enquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:34 schreef Ticootje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Om 19.23 is Nijna bevallen van een dochter!!
Ze moet nog een nachtje in het ziekenhuis blijven en ze komt ze snel mogelijk alles zeld vertellen!!
Aan iedereen de groeten!
En Nijna, Gefeliciteerd met jullie dochter!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:05 schreef Chanell het volgende:
Ik heb al de hele dag last van die vreselijke menstruatiekrampen, en diarree (sorry voor de details),
en ben net een hoop slijm verloren, jakkie.
En wat een hoop frummelkindjes die nog moeten komen deze laatste 2,5 maand van 2007!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:59 schreef renzell het volgende:
En wat veel nieuwe zwangeren in eens!Gefeliciteerd allemaal!
![]()
En hebben ze kunnen zien wat er in je buik zit??quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:07 schreef Webkim het volgende:
Inderdaad, wat een boel nieuwe zwangeren!![]()
Net terug van de 20 weken echo (kon pas nu, met 21w5d) en alles was goed. Mooi zeg, hoe verschrikkelijk gedetailleerd we alles konden bekijken!![]()
![]()
![]()
Ik ben fliefd...
Ze mogen toch tot 36 weken liggen hoe ze willen??quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:11 schreef Brighteyes het volgende:
Nijna gefeliciteerd! Een dochter!
Ben heel benieuwd naar de naam en uiteraard een foto'tje...
Ik ben vanmorgen weer op controle geweest, alles was in principe goed, bloeddruk prima, deze keer weer wat aangekomen (vorige keer niets).
Alleen ligt ons eigenwijsje nog steeds dwars, net als de vorige keer, en daardoor kon ze niet veel zeggen over de groei. Ik krijg nu volgende week een echo om even te kijken hoe hij het doet.
Op zich is er geen reden om te denken dat hij niet goed zou groeien ofzo, maar voor de zekerheid is het beter om toch even te gaan kijken.
Vind het stiekem toch wel leuk om nog even te mogen spieken.
Volgens mij blijft dat leuk; spieken naar je baby! Ik ga zo even een afspraak mkn met het echo-bureau voor de 20 wkn echo. Ik heb er nu al zin in.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:11 schreef Brighteyes het volgende:
Nijna gefeliciteerd! Een dochter!
Ben heel benieuwd naar de naam en uiteraard een foto'tje...
Ik ben vanmorgen weer op controle geweest, alles was in principe goed, bloeddruk prima, deze keer weer wat aangekomen (vorige keer niets).
Alleen ligt ons eigenwijsje nog steeds dwars, net als de vorige keer, en daardoor kon ze niet veel zeggen over de groei. Ik krijg nu volgende week een echo om even te kijken hoe hij het doet.
Op zich is er geen reden om te denken dat hij niet goed zou groeien ofzo, maar voor de zekerheid is het beter om toch even te gaan kijken.
Vind het stiekem toch wel leuk om nog even te mogen spieken.
Ja, het liggen is ook geen probleem, maar het gaat erom dat ze natuurlijk wel met het voelen in de gaten houden of je kindje goed groeit. Maar doordat hij dus in de breedte wat opgefrommeld ligt is dat niet goed te voelen. En dat was de vorige keer ook zo dus nu wilde ze het gewoon even laten nakijken.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ze mogen toch tot 36 weken liggen hoe ze willen??
Wel leuk dat je even mag spieken! Spieken is altijd weer leuk!
Ik zat eens naar je datum te kijken, maar jij hebt wel een grote kans op een kerstkindje![]()
whaha van zijn vader denk ikquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, het liggen is ook geen probleem, maar het gaat erom dat ze natuurlijk wel met het voelen in de gaten houden of je kindje goed groeit. Maar doordat hij dus in de breedte wat opgefrommeld ligt is dat niet goed te voelen. En dat was de vorige keer ook zo dus nu wilde ze het gewoon even laten nakijken.
En ja... dat kerstkindje idd. Dat wordt nog wel even spannend!
VIcky, van wie zou hij dat hebben?
Gefeliciteerd met de goede uitslag!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:07 schreef Webkim het volgende:
Inderdaad, wat een boel nieuwe zwangeren!![]()
Net terug van de 20 weken echo (kon pas nu, met 21w5d) en alles was goed. Mooi zeg, hoe verschrikkelijk gedetailleerd we alles konden bekijken!![]()
![]()
![]()
Ik ben fliefd...
Zenuwachtig probeer ik niet te zijn, want ik wil niet bedenken dat het misschien wel eens niet goed zou kunnen zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:41 schreef flowerbox het volgende:
Mis-sly spannend he? Zo'n eerste echo.
Ik was er best wel zenuwachtig voor, maar het viel allemaal reuze mee.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:25 schreef lcicle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de goede uitslag!!
Ik verbaasde me er de eerste keer ook over hoe goed alles in beeld was.. Dat ruggetje.. Prachtig! Maandag mag ik ook voor de 20 weken echo, ben dan 20wk 4dg. (En dat betekent dat ik vandaag op de helft ben!)
Heb je mijn PM nog ontvangen Webkim?
Was dat niet maneki??quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zenuwachtig probeer ik niet te zijn, want ik wil niet bedenken dat het misschien wel eens niet goed zou kunnen zijn
Maar spannend, echt wel
Was het er nou maar 1 bij jou? Had ik net eens ergens gelezen dat je buik al zo gegroeid was dat je dacht dat het misschien een tweeling was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |