weer. Wat duurt dat enorm lang zeg. Ik ben 5 weken geleden voor het laaste geweest.
Floradixquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:22 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
Bedankt ticootje, roosvice ferro heb ik ja... het is te drinken (omdat het moet) maar lekker is anders(die nasmaak vooral.. écht ijzer
gatsie!).
Dat is inderdaad heel raar. Wat komt het dan dichtbij he?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:22 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
Bedankt ticootje, roosvice ferro heb ik ja... het is te drinken (omdat het moet) maar lekker is anders(die nasmaak vooral.. écht ijzer
gatsie!).
En wat duurt dat wachten lang he? Ik had tussen de 12 weken en 20 weken ook geen andere afspraak staan... dan duren 8 weken écht lang! Nu hoef ik nog minder als 8 weken voor de uitgerekende datum... gek idee...
Na de laatste foto die ik gisteren heb gepost in het kamertjes topic is er weinig meer veranderdquote:
Ik vind dat héél raar zelfs... Ik moét vanwege mijn te hoge gewicht naar de gyn, maar vervolgens hoef ik daar me echt minder vaak te melden dan bij de gemiddelde verloskundige praktijk... Ook is er daar nog nooit naar mijn gewicht gevraagd, ook niet hoeveel ik ben aangekomen door de zwangerschap bijvoorbeeld...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik mag donderdag weer op controle, toch wel fijn nu om de 3 weken even luisteren enzo. Als ik hoor hoe lang jullie moeten wachten zit daar echt enorm verschil tussen.
dat vind ik wel kortdag. 1 maand voor je bent uitgerekend kan het kindje zich ook al melden zeg maar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:40 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
Ik vind dat héél raar zelfs... Ik moét vanwege mijn te hoge gewicht naar de gyn, maar vervolgens hoef ik daar me echt minder vaak te melden dan bij de gemiddelde verloskundige praktijk... Ook is er daar nog nooit naar mijn gewicht gevraagd, ook niet hoeveel ik ben aangekomen door de zwangerschap bijvoorbeeld...
Ik snap dat niet... Maar goed, bij mij gaat alles gelukkig (afkloppen!!) heel goed...
En komt je kraamzorg nu al? Jeetje, ik had van de week een brief dat z e 2 november komen, das precies één maand voor mn uitgerekende datum...
Lijkt mij toch juist netjes op tijd? Ze komen bij mij ook komende vrijdag. Als ik voor die tijd zou gaan bevallen, kom ik toch in het ziekenhuis terecht en is het nog maar de vraag of ik nog kraamzorg thuis krijgquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:43 schreef Ticootje het volgende:
dat vind ik wel kortdag. 1 maand voor je bent uitgerekend kan het kindje zich ook al melden zeg maar.
Geloof me, elke week naar het ziekenhuis is ook niet alles hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
dat vind ik wel kortdag. 1 maand voor je bent uitgerekend kan het kindje zich ook al melden zeg maar.
Ik vind het ook maar niets dat ik zo weinig naar de VK hoef. Ik was de luxe van de gyn gewent, en elke keer een echo...
Ja dat ken ik, dat heeft de mijne ook. maar gaat het dan om diabetes 1 of 2. Daar zit namelijk nogal een verschil. Diabetes 2 ontwikkel je zelf, door slechte eetgewoonte, overgewicht enz.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:10 schreef Faja-Lobi het volgende:
Mijn vader heeft diabetes waarbij er insuline moet worden gespoten meerdere malen per dag. Doet hij dat niet dan legt hij het loodje.
quote:Bij type-1 diabetes maken de β-cellen in de alvleesklier onvoldoende insuline aan ten gevolge van de uitgebreide vernietiging van deze β-cellen (Eilandjes van Langerhans).
Oorzaken hiervan kunnen zijn:
auto-immuundestructie van de β-cellen
infectieuze destructie van de β-cellen
chemische destructie van de β-cellen
een algemeen alvleesklier-probleem
met onbekende oorzaak: idiopathische destructie van de β-cellen
Type 1 is bij kinderen en jongeren veruit de meest voorkomende vorm. De meeste gevallen van type-1 ontstaan door de auto-immuundestructie die vaak al vroeg begint; er zijn gevallen waarbij deze vorm zich al openbaart in het tweede levensjaar. Het is echter ook mogelijk dat dit pas na de leeftijd van 25 jaar het geval is; men spreekt dan van LADA's, wat een afkorting is van Latente Auto-immune Diabetes bij Volwassenen, of in het Engels Latent Auto-immune Diabetes in Adults. Door de toename van overgewicht bij kinderen groeit echter het aandeel van type-2 diabeten onder kinderen met diabetes.
Bij type-2 diabetes zijn de β-cellen in voldoende mate aanwezig, maar reageert het lichaam onvoldoende op de insuline.
Er is dus een relatief tekort aan insuline. Oorzaken hiervan kunnen zijn:
te weinig receptoren op de cellen.
insulineresistentie, er is een defect in de insuline cascade. Hierdoor wordt er minder GLUT-4 getransloceerd naar de celmembraan. GLUT-4 zorgt voor de opname van glucose.
Type 2 komt ook voor op alle leeftijden, maar met name bij ouderen en bij mensen met overgewicht.
Zwangerschapsdiabetes is een bijzonder geval van diabetes waarbij de moederkoek van de foetus hormonen (oa HPL, cortisol) aanmaakt die de insuline van de moeder tegenwerken. De alvleesklier van de moeder moet 2 tot 3 maal meer insuline produceren om hetzelfde effect te behouden in de cellen. Indien de alvleesklier van de moeder hiertoe niet in staat is, ontstaat er zwangerschapsdiabetes. Deze vorm van diabetes verdwijnt meestal enkele dagen na de geboorte van het kind. Toch hebben dergelijke moeders later een duidelijk grotere kans op type 2 diabetes. Het komt in de zwangerschap ook wel voor dat de nier wat glucose doorlaat zonder dat de waarden die in het bloed gemeten worden verhoogd zijn: er bestaat dan alleen een verlaagde nierdrempel voor glucose.
Ze testen dus ook als je zelf een verhoogd risico hebt het te ontwikkelen oa naar aanleiding van je eigen (over)gewicht. Dan heb je dus sneller kans op zwangerschapssuiker.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:55 schreef Faja-Lobi het volgende:
Meestal testen ze je op diabetes als je in de directe lijn een familielid met diabetes hebt, tenminste dat ik wel de reden waarom ik onlangs ben getest op suiker. Terwijl er bij mij ook geen enkele aanleiding is om dat te denken (heb het ook niet overigens).
Ik wist niet zeker of dat idd ook voor ananas-hart geld, maar dat is dus wel de truc die veel van die middeltjes gebruiken. Door de darm stimulatie zou je ook stimulatie van je baarmoeder kunnen krijgen, maar, zoals jij al zegt lewis, als dat naar je kindje over slaat is het dus juist heel erg slecht. Daarom zijn 'tips' als wonderolie slikken ook echt uit den boze.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:23 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Wat een geklets hier zeg. Jullie gaan hard.
Maar uh 1 ding moet je dus juist niet eten en dat is het hart van een ananas. Ik kan me niet meer precies herinneren waarom. Maar dat is juist niet goed. Bix wist precies hoe dat zat.
De kinine schijnt darmkrampen te veroorzaken, en als jij dat dus krijgt, dan zou je baby het ook krijgen en dan kunnen ze poepen in het vruchtwater. Weet iemand hoe het precies in elkaar zit. Bix, jij misschien?
Ik weet niet hoe leuk sex nog is als je op uitspatten staat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:48 schreef E.T. het volgende:
Kinine is gewoon een gif-soort dat door de placenta heen komtNiet doen dus..
Wonderolie enzo werken idd op de darmen, en kunnen ook op de darmen van de baby werken. Ook niet doen dus![]()
Seks is het enige echt veilige(en nog het leukst en het lekkerst ook van alle opties
)
Okay dat wist ik dan niet, maar ik ben ook normaal slechts 1.68 mtr en weeg 63 kilo. Niet bepaald overgewicht dacht ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ze testen dus ook als je zelf een verhoogd risico hebt het te ontwikkelen oa naar aanleiding van je eigen (over)gewicht. Dan heb je dus sneller kans op zwangerschapssuiker.
Dat was bij mij de reden en bij DeLiedje volgens mij ook.
Ach, dat was ie toch al niet, kan mij het schelen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:19 schreef Nijna het volgende:
Je mag alleen niet sexen als je vliezen zijn gebroken, volgens mij kan het verder wel gewoon (mits je er zin in hebt natuurlijk).
Kim, ik hou je niet tegen... maar ik denk dat je baas niet zo blij met je is als je gaat liggen slapen... (of met mij dat ik zeg dat je gerust je gang moet gaan...).
Ik moet zeggen de keren dat ik trek had in ananas en het ook heb gegeten tijdens zwangerschap, kreeg ik heel erg last van maagzuur. Dus dat leer je dan ook meteen wel afquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:15 schreef bixister het volgende:
het gaat niet om de hele ananas, alleen om het (bittere) hart. en ik weet niet of het alleen het eind v/d zwangerschap betreft eigenlijk. maar ik heb 't inderdaad gewoon maar niet gedronken.
Oe!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:28 schreef miss_sly het volgende:
Ook heerlijk om zo te snoepen: framboosjes
Ik ben niet zo gek op fruit, maar van dat snoepfruit (stukjes ananas, druiven, framboosjes, aardbeien) dat snoep ik dan wel graag
Oh ik zie je berichtje nu pasquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:43 schreef Ticootje het volgende:
Droeke, was een reden om te testen dan?
Ik baalde gisteren omdat ik geen vanillevla in huis had. Yoghurt werkt een stuk minder. Nu heb ik gelukkig wel vla in huis, en nu uiteraard geen last. Morgen dus maar een pak houdbare vla in huis halen als remediequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:38 schreef Randa_v het volgende:
Hier heeft de maagzuur toegeslagen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 06:16 schreef Nijna het volgende:
Slapen lukt niet, wel lekker warm in bed gelegen en liggen kletsen met manlief. Ook hij kan niet slapen haha.
Weeën inmiddels aardig regelmatig, ook langer. Ga over een klein uurtje de verloskundige maar eens bellen.
Ik weet het nu 3 weken, maar helemaal over is dat bij mij nog niet hoor. Dus dan weet je wat je nog kunt verwachtenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:54 schreef PussinBoots het volgende:
Ik heb hier lang naar uitgekeken, en nu het zover is loopt ik met zoveel verschillende gevoelens rond; blij, spannend, toch een beetje eng, zal het wel goed gaan, zorgen.... En dan weet ik het nog maar een dag... hoe moet dat de komende 9 maanden![]()
Klopt, bij m ijn zusje braken de vliezen met ik geloof 34 weken. Ze is toen opgenomen in het ziekenhuis, moest veel rusten en zo probeerden ze de bevalling zo lang mogelijk te rekken...lukte amper een week, overigens, maar het was toch maar mooi weer een week!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:13 schreef Pruk het volgende:
Ticootje, is helemaal afhankelijk van wat en hoe. Sommige ziekenhuizen spreken over binnen 24 uur, sommige 48 uur, 72 uur en als je nog niet 37 weken zwanger bent, dan willen ze het ook nog wel eens langer proberen te rekken (maar dan heb je dus wel regelmatig CTG, bloeddrukmetingen, thermometeren om te kijken of er infecties zijn).
Lol heeft iedereen toch gelijk gehad met de 10e?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:43 schreef Nijna het volgende:
Om 8 u 1 a 2 cm ontsluiting, vlos komt rond 12 uur weer terug en als t eerder nodig is mogen we bellen.
Heb leuke vlos dus dat scheelt alweer.
Weeën worden heftiger, heerlijk als ze weer weg zijn.
Ik verwacht die kleine pas eind van de middag ofzo... we zullen zien.
Ja mamquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:18 schreef Ticootje het volgende:
Slikken de nieuwe meiden wel netje foliumzuur. Mijn gyn zei dat het de kans op een miskraam verkleinde (of daar werd onderzoek naar gedaan).
Dan is het goed meisjequote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:28 schreef E.T. het volgende:
Ja!!! Frummel gaat geboren worden!!!![]()
![]()
Nijna, zet 'm op![]()
![]()
[..]
Ja mam![]()
Wat zeg je dat mooiquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:13 schreef Lishe het volgende:
O Nijna, wat spannend! Ik leef met je mee, die centimeters...! Zet 'm op, en hopelijk is je kindje er lekker voor de avond. wiehoe!! Frummel komt er aan! (en dat je dan vannacht je kleintje in je armen hebt, als iedereen slaapt. dat 'ie op je buik ligt omdat hij/zij zo de behoefte heeft om bij je te zijn. mooi, mooi en fijn...
en morgenochtend de kraam... "hoe ging de nacht?' En dat je, ondanks slaapgebrek, straalt....)
Nieuwe zwangeren.... Hiep hoi!
ja hoor, slik dat spul trouw iedere dag, ben gestopt met roken en leef helemaal volgens de regels.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:18 schreef Ticootje het volgende:
Slikken de nieuwe meiden wel netje foliumzuur. Mijn gyn zei dat het de kans op een miskraam verkleinde (of daar werd onderzoek naar gedaan).
en nu ben je er zelf 1...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:57 schreef E.T. het volgende:
Ik weet weer precies waarom ik zo blij ben dat ik m'n moeder uit m'n leven heb gebannen..
Eet je wel gezond, drink je genoeg, ben je warm genoeg aangekleedquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:57 schreef E.T. het volgende:
Ik weet weer precies waarom ik zo blij ben dat ik m'n moeder uit m'n leven heb gebannen..
Dat zijn de hormonenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
Sommige vrouwen menen echter dat ze ineens over iedereen moeten moederen als ze zelf bezwangerd zijn
Maar het is zo lekker makkelijk. Daarvoor ben je toch zwanger? Kan je je hormonen van alles de schuld geven. De nutteloze vreetbuien, tot janken bij bambi en vreselijk boos worden om niets.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:11 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ook zo jammer, vrouwen die hormonen als excuus voor elk wangedrag zien
Als je een zoutoplossing gebruikt mag het geloof ik wel, maar dan slechts een x aantal dagen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:17 schreef Ticootje het volgende:
Mag je nou wel of geen neusspray gebruiken. Echt mn hoofd zit helemaal vol, en mn neus loopt. Snuiten doet pijn aan mn hoofd. Vanacht iedere keer als ik me omdraaide voelde ik het snot zeg maar naar de andere kant lopen. Iedere keer 1 neusgat vrij.
Als je zwanger bent is dan je weerstand automatisch minder?
Ja de paracetamol is al een uitkomst. Dat gebruik ik zelden, maar nu het nodig is werkt het dan ook echt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:45 schreef klein_spookje het volgende:
Ticootje,
je weerstand is idd minder als je zwanger bent.
Buiten dat ik de eerste 20 wk kotste enz was ik ook ziek griep en ellendig hoestje. Volgens de huisarts paracetamol en neusspray zoutoplossing otrivin schijn je te mogen maar ik gebruikte het liever niet. Een ab kuurtje en allerlei hoestdranken werden me afgeraden (alleen t(h)ijm siroop.
Zij heeft me toen ook gewaarschuwd goed aanmezelf te denken omdat ik anders de hele zwangerschap ziek zou blijven en dan al vermoeid de bevalling in zou gaan.
En het klopt sinds ik gestopt ben met werken (kdv) waar zoveel bacterieen rond zwerven gaat het een stuk beter! Pik alles op weinig weerstand maar niet zo heel grieperig meer.
Succes
nog ff een steuntje voor nijna *jompel, jompel* kom op bijna mama en bijna papa het duurt nu niet zo lang meer.
Mijn generatie was allang weer zwanger voordat wij ook maar een kriebletje voelde. Maar opeens van de een op andere dag was daar bij ons ook dat kriebletje. Dus wie weet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:30 schreef renzell het volgende:
Nijna; spannend! Succes!!!!Hopelijk is je frummel er al.
KD; wat lees ik nu?!Gefeliciteerd meid!!!
Fantastisch nieuws.
![]()
Wow zeg, alle dames van 'mijn generatie' ineens zwanger; KD, Lewis, Tearsong...Je zou bijna denken dat het een teken was.
![]()
Ik meen dat appelsap ook 19 was toen ze beviel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:55 schreef Chanell het volgende:
Ben ik trouwens een van de jongste Mama's (to be) hier?
Ben 19, 11 november 20.. en dit is m'n 1e kindje
Herkenbaar hoor, veel van de meiden met wie ik toendertijd zwanger was, hebben nu ook bijna allemaal wel een 2de erbij gekregen...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:30 schreef renzell het volgende:
Wow zeg, alle dames van 'mijn generatie' ineens zwanger; KD, Lewis, Tearsong...Je zou bijna denken dat het een teken was.
![]()
Ik ben wel iets ouder (26) maar wel op 12 november jarigquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:55 schreef Chanell het volgende:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Verder zal ik proberen niet meer te posten tot ik een sms heb gehad. Ik hoop dat ik wel voor vanmiddag 17 uur eentje krijg.
quote:
Voel me echt een broekkie nu.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:13 schreef PussinBoots het volgende:
[..]
Ik ben wel iets ouder (26) maar wel op 12 november jarig![]()
Ik denk dat ik geen realistische kijk heb op hoe lang een bevalling duurt. Maar voordat iedereen me dat gaat vertellen: Ik wil het ook niet weten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:45 schreef Pruk het volgende:
[..]
Mevrouwtje ongeduld
Het eerste wat je doet op het moment dat je kind eruit is, is uiteraard Fok melden dat het eruit is, om daarna pas de placenta en dergelijke kwijt te raken en te gaan genieten van je kindje
Tuurlijk is het spannend, maar het verlossende woord zal echt wel komen!
Ha ha,we zullen zien.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:41 schreef Brighteyes het volgende:
Nou Renzell... KD was ook aardig stellig in het 'het blijft er bij 1'
Ben benieuwd of jij ooit nog zo'n lief Juliusje of JuliZusje gaat maken.
Ken jij mij ??quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:55 schreef Mibos het volgende:
21 uur![]()
Ook al is het midden in de nacht ik vind dat jij het gewoon moet komen melden hoor!!! Nee hoor...
Ik was nog net 19 toen ik van de eerste beviel. Inmiddels ben ik aan kind nummer 3 toequote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:55 schreef Chanell het volgende:
quote:
Echt?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik was nog net 19 toen ik van de eerste beviel. Inmiddels ben ik aan kind nummer 3 toe
De een vind 19/20 jong, en de ander vind het normaal, ik denk dat het meer ligt aan de situatie waarin je jequote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:55 schreef Suerte het volgende:
Wat waren sommige van jullie er vroeg bijen dat bedoel ik niet negatief
Als deze kleine geboren wordt, ben ik 31oud he
jij ook al??quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:14 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Mooie leeftijd tochIk was 29 toen ik mijn eerste kreeg.
Nog meer zwangere dames erbij. Gefeliciteerd meidenEn voor diegenen met laatste loodjes, sterkte.
Ik ben snipverkouden aan het worden en voel me echt beroerdHoe doe ik dat weer he. Vanavond maar vroeg in mijn nestje kruipen.
Ik was 21 bij mijn eerste en 31 bij mijn 2equote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:10 schreef Chanell het volgende:
[..]
De een vind 19/20 jong, en de ander vind het normaal, ik denk dat het meer ligt aan de situatie waarin je je
verkeerd, qua financien enzo, en of je er ook écht aan toe bent.
31 vind ik trouwens niet oud hoor
Kan een beginnetje zijn, maa het kan ook nog weken duren. De krampen wel in de gaten houden dat kunnen soms stiekem weeen zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:05 schreef Chanell het volgende:
Ik heb al de hele dag last van die vreselijke menstruatiekrampen, en diarree (sorry voor de details),
en ben net een hoop slijm verloren, jakkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |