quote:
Volgens de reisbureaumeneer lukt ook dat nietquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:13 schreef OA het volgende:
En hoe zit het met vluchten naar de Antillen of Frans Guyana en vanuit daar verder??
gecondoleerd Aartiquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:08 schreef Aarti het volgende:
wat een takkezooi
Mn oom is overleden in suriname, mn moeder wilt erheen voor de crematie, maar alle vluchten zitten VOL. Zelfs business class kan niet
lekker danquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:19 schreef Aarti het volgende:
[..]
Volgens de reisbureaumeneer lukt ook dat niet
thanks voor de condoleances. Het is de broer van mn vader, mn vader heeft wel plek, maar mn moeder nog niet. Er zijn 12 personen die willen gaan (o.a. zijn kinderen) en er is maar plek voor 7.
Nou, en als ik het kan.....quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:28 schreef eer-ik het volgende:
gewoon doen.
[..]
Muck kan het ook, en die is van de baggerlayout overgestapt.
Ja, nee, maar er zit minder verschil tussen silver en bagger, dan tussen dark en bagger.quote:
quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Dan mag jij het mij lerenquote:
quote:
I knowquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, nee, maar er zit minder verschil tussen silver en bagger, dan tussen dark en bagger.
Je weet wanneer ik er benquote:
daaaaaaaaaaaaagquote:
he OpAquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:41 schreef JortK het volgende:
Maak net een foute opmerking tegenover de mooiste vrouwelijke collega hier... zegt ze: 'Geeft niet hoor... van jou slik ik het wel'
Maak net een foute opmerking tegenover de mooiste vrouwelijke collega hier... zegt ze: 'Geeft niet hoor... van jou slik ik het wel'
Daag lieverdquote:
Doeiquote:
quote:
Heerlijk, vrouwen met dezelfde humor als jijquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:41 schreef JortK het volgende:
Hopelijk kan het dan op die manier welquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:24 schreef Aarti het volgende:
het nieuwste plan is om met de bus naar parijs te gaan, daar het vliegtuig naar Guyana te nemen, en vandaaruit naar Paramaribo te vliegen.
COmplete wereldreis, maar zo kan in elk geval iedereen mee.
Ja, dat ziet er wel goed uit, nu. Ik ga niet mee, nee,helaas.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hopelijk kan het dan op die manier wel
Sterkte! Ga jij ook mee?
Nou ja, gelukkig kan je moeder nu wel mee!quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:41 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ja, dat ziet er wel goed uit, nu. Ik ga niet mee, nee,helaas.
ik zou zweren dat culinesse a gogo er toch heel anders uitzag.....quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ah. Daar zijn onze 'controleurs' al
quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:52 schreef crossover het volgende:
Damn wat een gedoe om een begrafenis bij te kunnen wonen![]()
Sterkte iig.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:54 schreef Muck het volgende:
wat goed dat je moeder op die manier wel kan Aarti
Explan it pleas, will ya' darlin'?quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zou zweren dat culinesse a gogo er toch heel anders uitzag.....
quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:04 schreef crossover het volgende:
Hoezo duidelijk pessimisme en optimisme:
[..]
[..]
Ja, dat heb je goed omschreven vriend!quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:04 schreef crossover het volgende:
Hoezo duidelijk pessimisme en optimisme:
[..]
[..]
tuurlijk babe,quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Explan it pleas, will ya' darlin'?![]()
Whahahahaquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:07 schreef Muck het volgende:
[..]
tuurlijk babe,
ik ben controleur op culinesse, niet hier
al ga je in je blote kont met een foto van tubgirl in je handen om danny staan gillen, het zal mij worst wezen
Dat is niet vervelend, ik zag het laatst voor 1,345 aangeboden worden langs de weg. Weliswaar in gesloten vaten, maar tochquote:
Ja absoluutquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, dat heb je goed omschreven vriend!Wel goed dat er optimisten zijn in de wereld toch
welk?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:20 schreef crossover het volgende:
Ik heb weer eens een album van Rammstein uit de kast getrokken [ afbeelding ]
Helden
Mutter!quote:
OVquote:
What else did you expect??quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
OV(doh)
en m'n fiets staat op wonderbaarlijke wijze niet meer op het station.
oftewel: gejat
Ja, in elk geval dat m'n fiets er nog stond.quote:
En er staat helemaal niets meer van je fiets? Dat is wel frapant!quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, in elk geval dat m'n fiets er nog stond.
Ik ben ook geen mongool, dat tyfusding stond met 2 sloten vast.
Achterkant met standaard slot, voorkant met hangslot, door m'n frame en voorwiel, aan een fietsenrek vast.
Nee, het slot ligt er wel thoughquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En er staat helemaal niets meer van je fiets? Dat is wel frapant!
Zeker niet, op 21 liter scheelt het toch 21x3ct = 63ctquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is niet vervelend, ik zag het laatst voor 1,345 aangeboden worden langs de weg. Weliswaar in gesloten vaten, maar toch
ik vond het gebakken ei van fruts al te simpel, maar jij wintquote:
Heb je je neef nog de groeten gedaan van mequote:Op maandag 8 oktober 2007 18:56 schreef sararaats het volgende:
dames en heren, hier is de Mini Moppentrommel
zin in FOK!radio
En een recept voor een boeren omelet?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:53 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vond het gebakken ei van fruts al te simpel, maar jij wint
dat mag nog netquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En een recept voor een boeren omelet?
ik zie hem donderdag. hij komt nog met Soilwork in de Tivoli te Utrecht (10 oktober)quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Heb je je neef nog de groeten gedaan van me
hongerig?quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:05 schreef Muck het volgende:
saar, heb jij nog een tof recept?
Dat ik dat van jou moet horen, als echte fan!quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik zie hem donderdag. hij komt nog met Soilwork in de Tivoli te Utrecht (10 oktober)
donderdag komt hij naar Hof Ter Lo in Antwerpen
nee, Fok!-kookboekquote:
postenpostepostenquote:heb er nog 1 ja
ben bezigquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:11 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, Fok!-kookboek
[..]
postenposteposten
quote:
Goed spulquote:
het is fucking veel werk, maar het is zo tofquote:
Men neme een pool, een pistool en schiet een kogel door zijn kopquote:
Tof initiatief jaquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:36 schreef Muck het volgende:
[..]
het is fucking veel werk, maar het is zo tof
Ik haal je niet in. Met twee vingers en 3 flinke potten bier uit, kom ik niet verder dan dit:quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:43 schreef crossover het volgende:
Your score: 364 keys per minute ~ 72 words per minute
Language/mode: du
Ranking: That was fast - you can still improve, though.
Comparison: 17% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 83% have a lower or equal result.
Wie haalt me in? http://typera.tk/
quote:Your score: 258 keys per minute ~ 51 words per minute
Language/mode: du
Ranking: You've got potential.
Comparison: 50% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 50% have a lower or equal result.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |