Vanavond als verjaardagskadootje!quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:14 schreef Anitra het volgende:
nee hoor frummel komt vandaag
I[/sub]is mijn gevoel, maar die zit er vaak naast[/sub]
Weer een jongetje!!quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:39 schreef _lotje_ het volgende:
mag ik ook op t lijstje? ah? toe?
14 dec zou mijn kleine mannetje komen... eens zien offie zich eraan houdt
Komt je zusje hier ook meepraten?quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:18 schreef _lotje_ het volgende:
thnx
volgens de 3D echo-mevrouw zou ie de 11de komen... k heb m liever wat eerder dan met kerst iig
mn zusjes meisje (!) zou volgens dezelfde mevrouw de 24ste komenen zij is nu 29 weken (pcies 1 weekje achter zeg maar) dus dat scheelt wel weer!
Dat heb ik dus ook.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik voel vooral ergveel gefriemel en gedraai, nog geen echte shoppen en porren. Tis wel heel duidelijk te voelen voor mij, maar nog niet voor de buitenwacht
zeg dat niet te hardquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:52 schreef Nijna het volgende:
Het kan natuurlijk niet dat dit topic niet in mn active topics staat dus maar even een postje met een verslagje van de VK ertegenaan gooien...
Ben weer door de keuring, als frummel volgende week nog zit strippen en als dat geen effect zou hebben dan mag ik naar de gyn.
VK hoopte dat het "dreigement" zou helpen... en ik hoop van harte mee dat frummel gewoon besluit om voor die tijd te komen. Vandaag wordt het denk ik niet meer, is het veel te rustig voor in mn buik. Maar ik vind dit topic wel een mooi streven...
Vanavond gaan we dan toch maar pannenkoeken eten, gister kwam het er niet van dus ik ga ze zo maar bakken, al heb ik het vermoeden dat mijn moeder stiekum al aan t bakken is geslagen...
Ik had gewoon gekopierd.. Wat raar. Sorry sjak!quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:21 schreef Lois het volgende:
Welkom Lotje.
Sjak ik heb je er weer ingeplakt, je was er tussen uit gevallen? Heel vreemd.
Laat? Neetoch? Het is haske vroegquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:47 schreef Ticootje het volgende:
Nee nog steeds niets hier. Ze is wel heel laat vandaag!
Misschien krijg ik straks wel een sms...
Dat klinkt niet goed. Wat zegt de begeleider ervan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:21 schreef Pruk het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat ik met mijn zwangerschapsyoga aanmoet.
Gisteren weer gegaan en na 10 minuten bezig zijn kreeg ik weer zo'n flauwte-aanval, net zoals de vorige keer. Dit keer gaan zitten, maar mijn hartslag bleef idioot hoog (110 a 120 slagen per minuut) en ik voelde me eigenlijk gewoon ronduit kut. Ook een glaasje water hielp niet echt. Ik heb al metafgesproken dat ik volgende week gewoon weer ga, maar als het dan weer gebeurd, dan moet ik toch echt naar wat anders gaan kijken, want dit is gewoon niet goed.
Die had de vorige keer dus aangegeven dat ik het beste kon gaan zitten en die heeft de hele les zowat met een half oog over mij gewaakt om te kijken of het echt wel goed ging. Maar helaas weet zij ook niet waar het door komt. Zou het door de wierrook kunnen komen ofzo (het lesuur voor ons wordt er wierrook gebrand in het zaaltje, maar er is ook een goede afzuiginstallatie die vol staat te draaien voordat wij in het zaaltje komen)?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed. Wat zegt de begeleider ervan?
Ach, klein_spookje toch! Gelukkig heb je een hele lieve man en ik ben ervan overtuigd dat hij gelijk heeft als hij zegt dat je lief en mooi bentquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:17 schreef klein_spookje het volgende:
Heb gisteravond ook flink geklaagt tegen man lief. Hij zegt steeds dat ie me mooi en lief vind maar gister voelde ik me echt zo ((&^*(U(^)&%&^$ en alles meer behalve lief en mooi.
Dus ik verdrietig hoe kan je me nou nog mooi vinden zo behaard, bebuikd en beaambeid daar is toch geen drol aan snik.
Maar hij is lief gelukkig ff lekker samen gedoucht en daarna heeft hij me heerlijk in bed gestopt waar ik heb gelezen en daarna ben gaan slapen heerlijk. Mara was vanmorgen pas over achten wakker wat een luxe.
Stond dan vanmorgen ook redelijk uitgerust op! En kan er weer tegen aan geloof ik.
Fijne dag allemaal.
Dat dacht ik ookquote:
Pruk, ik brand thuis best wel eens wierrook. Ik vind het heerlijk ruiken. Ik krijg daar eigenlijk nooit last van..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:26 schreef Pruk het volgende:
[..]
Die had de vorige keer dus aangegeven dat ik het beste kon gaan zitten en die heeft de hele les zowat met een half oog over mij gewaakt om te kijken of het echt wel goed ging. Maar helaas weet zij ook niet waar het door komt. Zou het door de wierrook kunnen komen ofzo (het lesuur voor ons wordt er wierrook gebrand in het zaaltje, maar er is ook een goede afzuiginstallatie die vol staat te draaien voordat wij in het zaaltje komen)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |