en terecht!quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
tuurlijk waar er koffie is, verschijnt Sara Raats
wel serieus dan!quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:16 schreef MPG het volgende:
ik ga nog ff een uur serieus college volgen![]()
:wquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:16 schreef MPG het volgende:
ik ga nog ff een uur serieus college volgen![]()
hallo indahquote:
Dat hoort zeker nietquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:24 schreef sararaats het volgende:
ik heb een SpongeBob mok en schaam me een beetje
ik ben al 28 dus het hoort niet
boeiequote:Op maandag 8 oktober 2007 14:24 schreef sararaats het volgende:
ik heb een SpongeBob mok en schaam me een beetje
ik ben al 28 dus het hoort niet
quote:
lees jij ook Suske en Wiske?quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:29 schreef Muck het volgende:
[..]
boeie
ik heb gisteren 2 suske en wiske glazen gekocht
old skool, je weet
quote:
jaquote:
de mijne de minilotten van coconeraquote:mijn favoriet is De Belhamelbende (heb een speciale editie van Kalmthout)
MMquote:
wist je dat er in Kalmthout een museum van Suske en Wiske isquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:41 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
[..]
de mijne de minilotten van coconera
zo lief en zo zielig![]()
Ja.quote:
Met MM gaat t wel ok, MM slaapt weer lekker en goed want MM heetf ene nieuw matras gekochtquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:42 schreef Muck het volgende:
[..]
MM
hoe ist nou?
krijg ik ook een speculaasje?
nee!quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
wist je dat er in Kalmthout een museum van Suske en Wiske is
Teruglezen ftwquote:
oehquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Met MM gaat t wel ok, MM slaapt weer lekker en goed want MM heetf ene nieuw matras gekocht
en ja hoor heb dr genoeg*geeft speculaasje*
ik vind koffie nog steeds niet lekker dus neequote:Op maandag 8 oktober 2007 14:55 schreef Muck het volgende:
[..]
oeh
nieuwe matrassen
en speculaasjes
lekker om mee in de koffie te soppen
Ik heb een 2 persoons bed en een slaapbank op m'n kamer staanquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind koffie nog steeds niet lekker dus nee
en ja nieuw matras van het werkwas verpakt op een rol dus kon m zo zelf meenemen met de bus (1persoons
) slaapbank was toch stuk duurder.
handig!quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind koffie nog steeds niet lekker dus nee
en ja nieuw matras van het werkwas verpakt op een rol dus kon m zo zelf meenemen met de bus (1persoons
) slaapbank was toch stuk duurder.
zelf betaald of met dank aan ouders? dat laatste krijg ik iig echt niet dus dan maar alleen nieuw matras en heb toch geen 2 persoons iets nodigquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb een 2 persoons bed en een slaapbank op m'n kamer staan
Allebei van de Ikea
Allebei met dank aan oudersquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zelf betaald of met dank aan ouders? dat laatste krijg ik iig echt niet dus dan maar alleen nieuw matras en heb toch geen 2 persoons iets nodig
de beddinge?quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb een 2 persoons bed en een slaapbank op m'n kamer staan
Allebei van de Ikea
Pluizig.quote:
ik heb hem tweedehands gekochtquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die wilde ik in eerste instantie maar 350 tja boel centjes
Koekje erbij?quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:28 schreef sararaats het volgende:
* sararaats ploft neer in de sofa van de Koffie Slowchat
Zit ze.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:28 schreef sararaats het volgende:
Why? Interested?quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zit ze.
Kan Yvonne lekker zoenen?
Ik heb een dubbele agendaquote:
zal het haar vragenquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zit ze.
Kan Yvonne lekker zoenen?
* eer-ik krijgt een idee!quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:28 schreef sararaats het volgende:
IIk ga 't eerst uitwerkenquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ga je dat ook nog uitleggen of helemaal niet?![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:38 schreef eer-ik het volgende:
he, dat is ook nieuw, dat je met [me=] tags antwoord kunt geven op een quote waar al [me=] in staat.
Nieuwe layout ftwquote:
hendig wa?quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:38 schreef eer-ik het volgende:
he, dat is ook nieuw, dat je met [me=] tags antwoord kunt geven op een quote waar al [me=] in staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |