Herkenbaar hoor, veel van de meiden met wie ik toendertijd zwanger was, hebben nu ook bijna allemaal wel een 2de erbij gekregen...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:30 schreef renzell het volgende:
Wow zeg, alle dames van 'mijn generatie' ineens zwanger; KD, Lewis, Tearsong...Je zou bijna denken dat het een teken was.
![]()
Ik ben wel iets ouder (26) maar wel op 12 november jarigquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:55 schreef Chanell het volgende:
Ben ik trouwens een van de jongste Mama's (to be) hier?
Ben 19, 11 november 20.. en dit is m'n 1e kindje
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Verder zal ik proberen niet meer te posten tot ik een sms heb gehad. Ik hoop dat ik wel voor vanmiddag 17 uur eentje krijg.
quote:
Voel me echt een broekkie nu.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:13 schreef PussinBoots het volgende:
[..]
Ik ben wel iets ouder (26) maar wel op 12 november jarig![]()
Ik denk dat ik geen realistische kijk heb op hoe lang een bevalling duurt. Maar voordat iedereen me dat gaat vertellen: Ik wil het ook niet weten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:45 schreef Pruk het volgende:
[..]
Mevrouwtje ongeduld
Het eerste wat je doet op het moment dat je kind eruit is, is uiteraard Fok melden dat het eruit is, om daarna pas de placenta en dergelijke kwijt te raken en te gaan genieten van je kindje
Tuurlijk is het spannend, maar het verlossende woord zal echt wel komen!
Ha ha,we zullen zien.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:41 schreef Brighteyes het volgende:
Nou Renzell... KD was ook aardig stellig in het 'het blijft er bij 1'
Ben benieuwd of jij ooit nog zo'n lief Juliusje of JuliZusje gaat maken.
Ken jij mij ??quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:55 schreef Mibos het volgende:
21 uur![]()
Ook al is het midden in de nacht ik vind dat jij het gewoon moet komen melden hoor!!! Nee hoor...
Ik was nog net 19 toen ik van de eerste beviel. Inmiddels ben ik aan kind nummer 3 toequote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:55 schreef Chanell het volgende:
Ben ik trouwens een van de jongste Mama's (to be) hier?
Ben 19, 11 november 20.. en dit is m'n 1e kindje
quote:
Echt?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik was nog net 19 toen ik van de eerste beviel. Inmiddels ben ik aan kind nummer 3 toe
De een vind 19/20 jong, en de ander vind het normaal, ik denk dat het meer ligt aan de situatie waarin je jequote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:55 schreef Suerte het volgende:
Wat waren sommige van jullie er vroeg bijen dat bedoel ik niet negatief
Als deze kleine geboren wordt, ben ik 31oud he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |