Goeie TTquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
He een TT
Omkoping!quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe
Als je 5 euro op mijn rekening stort valt er wellicht ook wat te regelen
Whehequote:Op maandag 8 oktober 2007 11:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omkoping!Fraude!
Corruptie!
PM je rekening nr maar
Lekker danquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:32 schreef Sjowhan het volgende:
Tof.
Ik weer verder aan het werk
collega ziek, dus alle taken komen weer bij mij
Succesquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:32 schreef Sjowhan het volgende:
Tof.
Ik weer verder aan het werk
collega ziek, dus alle taken komen weer bij mij
Ja, terwijl ik eigenlijk meer zou moeten gaan 'afbouwen' en documenterenquote:
Klinkt alsof je het 100% naar je zin hebt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja, terwijl ik eigenlijk meer zou moeten gaan 'afbouwen' en documenteren.
Naja, ik ben 29-11 voor het laatst, ze zoeken het dan maar uit
haaiquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:47 schreef Aarti het volgende:
ja hoi
Aardig.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:54 schreef Aarti het volgende:
hoe ishet?
Da's een aardig begin van de dagquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:56 schreef Biffkoffie het volgende:
de cafeine begint weer te vloeien, dubbele espresso met 2 suiker en het bakkie ff weghalen voordat de machine helemaal klaar is, dan krijg je minder water in je bakkie en dus is je bakkie sterker...
daar neem je er dan een stuk of 8 van, alvorens even een choco-break te houden.
best lekker!
Ik ben op mn werk aan het fokken, dus goed!quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:54 schreef Aarti het volgende:
hoe ishet?
Dan voelen we ons ongeveer hetzelfde denk ik.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:59 schreef Aarti het volgende:
mwah
Nog nieuws op het gebied van je school?quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan voelen we ons ongeveer hetzelfde denk ik.
Ik wil niet reizen.
Misschien blijf ik wel hier ook
Nopequote:Op maandag 8 oktober 2007 12:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Nog nieuws op het gebied van je school?
kloten dusquote:
Goeie post!quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:59 schreef Aarti het volgende:
mwah
Slaap lekkerquote:Op maandag 8 oktober 2007 12:06 schreef Aarti het volgende:
Mensen, ik ga naar huis, mn bed in. morgen weer een dag
doei!
Heb ik zeker weten nog wel! Alleen is de situatie momenteel niet geweldig.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Klinkt alsof je het 100% naar je zin hebt.
Ok.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb ik zeker weten nog wel! Alleen is de situatie momenteel niet geweldig.
Ik zou bij de administratie gaan werken.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm... als je nou ook moderator op school was
dan kon je die loting ff modereren
zeker flink wat notes uitgedeeld aan school/lotingcomissiequote:Op maandag 8 oktober 2007 12:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zou bij de administratie gaan werken.
Helaas kan dat alleen als je student bent, anders had ik mezelf effe naar binnen geadministreerd
Whehe, als die er zouden zitten, had ik ze allemaal gebandquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zeker flink wat notes uitgedeeld aan school/lotingcomissie
ja, let eens op johquote:
Inderdaad. En daarnaast weet ik zo niet of de werkgever nog wel iemand kan vindenquote:
Klaar met scholen of heb je tussenuur?quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:10 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, let eens op joh![]()
beetje af laten leiden he
en dan ook nog smsen tijdens de les
zo wordt het natuurlijk nooit wat he
Da's dan te hopen voor die werkgever ja, maar voor jou maakt het geen hol uit tochquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inderdaad. En daarnaast weet ik zo niet of de werkgever nog wel iemand kan vinden.
Ik hoop het voor ze, want heb ze ruim de tijd gegeven (eind september aangegeven dat ik per 01-12 weg ben)
door de kut-ns zou ik veel te laat op school komen, dus ik ben alweer thuisquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Klaar met scholen of heb je tussenuur?![]()
fijn spul, dat openbaar vervoerquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:19 schreef Muck het volgende:
[..]
door de kut-ns zou ik veel te laat op school komen, dus ik ben alweer thuis
quote:
Goeie zaak dat het onderwijs word gesaboteerd door het openbaar vervoer.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:19 schreef Muck het volgende:
[..]
door de kut-ns zou ik veel te laat op school komen, dus ik ben alweer thuis
Sorry schatjequote:Op maandag 8 oktober 2007 13:10 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, let eens op joh![]()
beetje af laten leiden he
en dan ook nog smsen tijdens de les
zo wordt het natuurlijk nooit wat he
Morgen vliegen, OA?quote:
Weet ik nietquote:
Bel hem dan op.quote:
kan ik net zo goed even naar zijn huis wandelenquote:
Niet?quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:51 schreef Muck het volgende:
[..]
kan ik net zo goed even naar zijn huis wandelen
Ik heb zijn nummer niet joh
wel van fruts, eer en MPGquote:
best gelopenquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Prima, het strand was aangenaam rustig en nog altijd mooi wit
Ik doe mee.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:03 schreef Muck het volgende:
[..]
wel van fruts, eer en MPG
potje kwartetten?
en ik had jouw werk... ga es terug bij de opslag werkenquote:
Goed planquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:03 schreef Muck het volgende:
[..]
wel van fruts, eer en MPG
potje kwartetten?
hey saar!quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:10 schreef sararaats het volgende:
heb zaterdag bij Lunch Garden een koffie verkeerd gedronken
(heb een Vol au Vent met puree en daarna een heerlijk dessertje gegeten)
het gekke is dat ik daarna zoveel moest plassen hihi
lekker keuvelen bij een sterk bakkie koffie
saar komt wel vaker ff een bakkie doen hierquote:
gezelligquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
saar komt wel vaker ff een bakkie doen hier![]()
en terecht!quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
tuurlijk waar er koffie is, verschijnt Sara Raats
wel serieus dan!quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:16 schreef MPG het volgende:
ik ga nog ff een uur serieus college volgen![]()
:wquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:16 schreef MPG het volgende:
ik ga nog ff een uur serieus college volgen![]()
hallo indahquote:
Dat hoort zeker nietquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:24 schreef sararaats het volgende:
ik heb een SpongeBob mok en schaam me een beetje
ik ben al 28 dus het hoort niet
boeiequote:Op maandag 8 oktober 2007 14:24 schreef sararaats het volgende:
ik heb een SpongeBob mok en schaam me een beetje
ik ben al 28 dus het hoort niet
quote:
lees jij ook Suske en Wiske?quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:29 schreef Muck het volgende:
[..]
boeie
ik heb gisteren 2 suske en wiske glazen gekocht
old skool, je weet
quote:
jaquote:
de mijne de minilotten van coconeraquote:mijn favoriet is De Belhamelbende (heb een speciale editie van Kalmthout)
MMquote:
wist je dat er in Kalmthout een museum van Suske en Wiske isquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:41 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
[..]
de mijne de minilotten van coconera
zo lief en zo zielig![]()
Ja.quote:
Met MM gaat t wel ok, MM slaapt weer lekker en goed want MM heetf ene nieuw matras gekochtquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:42 schreef Muck het volgende:
[..]
MM
hoe ist nou?
krijg ik ook een speculaasje?
nee!quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
wist je dat er in Kalmthout een museum van Suske en Wiske is
Teruglezen ftwquote:
oehquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Met MM gaat t wel ok, MM slaapt weer lekker en goed want MM heetf ene nieuw matras gekocht
en ja hoor heb dr genoeg*geeft speculaasje*
ik vind koffie nog steeds niet lekker dus neequote:Op maandag 8 oktober 2007 14:55 schreef Muck het volgende:
[..]
oeh
nieuwe matrassen
en speculaasjes
lekker om mee in de koffie te soppen
Ik heb een 2 persoons bed en een slaapbank op m'n kamer staanquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind koffie nog steeds niet lekker dus nee
en ja nieuw matras van het werkwas verpakt op een rol dus kon m zo zelf meenemen met de bus (1persoons
) slaapbank was toch stuk duurder.
handig!quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind koffie nog steeds niet lekker dus nee
en ja nieuw matras van het werkwas verpakt op een rol dus kon m zo zelf meenemen met de bus (1persoons
) slaapbank was toch stuk duurder.
zelf betaald of met dank aan ouders? dat laatste krijg ik iig echt niet dus dan maar alleen nieuw matras en heb toch geen 2 persoons iets nodigquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb een 2 persoons bed en een slaapbank op m'n kamer staan
Allebei van de Ikea
Allebei met dank aan oudersquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zelf betaald of met dank aan ouders? dat laatste krijg ik iig echt niet dus dan maar alleen nieuw matras en heb toch geen 2 persoons iets nodig
de beddinge?quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb een 2 persoons bed en een slaapbank op m'n kamer staan
Allebei van de Ikea
Pluizig.quote:
ik heb hem tweedehands gekochtquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die wilde ik in eerste instantie maar 350 tja boel centjes
Koekje erbij?quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:28 schreef sararaats het volgende:
* sararaats ploft neer in de sofa van de Koffie Slowchat
Zit ze.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:28 schreef sararaats het volgende:
Why? Interested?quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zit ze.
Kan Yvonne lekker zoenen?
Ik heb een dubbele agendaquote:
zal het haar vragenquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zit ze.
Kan Yvonne lekker zoenen?
* eer-ik krijgt een idee!quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:28 schreef sararaats het volgende:
IIk ga 't eerst uitwerkenquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ga je dat ook nog uitleggen of helemaal niet?![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:38 schreef eer-ik het volgende:
he, dat is ook nieuw, dat je met [me=] tags antwoord kunt geven op een quote waar al [me=] in staat.
Nieuwe layout ftwquote:
hendig wa?quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:38 schreef eer-ik het volgende:
he, dat is ook nieuw, dat je met [me=] tags antwoord kunt geven op een quote waar al [me=] in staat.
Ik beweerde nooiit anders...quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Doet me weer denken aan Roep'n op 'n moos.
Tof.quote:
daaaaaaaaaaaagquote:
Neehoor. Even wennen, that's it.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij 'm ook kut vond
tuurlijkquote:
Dat had je hier in de KSC verteldquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:04 schreef Muck het volgende:
[..]
tuurlijk
had ik al verteld dat ik gisteren 2 old-skool suske&wiske glazen heb gekocht?
quote:
quote:
viel te verwachtenquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat had je hier in de KSC verteld... Zoals je weet heb ik dat keurig teruggelezen
![]()
lfs ik heb het gelezen...quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat had je hier in de KSC verteld... Zoals je weet heb ik dat keurig teruggelezen
![]()
Whehequote:
Tering, dat is kut...quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:08 schreef Aarti het volgende:
wat een takkezooi
Mn oom is overleden in suriname, mn moeder wilt erheen voor de crematie, maar alle vluchten zitten VOL. Zelfs business class kan niet
Met die baggerlayout ken je niet eens kwooten gekquote:
Wat is dit dan?quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Met die baggerlayout ken je niet eens kwooten gek
GMTAquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Godverdomme, hoe weet je dat nou weer?
Kut zeg....quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:08 schreef Aarti het volgende:
wat een takkezooi
Mn oom is overleden in suriname, mn moeder wilt erheen voor de crematie, maar alle vluchten zitten VOL. Zelfs business class kan niet
quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Met die baggerlayout ken je niet eens kwooten gek
Liever mn moeder dan, die mist nu gewoon de crematiequote:Op maandag 8 oktober 2007 16:10 schreef OA het volgende:
[..]
Kut zeg....![]()
Zal ik je meesmokkelen in m'n tas en je dan boven Suriname droppen?
Das wel erg zuur zeg....quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:11 schreef Aarti het volgende:
[..]
Liever mn moeder dan, die mist nu gewoon de crematie
![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:08 schreef Aarti het volgende:
wat een takkezooi
Gecondoleerd....;(quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:08 schreef Aarti het volgende:
wat een takkezooi
wat ontzettend kut voor julliequote:Op maandag 8 oktober 2007 16:08 schreef Aarti het volgende:
wat een takkezooi
Een zeldzaam geval waar het wel goed gaatquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Een zeldzaam geval waar het wel goed gaat![]()
quote:
het gaat bij mij ook prima hoorquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Een zeldzaam geval waar het wel goed gaat![]()
met baggerlayout?quote:
quote:
Volgens de reisbureaumeneer lukt ook dat nietquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:13 schreef OA het volgende:
En hoe zit het met vluchten naar de Antillen of Frans Guyana en vanuit daar verder??
gecondoleerd Aartiquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:08 schreef Aarti het volgende:
wat een takkezooi
lekker danquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:19 schreef Aarti het volgende:
[..]
Volgens de reisbureaumeneer lukt ook dat niet
thanks voor de condoleances. Het is de broer van mn vader, mn vader heeft wel plek, maar mn moeder nog niet. Er zijn 12 personen die willen gaan (o.a. zijn kinderen) en er is maar plek voor 7.
Nou, en als ik het kan.....quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:28 schreef eer-ik het volgende:
gewoon doen.
[..]
Muck kan het ook, en die is van de baggerlayout overgestapt.
Ja, nee, maar er zit minder verschil tussen silver en bagger, dan tussen dark en bagger.quote:
quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Dan mag jij het mij lerenquote:
quote:
I knowquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, nee, maar er zit minder verschil tussen silver en bagger, dan tussen dark en bagger.
Je weet wanneer ik er benquote:
daaaaaaaaaaaaagquote:
he OpAquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:41 schreef JortK het volgende:
Maak net een foute opmerking tegenover de mooiste vrouwelijke collega hier... zegt ze: 'Geeft niet hoor... van jou slik ik het wel'
Maak net een foute opmerking tegenover de mooiste vrouwelijke collega hier... zegt ze: 'Geeft niet hoor... van jou slik ik het wel'
Daag lieverdquote:
Doeiquote:
quote:
Heerlijk, vrouwen met dezelfde humor als jijquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:41 schreef JortK het volgende:
Hopelijk kan het dan op die manier welquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:24 schreef Aarti het volgende:
het nieuwste plan is om met de bus naar parijs te gaan, daar het vliegtuig naar Guyana te nemen, en vandaaruit naar Paramaribo te vliegen.
COmplete wereldreis, maar zo kan in elk geval iedereen mee.
Ja, dat ziet er wel goed uit, nu. Ik ga niet mee, nee,helaas.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hopelijk kan het dan op die manier wel
Sterkte! Ga jij ook mee?
Nou ja, gelukkig kan je moeder nu wel mee!quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:41 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ja, dat ziet er wel goed uit, nu. Ik ga niet mee, nee,helaas.
ik zou zweren dat culinesse a gogo er toch heel anders uitzag.....quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ah. Daar zijn onze 'controleurs' al
quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:52 schreef crossover het volgende:
Damn wat een gedoe om een begrafenis bij te kunnen wonen![]()
Sterkte iig.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:54 schreef Muck het volgende:
wat goed dat je moeder op die manier wel kan Aarti
Explan it pleas, will ya' darlin'?quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zou zweren dat culinesse a gogo er toch heel anders uitzag.....
quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:04 schreef crossover het volgende:
Hoezo duidelijk pessimisme en optimisme:
[..]
[..]
Ja, dat heb je goed omschreven vriend!quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:04 schreef crossover het volgende:
Hoezo duidelijk pessimisme en optimisme:
[..]
[..]
tuurlijk babe,quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Explan it pleas, will ya' darlin'?![]()
Whahahahaquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:07 schreef Muck het volgende:
[..]
tuurlijk babe,
ik ben controleur op culinesse, niet hier
al ga je in je blote kont met een foto van tubgirl in je handen om danny staan gillen, het zal mij worst wezen
Dat is niet vervelend, ik zag het laatst voor 1,345 aangeboden worden langs de weg. Weliswaar in gesloten vaten, maar tochquote:
Ja absoluutquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, dat heb je goed omschreven vriend!Wel goed dat er optimisten zijn in de wereld toch
welk?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:20 schreef crossover het volgende:
Ik heb weer eens een album van Rammstein uit de kast getrokken [ afbeelding ]
Helden
Mutter!quote:
OVquote:
What else did you expect??quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
OV(doh)
en m'n fiets staat op wonderbaarlijke wijze niet meer op het station.
oftewel: gejat
Ja, in elk geval dat m'n fiets er nog stond.quote:
En er staat helemaal niets meer van je fiets? Dat is wel frapant!quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, in elk geval dat m'n fiets er nog stond.
Ik ben ook geen mongool, dat tyfusding stond met 2 sloten vast.
Achterkant met standaard slot, voorkant met hangslot, door m'n frame en voorwiel, aan een fietsenrek vast.
Nee, het slot ligt er wel thoughquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En er staat helemaal niets meer van je fiets? Dat is wel frapant!
Zeker niet, op 21 liter scheelt het toch 21x3ct = 63ctquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is niet vervelend, ik zag het laatst voor 1,345 aangeboden worden langs de weg. Weliswaar in gesloten vaten, maar toch
ik vond het gebakken ei van fruts al te simpel, maar jij wintquote:
Heb je je neef nog de groeten gedaan van mequote:Op maandag 8 oktober 2007 18:56 schreef sararaats het volgende:
dames en heren, hier is de Mini Moppentrommel
zin in FOK!radio
En een recept voor een boeren omelet?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:53 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vond het gebakken ei van fruts al te simpel, maar jij wint
dat mag nog netquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En een recept voor een boeren omelet?
ik zie hem donderdag. hij komt nog met Soilwork in de Tivoli te Utrecht (10 oktober)quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Heb je je neef nog de groeten gedaan van me
hongerig?quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:05 schreef Muck het volgende:
saar, heb jij nog een tof recept?
Dat ik dat van jou moet horen, als echte fan!quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik zie hem donderdag. hij komt nog met Soilwork in de Tivoli te Utrecht (10 oktober)
donderdag komt hij naar Hof Ter Lo in Antwerpen
nee, Fok!-kookboekquote:
postenpostepostenquote:heb er nog 1 ja
ben bezigquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:11 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, Fok!-kookboek
[..]
postenposteposten
quote:
Goed spulquote:
het is fucking veel werk, maar het is zo tofquote:
Men neme een pool, een pistool en schiet een kogel door zijn kopquote:
Tof initiatief jaquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:36 schreef Muck het volgende:
[..]
het is fucking veel werk, maar het is zo tof
Ik haal je niet in. Met twee vingers en 3 flinke potten bier uit, kom ik niet verder dan dit:quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:43 schreef crossover het volgende:
Your score: 364 keys per minute ~ 72 words per minute
Language/mode: du
Ranking: That was fast - you can still improve, though.
Comparison: 17% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 83% have a lower or equal result.
Wie haalt me in? http://typera.tk/
quote:Your score: 258 keys per minute ~ 51 words per minute
Language/mode: du
Ranking: You've got potential.
Comparison: 50% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 50% have a lower or equal result.
dank jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |