Ik weet het nu 3 weken, maar helemaal over is dat bij mij nog niet hoor. Dus dan weet je wat je nog kunt verwachtenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:54 schreef PussinBoots het volgende:
Ik heb hier lang naar uitgekeken, en nu het zover is loopt ik met zoveel verschillende gevoelens rond; blij, spannend, toch een beetje eng, zal het wel goed gaan, zorgen.... En dan weet ik het nog maar een dag... hoe moet dat de komende 9 maanden![]()
Klopt, bij m ijn zusje braken de vliezen met ik geloof 34 weken. Ze is toen opgenomen in het ziekenhuis, moest veel rusten en zo probeerden ze de bevalling zo lang mogelijk te rekken...lukte amper een week, overigens, maar het was toch maar mooi weer een week!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:13 schreef Pruk het volgende:
Ticootje, is helemaal afhankelijk van wat en hoe. Sommige ziekenhuizen spreken over binnen 24 uur, sommige 48 uur, 72 uur en als je nog niet 37 weken zwanger bent, dan willen ze het ook nog wel eens langer proberen te rekken (maar dan heb je dus wel regelmatig CTG, bloeddrukmetingen, thermometeren om te kijken of er infecties zijn).
Lol heeft iedereen toch gelijk gehad met de 10e?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:43 schreef Nijna het volgende:
Om 8 u 1 a 2 cm ontsluiting, vlos komt rond 12 uur weer terug en als t eerder nodig is mogen we bellen.
Heb leuke vlos dus dat scheelt alweer.
Weeėn worden heftiger, heerlijk als ze weer weg zijn.
Ik verwacht die kleine pas eind van de middag ofzo... we zullen zien.
Ja mamquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:18 schreef Ticootje het volgende:
Slikken de nieuwe meiden wel netje foliumzuur. Mijn gyn zei dat het de kans op een miskraam verkleinde (of daar werd onderzoek naar gedaan).
Dan is het goed meisjequote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:28 schreef E.T. het volgende:
Ja!!! Frummel gaat geboren worden!!!![]()
![]()
Nijna, zet 'm op![]()
![]()
[..]
Ja mam![]()
Wat zeg je dat mooiquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:13 schreef Lishe het volgende:
O Nijna, wat spannend! Ik leef met je mee, die centimeters...! Zet 'm op, en hopelijk is je kindje er lekker voor de avond. wiehoe!! Frummel komt er aan! (en dat je dan vannacht je kleintje in je armen hebt, als iedereen slaapt. dat 'ie op je buik ligt omdat hij/zij zo de behoefte heeft om bij je te zijn. mooi, mooi en fijn...
en morgenochtend de kraam... "hoe ging de nacht?' En dat je, ondanks slaapgebrek, straalt....)
Nieuwe zwangeren.... Hiep hoi!
ja hoor, slik dat spul trouw iedere dag, ben gestopt met roken en leef helemaal volgens de regels.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:18 schreef Ticootje het volgende:
Slikken de nieuwe meiden wel netje foliumzuur. Mijn gyn zei dat het de kans op een miskraam verkleinde (of daar werd onderzoek naar gedaan).
en nu ben je er zelf 1...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:57 schreef E.T. het volgende:
Ik weet weer precies waarom ik zo blij ben dat ik m'n moeder uit m'n leven heb gebannen..
Eet je wel gezond, drink je genoeg, ben je warm genoeg aangekleedquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:57 schreef E.T. het volgende:
Ik weet weer precies waarom ik zo blij ben dat ik m'n moeder uit m'n leven heb gebannen..
Dat zijn de hormonenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
Sommige vrouwen menen echter dat ze ineens over iedereen moeten moederen als ze zelf bezwangerd zijn
Maar het is zo lekker makkelijk. Daarvoor ben je toch zwanger? Kan je je hormonen van alles de schuld geven. De nutteloze vreetbuien, tot janken bij bambi en vreselijk boos worden om niets.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:11 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ook zo jammer, vrouwen die hormonen als excuus voor elk wangedrag zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |