quote:
lees jij ook Suske en Wiske?quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:29 schreef Muck het volgende:
[..]
boeie
ik heb gisteren 2 suske en wiske glazen gekocht
old skool, je weet
quote:
jaquote:
de mijne de minilotten van coconeraquote:mijn favoriet is De Belhamelbende (heb een speciale editie van Kalmthout)
MMquote:
wist je dat er in Kalmthout een museum van Suske en Wiske isquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:41 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
[..]
de mijne de minilotten van coconera
zo lief en zo zielig![]()
Ja.quote:
Met MM gaat t wel ok, MM slaapt weer lekker en goed want MM heetf ene nieuw matras gekochtquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:42 schreef Muck het volgende:
[..]
MM
hoe ist nou?
krijg ik ook een speculaasje?
nee!quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
wist je dat er in Kalmthout een museum van Suske en Wiske is
Teruglezen ftwquote:
oehquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Met MM gaat t wel ok, MM slaapt weer lekker en goed want MM heetf ene nieuw matras gekocht
en ja hoor heb dr genoeg*geeft speculaasje*
ik vind koffie nog steeds niet lekker dus neequote:Op maandag 8 oktober 2007 14:55 schreef Muck het volgende:
[..]
oeh
nieuwe matrassen
en speculaasjes
lekker om mee in de koffie te soppen
Ik heb een 2 persoons bed en een slaapbank op m'n kamer staanquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind koffie nog steeds niet lekker dus nee
en ja nieuw matras van het werkwas verpakt op een rol dus kon m zo zelf meenemen met de bus (1persoons
) slaapbank was toch stuk duurder.
handig!quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind koffie nog steeds niet lekker dus nee
en ja nieuw matras van het werkwas verpakt op een rol dus kon m zo zelf meenemen met de bus (1persoons
) slaapbank was toch stuk duurder.
zelf betaald of met dank aan ouders? dat laatste krijg ik iig echt niet dus dan maar alleen nieuw matras en heb toch geen 2 persoons iets nodigquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb een 2 persoons bed en een slaapbank op m'n kamer staan
Allebei van de Ikea
Allebei met dank aan oudersquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zelf betaald of met dank aan ouders? dat laatste krijg ik iig echt niet dus dan maar alleen nieuw matras en heb toch geen 2 persoons iets nodig
de beddinge?quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb een 2 persoons bed en een slaapbank op m'n kamer staan
Allebei van de Ikea
Pluizig.quote:
ik heb hem tweedehands gekochtquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die wilde ik in eerste instantie maar 350 tja boel centjes
Koekje erbij?quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:28 schreef sararaats het volgende:
* sararaats ploft neer in de sofa van de Koffie Slowchat
Zit ze.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:28 schreef sararaats het volgende:
Why? Interested?quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zit ze.
Kan Yvonne lekker zoenen?
Ik heb een dubbele agendaquote:
zal het haar vragenquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zit ze.
Kan Yvonne lekker zoenen?
* eer-ik krijgt een idee!quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:28 schreef sararaats het volgende:
IIk ga 't eerst uitwerkenquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ga je dat ook nog uitleggen of helemaal niet?![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:38 schreef eer-ik het volgende:
he, dat is ook nieuw, dat je met [me=] tags antwoord kunt geven op een quote waar al [me=] in staat.
Nieuwe layout ftwquote:
hendig wa?quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:38 schreef eer-ik het volgende:
he, dat is ook nieuw, dat je met [me=] tags antwoord kunt geven op een quote waar al [me=] in staat.
Ik beweerde nooiit anders...quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Doet me weer denken aan Roep'n op 'n moos.
Tof.quote:
daaaaaaaaaaaagquote:
Neehoor. Even wennen, that's it.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij 'm ook kut vond
tuurlijkquote:
Dat had je hier in de KSC verteldquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:04 schreef Muck het volgende:
[..]
tuurlijk
had ik al verteld dat ik gisteren 2 old-skool suske&wiske glazen heb gekocht?
quote:
quote:
viel te verwachtenquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat had je hier in de KSC verteld... Zoals je weet heb ik dat keurig teruggelezen
![]()
lfs ik heb het gelezen...quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat had je hier in de KSC verteld... Zoals je weet heb ik dat keurig teruggelezen
![]()
Whehequote:
Tering, dat is kut...quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:08 schreef Aarti het volgende:
wat een takkezooi
Mn oom is overleden in suriname, mn moeder wilt erheen voor de crematie, maar alle vluchten zitten VOL. Zelfs business class kan niet
Met die baggerlayout ken je niet eens kwooten gekquote:
Wat is dit dan?quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Met die baggerlayout ken je niet eens kwooten gek
GMTAquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Godverdomme, hoe weet je dat nou weer?
Kut zeg....quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:08 schreef Aarti het volgende:
wat een takkezooi
Mn oom is overleden in suriname, mn moeder wilt erheen voor de crematie, maar alle vluchten zitten VOL. Zelfs business class kan niet
quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Met die baggerlayout ken je niet eens kwooten gek
Liever mn moeder dan, die mist nu gewoon de crematiequote:Op maandag 8 oktober 2007 16:10 schreef OA het volgende:
[..]
Kut zeg....![]()
Zal ik je meesmokkelen in m'n tas en je dan boven Suriname droppen?
Das wel erg zuur zeg....quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:11 schreef Aarti het volgende:
[..]
Liever mn moeder dan, die mist nu gewoon de crematie
![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:08 schreef Aarti het volgende:
wat een takkezooi
Gecondoleerd....;(quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:08 schreef Aarti het volgende:
wat een takkezooi
wat ontzettend kut voor julliequote:Op maandag 8 oktober 2007 16:08 schreef Aarti het volgende:
wat een takkezooi
Een zeldzaam geval waar het wel goed gaatquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Een zeldzaam geval waar het wel goed gaat![]()
quote:
het gaat bij mij ook prima hoorquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Een zeldzaam geval waar het wel goed gaat![]()
met baggerlayout?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |