Als je een zoutoplossing gebruikt mag het geloof ik wel, maar dan slechts een x aantal dagen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:17 schreef Ticootje het volgende:
Mag je nou wel of geen neusspray gebruiken. Echt mn hoofd zit helemaal vol, en mn neus loopt. Snuiten doet pijn aan mn hoofd. Vanacht iedere keer als ik me omdraaide voelde ik het snot zeg maar naar de andere kant lopen. Iedere keer 1 neusgat vrij.
Als je zwanger bent is dan je weerstand automatisch minder?
Ja de paracetamol is al een uitkomst. Dat gebruik ik zelden, maar nu het nodig is werkt het dan ook echt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:45 schreef klein_spookje het volgende:
Ticootje,
je weerstand is idd minder als je zwanger bent.
Buiten dat ik de eerste 20 wk kotste enz was ik ook ziek griep en ellendig hoestje. Volgens de huisarts paracetamol en neusspray zoutoplossing otrivin schijn je te mogen maar ik gebruikte het liever niet. Een ab kuurtje en allerlei hoestdranken werden me afgeraden (alleen t(h)ijm siroop.
Zij heeft me toen ook gewaarschuwd goed aanmezelf te denken omdat ik anders de hele zwangerschap ziek zou blijven en dan al vermoeid de bevalling in zou gaan.
En het klopt sinds ik gestopt ben met werken (kdv) waar zoveel bacterieen rond zwerven gaat het een stuk beter! Pik alles op weinig weerstand maar niet zo heel grieperig meer.
Succes
nog ff een steuntje voor nijna *jompel, jompel* kom op bijna mama en bijna papa het duurt nu niet zo lang meer.
Mijn generatie was allang weer zwanger voordat wij ook maar een kriebletje voelde. Maar opeens van de een op andere dag was daar bij ons ook dat kriebletje. Dus wie weet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:30 schreef renzell het volgende:
Nijna; spannend! Succes!!!!Hopelijk is je frummel er al.
KD; wat lees ik nu?!Gefeliciteerd meid!!!
Fantastisch nieuws.
![]()
Wow zeg, alle dames van 'mijn generatie' ineens zwanger; KD, Lewis, Tearsong...Je zou bijna denken dat het een teken was.
![]()
Ik meen dat appelsap ook 19 was toen ze beviel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:55 schreef Chanell het volgende:
Ben ik trouwens een van de jongste Mama's (to be) hier?
Ben 19, 11 november 20.. en dit is m'n 1e kindje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |